Op die andere foto's die ik postte is hij doable.quote:
hij ziet er uit als een fucking mooiboy die pradanek-tasjes en boxer boven de broek draagt. Nicht dus.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is alleen leuk in voetbalkleding bedenk ik me net. Maar dat is Dario Vujicevic, FC Twente.
Net 20.quote:
I couldn't even care.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
hij ziet er uit als een fucking mooiboy die pradanek-tasjes en boxer boven de broek draagt. Nicht dus.
Dat zou je wel willen weten he.quote:
Die zijn er niet, dus dat is nogal simpel.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:48 schreef Bragi het volgende:
wd, wanneer ga je eens op de goede jongens vallen?
Zoalsquote:Op maandag 3 mei 2010 13:48 schreef Bragi het volgende:
wd, wanneer ga je eens op de goede jongens vallen?
Zo loopt die er ook bij thoughquote:Op maandag 3 mei 2010 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
hij ziet er uit als een fucking mooiboy die pradanek-tasjes en boxer boven de broek draagt. Nicht dus.
Gegoogeld op 'perfect son-in-law'?quote:
Dankje Maisnon!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:48 schreef Maisnon het volgende:
Hoi S_A welkom in de die ene voetballer van net 20 SC
Bwhubwhubwhubwhu.quote:
Ik las 'Stakker'.quote:
Als ik ooit met zon gay-ass tas om mijn nek loop mag ik ter plekke neergeknald worden.quote:
Dat klinkt best eng... ben benieuwd of het lekker isquote:Op maandag 3 mei 2010 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dankje Maisnon!
Ik ben vandaag begonnen met mijn koolsoepdieet.Soep staat te pruttelen.
Die heeft hij niet om in bed.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als ik ooit met zon gay-ass tas om mijn nek loop mag ik ter plekke neergeknald worden.
Waaat.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dankje Maisnon!
Ik ben vandaag begonnen met mijn koolsoepdieet.Soep staat te pruttelen.
Eng? Het is soep met witte kool, uien, gepelde tomaten en soepgroenten. Die soep mag ik onbeperkt eten, verder vandaag alleen fruit. Ben al een sinaasappel, kiwi en appel verder.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat klinkt best eng... ben benieuwd of het lekker is
Rotterdam.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
Waar gaat de trip heen met het bevrijdingsfestival?
Zwolle.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
Met dit weer? Nergensquote:Op maandag 3 mei 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
Rijden toch bussen?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:54 schreef reetveter het volgende:
Kankerzooi Raalte is afgesloten van de buitenwereld door de NS
Dan blijf je lekker zitten waar je zit.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Helemaal gek. Weet je hoeveel man er met die bussen moeten.
nee, maar zijn witte sportsokken welquote:
Of ga op de fiets.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan blijf je lekker zitten waar je zit.
Zolang z'n pik stijf is en niet te klein is er geen probleem.quote:
quote:
Hmm k, geen idee of er in Arnhem iets te doen is eigenlijk..quote:Op maandag 3 mei 2010 13:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Woensdag schijnt het beter te worden.
fair enoughquote:Op maandag 3 mei 2010 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zolang z'n pik stijf is en niet te klein is er geen probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |