True.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik trek dat inderdaad ook nooit zo. Behalve Click, daar vond ik het wel aardig gedaan. Maar daar was dan ook het eerste gedeelte grappig en op het laatst pas serieus.
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:35 schreef reetveter het volgende:
Peter zegt:
wtf ik keek gister op de hyves van geert, kom ik een foto tegen dat hij onze bal heeft gejat
Daarom ga ik Dario regelen en hem als Indo tellen.quote:
Dan ga ik voor rv, want ik weet eigenlijk niet eens hoe jij eruit ziet.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kan niet, want we zijn al met z'n 2en.
En bedankt, hè.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dan ga ik voor rv, want ik weet eigenlijk niet eens hoe jij eruit ziet.
Heb je toch wel een x laten doen in die 4 dagen?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:36 schreef Skylark. het volgende:
Woow kut zeg, ik ben al 4 dagen vergeten te fappen![]()
![]()
![]()
![]()
. Even wat inhalen.
Vindt reetveter het goed dat je hyves-foto's van hem post?quote:
Al heul lang.quote:
Nee man, ik regel niks. Vraag maar aan Allure_. Ben ik veel te lief voor.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je toch wel een x laten doen in die 4 dagen?
Ja. Maar dat deed ik niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vindt reetveter het goed dat je hyves-foto's van hem post? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vergeten te fappen?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:36 schreef Skylark. het volgende:
Woow kut zeg, ik ben al 4 dagen vergeten te fappen![]()
![]()
![]()
![]()
. Even wat inhalen.
Ik word serieus op de voetbal wel vaak met die vent vergelekenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vindt reetveter het goed dat je hyves-foto's van hem post? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
En da's maar goed ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wie niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |