Muren enzeau?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand van de Groninger slankies nog tijd en zin om binnenkort te helpen schilderen?
Gelukt?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand van de Groninger slankies nog tijd en zin om binnenkort te helpen schilderen?
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als het zover is laat ik je wel weten of het mee of tegenvaltquote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het voordeel van 'vreemde' kindjes is dat je dit af en toe een dag hebt, met je eigen kind heb je dit dag-in-dag-uit-dag-in-dag-uit en bij nummer twee ook weer
Reken maar dat dat vermoeiend is.
*rammelende eierstokjes zijn zo lief-naief
Ik zat altijd meer in de XM-hoek zegmaar: mij is het hebben van kinderen dus echt 100% meegevallen. Als het om echte 'wensmoeders' gaat hou ik mijn hart ook altijd vast. Die vallen meestal zo hard van hun roze wolk.
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
maar de woonkamer is zo groot dat ik me afvraag of ik 'm wel vol krijg!.
Gaaf! Welke buurt?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yaay! Ik vond het echt een fijn huisje, groter dan ik verwachtte! De slaapkamer is precíes groot genoeg voor een tweepersoonbed, dus dat is niet zo groot, maar de woonkamer is zo groot dat ik me afvraag of ik 'm wel vol krijg!. En een open keukentje die wel net om de hoek zit, dus wel nog wat afgescheiden. En in een heel rustig hoekje van de flat, waar niemand langs komt die niet ook echt daar moet zijn. En de huidige bewoonster keek stomverbaasd toen ik vertelde over die klachten van overlast.
De muren zijn nu allemaal dieprood of met heel druk behang, dus zonder dat lijkt het nog ruimer en lichter denk ik!
Nou..... als het goed is moet de vorige bewoonster die toch gewoon weer wit verven. Toch?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:44 schreef Chicolate het volgende:
Oooooh wat fijn DaD![]()
. Donkerrode muren, daar mag je wel een paar keer overheen verven ja
.
Paddepoel, maar dat vind ik prima. Mooi winkelcentrum, vlakbij Zernike (daar is straks m'n opleiding)...quote:Op maandag 3 mei 2010 15:40 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd, DaD!
Beetje leuke buurt/wijk?
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yaay! Ik vond het echt een fijn huisje, groter dan ik verwachtte! De slaapkamer is precíes groot genoeg voor een tweepersoonbed, dus dat is niet zo groot, maar de woonkamer is zo groot dat ik me afvraag of ik 'm wel vol krijg!. En een open keukentje die wel net om de hoek zit, dus wel nog wat afgescheiden. En in een heel rustig hoekje van de flat, waar niemand langs komt die niet ook echt daar moet zijn. En de huidige bewoonster keek stomverbaasd toen ik vertelde over die klachten van overlast.
De muren zijn nu allemaal dieprood of met heel druk behang, dus zonder dat lijkt het nog ruimer en lichter denk ik!
Als het goed is wel ja, of het gebeurt is een 2e.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou..... als het goed is moet de vorige bewoonster die toch gewoon weer wit verven. Toch?
Als het door de bewoonster niet gebeurt, moet de woningstichting het doenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja, of het gebeurt is een 2e.
Dat gebeurt niet altijd hoor...quote:Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als het door de bewoonster niet gebeurt, moet de woningstichting het doen
Alleen behang is voor de nieuwe bewoner, somehowEn laat mijn huis nou overal behangen zijn geweest toen ik er in kwam
Nee ik crosspost hem gewoon scháámteloosquote:
Tweede optie kost een stuk minder tijdquote:Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, die donkerrode muren zijn trouwens behang en ik denk dat ik ze liever schilder, dus dan gewoon behang eraf trekken en schilderen. Of ik kies ook een leuk behangetje, gooi ik die erover heen.
Nee, hier hield de woningbouw het ook een beetje schimmig, en ik was allang blij dat ik zo'n groot huis kon krijgen dat ik niks meer durfde te zeggenquote:
Dat is het ook!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee ik crosspost hem gewoon scháámteloosDaaro gaat het om lekker, hiero om relatief gezond, dus ik dacht, OT voor allebei!
![]()
Plus ik vind het altijd wel leuk om te lezen wat jullie allemaal eten, tevens voor inspiratie enzo, en ik dacht dat dat misschien wederzijds kon zijn![]()
Die regels zijn versoepeld tegenwoordig, witmaken hoeft niet meer.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou..... als het goed is moet de vorige bewoonster die toch gewoon weer wit verven. Toch?
25 mei!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is het ook!
Wanneer kun je er eigenlijk in, DaD?
Als ik niet met vakantie zou gaan, zou ik je ook nog wel een dagje zijn komen helpenquote:
Wow, dat is over 3 weken al! Fijn, zo snel!quote:
Ik meen mij te herinneren dat een woningbouwvereniging verantwoordelijk is voor het "behang-klaar" leveren van de muren. Dus of ze nu geschilderd of behangen zijn, als de ondergrond maar "redelijk" egaal is was het wel goed.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als het door de bewoonster niet gebeurt, moet de woningstichting het doen
Alleen behang is voor de nieuwe bewoner, somehowEn laat mijn huis nou overal behangen zijn geweest toen ik er in kwam
Wat gaaf!!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey IARLquote:Op maandag 3 mei 2010 16:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat een woningbouwvereniging verantwoordelijk is voor het "behang-klaar" leveren van de muren. Dus of ze nu geschilderd of behangen zijn, als de ondergrond maar "redelijk" egaal is was het wel goed.
sorry voor de stalk-post, de SC mist je
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |