Same.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[x]Asian
[]Twins
Ik ken wel zo'n tweeling, die zijn ziek lekker. Even kijken of ik picca's kan vinden.
Tevens: ''Ik ben op mijn best met een frisdrankje en dan lekker los gaan als er een leuk feestje buiten het seizoen is.''
Ik ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[x]Asian
[]Twins
Ik ken wel zo'n tweeling, die zijn ziek lekker. Even kijken of ik picca's kan vinden.
Tevens: ''Ik ben op mijn best met een frisdrankje en dan lekker los gaan als er een leuk feestje buiten het seizoen is.''
Zo'n double bellybuster moet je ook keihard slowplayen, mattie. Zo'n donk ben jij.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:29 schreef reetveter het volgende:
Ah, met een straightdraw lopen ze je ook te buttfucken.
Buttfucken? Het is toch 'straight'-draw.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:29 schreef reetveter het volgende:
Ah, met een straightdraw lopen ze je ook te buttfucken.
Ik trek dat inderdaad ook nooit zo. Behalve Click, daar vond ik het wel aardig gedaan. Maar daar was dan ook het eerste gedeelte grappig en op het laatst pas serieus.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tsja.
Ik heb het in principe nooit zo met die halve comedy/halve drama-films. Ik vind dat je gewoon moet kiezen. Of het een of het ander. Combinaties ervan werken bij mij gewoon niet. Ik vind het dus ook lastig om de film te beoordelen. Want als wat moet ik het beoordelen? 't Is bij vlagen grappig, maar niet constant grappig en het dramagedeelte is goed (geacteerd), maar had soms ook wel korter (ten behoeve van de grappige stukjes) gemogen.
Ik ook. Ik ga vandaag en morgen de hele dag op m'n nest liggen.quote:
't Schijnt... http://www.telegraaf.nl/p(...)_voor_Britney__.htmlquote:Op maandag 3 mei 2010 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wtf, was dat serieus? Vanochtend was het bij Ruud de Wild en ik dacht dat ze gewoon met wat filters hadden lopen klooien waardoor het op haar stem leek.
quote:
lukt je nietquote:Op maandag 3 mei 2010 13:33 schreef wolvendagen het volgende:
En Dario Vujicevic is een Bosniër maar hij lijkt Indo. Dus dat mag ook.
Dankjewel, schat.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ken wel wat aantrekkelijke Indo's.
Dat kan niet, want we zijn al met z'n 2en.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |