Wispelturig dus.quote:
Ik ken je.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:48 schreef Skylark. het volgende:
!
Ik wilde nog wel boos doen omdat er in de TT geen wispelturig zou staan.
quote:
quote:
Oh, sorry, we wisten niet dat jij de regels verzon.quote:
Alleen op pagina 1.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh, sorry, we wisten niet dat jij de regels verzon.
Nee.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:52 schreef Skylark. het volgende:
Hier een Skysig voor je, WD:
WD is wispelturig.
Over een uur vind je hem wel leuk. Door je wispelturige aard.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Over een uur vind je hem wel leuk. Door je wispelturige aard.
quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 12:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Over een uur vind je hem wel leuk. Door je wispelturige aard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
biggie dit dat terwijl die boi het van mij heeft gejat.quote:
'Het gerucht gaat dat haar benen zijn te vergelijken met de Beatles, al 30 jaar niet meer bij elkaar.'quote:
Wat vind je van m'n sig boi.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
biggie dit dat terwijl die boi het van mij heeft gejat.
quote:
Gewoon een paar minuutjes wachten, dan vind je het wel grappig.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu is het gewoon niet grappig meer.
quote:Johnny Depp heeft een vriend gered van een brute overvaller.
Foto: REUTERS
Please Wait ...
Het incident deed zich voor toen de acteur samen met zanger Stephen Jones een opnamestudio in Los Angeles verliet.
"Het was ontzettend eng. Die gast zag eruit alsof hij zijn verstand helemaal kwijt was", vertelt een vriend over de overvaller aan The Sun. "Maar Johnny keek hem recht in de ogen terwijl hij hem zei dat hij op moest zouten."
En dat werkte. "De overvaller keek Johnny aan en zei 'ik steel niet van Captain Jack' (Sparrow, red.). En hij legde de stukgeslagen fles die hij in zijn handen had weg. Daarna heeft Johnny hem nog wat geld gegeven en hem gezegd dat hij zijn leven op orde moest krijgen."
Staat er toch in.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Otis is heul geen rotuser. Wie heeft dit gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |