Veel plezier!quote:
en ik ben zo moe. Het vroeg opstaan is niet echt goed voor me. Vanavond maar vroeg naar bed!quote:Op maandag 3 mei 2010 16:59 schreef Mini_rulez het volgende:
OMG Maria...![]()
![]()
Nynke: I feel your pain.Ik moet eigenlijk ook nog wat aan m'n verslag doen maar het wil niet. Ik kom steeds weer terecht bij zo'n stukje waar ik niet direct verder mee kom en dan blijf ik daar hangen.
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Veel plezier!![]()
En in het kader van slechte humor waarvan ik toch plat van mn stoel ga:
[ afbeelding ]
![]()
Woon je nu in Amsterdam? Ik woon in het dorpje met eindbestemming van de buslijn 172quote:Op maandag 3 mei 2010 16:41 schreef Ewelina het volgende:
Als het in Amsterdam is voor een redelijke prijs...
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Veel plezier!![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik snap m nietquote:Op maandag 3 mei 2010 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Veel plezier!![]()
[ afbeelding ]
![]()
Volgens mij weet ik dan waar jij woont, begint het met een K?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Woon je nu in Amsterdam? Ik woon in het dorpje met eindbestemming van de buslijn 172![]()
Nee dus
Zoiets las ik al in de comments ja!quote:Op maandag 3 mei 2010 17:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
![]()
Maar ze heet heul geen Dorothy. 't Is Scarlett!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Yes!quote:Op maandag 3 mei 2010 17:08 schreef Goodbye het volgende:
Volgens mij weet ik dan waar jij woont, begint het met een K?
Ik woon daar ergens in de buurt!quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]OhjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je nu nog even wat opschiet, heb je daarna ook een lekker rustig avondje verdiend.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en ik ben zo moe. Het vroeg opstaan is niet echt goed voor me. Vanavond maar vroeg naar bed!
Nu word ik nieuwsgierig waarquote:
Ouiquote:
Nee. Als het behang is niet. De vorige bewoner had hier de ene muur zwart gemaakt en de andere donkergrijs. Met 3 a 4 lagen dure witte verf erover zie je er niets meer van.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou..... als het goed is moet de vorige bewoonster die toch gewoon weer wit verven. Toch?
Geen idee eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |