Ik voel me best seksueel tot jou aangetrokken, moet ik bekennenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:21 schreef Maisnon het volgende:
ik praat gewoon niet mee over voetbal of neuken / sex / chicks / geil dus daarom blijft het vast vaak stil van mijn kant
wederzijdsquote:Op maandag 3 mei 2010 13:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik voel me best seksueel tot jou aangetrokken, moet ik bekennen.
Ik zou der ook op kunnen.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik voel me best seksueel tot jou aangetrokken, moet ik bekennen.
Dit is raar. Kun je niet terug naar de alternatieve filmpjes.quote:
GMTA.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dan mag ie z'n woordenboek erbij pakken
quote:
Het is net alsof je zo'n hele verlegen chick weet te playen, het voelt magischquote:Op maandag 3 mei 2010 13:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit is raar. Kun je niet terug naar de alternatieve filmpjes.
True.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt em sowieso vanwege Jim Carrey gekeken
Kun je die ook weer afstrepen. Heb je Asian en twins al gehad?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[..]
Het is net alsof je zo'n hele verlegen chick weet te playen, het voelt magisch![]()
'Here I come to save the daaaaaay'quote:Op maandag 3 mei 2010 13:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
True.Maar ja, dankzij die 'obsessie' heb ik ook de wondere wereld van Andy Kaufman ontdekt.
![]()
quote:
[x]Asianquote:Op maandag 3 mei 2010 13:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun je die ook weer afstrepen. Heb je Asian en twins al gehad?
Wtf, was dat serieus? Vanochtend was het bij Ruud de Wild en ik dacht dat ze gewoon met wat filters hadden lopen klooien waardoor het op haar stem leek.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:01 schreef Bragi het volgende:
Telephone was eigenlijk voor Britney bedoeld.
Nee daar worden gewoon hookup lists voor gebruikt.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:27 schreef Maisnon het volgende:
Heb je niet net zoals die wereldkaarten voor facebook en hyves waar je kan zeggen in welke landen je bent geweest, niet ook zoiets met uit welk land je met iemand naar bed bent geweest
Same.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[x]Asian
[]Twins
Ik ken wel zo'n tweeling, die zijn ziek lekker. Even kijken of ik picca's kan vinden.
Tevens: ''Ik ben op mijn best met een frisdrankje en dan lekker los gaan als er een leuk feestje buiten het seizoen is.''
Ik ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[x]Asian
[]Twins
Ik ken wel zo'n tweeling, die zijn ziek lekker. Even kijken of ik picca's kan vinden.
Tevens: ''Ik ben op mijn best met een frisdrankje en dan lekker los gaan als er een leuk feestje buiten het seizoen is.''
Zo'n double bellybuster moet je ook keihard slowplayen, mattie. Zo'n donk ben jij.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:29 schreef reetveter het volgende:
Ah, met een straightdraw lopen ze je ook te buttfucken.
Buttfucken? Het is toch 'straight'-draw.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:29 schreef reetveter het volgende:
Ah, met een straightdraw lopen ze je ook te buttfucken.
Ik trek dat inderdaad ook nooit zo. Behalve Click, daar vond ik het wel aardig gedaan. Maar daar was dan ook het eerste gedeelte grappig en op het laatst pas serieus.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tsja.
Ik heb het in principe nooit zo met die halve comedy/halve drama-films. Ik vind dat je gewoon moet kiezen. Of het een of het ander. Combinaties ervan werken bij mij gewoon niet. Ik vind het dus ook lastig om de film te beoordelen. Want als wat moet ik het beoordelen? 't Is bij vlagen grappig, maar niet constant grappig en het dramagedeelte is goed (geacteerd), maar had soms ook wel korter (ten behoeve van de grappige stukjes) gemogen.
Ik ook. Ik ga vandaag en morgen de hele dag op m'n nest liggen.quote:
't Schijnt... http://www.telegraaf.nl/p(...)_voor_Britney__.htmlquote:Op maandag 3 mei 2010 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wtf, was dat serieus? Vanochtend was het bij Ruud de Wild en ik dacht dat ze gewoon met wat filters hadden lopen klooien waardoor het op haar stem leek.
quote:
lukt je nietquote:Op maandag 3 mei 2010 13:33 schreef wolvendagen het volgende:
En Dario Vujicevic is een Bosniër maar hij lijkt Indo. Dus dat mag ook.
Dankjewel, schat.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ken wel wat aantrekkelijke Indo's.
Dat kan niet, want we zijn al met z'n 2en.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |