abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 mei 2010 @ 12:56:38 #1
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80964991
Het vorige deel: <http://forum.fok.nl/topic/1450605/1/25>

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 3 mei 2010 @ 12:56:59 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80964999
Terugvindphoto

Tevens FIPO!

En ik vind kraamvisites eigenlijk ook altijd verschrikkelijk, nou we toch aan het opbiechten zijn. Ik heb zo'n ding 3 minuten vast en dan heb ik altijd alweer zo iets van... ja leuk..maar hier heb je hem/haar weer terug.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_80965089
Spaghettismoeltjes, check. Nou ja, gisteren

Ik word vooral nerveus van peuters, die kunnen zo onvoorspelbaar reageren. Maar verder ben ik een enorme kindervriend
  maandag 3 mei 2010 @ 13:01:11 #4
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80965155
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
Spaghettismoeltjes, check. Nou ja, gisteren

Ik word vooral nerveus van peuters, die kunnen zo onvoorspelbaar reageren. Maar verder ben ik een enorme kindervriend
Ik heb juist wat meer met peuters. Met baby's kan ik niets. Hoewel ik eigenlijk überhaupt (nog) weinig met kinderen heb. Wie weet ooit.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_80965181
Oh kraamvisite vind ik wel leuk, zo'n klein mensje (met echte vingertjes en teentjes ) dat lekker op je arm ligt te slapen of naar je lacht . Meestal heb ik tenminste het geluk dat kinderen wel rustig zijn als ik ze vasthou. En als het dan gaat huilen kan je het snel teruggeven aan de ouders .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 3 mei 2010 @ 13:02:12 #6
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80965196
Meldt

Ik vind peuters en kleuters vaak heel vermoeiend Mijn nichtjes willen altijd perse alleen maar naast mij zitten, met mij spelen (en krijgen daar dan ruzie om enzo), terwijl ik het spelletje na 3 keer wel gezien heb willen zij nog 10x.... dat soort. Maar baby's kun je me uren mee opzadelen, dat verveelt nooit
pi_80965237
Kraamvisite ben ik pas drie keer geweest, vond het wel erg leuk
De foto's in OUD ook wel, tot ik de kinderen ging koppelen aan hun zeikende moeders toen ben ik ex-lurker geworden (en ze begonnen met die alternatieve namen/klonen whatever).

Mijn ex heeft maaaaanden geleurd met z'n fotoboeken van zijn reis, snapte ook echt niet dat niet iedereen daar op zit te wachten. Kwam een keer helemaal beledigd terug van een kennis, dat ie daar 2 uur naar foto's van Thailand oid had moeten kijken en hij niet eens zijn eigen verhaal had mogen doen

Ik ben nu op zoek naar een spinazieroomsausrecept, zijn moeder deed dat altijd over de asperges Goddelijk. Ze maakte ook goddelijke aspergessoep, maar volgens mij ging daar echt HEEL veel room in (leek me al beter om dat maar nooit te vragen haha, wat niet weet wat niet deert).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80965263
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
Meldt

Ik vind peuters en kleuters vaak heel vermoeiend Mijn nichtjes willen altijd perse alleen maar naast mij zitten, met mij spelen (en krijgen daar dan ruzie om enzo), terwijl ik het spelletje na 3 keer wel gezien heb willen zij nog 10x.... dat soort. Maar baby's kun je me uren mee opzadelen, dat verveelt nooit
Je weet wel dat de door jou zo gewenste baby na verloop van tijd ook een peuter wordt?
  maandag 3 mei 2010 @ 13:04:18 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80965265
Ik heb vroeger ook nooit opgepast ofzo.. En ik kan echt acuut doodchaggo worden als ik ergens tussen een schoolklas terecht kom. En als er veel kinderen in de treincoupé zitten, ga ik ergens anders zitten .

Nee, geloof niet dat ik zo'n kindervriend ben .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 3 mei 2010 @ 13:05:29 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80965308
Planningslijst!

O: twee sneetjes met Nutella
T: bakje griesmeelpudding
T: plak banana bread
L: twee sneetjes met iets van vleeswaar wat ik nog moet halen
D: ik zit te denken aan een quiche met prei en courgette!
S: fitness
S: Zumba
T: beker melk ofzo
  maandag 3 mei 2010 @ 13:05:45 #11
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80965315
Foto's van (eigen) vakanties bekijken vind ik trouwens wel heel leuk!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_80965331
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik vind kraamvisites eigenlijk ook altijd verschrikkelijk, nou we toch aan het opbiechten zijn. Ik heb zo'n ding 3 minuten vast en dan heb ik altijd alweer zo iets van... ja leuk..maar hier heb je hem/haar weer terug.
Haha, zo'n ding! Ik vind babytjes ontzettend skattig en lief, maar na 10 minuutjes vind ik het inderdaad wel weer leuk geweest. Het is ook niet alsof je er een gesprek mee kan voeren
pi_80965392
Oh en Chico, bedankt voor de tip, maar op deze Big Brother-computers kun je je geschiedenis niet wissen!
  maandag 3 mei 2010 @ 13:07:56 #14
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80965401
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je weet wel dat de door jou zo gewenste baby na verloop van tijd ook een peuter wordt?
Jaaaa tuurlijk maar die is niet zo

Nee, ik ga ervanuit dat als het mijn eigen peuter / kleuter is, ik het een stuk minder vermoeiend vind
En bovendien zal die niet altijd zo hyper zijn als mijn nichtjes die me maar een paar keer per jaar zien.
  maandag 3 mei 2010 @ 13:10:03 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80965472
Zo! Huisarts even gebeld, oxazepammetjes gekregen voor de vliegreis. Daar zullen mijn medepassagiers blij mee zijn. En ik ook .
pi_80965531
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef anna82 het volgende:
Oh en Chico, bedankt voor de tip, maar op deze Big Brother-computers kun je je geschiedenis niet wissen!
Niet? Ook niet via favorieten, andere tabblad pakken, vandaag openen en dan delete op de map fok.nl? Want in dat geval kunnen ze sowieso daar wel zien dat je op fok komt .
pi_80965828
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Niet? Ook niet via favorieten, andere tabblad pakken, vandaag openen en dan delete op de map fok.nl? Want in dat geval kunnen ze sowieso daar wel zien dat je op fok komt .
Nope! Het is wel een heel groot bedrijf, dus ik ga er maar vanuit dat niemand mij aan het monitoren is.
pi_80965899
TVP! Zenuwachtig. .

Oh, en needless to say dat ik dol ben op kinderen, denk ik. Behalve van die opgeschoten kutjochies van een jaar of 8 of zo. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80966053
Maria! Heb jij misschien een recept van lekker bananebrood? heb het nu 2x gemaakt maar 2x niet het gewenste resultaat
pi_80966084
quote:
Hier kan ik private browsen :-P wat raar joh dat je dat niet kan wissen...
pi_80966158
Anna, je hebt vast geen Google Chrome? Als je dat kunt installeren, kun je anoniem browsen.
  maandag 3 mei 2010 @ 13:28:32 #22
211002 Goodbye
Awesome!
pi_80966233
Ik weet nou niet of mijn lijstje van vandaag zo geweldig is. Maar ik kan er ook niks meer aan veranderen eigenlijk

O: 2 lijnzaadcrackers hummus
T: boterham sandwichspread, krentenbol
L: 2 boterhammen pindakaas, cup a soup tomaat
T: trosje druiven, banaan
D: spaghetti met roomsaus en een stukje zalm (en groente)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 3 mei 2010 @ 13:39:04 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80966644
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:24 schreef Perruche het volgende:
Maria! Heb jij misschien een recept van lekker bananebrood? heb het nu 2x gemaakt maar 2x niet het gewenste resultaat
Ik vind deze wel lekker, die maak ik nu ook: http://www.butterandsugar.org/blog/?p=179

Maar ik weet niet of dit hét recept is, want het is het enige bananabread recept wat ik ooit gemaakt heb
pi_80966799
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vind deze wel lekker, die maak ik nu ook: http://www.butterandsugar.org/blog/?p=179

Maar ik weet niet of dit hét recept is, want het is het enige bananabread recept wat ik ooit gemaakt heb
Njam!
Ik dacht altijd dat bannabread gezond was, vanwege ""bread", tot ik zag wat erin zat... Heb net nog en halfmislukte gemaakt, wel lekker maar niet droog genoeg! Volgende keer deze proberen

Goodbye, wel goed lijstje denk ik, misschien beetje veel brood en wenig groente..?
edit, nu ik zo zie valt het eigenlijk ook wel mee , alleen beetje wijnig groente misschien? en krentenbol si volgens mij niet zo gezond, maar dat weet ik niet.. Het is wel lekker!
pi_80966907
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Anna, je hebt vast geen Google Chrome? Als je dat kunt installeren, kun je anoniem browsen.
Nee, we hebben alleen i-explorer. Nou ja, dan bezoek ik mijn favo SM-sites maar niet onder werktijd
pi_80966936
quote:
Had anders ook niet geholpen, de bewaarde gegevens in de adresbalk zijn erg ingewikkeld weg te krijgen in de oudere versies van Internet Explorer, alleen geschiedenis verwijderen is helaas niet voldoende.
In de meest recente versie van Internet Explorer kun je gewoon InPrivate-navigatie gebruiken, dan wordt niets opgeslagen.
  maandag 3 mei 2010 @ 13:51:52 #27
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80967191

Ik hou ook niet van kinderen. Af en toe vind ik ze schattig, maar zelf baren, nee.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 3 mei 2010 @ 14:02:31 #28
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_80967585
Hallo!

O: 500 gram magere kwark met verse peer en een bruin kloosterbroodje met hagelslag.
L: 4 bruine kloosterbroodjes.
T: Appel
A: Aardappels, wortels en vleesch.

Komen vast nog wel weer dingen bij.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 3 mei 2010 @ 14:08:21 #29
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80967767
O: 3 crackers met hagelslag (ander beleg was op... )
T: appel, banaan
L: boterham en een bruin broodje met filet americain, salade
T: appel
D: pasta bolognese
T: yoghurt denk ik
  maandag 3 mei 2010 @ 14:14:34 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80968006
Ah, lijstjes, daar doe ik vandaag ook weer aan mee Volgens de weegschaal ongeveer een kilo meer dan vorige week. Ik hoop maar dat het vocht is van het warme weer in Spanje

O: 2 boterhammen, jam en smeerkaas
T: paar handjes studentenhaver
L: bak kwark met jam
D: weet nog niet, ik ga bij iemand anders eten
T: wijntje

Als T voor later in de middag probeer ik misschien zo'n stengel bleekselderij met pindakaas, waar CF het over had. Ik ben razend benieuwd namelijk!!
  maandag 3 mei 2010 @ 14:14:45 #31
211002 Goodbye
Awesome!
pi_80968013
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

Njam!
Ik dacht altijd dat bannabread gezond was, vanwege ""bread", tot ik zag wat erin zat... Heb net nog en halfmislukte gemaakt, wel lekker maar niet droog genoeg! Volgende keer deze proberen

Goodbye, wel goed lijstje denk ik, misschien beetje veel brood en wenig groente..?
edit, nu ik zo zie valt het eigenlijk ook wel mee , alleen beetje wijnig groente misschien? en krentenbol si volgens mij niet zo gezond, maar dat weet ik niet.. Het is wel lekker!
Ja, ik had alleen nog brood en een beetje fruit in huis dus dat is alles wat ik mee kon nemen. De krentenbol had ik niet mee, maar er werd getrakteerd op het werk (en we mochten iets kiezen van de bakker, dus dit vond ik nog een redelijk nette keuze ).

Misschien dat ik nog een salade naast het avondeten maak, maar het avondeten zelf is ook al redelijke vullend. Hmmm
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 3 mei 2010 @ 14:18:17 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80968138
Het was trouwens wel een eye-opener om weer eens met mijn moeder op vakantie te zijn; zij kan heel goed gezond eten en lijnen, maar op vakantie is ze echt best wel ongeremd!!

Ik had zo'n tortilla besteld en kreeg daar een dikke klodder mayo bij. Lekker, maar hoefde niet perse voor mij, dus ik dipte af en toe wat en liet het toen verder staan. Mn moeder zat er al naar te kijken, vroeg of ik die mayo nog op ging eten, en toen ik nee zei, heeft ze de hele klodder weggewerkt met de stukjes stokbrood die we bij het eten kregen! Tuurlijk, het is vakantie en je mag genieten van lekker eten, maar dit was echt een gevalletje: het moet OP!

Lullig om over je moeder te zeggen, maar zo wil ik dus niet worden
pi_80968320
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
Hee Lau, kom je nog hier in de buurt?
Weet ik niet, ik denk het niet, want we doen nu Antwerpen en Oostende! In Antwerpen gaan we naar een vriendin van mij die ik al jaren niet heb gezien, omdat ik geen tijd had Terwijl het nog geen anderhalf uur rijden is! Ik ben echt genant slecht in contacten onderhouden, al troost ik mezelf met de gedachte dat iedereen dat heeft die in de fase 'kinderen van 1 tot 12' zit.
  maandag 3 mei 2010 @ 14:24:55 #34
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_80968396
Is coleslaw eigenlijk gezond? Dat is best lekker op een stokbroodje met ham of zo.
pi_80968491
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Is coleslaw eigenlijk gezond? Dat is best lekker op een stokbroodje met ham of zo.
zit toch hartstikke veel mayo in
  maandag 3 mei 2010 @ 14:28:56 #36
236335 neen
schone schijn
pi_80968545
Tvp
het lijkt niet wat het is
pi_80968550
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ligt er een beetje aan wat je er allemaal in doet.
Ja, als er veel kool en/of groen in zit.
Minder, als er veel mayo in zit.
  maandag 3 mei 2010 @ 14:29:13 #38
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_80968565
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

zit toch hartstikke veel mayo in
Haha oké. Nou ja, ik ben weer veel aan het sporten. Als ik gewoon niet zoveel chips, koek en snoep opvreet doet het beleg tussen de middag er niet zoveel toe.
pi_80968612
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:18 schreef LadyBlack het volgende:
Het was trouwens wel een eye-opener om weer eens met mijn moeder op vakantie te zijn; zij kan heel goed gezond eten en lijnen, maar op vakantie is ze echt best wel ongeremd!!

Ik had zo'n tortilla besteld en kreeg daar een dikke klodder mayo bij. Lekker, maar hoefde niet perse voor mij, dus ik dipte af en toe wat en liet het toen verder staan. Mn moeder zat er al naar te kijken, vroeg of ik die mayo nog op ging eten, en toen ik nee zei, heeft ze de hele klodder weggewerkt met de stukjes stokbrood die we bij het eten kregen! Tuurlijk, het is vakantie en je mag genieten van lekker eten, maar dit was echt een gevalletje: het moet OP!

Lullig om over je moeder te zeggen, maar zo wil ik dus niet worden
Herkenbaar Boel topics terug had ik hetzelfde met mijn moeder en pasta (zij mat 125 gram per persoon af en werd heel boos toen ik zei dat dat veel te veel was).

Inmiddels meet ze 80 gram af en zegt nu dat ze zelfs over heeft Nu werken aan het overal sausjes over/in/op/bij maken. Met roomkaas en/of slagroom erin
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_80968782
moeders
  maandag 3 mei 2010 @ 14:47:37 #41
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_80969275
Mijn mama doet dat soort dingetjes ook wel eens, maar dan heeft ze weer een bepaalde periode en eet ze vervolgens gewoon drie week lang alleen maar crackertjes en rauwkost.
  maandag 3 mei 2010 @ 14:53:04 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80969452
Nou, mijn moeder doet geen heel domme dingen meer wat betreft lijnen, maar je kunt aan dat gedrag op vakantie wel echt merken hoe ze zo dik is geworden. Het welbekende smoesjes verzinnen. Thuis mag het niet, maar nu ben ik op vakantie! Als ze een wat luxer ontbijt maakt, smeert ze ook direct een 3x zo dikke laag boter op brood, of chocopasta, of wat dan ook.... Zoals ik zei: ongeremd! En nu let ik er dus extra op dat ik gelijkmatiger wil zijn
pi_80969688
Mijn moeder doet steeds Sonja Bakker als ze wat aangekomen is . En vindt dat poffertjes ook wel een avondmaaltijd is (als ze niet aan het lijnen is). Per dag moet je 3 melkproducten binnen krijgen. En mn vader vindt 200 gram groente per dag wel heel erg veel, dat haalt toch niemand. Een avondmaaltijd is niet compleet zonder koolhydraten en het is ongezond als je ze niet opeet. Verder zijn ze gelukkig wel gezond (of kan ik ervoor zorgen dat ik alsnog gezond voer binnen krijg) en alles gaat met mate (chips alleen in het weekend, net als wijn, dat soort dingen).
pi_80970195
Mijn schoonvader doet dr. Frank. Ik heb er maar niet teveel over gezegd. Ik voel me al snel zo'n betweter, aangezien ik nooit echt serieus heb hoeven lijnen. Ik heb althans gemerkt dat mensen liever geen advies krijgen van slanke(re) mensen. Of doe ik iets fout?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80970350
TVP!

Lijstje voor vandaag:
O: 2x volkorenbrood met groente-omelet (1 ei, 100g groente, klein beetje geraspte kaas), koffie met melk
T: heel lang niks want ik heb 3 uur bij het Amerikaanse consulaat gezeten
T: halve beker cappuccino
L: 1x volkorenbrood met avocado, 1x met blauwe kaas, koffie met melk
T: zoet broodje met stukjes chocolade, met roomboter
D: stoofvlees met bloemkool, witte saus en aardappelknödel
T: verse ananas, glaasje wijn
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 3 mei 2010 @ 15:29:13 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80970705
Mijn moeder doet 'kalk', zoals ze het zelf doet. Oftewel, van die maaltijdvervangers... poeder door de yoghurt. Daar eet ze dan 3 bakjes van op een dag en dat was het. Echt smerig!
  maandag 3 mei 2010 @ 15:29:31 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80970715
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Jaaaa tuurlijk maar die is niet zo

Nee, ik ga ervanuit dat als het mijn eigen peuter / kleuter is, ik het een stuk minder vermoeiend vind
En bovendien zal die niet altijd zo hyper zijn als mijn nichtjes die me maar een paar keer per jaar zien.
Het voordeel van 'vreemde' kindjes is dat je dit af en toe een dag hebt, met je eigen kind heb je dit dag-in-dag-uit-dag-in-dag-uit en bij nummer twee ook weer Reken maar dat dat vermoeiend is.
*rammelende eierstokjes zijn zo lief-naief

Ik zat altijd meer in de XM-hoek zegmaar: mij is het hebben van kinderen dus echt 100% meegevallen. Als het om echte 'wensmoeders' gaat hou ik mijn hart ook altijd vast. Die vallen meestal zo hard van hun roze wolk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_80970730
Heeft iemand van de Groninger slankies nog tijd en zin om binnenkort te helpen schilderen?
  maandag 3 mei 2010 @ 15:30:40 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80970760
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand van de Groninger slankies nog tijd en zin om binnenkort te helpen schilderen?
Heb je een huus!?
  maandag 3 mei 2010 @ 15:32:33 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80970822
quote:
Gefeliciteerd meis! Wat ontzettend fijn voor je!!
  maandag 3 mei 2010 @ 15:32:38 #51
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_80970824
quote:
Muren enzeau?
pi_80970826
quote:
Gelukt?
  maandag 3 mei 2010 @ 15:33:32 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80970848
quote:
en een rondedansje
  maandag 3 mei 2010 @ 15:36:05 #54
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80970908
quote:
Jaaaaa!!!!! Was het dus een mooi huisje???

Ik wil best schilderen hoor vind ik altijd wel gezellig!
  maandag 3 mei 2010 @ 15:37:38 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80970965
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het voordeel van 'vreemde' kindjes is dat je dit af en toe een dag hebt, met je eigen kind heb je dit dag-in-dag-uit-dag-in-dag-uit en bij nummer twee ook weer Reken maar dat dat vermoeiend is.
*rammelende eierstokjes zijn zo lief-naief

Ik zat altijd meer in de XM-hoek zegmaar: mij is het hebben van kinderen dus echt 100% meegevallen. Als het om echte 'wensmoeders' gaat hou ik mijn hart ook altijd vast. Die vallen meestal zo hard van hun roze wolk.
Als het zover is laat ik je wel weten of het mee of tegenvalt
pi_80970975
Yaay! Ik vond het echt een fijn huisje, groter dan ik verwachtte! De slaapkamer is precíes groot genoeg voor een tweepersoonbed, dus dat is niet zo groot, maar de woonkamer is zo groot dat ik me afvraag of ik 'm wel vol krijg! . En een open keukentje die wel net om de hoek zit, dus wel nog wat afgescheiden. En in een heel rustig hoekje van de flat, waar niemand langs komt die niet ook echt daar moet zijn. En de huidige bewoonster keek stomverbaasd toen ik vertelde over die klachten van overlast.

De muren zijn nu allemaal dieprood of met heel druk behang, dus zonder dat lijkt het nog ruimer en lichter denk ik!
  maandag 3 mei 2010 @ 15:38:50 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80971007
Wat tóf DaD Ik gun het je zo he!
pi_80971066
Wow DaD! Ik heb hou jullie hier echt niet bij met posten/lezen, maar ik val precies op het goede moment binnen! Wat ontzettend fijn voor je!!
Everything which is not impossible, will eventually happen
  maandag 3 mei 2010 @ 15:40:57 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80971086
Gefeliciteerd, DaD!

Beetje leuke buurt/wijk?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 3 mei 2010 @ 15:42:08 #60
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80971127
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
maar de woonkamer is zo groot dat ik me afvraag of ik 'm wel vol krijg! .
Mamamini
  maandag 3 mei 2010 @ 15:42:20 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80971133
Oh dat klinkt allemaal heel goed!
  maandag 3 mei 2010 @ 15:42:42 #62
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80971144
Wanneer kun je erin eigenlijk?
  maandag 3 mei 2010 @ 15:43:51 #63
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_80971183
quote:
Yaay! Ik vond het echt een fijn huisje, groter dan ik verwachtte! De slaapkamer is precíes groot genoeg voor een tweepersoonbed, dus dat is niet zo groot, maar de woonkamer is zo groot dat ik me afvraag of ik 'm wel vol krijg! . En een open keukentje die wel net om de hoek zit, dus wel nog wat afgescheiden. En in een heel rustig hoekje van de flat, waar niemand langs komt die niet ook echt daar moet zijn. En de huidige bewoonster keek stomverbaasd toen ik vertelde over die klachten van overlast.

De muren zijn nu allemaal dieprood of met heel druk behang, dus zonder dat lijkt het nog ruimer en lichter denk ik!
Gaaf! Welke buurt?
pi_80971197
Oooooh wat fijn DaD . Donkerrode muren, daar mag je wel een paar keer overheen verven ja .
pi_80971230
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaaf! Welke buurt?
Ja, waar?
  maandag 3 mei 2010 @ 15:48:03 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80971355
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:44 schreef Chicolate het volgende:
Oooooh wat fijn DaD . Donkerrode muren, daar mag je wel een paar keer overheen verven ja .
Nou..... als het goed is moet de vorige bewoonster die toch gewoon weer wit verven. Toch?
pi_80971423
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:40 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd, DaD!

Beetje leuke buurt/wijk?
Paddepoel, maar dat vind ik prima. Mooi winkelcentrum, vlakbij Zernike (daar is straks m'n opleiding)...

11 mei contract tekenen!
  maandag 3 mei 2010 @ 15:50:47 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80971464
Woah lekker snel al! Wat gaaf!
  maandag 3 mei 2010 @ 15:50:53 #69
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80971469
quote:

Gefeliciteerd!
pi_80971475
Wat fijn DaD!
  maandag 3 mei 2010 @ 15:51:15 #71
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80971481
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou..... als het goed is moet de vorige bewoonster die toch gewoon weer wit verven. Toch?
Als het goed is wel ja, of het gebeurt is een 2e.
  maandag 3 mei 2010 @ 15:52:13 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80971525
Ik gooi er trouwens weer een weekmenu in, en dan is het (eindelijk ) boodschappentijd!

Maandag: spaghetti met gehaktballetjes en salade
Dinsdag: falafel met rauwkost enzo op pita’s
Woensdag: quiche met prei en courgette
Donderdag: kip-kerriesalade met sla e.d. en kaiserbroodjes
Vrijdag: Pesto mashed potatoes met prei erdoor, met vis
Zaterdag: keftedes met afbakbrood
Zondag: Griekse salade met souvlakis

maandag 3 mei 2010 @ 15:52:54 #73
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80971557
Zit je niet in het verkeerde topic Maria?
pi_80971575
Oh, die donkerrode muren zijn trouwens behang en ik denk dat ik ze liever schilder, dus dan gewoon behang eraf trekken en schilderen. Of ik kies ook een leuk behangetje, gooi ik die erover heen.
  maandag 3 mei 2010 @ 15:53:49 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80971594
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Als het goed is wel ja, of het gebeurt is een 2e.
Als het door de bewoonster niet gebeurt, moet de woningstichting het doen
Alleen behang is voor de nieuwe bewoner, somehow En laat mijn huis nou overal behangen zijn geweest toen ik er in kwam
  maandag 3 mei 2010 @ 15:54:21 #76
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80971611
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Alleen behang is voor de nieuwe bewoner, somehow En laat mijn huis nou overal behangen zijn geweest toen ik er in kwam
Dat gebeurt niet altijd hoor...
  maandag 3 mei 2010 @ 15:54:39 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80971626
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:52 schreef Ewelina het volgende:
Zit je niet in het verkeerde topic Maria?
Nee ik crosspost hem gewoon scháámteloos Daaro gaat het om lekker, hiero om relatief gezond, dus ik dacht, OT voor allebei!
Plus ik vind het altijd wel leuk om te lezen wat jullie allemaal eten, tevens voor inspiratie enzo, en ik dacht dat dat misschien wederzijds kon zijn
  maandag 3 mei 2010 @ 15:55:44 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80971666
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, die donkerrode muren zijn trouwens behang en ik denk dat ik ze liever schilder, dus dan gewoon behang eraf trekken en schilderen. Of ik kies ook een leuk behangetje, gooi ik die erover heen.
Tweede optie kost een stuk minder tijd Maar dan moet het behang eronder wel netjes zijn gedaan, dat was hier niet zo

Als vriendje inderdaad de vervolgbaan krijgt, gaan we ook eens berekenen wat we hier allemaal kunnen (laten) opknappen. Tis 3,5 jaar geleden wel heel lowbudget gedaan...
  maandag 3 mei 2010 @ 15:57:23 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80971747
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat gebeurt niet altijd hoor...
Nee, hier hield de woningbouw het ook een beetje schimmig, en ik was allang blij dat ik zo'n groot huis kon krijgen dat ik niks meer durfde te zeggen Maar daarom is het wel goed om iemand erop te wijzen dat het in principe zo hoort en dat je dus op je strepen zou kunnen gaan staan
  maandag 3 mei 2010 @ 15:59:15 #80
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80971817
Mijn daglijstje
o. gebakken ei met groente en tuinkruiden
t. tomatensalade
t. witlofsalade
l. zoute sticks
t. zoute sticks
t. probiotisch drankje
d..... geen idee. Zoute sticks?
pi_80971920
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nee ik crosspost hem gewoon scháámteloos Daaro gaat het om lekker, hiero om relatief gezond, dus ik dacht, OT voor allebei!
Plus ik vind het altijd wel leuk om te lezen wat jullie allemaal eten, tevens voor inspiratie enzo, en ik dacht dat dat misschien wederzijds kon zijn
Dat is het ook!

Wanneer kun je er eigenlijk in, DaD?
pi_80971949
Zoute sticks
DaD, gefeliciteerd! Echt hartstikke leuk. Komen er ook foto's ?

Buh, ik vind het heel saai hier nog maar 2 uurtjes!

Maria, ik vind het ook altijd leuk om nijstjes te lezen, so keep 'em coming
pi_80971953
quote:

[..]

Die regels zijn versoepeld tegenwoordig, witmaken hoeft niet meer.
Daarom kreeg ik een volledig roze huis.
pi_80971955
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:02 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat is het ook!

Wanneer kun je er eigenlijk in, DaD?
25 mei!
  maandag 3 mei 2010 @ 16:04:51 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80972017
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:03 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

25 mei!
Als ik niet met vakantie zou gaan, zou ik je ook nog wel een dagje zijn komen helpen . Maarja

Echt fijn voor je!
pi_80972203
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:03 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

25 mei!
Wow, dat is over 3 weken al! Fijn, zo snel!
Als ik niet in het buitenland zat zou ik zeggen: Slank-housewarming met zo'n mooie taart?
pi_80972330
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik meen mij te herinneren dat een woningbouwvereniging verantwoordelijk is voor het "behang-klaar" leveren van de muren. Dus of ze nu geschilderd of behangen zijn, als de ondergrond maar "redelijk" egaal is was het wel goed.

sorry voor de stalk-post, de SC mist je
  maandag 3 mei 2010 @ 16:15:32 #88
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_80972408
Hier ook rammelende eierstokken

Lijstje:
O: Brinta cruesli met aardbeien en vanilleyoghurt
T: 1 appel, 2 cappuccino (taart afgeslagen!)
T: 1 banaan
L: 4 crackers met roomkaas en ham/tomaat (2 met ham, 2 met tomaat)
L: 1 sinaasappel
T: 2 crackers met roomkaas en ham
D: Goed gevulde groentensoep en een ceaser salade met beenham.

Geen sport vandaag
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  maandag 3 mei 2010 @ 16:15:56 #89
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80972422
Fijn dat je er zo snel in kan, DaD!
  maandag 3 mei 2010 @ 16:18:12 #90
220609 Nouk84
pi_80972506
quote:

Wat gaaf!!
pi_80972769
DaD! Joehoe! Wat fijn en wat goed geregeld!
  maandag 3 mei 2010 @ 16:27:53 #92
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80972900
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:13 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Ik meen mij te herinneren dat een woningbouwvereniging verantwoordelijk is voor het "behang-klaar" leveren van de muren. Dus of ze nu geschilderd of behangen zijn, als de ondergrond maar "redelijk" egaal is was het wel goed.

sorry voor de stalk-post, de SC mist je
Hey IARL

Ik zat echt even heel dom te kijken, ik zag de letters in sub niet zo goed hoezo kippig...
  maandag 3 mei 2010 @ 16:34:18 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80973140
Wow ik word spontaan blij van dit topic, de kat van LB terug
EN... DaD heeft een huis
Ben echt superblij voor je DaD
Ken alleen de straat "burgermeester nogwat" straat in Paddepoel... rij bijna elke dag op de ring langs dus hopelijk mag ik je eens ontmoeten.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 3 mei 2010 @ 16:39:06 #94
236335 neen
schone schijn
pi_80973321
O, leuk! Is dat waar meer flats zijn en iets met planeten ofzo?:')
  maandag 3 mei 2010 @ 16:41:14 #95
220609 Nouk84
pi_80973386
Ik heb ook nog een huis te huur Maar geloof dat niemand hier uit mijn regio komt en huiszoekend is...
  maandag 3 mei 2010 @ 16:41:59 #96
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80973412
Als het in Amsterdam is voor een redelijke prijs...
pi_80973452
goed nieuws topic!
pi_80973463
Ik ga even naar de bouwmarkt! .
  maandag 3 mei 2010 @ 16:45:22 #99
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_80973538
DaD, zo super! En LB!
Ik ben wel helemaal in to kindjes, eender welke leeftijd. Komt ook wel een beetje door het grote zus zijn (broer en zus zijn nu nog maar 15 en 13) dus ik ben redelijk goed uitgerust om met alle leeftijden goed te kunnen omgaan. Ze vinden mij meestal ook wel leuk, mijn huisartskindje van 4 zaagt in het weekend waarom ik niet kom en wanneer ik terug ga...
Mijn mama had chocolademousse gemaakt als vieruurtje
Ik bijt!
(Zachtjes)
  maandag 3 mei 2010 @ 16:47:48 #100
211002 Goodbye
Awesome!
pi_80973624
voor DaD
  maandag 3 mei 2010 @ 16:54:26 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80973891
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga even naar de bouwmarkt! .
Veel plezier!

En in het kader van slechte humor waarvan ik toch plat van mn stoel ga:

maandag 3 mei 2010 @ 16:55:34 #102
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80973939

Vanaf twaalf uur niets voor m'n scriptie gedaan: nu moet ik weer aan de slag. Bah, geen zin. Nog even doorbijten en dan naar huis en niets meer doen..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80974104
OMG Maria...

Nynke: I feel your pain. Ik moet eigenlijk ook nog wat aan m'n verslag doen maar het wil niet. Ik kom steeds weer terecht bij zo'n stukje waar ik niet direct verder mee kom en dan blijf ik daar hangen.
  maandag 3 mei 2010 @ 17:00:53 #104
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80974163
Wat goed zeg DaD! Ik ben erg blij voor je!
  maandag 3 mei 2010 @ 17:01:17 #105
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80974181
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:59 schreef Mini_rulez het volgende:
OMG Maria...

Nynke: I feel your pain. Ik moet eigenlijk ook nog wat aan m'n verslag doen maar het wil niet. Ik kom steeds weer terecht bij zo'n stukje waar ik niet direct verder mee kom en dan blijf ik daar hangen.
en ik ben zo moe. Het vroeg opstaan is niet echt goed voor me. Vanavond maar vroeg naar bed!
  maandag 3 mei 2010 @ 17:02:42 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80974230
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Veel plezier!

[ afbeelding ]

Maar ze heet heul geen Dorothy. 't Is Scarlett!
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 3 mei 2010 @ 17:03:41 #107
220609 Nouk84
pi_80974278
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:41 schreef Ewelina het volgende:
Als het in Amsterdam is voor een redelijke prijs...
Woon je nu in Amsterdam? Ik woon in het dorpje met eindbestemming van de buslijn 172

Nee dus
  maandag 3 mei 2010 @ 17:05:43 #108
220609 Nouk84
pi_80974369
quote:
Veel plezier!

[ afbeelding ]

pi_80974402
DaD wat fijn
Springfield's looking pretty dusty today
  maandag 3 mei 2010 @ 17:08:35 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80974475
quote:

[..]

Veel plezier!

[ afbeelding ]

Ik snap m niet en nu voel ik me dom
  maandag 3 mei 2010 @ 17:08:45 #111
211002 Goodbye
Awesome!
pi_80974483
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:03 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Woon je nu in Amsterdam? Ik woon in het dorpje met eindbestemming van de buslijn 172

Nee dus
Volgens mij weet ik dan waar jij woont, begint het met een K?
  maandag 3 mei 2010 @ 17:08:50 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80974489
Succes, Mini en Nynke! I haz faith in yoos
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar ze heet heul geen Dorothy. 't Is Scarlett!
Zoiets las ik al in de comments ja! Maar het gaat me voornamelijk om die dude zn gezichtsuitdrukkingen
  maandag 3 mei 2010 @ 17:10:41 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80974554
Lijst.

O: kom yoghurt met vla
T's: appel, peer, tomaat boterham filet americain
L: 2 boterhammen achterham, kom tomatencremesoep met gehaktballen, glas melk
T's: Sinaasappel, boterham filet americain, cracker aardbeienjam, blokje choco, kommetje chips
D: Gegrilde kipfilet met uien, dop/wortelen, rode bieten, gekookte aardappeln met mosterd.
T: toastjes met kaas en filet americain
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 3 mei 2010 @ 17:10:57 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80974563
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:08 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 3 mei 2010 @ 17:11:39 #115
220609 Nouk84
pi_80974592
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:08 schreef Goodbye het volgende:
Volgens mij weet ik dan waar jij woont, begint het met een K?
Yes!
  maandag 3 mei 2010 @ 17:12:46 #116
211002 Goodbye
Awesome!
pi_80974639
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:11 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Yes!
Ik woon daar ergens in de buurt!
  maandag 3 mei 2010 @ 17:13:20 #117
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80974671
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja
pi_80974885
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:01 schreef AKnynke het volgende:

[..]

en ik ben zo moe. Het vroeg opstaan is niet echt goed voor me. Vanavond maar vroeg naar bed!
Als je nu nog even wat opschiet, heb je daarna ook een lekker rustig avondje verdiend.
Dat hou ik mezelf tenminste voor...
  maandag 3 mei 2010 @ 17:18:58 #119
220609 Nouk84
pi_80974896
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:12 schreef Goodbye het volgende:
Ik woon daar ergens in de buurt!
Nu word ik nieuwsgierig waar PM?
  maandag 3 mei 2010 @ 17:19:44 #120
211002 Goodbye
Awesome!
pi_80974920
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:18 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Nu word ik nieuwsgierig waar PM?
Oui
  maandag 3 mei 2010 @ 17:21:58 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80974987
Thuis! Wat een pleurisweer trouwens .
  Vis een optie? maandag 3 mei 2010 @ 17:30:02 #122
70532 loveli
N
pi_80975250
quote:

[..]

Nee. Als het behang is niet. De vorige bewoner had hier de ene muur zwart gemaakt en de andere donkergrijs. Met 3 a 4 lagen dure witte verf erover zie je er niets meer van.

Verders en geef een gil wanneer er geverfd moet worden, dan kijk ik of ik tijd heb.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 3 mei 2010 @ 17:34:34 #123
70532 loveli
N
pi_80975400
quote:

[..]

Ik snapte 'em ook niet. Voel me alleen nog niet dom
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 3 mei 2010 @ 17:35:23 #124
70532 loveli
N
pi_80975421
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thuis! Wat een pleurisweer trouwens .
Dan woon je vast vlak bij mij
crap in = crap out
  maandag 3 mei 2010 @ 17:40:10 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80975555
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Dan woon je vast vlak bij mij
Geen idee eigenlijk
pi_80975802
Hoera voor het huisje van DaD!!

Nouk, ik weet ook waar je woont, maar daar zou ik echt nooit willen wonen... De beperkte OV-opties lijken me niet ideaal.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 3 mei 2010 @ 17:55:02 #127
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80975976
De kat terug EN dad een huisje, wat goed!!!

Ik ben echt 2 keer compeet verregend vandaag
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_80976380
quote:

[..]

Ik begreep 'm ook niet hoor. . Na de uitleg van Maria hou ik mezelf maar voor dat dat is omdat ik zo'n net meisje ben. .
  maandag 3 mei 2010 @ 18:13:44 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80976648
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:55 schreef _Calimero_ het volgende:

Ik ben echt 2 keer compeet verregend vandaag
Dan woon je vást bij loveli en mij in de buurt .
  maandag 3 mei 2010 @ 18:14:41 #130
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80976675
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:18 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Als je nu nog even wat opschiet, heb je daarna ook een lekker rustig avondje verdiend.
Dat hou ik mezelf tenminste voor...
ik stop er zo mee, er komt toch niets productiefs uit. Morgen is een nieuwe dag.
  maandag 3 mei 2010 @ 18:20:46 #131
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80976843
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik snapte 'em ook niet. Voel me alleen nog niet dom
Het heeft iets te maken met puddingbuksen, yoghurt en 'waar laat je dat spul'.
pi_80976885
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:05 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik begreep 'm ook niet hoor. . Na de uitleg van Maria hou ik mezelf maar voor dat dat is omdat ik zo'n net meisje ben. .
Mijn vriend was ook een beetje gechoqueerd toen ik het plaatje naar hem doorstuurde.
pi_80976985
Puddingbuks Die had ik al lang niet meer gehoord. Ik heb een ex gehad die zulke dingen wel vaker zei. Als ie buiten ging piesen: Even de pony in de wei zetten. Hij kwam een keer bij ons toen mijn ouders net een nieuw bed en kledingkast hadden, dus mijn moeder showen. Hij werpt een blik op het spijlenbed: Oh, daar kan Henk mooi de handboeien aan vastmaken! (Henk=mijn vader). En meer van dat soort dingen, kloppende krijger etc.

Tis een neef van mijn beste vriendin, we doen soms nog wel eens een rondje "uitspraken van Mark" als we melig zijn.
pi_80977011
En een aparte post en dikke vette jompel voor DaD's nieuwe huisje!!! Zo fijn!!
En die woonkamer krijg je wel vol Kenwood ftw.
pi_80977065
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:13 schreef Phaidra het volgende:
Mijn schoonvader doet dr. Frank. Ik heb er maar niet teveel over gezegd. Ik voel me al snel zo'n betweter, aangezien ik nooit echt serieus heb hoeven lijnen. Ik heb althans gemerkt dat mensen liever geen advies krijgen van slanke(re) mensen. Of doe ik iets fout?
Neuh, mensen horen gewoon niet zo graag dat het voor een deel aan henzelf ligt dat ze uberhaupt moeten lijnen. Geloof niet dat het veel uitmaakt wie het tegen hen zegt.

Mijn vader ziet er post-dr. Frank echt akelig uit in z'n zwembroekie. Dunne beentjes en theezakjes heb maar voorzichtig gezegd dat ie nu met gewichten in de weer moet
  Vis een optie? maandag 3 mei 2010 @ 18:29:41 #136
70532 loveli
N
pi_80977082
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het heeft iets te maken met puddingbuksen, yoghurt en 'waar laat je dat spul'.
"snapte" als in verleden tijd

Raar eigenlijk, want heb vandaag gewerkt en daar lagen de grappen bijna op dat niveau. Bijna, ze haalden het net niet

Potdikkie, 3 keer editen en er staat al bijna een normale zin

[ Bericht 1% gewijzigd door loveli op 03-05-2010 18:32:16 (:')) ]
crap in = crap out
  maandag 3 mei 2010 @ 18:29:52 #137
43653 sigme
Veraan
pi_80977087
D&D, gratuliere !
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_80977095
DaD, wat súper, joh! Heel fijn dat het toch nog zo snel is gegaan
pi_80977111
Overigens was ik vanmorgen weer 63.5 Hoi eetlust, fijn dat je Magnums meenam
  Vis een optie? maandag 3 mei 2010 @ 18:33:26 #140
70532 loveli
N
pi_80977190
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:30 schreef Syrena het volgende:
Overigens was ik vanmorgen weer 63.5 Hoi eetlust, fijn dat je Magnums meenam
Ik ben sterk ik ben sterk ik ben sterk... (trouwens, ik heb nog b&j van vorige week)
crap in = crap out
  maandag 3 mei 2010 @ 18:35:28 #141
277802 _Calimero_
pi_80977259
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ben sterk ik ben sterk ik ben sterk... (trouwens, ik heb nog b&j van vorige week)
Ik heb net 50 gr chocola op en toen wilde ik meer, en ervoor naar de AH fietsen, maar gelukkig bedacht ik me, en nu is de zin ook opeens veel minder nou ja, allang blij dus dat ik gene B&J heb staan, want die had het niet overleefd
pi_80977440
Ik heb nog twee Magnums en zit nu aan de wijn om ze niet te horen roepen vanuit de vriezer

En ik wilde net vol trots komen vertellen dat ik zelf mayonaise had gemaakt en dat ie niet was gaan schiften en lekker was Wil ik het kookboek opruimen, lees het recept nog een keer.... Staat er eiDOOIER. Ik heb er dus een heel ei in gemieterd had het hele alleen de dooier gebeuren dus gemist

Ga 't restant maar weggooien
  maandag 3 mei 2010 @ 18:44:48 #143
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80977545
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:41 schreef Syrena het volgende:
Ik heb nog twee Magnums en zit nu aan de wijn om ze niet te horen roepen vanuit de vriezer

En ik wilde net vol trots komen vertellen dat ik zelf mayonaise had gemaakt en dat ie niet was gaan schiften en lekker was Wil ik het kookboek opruimen, lees het recept nog een keer.... Staat er eiDOOIER. Ik heb er dus een heel ei in gemieterd had het hele alleen de dooier gebeuren dus gemist

Ga 't restant maar weggooien
Waarom? Het smaakt toch? Of je nu alleen een eierdooier eet of een heel rauw ei....
  maandag 3 mei 2010 @ 18:44:51 #144
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80977547
Ik heb geen Magnums gekocht, ik heb de aanbieding afgeslagen

Minder is wel dat ik vandaag zowel witte chocoladevlokken als extra pure hagelslag als broodbeleg heb gekocht
Maar ik heb ook nog vleeswaren en selleriesalade gehaald en aardbeien
pi_80977594
D: aviko aardappelschotel hongaars met bleekselderijdingetjes
  Vis een optie? maandag 3 mei 2010 @ 18:46:53 #146
70532 loveli
N
pi_80977611
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:33 schreef loveli het volgende:

[..]

*burp*
crap in = crap out
  maandag 3 mei 2010 @ 18:47:49 #147
43653 sigme
Veraan
pi_80977639
D'r zijn ook wel mayonaiserecepten waar het eiwit ook inhoort, dus het kan best.
Ben wel benieuw naar het gebruikte recept, ik ben wat op de zelfmaakmayonaisetour. Ik krijg het eigenlijk alleen écht lekker stijf met Essig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 3 mei 2010 @ 18:48:03 #148
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80977645
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:46 schreef loveli het volgende:

[..]

*burp*
Foei!
  Vis een optie? maandag 3 mei 2010 @ 18:50:34 #149
70532 loveli
N
pi_80977721
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Foei!
Bright side: geen verleiding meer.
crap in = crap out
pi_80977738
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:47 schreef sigme het volgende:
D'r zijn ook wel mayonaiserecepten waar het eiwit ook inhoort, dus het kan best.
Ben wel benieuw naar het gebruikte recept, ik ben wat op de zelfmaakmayonaisetour. Ik krijg het eigenlijk alleen écht lekker stijf met Essig.
Het kwam gewoon uit Kook Ook (basiskookboek). Ik ging net even googlen op andere recepten en zag toen "splits de eieren". Dacht toen: hee, dat stond in mijn recept niet. En toen nalezen en er blijkt in de ingredientenlijst al gewoon eierdooier te staan Drie keer overheen gelezen.

Uit Kook Ook:
1 eierdooier
zout, peper
1 mespunt mosterd
1 eetlepel azijn of citroensap
ca. 1.5 dl olie
pi_80977978
voor de teruggevonden kat en het huisje van Dad!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  maandag 3 mei 2010 @ 19:04:16 #152
236335 neen
schone schijn
pi_80978193
Een huisgenoot van me is ook blij want hij is 2e bij een appartementje. Nu is de rest ook blij want nu komt er natuurlijk een lekker wijf in dit huis die kuist en kookt

Maar waarschijnlijk niet
  Vis een optie? maandag 3 mei 2010 @ 19:06:25 #153
70532 loveli
N
pi_80978264
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:04 schreef neen het volgende:
Een huisgenoot van me is ook blij want hij is 2e bij een appartementje. Nu is de rest ook blij want nu komt er natuurlijk een lekker wijf in dit huis die kuist en kookt

Maar waarschijnlijk niet
Heel Slank zal voor je duimen!
crap in = crap out
pi_80978378
Nog geïnteresseerden voor 15 m2 voor¤ 300,- dan? het heeft een frans balkon, alle voorzieningen gedeeld en een luie huisgenote die er niet zo vaak is
  maandag 3 mei 2010 @ 19:28:50 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80979215
Duvel heeft net de slanke, hartige taart uit zijn handen laten vallen, dus nu gaan we pizza bestellen .
  maandag 3 mei 2010 @ 19:29:30 #156
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_80979240
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel heeft net de slanke, hartige taart uit zijn handen laten vallen, dus nu gaan we pizza bestellen .
!
  maandag 3 mei 2010 @ 19:29:59 #157
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80979268
Waar zijn MoBlo en Viking?? Vooral Mootje heb ik al lang hier niet gezien!
  maandag 3 mei 2010 @ 19:30:18 #158
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_80979280
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nog geïnteresseerden voor 15 m2 voor¤ 300,- dan? het heeft een frans balkon, alle voorzieningen gedeeld en een luie huisgenote die er niet zo vaak is
Waar?
  maandag 3 mei 2010 @ 19:30:31 #159
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_80979295
quote:
Bedankt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_80979296
Weet je zeker dat het geen opzet was omdat Duvel gewoon meer trek heeft in pizza XM?
  maandag 3 mei 2010 @ 19:31:01 #161
236335 neen
schone schijn
pi_80979321
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:30 schreef Duvel het volgende:

[..]

Bedankt.
held!
  maandag 3 mei 2010 @ 19:31:02 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80979324
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:30 schreef imago het volgende:
Weet je zeker dat het geen opzet was omdat Duvel gewoon meer trek heeft in pizza XM?
Hij had hem zelf gemaakt, dus ik vermoed toch van niet .
pi_80979384
Aaaaah dan is het wel rot!

Ik werkte vroeger bij een bakker en toen lieten we soms expres taarten vallen, of we staken onze vingers erin, zodat ze onverkoopbaar waren en we ze zelf konden opsmikkelen
  maandag 3 mei 2010 @ 19:33:05 #164
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_80979428
Het was de schuld van de bakvorm. De bodem flikkerde er uit.

Om dit soort vergissingen in de toekomst te voorkomen is de defecte bakvorm uit de roulatie genomen.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 3 mei 2010 @ 19:33:44 #165
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80979451
Met enig geweld, I may add.
  maandag 3 mei 2010 @ 19:34:13 #166
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_80979475
Anders paste ie niet in de vuilnisbak.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_80979518
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met enig geweld, I may add.
Zo'n vermoeden had ik al
pi_80979543
quote:
Mo zou zeggen: RIP aan de nabestaanden.

Nynke: dat vroeg ik me ook al af ja!
  maandag 3 mei 2010 @ 19:35:46 #169
211002 Goodbye
Awesome!
pi_80979558
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:33 schreef Duvel het volgende:
Het was de schuld van de bakvorm. De bodem flikkerde er uit.

Om dit soort vergissingen in de toekomst te voorkomen is de defecte bakvorm uit de roulatie genomen.
pi_80979564
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:30 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Waar?
Rotjeknor!
Ohja, mensen met een wasmachine krijgen voorrang!

Goh, dit leek me geen aantrekkelijke aanbieding
En eigenlijk wil je dit huis niet perse aandoen aan anderen
  maandag 3 mei 2010 @ 19:35:55 #171
277802 _Calimero_
pi_80979565
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:34 schreef Duvel het volgende:
Anders paste ie niet in de vuilnisbak.

Geniet van jullie pizza
pi_80979601
Nu heb ik ook trek in pizza.
pi_80979617
Ik voel me dik *neemt nog een handvol schoolkrijtjes*
99 cent per zak bij de Nettorama. Drie keer raden waar ik de komende week niet meer heen mag

Ik ben Syrena, en ik ben suikerverslaafd
  maandag 3 mei 2010 @ 19:37:44 #174
211002 Goodbye
Awesome!
pi_80979642
Definitief lijstje voor vandaag. Ietwat veranderd omdat we geen zin hadden om te komen en we maar uit eten zijn gegaan

O: 2 crackers humus
T: boterham sandwichspread, krentenbol
L: 2 boterhammen pindakaas, cup a soup
T: tros druiven
D: rijst met garnalen, groente en een kerriesausje. Een stuk of vijf frietjes met mayo gepikt van Mr Gb
pi_80979647
Overigens is de meneer erg goed voor m'n lijn, ik krijg geen hap door m'n keel als hij er is

Ja sorry hoor, ik móét 'm gewoon weer even ter sprake brengen
  maandag 3 mei 2010 @ 19:38:18 #176
211002 Goodbye
Awesome!
pi_80979671
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:37 schreef Syrena het volgende:
Ik voel me dik *neemt nog een handvol schoolkrijtjes*
99 cent per zak bij de Nettorama. Drie keer raden waar ik de komende week niet meer heen mag

Ik ben Syrena, en ik ben suikerverslaafd
Hoi Syrena.

Ik ben Goodbye, en ik ben suikerverslaafd
pi_80979673
Ik ga maar even switchen naar rauwe bloemkool met zelfgemaakte mayo.
pi_80979704
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hoi Syrena.

Hallo Goodbye! *klap*klap*klap*klap* Neem een kopje koffie, koekje erbij?
  maandag 3 mei 2010 @ 19:39:06 #179
211002 Goodbye
Awesome!
pi_80979711
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:37 schreef imago het volgende:
Overigens is de meneer erg goed voor m'n lijn, ik krijg geen hap door m'n keel als hij er is

Ja sorry hoor, ik móét 'm gewoon weer even ter sprake brengen

De eerste paar maanden dat ik met Mr Gb had ben ik aangekomen vanwege al lekker ontbijtjes, hapjes, etentjes en weet ik het veel wat. Dus dan liever jouw variant zou ik zeggen
  maandag 3 mei 2010 @ 19:39:32 #180
211002 Goodbye
Awesome!
pi_80979731
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

Hallo Goodbye! *klap*klap*klap*klap* Neem een kopje koffie, koekje erbij?
Ja, en de koffie met suiker en melk graag!

Vis een optie? maandag 3 mei 2010 @ 19:40:33 #181
70532 loveli
N
pi_80979768
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hoi Syrena.

Hoi Goodbye en Syrena, ik ben loveli en suikerverslaafd. Ik was afgekicked, maar met dank aan de vorige Magnum-actie had ik een terugval.
crap in = crap out
pi_80979829
Ja die verdomde Magnums
  maandag 3 mei 2010 @ 19:43:09 #183
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80979870
Daar tegenover een niet zo suikerrijk lijstje behalve natuurlijke suikers

O: yoghurt met bramen, frambozen en muesli
T: mueslireep..okay, suiker
L: 2 volkorenbroodjes met zelfgemaakte tonijnsalade
D: salade met avocado, mango mint en zwarte bonen, stuk biefstuk
T: misschien nog een koude biefstuk, of een stukje chocola.
pi_80979904
Ik heb weinig met suiker. Ik ben meer van het hartige
pi_80979939
Zijn frietsticks hartig? Dan ben daar ook verslaafd aan
  maandag 3 mei 2010 @ 19:45:02 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80979952
Heldinnen Jullie zijn zo dapper!
  maandag 3 mei 2010 @ 19:45:25 #187
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80979966
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:43 schreef imago het volgende:
ohnee, liever een zak snoepjes dan een zak chips. Zeg, bestaat er ook een foto van de Mr? of een foto van jou? Ik heb volgens mij nog steeds geen idee hoe jij er uit ziet. Behalve dan dat je bloedmooi bent, natuurlijk!
pi_80979978
quote:
Ik ook ja. Zoet kan ik meestal wel prima weerstaan. Vriendje had 12 mini-Magnums gekocht en ik heb er geen één op, en de drie bakken Ben en Jerry's die we hadden gekocht zijn ook allemaal nog niet leeg.

Chips daarentegen...
  maandag 3 mei 2010 @ 19:46:36 #189
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_80980012
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:35 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Rotjeknor!
Ohja, mensen met een wasmachine krijgen voorrang!

Goh, dit leek me geen aantrekkelijke aanbieding
En eigenlijk wil je dit huis niet perse aandoen aan anderen

Ah. Dat is een beetje ver weg van Groningen.
pi_80980078
Ik kreeg vandaag trouwens wat foto's van carnaval. Vraag me nu af hoe dronken McEskimo was
SPOILER
Er is ook een foto van ons samen gemaakt, maar ik weet niet waar die gebleven is.
  maandag 3 mei 2010 @ 19:48:18 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80980092
En Mo en Viking zijn gewoon hun eigen topique begonnen, zonder ons! Dat moet het zijn!
Ik miste ze idd ook al!
  maandag 3 mei 2010 @ 19:48:52 #192
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80980116
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:48 schreef Syrena het volgende:
Ik kreeg vandaag trouwens wat foto's van carnaval. Vraag me nu af hoe dronken McEskimo was
SPOILER
Er is ook een foto van ons samen gemaakt, maar ik weet niet waar die gebleven is.
je hebt aardbeien wangen!
  maandag 3 mei 2010 @ 19:49:20 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80980143
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:48 schreef Syrena het volgende:
SPOILER
Aaaahw, walief!
pi_80980181
heel goed dat k het lijstje weer eens ingevuld heb... 2100 kcal! Daarom ook bleekselderij gekocht, het vreten begon er echt weer in te sluipen
  maandag 3 mei 2010 @ 19:51:08 #195
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80980220
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:35 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Geniet van jullie pizza
Dankje .

Ik heb een pizza calzone, met extra neushoorn. En olijven
  maandag 3 mei 2010 @ 19:51:35 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80980244
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dankje .

Ik heb een pizza calzone, met extra neushoorn. En olijven
Mag 'k een cola?
  maandag 3 mei 2010 @ 19:52:01 #197
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80980263
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mag 'k een cola?
Nee, ga weg .
pi_80980309
Syrena, wat een toffe carnavalsoutfit
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:45 schreef AKnynke het volgende:

Zeg, bestaat er ook een foto van de Mr? of een foto van jou? Ik heb volgens mij nog steeds geen idee hoe jij er uit ziet. Behalve dan dat je bloedmooi bent, natuurlijk!
Nou dat valt ook wel weer mee hoor Tuurlijk zijn er wel foto's, maar die zet ik hier niet open en bloot neer
pi_80980350
XM
pi_80980384
Ik ga het niet invoeren, lijstje vandaag

O: Brinta
T: Snee volkoren met kaas
T: Kop chococappucino
L: Twee snee volkoren met kaas
T: Drie vezelrijk crackers met filet A
T: Twee handen schoolkrijtjes
D: Gebakken aardappeltjes met witlofsalade (1 witlof, half blikje mandarijntjes, twee eetlepels zelfgemaakte mayo). Curry en mayo uit tube voor bij de aardappeltjes
T: Glas zoete witte wijn
T: Handvol schoolkrijtjes
  maandag 3 mei 2010 @ 19:54:28 #201
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80980386
quote:
Me too!!

Bah, werkgedoe
Collega's kind ziek moet morgen vrij, ben de enige collega die morgen zou kunnen werken maar morgen is de enige dag dat ik met mijn meneer samen ben in 14 dagen (ook weekenden dus).
Ik heb dus nee gezegd maar dat wordt niet echt op prijs gesteld..
Had ik maar gezegd dat ik naar de tandarts moet ofzo, gatver, nu zit ik mij dus schuldig te voelen
  maandag 3 mei 2010 @ 19:54:44 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80980395
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, ga weg .
*druipt af naar sportschool zonder cola I might add*
  maandag 3 mei 2010 @ 19:55:17 #203
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80980421
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef imago het volgende:
Syrena, wat een toffe carnavalsoutfit
[..]

Nou dat valt ook wel weer mee hoor Tuurlijk zijn er wel foto's, maar die zet ik hier niet open en bloot neer
Gelukkig is er altijd een PM-box!
pi_80980482
Da's juist een hartstikke schattige foto Syrena!
  maandag 3 mei 2010 @ 19:59:07 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80980580
Wat een leuke foto Syrena

XM, ik ben van de brandweer

Heb al een week een paar toupoucen in de vriezer... kan er prima van af blijven..
Zo heb ik ook wel eens een doosje kant en klare hamburgers in de vriezer maar die overleven een week niet.
pi_80980645
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:55 schreef AKnynke het volgende:

[..]

maandag 3 mei 2010 @ 20:01:32 #207
211002 Goodbye
Awesome!
pi_80980675
Is dat een foto met de meneer, imago?
  maandag 3 mei 2010 @ 20:02:03 #208
277802 _Calimero_
pi_80980695
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:54 schreef Syrena het volgende:
Ik ga het niet invoeren, lijstje vandaag

O: Brinta
T: Snee volkoren met kaas
T: Kop chococappucino
L: Twee snee volkoren met kaas
T: Drie vezelrijk crackers met filet A
T: Twee handen schoolkrijtjes
D: Gebakken aardappeltjes met witlofsalade (1 witlof, half blikje mandarijntjes, twee eetlepels zelfgemaakte mayo). Curry en mayo uit tube voor bij de aardappeltjes
T: Glas zoete witte wijn
T: Handvol schoolkrijtjes
Ik vrees ook voor die van mij

O: 3 crackers (2x filet a. 1x kaas/komkommer
T:yoghurt met muesli en noten
L: 3x brood (2x kaas, 1x pindakaas)
T: lik muffinbeslag. --> muffins gebakken met de kids maar ik heb er geen gegeten!!
T: 1 boterham met salami en kaas
D: rijst met groene curry en kip. gelijk erna 50 gr chocola

Iemand die kan schatten en me kan vertellen of het heel veel meer dan 2000 zal zijn?
pi_80980737
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:01 schreef Goodbye het volgende:
Is dat een foto met de meneer, imago?
In dat geval wil ik 'm ook wel. .
  maandag 3 mei 2010 @ 20:02:55 #210
277802 _Calimero_
pi_80980740
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:55 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Dat dus!
  maandag 3 mei 2010 @ 20:03:20 #211
236335 neen
schone schijn
pi_80980763
O, ik heb net chinees gehaald met een huisgenoot.

Het was de 8e dag op rij dat hij geen huisgekookt eten heeft gehad
pi_80980765
Neuh, de meneer heeft ook recht op z'n privacy
  maandag 3 mei 2010 @ 20:03:37 #213
277802 _Calimero_
pi_80980777
Syrena je bent wel een lief aardbeitje
pi_80980787
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:02 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

T: lik muffinbeslag. --> muffins gebakken met de kids maar ik heb er geen gegeten!!

Iemand die kan schatten en me kan vertellen of het heel veel meer dan 2000 zal zijn?
De jouwe is veeeeeeel minder erg dan de mijne.
Ik eet altijd minstens een halve kom beslag Daarom bak ik ook (bijna) nooit meer.
pi_80980839
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik eet altijd minstens een halve kom beslag Daarom bak ik ook (bijna) nooit meer.
Ik win!
Ben nl de vlokken vergeten en dropjes
  maandag 3 mei 2010 @ 20:06:00 #216
211002 Goodbye
Awesome!
pi_80980855
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:03 schreef imago het volgende:
Neuh, de meneer heeft ook recht op z'n privacy
Mijne niet

Maar dan hoef ik ook geen pm want ik weet wel hoe je er uit ziet ( )
  maandag 3 mei 2010 @ 20:06:20 #217
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80980871
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:02 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen! Tenminste, hoeveel blokjes is 50 gram chocola? Eigenlijk vind ik het wel een mooi lijstje!
  maandag 3 mei 2010 @ 20:07:00 #218
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80980907
oeh, dropjes..
  maandag 3 mei 2010 @ 20:08:05 #219
277802 _Calimero_
pi_80980946
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Tsja het was op mijn werk, de activiteit voor vandaag... Kon er niet onderuit. Maar heb ook wel een aantal keer mijn vingers afgelikt hoor, hahaha.

Ach, morgen dan maar weer een net lijstje?

Ik wil trouwens ook witlofsalade maken! Met ei, en wat dan ook al weer nog meer?
pi_80980950
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:07 schreef AKnynke het volgende:
oeh, dropjes..
Grapjassen bij Venco, portie is 10 gram zeggen ze
  maandag 3 mei 2010 @ 20:09:16 #221
277802 _Calimero_
pi_80980995
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:06 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen! Tenminste, hoeveel blokjes is 50 gram chocola? Eigenlijk vind ik het wel een mooi lijstje!
Ik denk 6 van die kleine 4-kantjes. Oftewel een halve reep (a 100 gram)
pi_80981059
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat zijn er twee!
Nou, het is dus 2300 kcal vandaag. Moet echt weer elke dag invullen want dat gaat de verkeerde kant op...
pi_80981063
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:08 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Tsja het was op mijn werk, de activiteit voor vandaag... Kon er niet onderuit. Maar heb ook wel een aantal keer mijn vingers afgelikt hoor, hahaha.

Ach, morgen dan maar weer een net lijstje?

Ik wil trouwens ook witlofsalade maken! Met ei, en wat dan ook al weer nog meer?
Ik had het ei weggelaten, geen zin om er eentje te koken. Is wel lekkerder met.
Ei in stukjes, witlof in stukjes, mandarijntjes uit blik of ananas uit blik (of vers) of rozijnen of appel. En dan een eetlepel mayo aanmaken met het sap van de mandarijnen (anders drup zoetstof) en wat kerrie erdoor roeren. Wat water of melk als je de saus nog te dik vindt.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:11:16 #224
277802 _Calimero_
pi_80981106
Dit is wel fijn trouwens, want ik voelde me er echt HEEL erg schuldig over, alsof ik een eetbui heb gehad, maar nu is dat wat meer gerelativeerd door jullie reacties
pi_80981121
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dan Amerikanen Een portie is twee handjes, ofzo
  maandag 3 mei 2010 @ 20:12:29 #226
277802 _Calimero_
pi_80981152
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:10 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik had het ei weggelaten, geen zin om er eentje te koken. Is wel lekkerder met.
Ei in stukjes, witlof in stukjes, mandarijntjes uit blik of ananas uit blik (of vers) of rozijnen of appel. En dan een eetlepel mayo aanmaken met het sap van de mandarijnen (anders drup zoetstof) en wat kerrie erdoor roeren. Wat water of melk als je de saus nog te dik vindt.
Thanks! ik ga denk ik gelijk boodschappen doen en dit kopen zodat ik het morgen kan eten
pi_80981168
10 gram zijn vier schoolkrijtjes. De hele zak weegt nog 113 gram, ik heb dus 120 gram op. 468 kcals.
Ik ben ook misselijk nu
  maandag 3 mei 2010 @ 20:13:30 #228
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80981197
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dan Amerikanen Een portie is twee handjes, ofzo
mmm..schoolkrijt. Wat heb ik daar zin in. Maar, daar eet ik gelijk de hele zak van leeg, dus het is goed dat ik dat niet heb.

De super verkoopt wel salmiakdrop..ik zou serieus kunnen overwegen dat nu te gaan halen.

Of ik ga gewoon m'n koude biefstukje opeten ofzo...Ik heb zin om te snaaien!
pi_80981235
Ga voor de biefstuk!
  maandag 3 mei 2010 @ 20:15:08 #230
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80981272
zit nu aan de cola berenburg en ga straks aan de slag met toastjes

Heb 8 kaarsjes aangestoken en de kachel op 21 graden gezet... man wat heb ik het koud! brr.

Rauwe witlof... als ik witlof eet is het gekookt en uit de oven of gewokt maar dan eet ik wel 5 stronken
pi_80981285
Vanaf nu eind aan de suiker. Zometeen even boterhammen smeren voor morgen, even wegen hoeveel kaas ik erop doe. Of filet A.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:15:24 #232
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80981289

die in het blauw helemaal links, dat ben ik. Waar zijn m'n borsten in hemelsnaam gebleven?
  maandag 3 mei 2010 @ 20:18:32 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80981429
Ik zie ze wel hoor Nynke
  maandag 3 mei 2010 @ 20:18:39 #234
277802 _Calimero_
pi_80981433
O ik heb ook nog 3 dadels op! Nog over van de salade laatst, man ik wist helemaal niet dat die dingen zo lekker zijn!
pi_80981453
Ingepikt door het meisje op de voorgrond? .
  maandag 3 mei 2010 @ 20:19:57 #236
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80981488
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ingepikt door het meisje op de voorgrond? .
Ja, die heeft wel genoeg ja. Maar, ik had eerst ook meer. En m'n buik lijkt hier ook heel erg groot...
  maandag 3 mei 2010 @ 20:20:10 #237
277802 _Calimero_
pi_80981496
Maar je leunt ook een beetje naar achter, misschien lijkt het daarom minder?

Je bent nog altijd niet plat hoor
  maandag 3 mei 2010 @ 20:20:57 #238
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80981536
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar je leunt ook een beetje naar achter, misschien lijkt het daarom minder?

Je bent nog altijd niet plat hoor
och, ik vind het ook niet erg. Het viel me alleen zo op op deze foto!
pi_80981654
Volgens mij ligt het aan je houding hoor Nynke! Je leunt zo achterover, dan is het logisch dat je buik uitsteekt en je borsten niet.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:24:22 #240
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_80981715
Eindelijk na lang wachten toch nog eens venkel met curry gegeten van de mama. Het is zoooooo lekker!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_80981883
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:24 schreef Sjaapje het volgende:
Eindelijk na lang wachten toch nog eens venkel met curry gegeten van de mama. Het is zoooooo lekker!
Ik vind het zo grappig dat iedereen hier zijn ouders papa en mama noemt, ook in het openbare leven zeg maar Heel schattig is dat

Nynke, ik vind het wel meevallen. Jij hebt gewoon zo'n typisch sporterslijf, vind ik.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:42:32 #242
295518 de_nachtwacht
scatterbrain
pi_80982614
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind het zo grappig dat iedereen hier zijn ouders papa en mama noemt, ook in het openbare leven zeg maar Heel schattig is dat
Ik niet. Ik noem m'n vader 'Henk' en m'n moeder 'moeders'.

Lijstje:
O: muesli
L: 4 boterhammen met kipkerrie salade
D: zalm, brocolli en pasta
T: Koffie
S: hardlopen

Veel te kort lijstje, I know, I know.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:44:11 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80982688
Noem mijn moeder 'memmie' en mijn vader (rip) heitie

Zoek hier de tiet
pi_80982784
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:42 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Lijstje:

Met 'hier' bedoel ik 'in Vlaanderen'

Inderdaad een te magere lijst. Wel een fraaie D! Heb je nu na het sporten geen trek? Voel je vrij om nog wat te eten
  maandag 3 mei 2010 @ 20:46:07 #245
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80982801
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:42 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Lijstje:

ik noem m'n ouders bij de voornaam. Oi, Uniek, jij hebt inderdaad minder tiet dan ik!
pi_80982818
Maar je hebt zwart aan! En er is nu toch een indicator hoor
pi_80982830
En uniekhoorn, ja huh, zwarte trui en van de voorkant gefotografeerd Doe dan eens een foto van de zijkant!
pi_80982976
CF: is er in België nog een verschil tussen "mama" en "de mama"?
"De mama" zeggen ze in Limburg trouwens ook, van die moeders die in de derde persoon enkelvoud over zichzelf praten. *ril*
  maandag 3 mei 2010 @ 20:50:01 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80983009
Ik kwam er zaterdag achter dat ik toch écht 80A heb . Had ooit een volle C .
pi_80983115
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:49 schreef Mini_rulez het volgende:
CF: is er in België nog een verschil tussen "mama" en "de mama"?
"De mama" zeggen ze in Limburg trouwens ook, van die moeders die in de derde persoon enkelvoud over zichzelf praten. *ril*
Verschilt een beetje per persoon, ik heb het allebei wel gehoord. Ik vind het ook heel lief dat studenten dat gewoon zeggen tegen mij 'ik ga liever bij mijn mama eten dan dat ik zelf kook' ofzo
  maandag 3 mei 2010 @ 20:52:35 #251
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80983164
  maandag 3 mei 2010 @ 20:53:31 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80983216
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kwam er zaterdag achter dat ik toch écht 80A heb . Had ooit een volle C .
Datte, klote he?
pi_80983315
Inderdaad bescheiden, uniekhoorn. Maar mehn, wat heb jij een slanke bovenarmen

't Krimpt bij mij ook gezellig mee, ik vrees dat ik op termijn ook weer aan de B-cup moet
pi_80983321
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Verschilt een beetje per persoon, ik heb het allebei wel gehoord. Ik vind het ook heel lief dat studenten dat gewoon zeggen tegen mij 'ik ga liever bij mijn mama eten dan dat ik zelf kook' ofzo
Dat is inderdaad wel lief ja. Het is sowieso een lieve taal, vind ik.
pi_80983408
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel lief ja. Het is sowieso een lieve taal, vind ik.
Zo grappig, we liepen zaterdag in Eindhoven en ik dacht bij mezelf 'wat praat iedereen hier toch lelijk'. Oh ja, we waren in NL
  maandag 3 mei 2010 @ 20:58:14 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80983451
Mijn tieten zijn juist weer terug

En Syrena, ik vind je een erg leuk aardbeitje.Volgens mij was jij een stuk verder heen qua alcoholpromillage dan de eskimo als ik je verhalen mag geloven (dagelijks blowen was het toch?)
  maandag 3 mei 2010 @ 20:58:48 #257
236335 neen
schone schijn
pi_80983480
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:55 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het is sowieso een lieve taal, vind ik.
Inderdaad
pi_80983563
Poeh, al dat gepraat over tieten... Jullie hebben me overtuigd dat ik zo nog even moet gaan Wii Fitten.
pi_80983592
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn tieten zijn juist weer terug

En Syrena, ik vind je een erg leuk aardbeitje.Volgens mij was jij een stuk verder heen qua alcoholpromillage dan de eskimo als ik je verhalen mag geloven (dagelijks blowen was het toch?)
Alleen in het weekend zei ie Ik bedacht me deze week ook pas dat ie met carnaval een tijd weg was, maar toen dacht ik dat ze waren gaan eten. Jaja, naiefje. Ik had niet zo veel op trouwens, ik kijk altijd zo blij
  maandag 3 mei 2010 @ 21:01:22 #260
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80983617
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Poeh, al dat gepraat over tieten... Jullie hebben me overtuigd dat ik zo nog even moet gaan Wii Fitten.
Doe ze eens posten
  maandag 3 mei 2010 @ 21:03:12 #261
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80983700
En uniekje, kan het niet gewoon zo zijn dat je de verkeerde bh aan hebt? Een goede bh maakt toch zoveel verschil.

Mijn uiteindelijke daglijstje
o. omelet met groente en tuinkruiden
t. witlofsalade
t. tomatensalade
l. zoute sticks (75 gram)
t. zoute sticks (100 gram)
t. probiotisch drankje
d. 500 ml kippenbouillon + havermout
pi_80983701
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zo grappig, we liepen zaterdag in Eindhoven en ik dacht bij mezelf 'wat praat iedereen hier toch lelijk'. Oh ja, we waren in NL

Sinds ik hier woon heb ik dat niet meer zo, maar herken t wel
pi_80983719
Ik ga trouwens niet naar yoga; het is me hier te koud&nat om nog naar buiten te gaan
pi_80983737
Ik wil vet uit mijn ass in mijn decolleterimpels laten spuiten (Kan dat? Hahaha)
pi_80983813
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar dat accent vindt de rest van Nederland volgens mij ook lelijk.
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Doe ze eens posten
Wat, mijn boobs? Daar heb ik al heel lang geen foto meer van gemaakt!
Ze krimpen in elk geval niet echt.

Eens met Tink trouwens, een goede bh is zo belangrijk voor je figuur!
pi_80983828
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef Syrena het volgende:
Ik wil vet uit mijn ass in mijn decolleterimpels laten spuiten (Kan dat? Hahaha)
Ze doen wel je buikvet in je bil, dat lijkt mij wel wat.
Decolletee is vast moeilijker, straks krijg je allemaal bobbeltjes!
pi_80983849
Ik krijg als ik minder vet eet en daardoor gewicht verlies minder tiet.
Maar als ik minder kh's en meer eiwit eet en daardoor gewicht verlies neemt de grootte niet af.

Iets minder mag overigens wel van mij, want het is nu 75D. Wat kleinere borsten vind ik wel mooi en doen slanker lijken.
pi_80983956
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:06 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ze doen wel je buikvet in je bil, dat lijkt mij wel wat.
Decolletee is vast moeilijker, straks krijg je allemaal bobbeltjes!
Oja, buikvet in bil is ook oke. Ik heb nu van die platte brede Misschien kan ik dan ook pijnloos rollen bij Pilates.
pi_80983969
Ohja tip voor die-zich-plat-voelen: in een strakke coltrui krijg je best dikke tieten
  maandag 3 mei 2010 @ 21:11:14 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80984051
Nou Marz, vind D ook wel mooi

Hmm ik hadl ruime C, kleine D maar 30 kg later is het een grote A of kleine B geworden... en de bh die ik aan heb?? Dat is zo'n opgevulde
pi_80984093
Ik heb 65E maar ik vind m'n borsten ook te klein. .
pi_80984144
Strakke coltrui of juist een laag decollete of een v-hals vind ik mooi staan bij bescheiden borsten!

Vanaf cup C zit iedereen ernaar te kijken als je zoiets aantrekt.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:15:14 #273
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80984225
Ik heb genoeg tiet. Als ik een écht laag decolleté heb, voel ik me een mislukte pornoster Maar een goede bh doet enorm veel voor je figuur, of ze nu groot of klein zijn.
pi_80984257
Een coltrui draag ik dus echt nooit, om die reden. Net als v-halzen, behalve als er een topje onder kan. Teveel decolleté wordt al snel ordinair, dat vind ik bij kleinere borsten inderdaad veel mooier staan!
pi_80984292
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:13 schreef -marz- het volgende:
Strakke coltrui of juist een laag decollete of een v-hals vind ik mooi staan bij bescheiden borsten!

Vanaf cup C zit iedereen ernaar te kijken als je zoiets aantrekt.
Daarom!
  maandag 3 mei 2010 @ 21:19:53 #276
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80984414
Het waren wel weer genoeg foto's vandaag

[ Bericht 36% gewijzigd door uniekhoorn op 03-05-2010 21:29:22 ]
  maandag 3 mei 2010 @ 21:20:05 #277
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80984421
Ik laat wel altijd wat cleavage zien, maar niet te veel. Een heel diep decolleté staat me gewoon ordinair. Een vriendin van mij heeft een C-cup en daar staat het wel weer heel goed bij, en zeker niet ordinair.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:22:38 #278
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_80984552
Mijn Ccup mag zeker blijven! (anders wordt het vriendje boos )
Ik bijt!
(Zachtjes)
  maandag 3 mei 2010 @ 21:23:39 #279
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_80984587
Boek lezen voor de open haard
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_80984616
Ik heb ook amper: 70B, maar ik lees net dat dat juist fijn is Verder heb ik geen decolleté, maar een borstbeen.
pi_80984621
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Een col?
[ afbeelding ]
Jeetje wat een dun ding!
Nee ik bedoel hooggesloten
pi_80984638
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik laat wel altijd wat cleavage zien, maar niet te veel. Een heel diep decolleté staat me gewoon ordinair. Een vriendin van mij heeft een C-cup en daar staat het wel weer heel goed bij, en zeker niet ordinair.
Dat bedoelde ik ook ja.
Helemaal niets laten zien is ook weer zo zonde. If you've got it, flaunt it!
  maandag 3 mei 2010 @ 21:26:23 #283
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80984696
Coltruien staan me echt vreselijk, die heb ik dus nooit aan.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:27:11 #284
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80984727
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:24 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook ja.
Helemaal niets laten zien is ook weer zo zonde. If you've got it, flaunt it!
Dit is dan ook één van mijn favoriete jurken.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:29:40 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80984826
Ik heb nu een hoge col aan en dan lijkt het nog íets idd .
pi_80984902
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Het waren wel weer genoeg foto's vandaag
Was jij dat
pi_80985089
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dit is dan ook één van mijn favoriete jurken.
Oh, die is mooi ja! Heel elegant.
Zulke dingen staan mij ook wel goed, waar je boobs (for lack of a better word ) wel goed in uitkomen maar zonder dat het lomp of ordinair wordt.

Uniek, moet je ons weer allemaal jaloers maken?
  maandag 3 mei 2010 @ 21:35:44 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80985093
Bweuh, halve calzone op.

*burp*
pi_80985100
Jaja, Uniekhoorn is in tinne hjer!
pi_80985220
Ik heb 1 coltrui, die noemt m'n vriend "grote-tieten-trui" (en dan gaan z'n oogjes glimmen)
  maandag 3 mei 2010 @ 21:39:31 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80985255
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:31 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Was jij dat
Ja..

Hebbe gij nog foto's (of hyves? PM )
Of wie dan ook hier
pi_80985281
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:38 schreef -marz- het volgende:
Ik heb 1 coltrui, die noemt m'n vriend "grote-tieten-trui" (en dan gaan z'n oogjes glimmen)
Ik zie het helemaal voor me... Mannen zijn net kleine jochies soms.
Vriendje vraagt waarom ik zit te lachen.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:41:10 #293
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80985335
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:35 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh, die is mooi ja! Heel elegant.
Zulke dingen staan mij ook wel goed, waar je boobs (for lack of a better word ) wel goed in uitkomen maar zonder dat het lomp of ordinair wordt.

Uniek, moet je ons weer allemaal jaloers maken?
Volgens mij heb jij redelijk dezelfde bouw als ik.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:41:34 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80985349
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:38 schreef -marz- het volgende:
  maandag 3 mei 2010 @ 21:41:43 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80985355
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:40 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik zie het helemaal voor me... Mannen zijn net kleine jochies soms.
Soms?
pi_80985426
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Soms?
Ok, je hebt gelijk. De mijne zit as we speak Mario te spelen op de Wii.

Jeetje Uniek, ik wist niet dat jij zo'n voyeur was.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:43:27 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80985442
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Soms?
Ik werk op een peuterspeelplaats
pi_80985453
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja..

Hebbe gij nog foto's (of hyves? PM )
Of wie dan ook hier
Weest niet beledigd door 'dun ding' hoor, maar dit stel ik me voor als middelbare schoolfiguur, om het voor mezelf acceptabel te houden
  maandag 3 mei 2010 @ 21:44:11 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80985481
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik werk op een peuterspeelplaats
!
  maandag 3 mei 2010 @ 21:49:22 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80985699
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:43 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Weest niet beledigd door 'dun ding' hoor, maar dit stel ik me voor als middelbare schoolfiguur, om het voor mezelf acceptabel te houden
Nee hoor...
  maandag 3 mei 2010 @ 21:51:56 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80985817
Goed. Bedtijd! Morgen laatste werkdagje .

Oh great

Momentje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')