Op die andere foto's die ik postte is hij doable.quote:
hij ziet er uit als een fucking mooiboy die pradanek-tasjes en boxer boven de broek draagt. Nicht dus.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij is alleen leuk in voetbalkleding bedenk ik me net. Maar dat is Dario Vujicevic, FC Twente.
Net 20.quote:
I couldn't even care.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
hij ziet er uit als een fucking mooiboy die pradanek-tasjes en boxer boven de broek draagt. Nicht dus.
Dat zou je wel willen weten he.quote:
Die zijn er niet, dus dat is nogal simpel.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:48 schreef Bragi het volgende:
wd, wanneer ga je eens op de goede jongens vallen?
Zoalsquote:Op maandag 3 mei 2010 13:48 schreef Bragi het volgende:
wd, wanneer ga je eens op de goede jongens vallen?
Zo loopt die er ook bij thoughquote:Op maandag 3 mei 2010 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
hij ziet er uit als een fucking mooiboy die pradanek-tasjes en boxer boven de broek draagt. Nicht dus.
Gegoogeld op 'perfect son-in-law'?quote:
Dankje Maisnon!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:48 schreef Maisnon het volgende:
Hoi S_A welkom in de die ene voetballer van net 20 SC
Bwhubwhubwhubwhu.quote:
Ik las 'Stakker'.quote:
Als ik ooit met zon gay-ass tas om mijn nek loop mag ik ter plekke neergeknald worden.quote:
Dat klinkt best eng... ben benieuwd of het lekker isquote:Op maandag 3 mei 2010 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dankje Maisnon!
Ik ben vandaag begonnen met mijn koolsoepdieet.Soep staat te pruttelen.
Die heeft hij niet om in bed.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als ik ooit met zon gay-ass tas om mijn nek loop mag ik ter plekke neergeknald worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |