True.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik trek dat inderdaad ook nooit zo. Behalve Click, daar vond ik het wel aardig gedaan. Maar daar was dan ook het eerste gedeelte grappig en op het laatst pas serieus.
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:35 schreef reetveter het volgende:
Peter zegt:
wtf ik keek gister op de hyves van geert, kom ik een foto tegen dat hij onze bal heeft gejat
Daarom ga ik Dario regelen en hem als Indo tellen.quote:
Dan ga ik voor rv, want ik weet eigenlijk niet eens hoe jij eruit ziet.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kan niet, want we zijn al met z'n 2en.
En bedankt, hè.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dan ga ik voor rv, want ik weet eigenlijk niet eens hoe jij eruit ziet.
Heb je toch wel een x laten doen in die 4 dagen?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:36 schreef Skylark. het volgende:
Woow kut zeg, ik ben al 4 dagen vergeten te fappen![]()
![]()
![]()
![]()
. Even wat inhalen.
Vindt reetveter het goed dat je hyves-foto's van hem post?quote:
Al heul lang.quote:
Nee man, ik regel niks. Vraag maar aan Allure_. Ben ik veel te lief voor.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je toch wel een x laten doen in die 4 dagen?
Ja. Maar dat deed ik niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vindt reetveter het goed dat je hyves-foto's van hem post? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vergeten te fappen?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:36 schreef Skylark. het volgende:
Woow kut zeg, ik ben al 4 dagen vergeten te fappen![]()
![]()
![]()
![]()
. Even wat inhalen.
Ik word serieus op de voetbal wel vaak met die vent vergelekenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vindt reetveter het goed dat je hyves-foto's van hem post? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
En da's maar goed ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wie niet?quote:
En nog bedankt, hè.quote:
Waarom gaat hij alleen met lelijke op de foto?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was tegen hem aan gaan staan.
Dan zou die om de 5 minuten mijn alarm afgaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:39 schreef Bragi het volgende:
Mensen die fappen niet in hun agenda/telefoon zetten.
Omdat hij mij nog niet kent.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom gaat hij alleen met lelijke op de foto?
Fix zijn 06 voor me.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:41 schreef reetveter het volgende:
Trouwens WD, die gozert gaat heel vaak met een maat van me stappen. Ik zeg je 99% dat het je wel lukt.
Homoquote:Op maandag 3 mei 2010 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou dat mokkel doen.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
lekker wijf. Zo vast pakken bij dr heupenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was tegen hem aan gaan staan.
Oh, nou ineens wat tegen indo's?quote:
Hey, da's een nicht van mij.quote:
Nee, maar als je d'r kent, is het wel genoeg.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, die zou ik zeker herkennen op straat ja.
en wie de fuck is die lelijke indo eigenlijk?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:43 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Rv, hier lijkt ie op jou, van die ene picca op je hyves dat je lomp kijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Echt wel. Ze ziet eruit alsof ze nog maagd is, dus nog lekker strak.quote:
Chef, rustuuuugquote:Op maandag 3 mei 2010 13:45 schreef wise het volgende:
[..]
en wie de fuck is die lelijke indo eigenlijk?
Hij is alleen leuk in voetbalkleding bedenk ik me net. Maar dat is Dario Vujicevic, FC Twente.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:45 schreef wise het volgende:
[..]
en wie de fuck is die lelijke indo eigenlijk?
Dan is er iig nog een ding strak.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt wel. Ze ziet eruit alsof ze nog maagd is, dus nog lekker strak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |