Die heb ik ook gekregen. En er staat boven: Gemaakt door AdvancedPower. Lastig raadsel, kunnen ze geen betere hint naar de maker geven?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Otis is heul geen rotuser. Wie heeft dit gemaakt?
quote:
Ik ben wispelturig, ik wacht gewoon tot ik het interessant genoeg vind om te zoeken.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die heb ik ook gekregen. En er staat boven: Gemaakt door AdvancedPower. Lastig raadsel, kunnen ze geen betere hint naar de maker geven?
Een schets van het leven van de SC.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:04 schreef Maisnon het volgende:
ik moet dan altijd denken aan die schelp van pluk van de pettefletde lispeltuut
Wow waarom moest het per se zo kankerlelijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Otis is heul geen rotuser. Wie heeft dit gemaakt?
AdvancedPower heeft geen photoshop.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow waarom moest het per se zo kankerlelijk.
Nu ben je ook weer wispelturig, want nu zeg je dat je het dus niet interessant vond maar je vroeg het wel -> interesse. Jij bent echt te extreem wispelturig.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben wispelturig, ik wacht gewoon tot ik het interessant genoeg vind om te zoeken.
Zelfs met paint kan dit makkelijk 10x minder lelijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
AdvancedPower heeft geen photoshop.
quote:Op maandag 3 mei 2010 13:10 schreef reetveter het volgende:
Vanavond ga ik dronken worden. Ik kan slecht met emoties omgaan.
Ik doelde op RV's zijn post. :$quote:
Doe maar niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:10 schreef reetveter het volgende:
Weet ik, thanks for the info again.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu ben je ook weer wispelturig, want nu zeg je dat je het dus niet interessant vond maar je vroeg het wel -> interesse. Jij bent echt te extreem wispelturig.
Ga vreemd met een meisje maar niet met WD en post hier de pics. RAGE.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:10 schreef reetveter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |