Wispelturig dus.quote:
Ik ken je.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:48 schreef Skylark. het volgende:
!
Ik wilde nog wel boos doen omdat er in de TT geen wispelturig zou staan.
quote:
quote:
Oh, sorry, we wisten niet dat jij de regels verzon.quote:
Alleen op pagina 1.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, sorry, we wisten niet dat jij de regels verzon.
Nee.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:52 schreef Skylark. het volgende:
Hier een Skysig voor je, WD:
WD is wispelturig.
Over een uur vind je hem wel leuk. Door je wispelturige aard.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Over een uur vind je hem wel leuk. Door je wispelturige aard.
quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Over een uur vind je hem wel leuk. Door je wispelturige aard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
biggie dit dat terwijl die boi het van mij heeft gejat.quote:
'Het gerucht gaat dat haar benen zijn te vergelijken met de Beatles, al 30 jaar niet meer bij elkaar.'quote:
Wat vind je van m'n sig boi.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
biggie dit dat terwijl die boi het van mij heeft gejat.
quote:
Gewoon een paar minuutjes wachten, dan vind je het wel grappig.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu is het gewoon niet grappig meer.
quote:Johnny Depp heeft een vriend gered van een brute overvaller.
Foto: REUTERS
Please Wait ...
Het incident deed zich voor toen de acteur samen met zanger Stephen Jones een opnamestudio in Los Angeles verliet.
"Het was ontzettend eng. Die gast zag eruit alsof hij zijn verstand helemaal kwijt was", vertelt een vriend over de overvaller aan The Sun. "Maar Johnny keek hem recht in de ogen terwijl hij hem zei dat hij op moest zouten."
En dat werkte. "De overvaller keek Johnny aan en zei 'ik steel niet van Captain Jack' (Sparrow, red.). En hij legde de stukgeslagen fles die hij in zijn handen had weg. Daarna heeft Johnny hem nog wat geld gegeven en hem gezegd dat hij zijn leven op orde moest krijgen."
Staat er toch in.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Otis is heul geen rotuser. Wie heeft dit gemaakt?
Die heb ik ook gekregen. En er staat boven: Gemaakt door AdvancedPower. Lastig raadsel, kunnen ze geen betere hint naar de maker geven?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben wispelturig, ik wacht gewoon tot ik het interessant genoeg vind om te zoeken.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die heb ik ook gekregen. En er staat boven: Gemaakt door AdvancedPower. Lastig raadsel, kunnen ze geen betere hint naar de maker geven?
Een schets van het leven van de SC.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:04 schreef Maisnon het volgende:
ik moet dan altijd denken aan die schelp van pluk van de pettefletde lispeltuut
Wow waarom moest het per se zo kankerlelijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
AdvancedPower heeft geen photoshop.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow waarom moest het per se zo kankerlelijk.
Nu ben je ook weer wispelturig, want nu zeg je dat je het dus niet interessant vond maar je vroeg het wel -> interesse. Jij bent echt te extreem wispelturig.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben wispelturig, ik wacht gewoon tot ik het interessant genoeg vind om te zoeken.
Zelfs met paint kan dit makkelijk 10x minder lelijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
AdvancedPower heeft geen photoshop.
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:10 schreef reetveter het volgende:
Vanavond ga ik dronken worden. Ik kan slecht met emoties omgaan.
Ik doelde op RV's zijn post. :$quote:
Doe maar niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:10 schreef reetveter het volgende:
Weet ik, thanks for the info again.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu ben je ook weer wispelturig, want nu zeg je dat je het dus niet interessant vond maar je vroeg het wel -> interesse. Jij bent echt te extreem wispelturig.
Ga vreemd met een meisje maar niet met WD en post hier de pics. RAGE.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:10 schreef reetveter het volgende:
Je foto doet het niet. Ik kan geen plaatjes ouder dan 1995 zien.quote:
En op wat voor manier help ik daar mijzelf mee?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ga vreemd met een meisje maar niet met WD en post hier de pics. RAGE.
Geen idee maar je bent wel wispelturig.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
En op wat voor manier help ik daar mijzelf mee?
Kom dat nog eens online zeggen, vriend.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je foto doet het niet. Ik kan geen plaatjes ouder dan 1995 zien.
Sowieso.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen idee maar je bent wel wispelturig.
Sowieso is geen woord wat in het woordenboek van een wispelturig mens voorkomt. Want met sowieso druk je zekerheid uit waar wispelturige mensen geen zekerheid kennen en on the edge liven.quote:
goede film?quote:
Kijk hij zegt het nog een keer.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kom dat nog eens online zeggen, vriend.
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een schets van het leven van de SC.
- 4 mensen praten gewoon.
- *youtube-link van Maisnon*
- 3 mensen praten gewoon
- *Maisnon post wat kunst of wat aparts en vertelt er iets bij*
- 4 mensen praten gewoon
- *Er komt iets volstrekt wispelturigs van Maisnon.*
quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat kan, maar jouw posts zijn wel voor 80% YouTube links.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]ik post echt niet meer youtube links dan de gemiddelde user. Je mag het er op na checken
laten we Arcee wel doen.
En Lispeltuut moet ik bij het woord wispelturig aan denken
Neequote:Op maandag 3 mei 2010 13:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat kan, maar jouw posts zijn wel voor 80% YouTube links.
Tsja.quote:
Omdat je te zelfverzekerd bent.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:20 schreef Skylark. het volgende:
Alleen sex ? :(
Waarom vind ik deze grap van mij ontzettend grappig.
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:21 schreef Maisnon het volgende:
ik praat gewoon niet mee over voetbal of neuken / sex / chicks / geil dus daarom blijft het vast vaak stil van mijn kant
Geen idee.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:20 schreef Skylark. het volgende:
Alleen sex ? :(
Waarom vind ik deze grap van mij ontzettend grappig.
Zijn er nog andere onderwerpen dan behalve films en muziek.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:21 schreef Maisnon het volgende:
ik praat gewoon niet mee over voetbal of neuken / sex / chicks / geil dus daarom blijft het vast vaak stil van mijn kant
Ja maar jij hebt em sowieso vanwege Jim Carrey gekekenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tsja.
Ik heb het in principe nooit zo met die halve comedy/halve drama-films. Ik vind dat je gewoon moet kiezen. Of het een of het ander. Combinaties ervan werken bij mij gewoon niet. Ik vind het dus ook lastig om de film te beoordelen. Want als wat moet ik het beoordelen? 't Is bij vlagen grappig, maar niet constant grappig en het dramagedeelte is goed (geacteerd), maar had soms ook wel korter (ten behoeve van de grappige stukjes) gemogen.
Skylark vind je nu wispelturig.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik voel me best seksueel tot jou aangetrokken, moet ik bekennenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:21 schreef Maisnon het volgende:
wederzijdsquote:Op maandag 3 mei 2010 13:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik voel me best seksueel tot jou aangetrokken, moet ik bekennen.
Ik zou der ook op kunnen.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik voel me best seksueel tot jou aangetrokken, moet ik bekennen.
Dit is raar. Kun je niet terug naar de alternatieve filmpjes.quote:
GMTA.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan mag ie z'n woordenboek erbij pakken
quote:
Het is net alsof je zo'n hele verlegen chick weet te playen, het voelt magischquote:Op maandag 3 mei 2010 13:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit is raar. Kun je niet terug naar de alternatieve filmpjes.
True.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt em sowieso vanwege Jim Carrey gekeken
Kun je die ook weer afstrepen. Heb je Asian en twins al gehad?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Het is net alsof je zo'n hele verlegen chick weet te playen, het voelt magisch![]()
'Here I come to save the daaaaaay'quote:Op maandag 3 mei 2010 13:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
True.Maar ja, dankzij die 'obsessie' heb ik ook de wondere wereld van Andy Kaufman ontdekt.
![]()
quote:
[x]Asianquote:Op maandag 3 mei 2010 13:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun je die ook weer afstrepen. Heb je Asian en twins al gehad?
Wtf, was dat serieus? Vanochtend was het bij Ruud de Wild en ik dacht dat ze gewoon met wat filters hadden lopen klooien waardoor het op haar stem leek.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:01 schreef Bragi het volgende:
Telephone was eigenlijk voor Britney bedoeld.
Nee daar worden gewoon hookup lists voor gebruikt.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:27 schreef Maisnon het volgende:
Heb je niet net zoals die wereldkaarten voor facebook en hyves waar je kan zeggen in welke landen je bent geweest, niet ook zoiets met uit welk land je met iemand naar bed bent geweest
Same.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[x]Asian
[]Twins
Ik ken wel zo'n tweeling, die zijn ziek lekker. Even kijken of ik picca's kan vinden.
Tevens: ''Ik ben op mijn best met een frisdrankje en dan lekker los gaan als er een leuk feestje buiten het seizoen is.''
Ik ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[x]Asian
[]Twins
Ik ken wel zo'n tweeling, die zijn ziek lekker. Even kijken of ik picca's kan vinden.
Tevens: ''Ik ben op mijn best met een frisdrankje en dan lekker los gaan als er een leuk feestje buiten het seizoen is.''
Zo'n double bellybuster moet je ook keihard slowplayen, mattie. Zo'n donk ben jij.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:29 schreef reetveter het volgende:
Ah, met een straightdraw lopen ze je ook te buttfucken.
Buttfucken? Het is toch 'straight'-draw.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:29 schreef reetveter het volgende:
Ah, met een straightdraw lopen ze je ook te buttfucken.
Ik trek dat inderdaad ook nooit zo. Behalve Click, daar vond ik het wel aardig gedaan. Maar daar was dan ook het eerste gedeelte grappig en op het laatst pas serieus.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tsja.
Ik heb het in principe nooit zo met die halve comedy/halve drama-films. Ik vind dat je gewoon moet kiezen. Of het een of het ander. Combinaties ervan werken bij mij gewoon niet. Ik vind het dus ook lastig om de film te beoordelen. Want als wat moet ik het beoordelen? 't Is bij vlagen grappig, maar niet constant grappig en het dramagedeelte is goed (geacteerd), maar had soms ook wel korter (ten behoeve van de grappige stukjes) gemogen.
Ik ook. Ik ga vandaag en morgen de hele dag op m'n nest liggen.quote:
't Schijnt... http://www.telegraaf.nl/p(...)_voor_Britney__.htmlquote:Op maandag 3 mei 2010 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wtf, was dat serieus? Vanochtend was het bij Ruud de Wild en ik dacht dat ze gewoon met wat filters hadden lopen klooien waardoor het op haar stem leek.
quote:
lukt je nietquote:Op maandag 3 mei 2010 13:33 schreef wolvendagen het volgende:
En Dario Vujicevic is een Bosniër maar hij lijkt Indo. Dus dat mag ook.
Dankjewel, schat.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ken wel wat aantrekkelijke Indo's.
Dat kan niet, want we zijn al met z'n 2en.quote:
True.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik trek dat inderdaad ook nooit zo. Behalve Click, daar vond ik het wel aardig gedaan. Maar daar was dan ook het eerste gedeelte grappig en op het laatst pas serieus.
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:35 schreef reetveter het volgende:
Peter zegt:
wtf ik keek gister op de hyves van geert, kom ik een foto tegen dat hij onze bal heeft gejat
Daarom ga ik Dario regelen en hem als Indo tellen.quote:
Dan ga ik voor rv, want ik weet eigenlijk niet eens hoe jij eruit ziet.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kan niet, want we zijn al met z'n 2en.
En bedankt, hè.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dan ga ik voor rv, want ik weet eigenlijk niet eens hoe jij eruit ziet.
Heb je toch wel een x laten doen in die 4 dagen?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:36 schreef Skylark. het volgende:
Woow kut zeg, ik ben al 4 dagen vergeten te fappen![]()
![]()
![]()
![]()
. Even wat inhalen.
Vindt reetveter het goed dat je hyves-foto's van hem post?quote:
Al heul lang.quote:
Nee man, ik regel niks. Vraag maar aan Allure_. Ben ik veel te lief voor.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je toch wel een x laten doen in die 4 dagen?
Ja. Maar dat deed ik niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vindt reetveter het goed dat je hyves-foto's van hem post? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vergeten te fappen?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:36 schreef Skylark. het volgende:
Woow kut zeg, ik ben al 4 dagen vergeten te fappen![]()
![]()
![]()
![]()
. Even wat inhalen.
Ik word serieus op de voetbal wel vaak met die vent vergelekenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vindt reetveter het goed dat je hyves-foto's van hem post? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
En da's maar goed ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wie niet?quote:
En nog bedankt, hè.quote:
Waarom gaat hij alleen met lelijke op de foto?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was tegen hem aan gaan staan.
Dan zou die om de 5 minuten mijn alarm afgaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:39 schreef Bragi het volgende:
Mensen die fappen niet in hun agenda/telefoon zetten.
Omdat hij mij nog niet kent.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom gaat hij alleen met lelijke op de foto?
Fix zijn 06 voor me.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:41 schreef reetveter het volgende:
Trouwens WD, die gozert gaat heel vaak met een maat van me stappen. Ik zeg je 99% dat het je wel lukt.
Homoquote:Op maandag 3 mei 2010 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou dat mokkel doen.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
lekker wijf. Zo vast pakken bij dr heupenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was tegen hem aan gaan staan.
Oh, nou ineens wat tegen indo's?quote:
Hey, da's een nicht van mij.quote:
Nee, maar als je d'r kent, is het wel genoeg.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, die zou ik zeker herkennen op straat ja.
en wie de fuck is die lelijke indo eigenlijk?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:43 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Rv, hier lijkt ie op jou, van die ene picca op je hyves dat je lomp kijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Echt wel. Ze ziet eruit alsof ze nog maagd is, dus nog lekker strak.quote:
Chef, rustuuuugquote:Op maandag 3 mei 2010 13:45 schreef wise het volgende:
[..]
en wie de fuck is die lelijke indo eigenlijk?
Hij is alleen leuk in voetbalkleding bedenk ik me net. Maar dat is Dario Vujicevic, FC Twente.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:45 schreef wise het volgende:
[..]
en wie de fuck is die lelijke indo eigenlijk?
Dan is er iig nog een ding strak.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt wel. Ze ziet eruit alsof ze nog maagd is, dus nog lekker strak.
Op die andere foto's die ik postte is hij doable.quote:
hij ziet er uit als een fucking mooiboy die pradanek-tasjes en boxer boven de broek draagt. Nicht dus.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is alleen leuk in voetbalkleding bedenk ik me net. Maar dat is Dario Vujicevic, FC Twente.
Net 20.quote:
I couldn't even care.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
hij ziet er uit als een fucking mooiboy die pradanek-tasjes en boxer boven de broek draagt. Nicht dus.
Dat zou je wel willen weten he.quote:
Die zijn er niet, dus dat is nogal simpel.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:48 schreef Bragi het volgende:
wd, wanneer ga je eens op de goede jongens vallen?
Zoalsquote:Op maandag 3 mei 2010 13:48 schreef Bragi het volgende:
wd, wanneer ga je eens op de goede jongens vallen?
Zo loopt die er ook bij thoughquote:Op maandag 3 mei 2010 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
hij ziet er uit als een fucking mooiboy die pradanek-tasjes en boxer boven de broek draagt. Nicht dus.
Gegoogeld op 'perfect son-in-law'?quote:
Dankje Maisnon!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:48 schreef Maisnon het volgende:
Hoi S_A welkom in de die ene voetballer van net 20 SC
Bwhubwhubwhubwhu.quote:
Ik las 'Stakker'.quote:
Als ik ooit met zon gay-ass tas om mijn nek loop mag ik ter plekke neergeknald worden.quote:
Dat klinkt best eng... ben benieuwd of het lekker isquote:Op maandag 3 mei 2010 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dankje Maisnon!
Ik ben vandaag begonnen met mijn koolsoepdieet.Soep staat te pruttelen.
Die heeft hij niet om in bed.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als ik ooit met zon gay-ass tas om mijn nek loop mag ik ter plekke neergeknald worden.
Waaat.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dankje Maisnon!
Ik ben vandaag begonnen met mijn koolsoepdieet.Soep staat te pruttelen.
Eng? Het is soep met witte kool, uien, gepelde tomaten en soepgroenten. Die soep mag ik onbeperkt eten, verder vandaag alleen fruit. Ben al een sinaasappel, kiwi en appel verder.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat klinkt best eng... ben benieuwd of het lekker is
Rotterdam.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
Waar gaat de trip heen met het bevrijdingsfestival?
Zwolle.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
Met dit weer? Nergensquote:Op maandag 3 mei 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
Rijden toch bussen?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:54 schreef reetveter het volgende:
Kankerzooi Raalte is afgesloten van de buitenwereld door de NS
Dan blijf je lekker zitten waar je zit.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Helemaal gek. Weet je hoeveel man er met die bussen moeten.
nee, maar zijn witte sportsokken welquote:
Of ga op de fiets.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan blijf je lekker zitten waar je zit.
Zolang z'n pik stijf is en niet te klein is er geen probleem.quote:
quote:
Hmm k, geen idee of er in Arnhem iets te doen is eigenlijk..quote:Op maandag 3 mei 2010 13:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Woensdag schijnt het beter te worden.
fair enoughquote:Op maandag 3 mei 2010 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zolang z'n pik stijf is en niet te klein is er geen probleem.
Ik heb vakantie en niets beters te doen dus.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga 5 mei ook nergens heen denk ik. Overrated gebeuren.
Niet woensdag.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan blijf je lekker zitten waar je zit.
In Arnhem is er juist op Bevrijdingsdag doorgaans wel wat te doen, toch?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm k, geen idee of er in Arnhem iets te doen is eigenlijk..
Die heb ik twee jaar geleden meegezongen. Live. Nu ben ik 'm zat.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga 5 mei ook nergens heen denk ik. Overrated gebeuren.
Als dat je criteria zijn kan je toch wel wat beters krijgen.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zolang z'n pik stijf is en niet te klein is er geen probleem.
Dat dachten ze van Apeldoorn met Koninginnedag ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In Arnhem is er juist op Bevrijdingsdag doorgaans wel wat te doen, toch?
wat is dit voor een herriequote:
Ja, nou. Ik dus niet anders post ik hem niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heb ik twee jaar geleden meegezongen. Live. Nu ben ik 'm zat.
Ze had geen mooie bips?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:59 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben trouwens met q-day net die twee scharrels tegengekomen waar geen fijn einde aanzat.
Ik ga wel met 'm winkelen.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als dat je criteria zijn kan je toch wel wat beters krijgen.
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:59 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben trouwens met q-day net die twee scharrels tegengekomen waar geen fijn einde aanzat. Maar, ik heb het goedgepraat.
Ik ben trouwens met q-day net die twee scharrels tegengekomen waar geen fijn einde aanzat.
Ik ben trouwens met q-day net die twee scharrels
Ik ben trouwens met q-day
q-day
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, nou. Ik dus niet anders post ik hem niet.
quote:
Zoals jij zekers?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als dat je criteria zijn kan je toch wel wat beters krijgen.
ik, als keizer, heb dat nooit gewoon gevonden.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Toen wij koningen waren was dat heel gewoon.
Geen idee, kan er eigenlijk niets over vindenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In Arnhem is er juist op Bevrijdingsdag doorgaans wel wat te doen, toch?
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat dachten ze van Apeldoorn met Koninginnedag ook.
Whut? Ja bevrijdingsdag an sich is natuurlijk mooi. Maar ik vind die bevrijdingsfestiviteiten doorgaans niet echt veel voorstellen hoor.quote:
quote:
Het leven van een wispelturig iemand gaat niet over rozen.quote:
quote:
Dat kan ik beamen, ja.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het leven van een wispelturig iemand gaat niet over rozen.
inb4 beamer grappen.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:03 schreef Skylark. het volgende:
Time goes by by so slowly time goes by by so slowly.
Herontdekking Madonna.
wat een milfquote:Op maandag 3 mei 2010 14:03 schreef Skylark. het volgende:
Time goes by by so slowly time goes by by so slowly.
Herontdekking Madonna.
quote:
Koetsjiekoetsijiee.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:00 schreef Skylark. het volgende:
Oh wacht, ik heb geen scharrels, want daar ben ik te lief voor.
moet je even goed doorsmeren met drank of anti-hoest,quote:Op maandag 3 mei 2010 14:06 schreef ynuhh het volgende:
Keelpijn.
Maar die video is ook zo mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |