Ik heb juist wat meer met peuters. Met baby's kan ik niets. Hoewel ik eigenlijk überhaupt (nog) weinig met kinderen heb. Wie weet ooit.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
Spaghettismoeltjes, check. Nou ja, gisteren
Ik word vooral nerveus van peuters, die kunnen zo onvoorspelbaar reageren. Maar verder ben ik een enorme kindervriend
Je weet wel dat de door jou zo gewenste baby na verloop van tijd ook een peuter wordt?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
Meldt
Ik vind peuters en kleuters vaak heel vermoeiendMijn nichtjes willen altijd perse alleen maar naast mij zitten, met mij spelen (en krijgen daar dan ruzie om enzo), terwijl ik het spelletje na 3 keer wel gezien heb willen zij nog 10x.... dat soort. Maar baby's kun je me uren mee opzadelen, dat verveelt nooit
Haha, zo'n ding! Ik vind babytjes ontzettend skattig en lief, maar na 10 minuutjes vind ik het inderdaad wel weer leuk geweest. Het is ook niet alsof je er een gesprek mee kan voerenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik vind kraamvisites eigenlijk ook altijd verschrikkelijk, nou we toch aan het opbiechten zijn. Ik heb zo'n ding 3 minuten vast en dan heb ik altijd alweer zo iets van... ja leuk..maar hier heb je hem/haar weer terug.
Jaaaa tuurlijk maar die is niet zoquote:Op maandag 3 mei 2010 13:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je weet wel dat de door jou zo gewenste baby na verloop van tijd ook een peuter wordt?
Niet?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef anna82 het volgende:
Oh en Chico, bedankt voor de tip, maar op deze Big Brother-computers kun je je geschiedenis niet wissen!
Nope! Het is wel een heel groot bedrijf, dus ik ga er maar vanuit dat niemand mij aan het monitoren is.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet?Ook niet via favorieten, andere tabblad pakken, vandaag openen en dan delete op de map fok.nl? Want in dat geval kunnen ze sowieso daar wel zien dat je op fok komt
.
Hier kan ik private browsen :-P wat raar joh dat je dat niet kan wissen...quote:Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef anna82 het volgende:
Oh en Chico, bedankt voor de tip, maar op deze Big Brother-computers kun je je geschiedenis niet wissen!
Ik vind deze wel lekker, die maak ik nu ook: http://www.butterandsugar.org/blog/?p=179quote:Op maandag 3 mei 2010 13:24 schreef Perruche het volgende:
Maria! Heb jij misschien een recept van lekker bananebrood? heb het nu 2x gemaakt maar 2x niet het gewenste resultaat
Njam!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind deze wel lekker, die maak ik nu ook: http://www.butterandsugar.org/blog/?p=179
Maar ik weet niet of dit hét recept is, want het is het enige bananabread recept wat ik ooit gemaakt heb![]()
Nee, we hebben alleen i-explorer. Nou ja, dan bezoek ik mijn favo SM-sites maar niet onder werktijdquote:Op maandag 3 mei 2010 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Anna, je hebt vast geen Google Chrome? Als je dat kunt installeren, kun je anoniem browsen.
Had anders ook niet geholpen, de bewaarde gegevens in de adresbalk zijn erg ingewikkeld weg te krijgen in de oudere versies van Internet Explorer, alleen geschiedenis verwijderen is helaas niet voldoende.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef anna82 het volgende:
Ja, ik had alleen nog brood en een beetje fruit in huis dus dat is alles wat ik mee kon nemen. De krentenbol had ik niet mee, maar er werd getrakteerd op het werk (en we mochten iets kiezen van de bakker, dus dit vond ik nog een redelijk nette keuzequote:Op maandag 3 mei 2010 13:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Njam!
Ik dacht altijd dat bannabread gezond was, vanwege ""bread", tot ik zag wat erin zat...Heb net nog en halfmislukte gemaakt, wel lekker maar niet droog genoeg! Volgende keer deze proberen
Goodbye, wel goed lijstje denk ik, misschien beetje veel brood en wenig groente..?
edit, nu ik zo zie valt het eigenlijk ook wel mee , alleen beetje wijnig groente misschien? en krentenbol si volgens mij niet zo gezond, maar dat weet ik niet.. Het is wel lekker!
Weet ik niet, ik denk het niet, want we doen nu Antwerpen en Oostende! In Antwerpen gaan we naar een vriendin van mij die ik al jaren niet heb gezien, omdat ik geen tijd hadquote:Op zondag 2 mei 2010 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
Hee Lau, kom je nog hier in de buurt?
zit toch hartstikke veel mayo inquote:Op maandag 3 mei 2010 14:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Is coleslaw eigenlijk gezond? Dat is best lekker op een stokbroodje met ham of zo.
Ligt er een beetje aan wat je er allemaal in doet.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Is coleslaw eigenlijk gezond? Dat is best lekker op een stokbroodje met ham of zo.
Haha oké. Nou ja, ik ben weer veel aan het sporten. Als ik gewoon niet zoveel chips, koek en snoep opvreet doet het beleg tussen de middag er niet zoveel toe.quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 3 mei 2010 14:18 schreef LadyBlack het volgende:
Het was trouwens wel een eye-opener om weer eens met mijn moeder op vakantie te zijn; zij kan heel goed gezond eten en lijnen, maar op vakantie is ze echt best wel ongeremd!!
Ik had zo'n tortilla besteld en kreeg daar een dikke klodder mayo bij. Lekker, maar hoefde niet perse voor mij, dus ik dipte af en toe wat en liet het toen verder staan. Mn moeder zat er al naar te kijken, vroeg of ik die mayo nog op ging eten, en toen ik nee zei, heeft ze de hele klodder weggewerkt met de stukjes stokbrood die we bij het eten kregen! Tuurlijk, het is vakantie en je mag genieten van lekker eten, maar dit was echt een gevalletje: het moet OP!
Lullig om over je moeder te zeggen, maar zo wil ik dus niet worden
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa tuurlijk maar die is niet zo
Nee, ik ga ervanuit dat als het mijn eigen peuter / kleuter is, ik het een stuk minder vermoeiend vind
En bovendien zal die niet altijd zo hyper zijn als mijn nichtjes die me maar een paar keer per jaar zien.
Heb je een huus!?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand van de Groninger slankies nog tijd en zin om binnenkort te helpen schilderen?
Gefeliciteerd meis! Wat ontzettend fijn voor je!!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand van de Groninger slankies nog tijd en zin om binnenkort te helpen schilderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |