En op wat voor manier help ik daar mijzelf mee?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ga vreemd met een meisje maar niet met WD en post hier de pics. RAGE.
Geen idee maar je bent wel wispelturig.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
En op wat voor manier help ik daar mijzelf mee?
Kom dat nog eens online zeggen, vriend.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je foto doet het niet. Ik kan geen plaatjes ouder dan 1995 zien.
Sowieso.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen idee maar je bent wel wispelturig.
Sowieso is geen woord wat in het woordenboek van een wispelturig mens voorkomt. Want met sowieso druk je zekerheid uit waar wispelturige mensen geen zekerheid kennen en on the edge liven.quote:
goede film?quote:
Kijk hij zegt het nog een keer.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kom dat nog eens online zeggen, vriend.
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een schets van het leven van de SC.
- 4 mensen praten gewoon.
- *youtube-link van Maisnon*
- 3 mensen praten gewoon
- *Maisnon post wat kunst of wat aparts en vertelt er iets bij*
- 4 mensen praten gewoon
- *Er komt iets volstrekt wispelturigs van Maisnon.*
quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat kan, maar jouw posts zijn wel voor 80% YouTube links.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]ik post echt niet meer youtube links dan de gemiddelde user. Je mag het er op na checken
laten we Arcee wel doen.
En Lispeltuut moet ik bij het woord wispelturig aan denken
Neequote:Op maandag 3 mei 2010 13:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat kan, maar jouw posts zijn wel voor 80% YouTube links.
Tsja.quote:
Omdat je te zelfverzekerd bent.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:20 schreef Skylark. het volgende:
Alleen sex ? :(
Waarom vind ik deze grap van mij ontzettend grappig.
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:21 schreef Maisnon het volgende:
ik praat gewoon niet mee over voetbal of neuken / sex / chicks / geil dus daarom blijft het vast vaak stil van mijn kant
Geen idee.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:20 schreef Skylark. het volgende:
Alleen sex ? :(
Waarom vind ik deze grap van mij ontzettend grappig.
Zijn er nog andere onderwerpen dan behalve films en muziek.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:21 schreef Maisnon het volgende:
ik praat gewoon niet mee over voetbal of neuken / sex / chicks / geil dus daarom blijft het vast vaak stil van mijn kant
Ja maar jij hebt em sowieso vanwege Jim Carrey gekekenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Tsja.
Ik heb het in principe nooit zo met die halve comedy/halve drama-films. Ik vind dat je gewoon moet kiezen. Of het een of het ander. Combinaties ervan werken bij mij gewoon niet. Ik vind het dus ook lastig om de film te beoordelen. Want als wat moet ik het beoordelen? 't Is bij vlagen grappig, maar niet constant grappig en het dramagedeelte is goed (geacteerd), maar had soms ook wel korter (ten behoeve van de grappige stukjes) gemogen.
Skylark vind je nu wispelturig.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:21 schreef Maisnon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |