Als ik nog NOD's moet aanpassen, nu kan ik het zelf nog doen.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:29 schreef Ciscostar het volgende:
Oeps vergeten gisteren![]()
mammashar gefeliciteerd
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh, sorry CS, ik had net de vraag om dikgedrukt dikgedrukt gemaakt
Bij mij wel zo precies.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:24 schreef Entreri het volgende:
Ik had afgelopen week een steeds sterker wordende teststreep, donderdagochtend echt een vette streep en toen opeens donderdagmiddag was ie helemaal weg. Kun je zo "precies" je ovulatie meten? Nog een paar dagen doorgetest en toen weer een licht streepje... Ik vind het toch maar lastig met die tests.
En hoe duur is zo'n doosje met 7 dingen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb digitale ovulatie testen, als dr een lachend ei staat ben de 48 uur vruchtbaar. Ik ben ook niet zo goed met streepjes enzo. Ik ben ook onregelmatig, ik ben begonnen op dag 14 en er zitten er 7 in een doosje. Nu had ik hem op dag 17 al, dus heb dr een aantal over voor de volgende maand.
(t lijkt wel of ik aandelen heb in digitale dingen)
Die met het lachend ei, is dat van clearblue?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb digitale ovulatie testen, als dr een lachend ei staat ben de 48 uur vruchtbaar. Ik ben ook niet zo goed met streepjes enzo. Ik ben ook onregelmatig, ik ben begonnen op dag 14 en er zitten er 7 in een doosje. Nu had ik hem op dag 17 al, dus heb dr een aantal over voor de volgende maand.
(t lijkt wel of ik aandelen heb in digitale dingen)
Eehm, in Maart (?) 2007 de laatste prikpil gehad, toen in jan. 2008 1e keer ongesteld, na een hoop gedoe en geemmer met wekenlange menstruatie bleek ik PCOS te hebben, dus verhuist naar het andere topic, daar Clomid gehad (8 ronde's) en met 1e keer pregnyl was ik in april 2009 zwanger. Rienk is 17 december 2009 geboren, dus nu 4.5 maand oudquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:39 schreef Kolonia het volgende:
Succes Vlinder!![]()
Hoelang hebben jullie over Rienk geknutseld?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:34 schreef Vlindur het volgende:
Hoi![]()
Aangezien ik vanochtend ergens best teleurgesteld was toen ik weer ongesteld werd kan ik denk ik wel stellen dat we weer wachten op een 2e streepje.
We klussen absoluut niet bewust, maar we willen geen anticonceptie gebruiken omdat we van Rienk ook absoluut niet makkelijk zwanger werden.![]()
En een 2e is meer dan welkom, dus.. Ik ben er weer
quote:
In het rammeltopic ging het er laatst over dat het na een zwangerschap meestal sneller gaat, zoals bij Tessie bijv. Wie weetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
We verwachten er nog niet veel van hoor, maar ik lijk een ergens zelfs een cyclus te hebben
![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:00 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
In het rammeltopic ging het er laatst over dat het na een zwangerschap meestal sneller gaat, zoals bij Tessie bijv. Wie weet
Succes Vlindur
Ik heb weleens gehoord dat de pco minder kan zijn na een zwangerschap. En hoe 'ben je qua gewicht uit de strijd gekomen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
We verwachten er nog niet veel van hoor, maar ik lijk een ergens zelfs een cyclus te hebben
![]()
Klopt! En jij kreeg toen nog je miskraamquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:04 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat de pco minder kan zijn na een zwangerschap. En hoe 'ben je qua gewicht uit de strijd gekomen?
ik moet eerst eens flink afvallen, voor we uberhaupt weer gaan beginnen![]()
Dat is trouwens ook het lijstje dat ik zwanger werd(en volgens mij waren we ook ongeveer gelijk begonnen in 2007
)
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:07 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Klopt! En jij kreeg toen nog je miskraamVond ik ook zo sneu..
Wie weet, heeft je lichaam nu door hoe het moetquote:Ik ben even zwaar als voorheen, ben met Rienk ook maar 10 kilo aangekomen ofzo.
Nou, ik lieg, ik ben 4 kilo zwaarder dan eerst.Ben bijna 90 kilo.. Maar mn gewicht is het issue niet, die stomme eitjes wel
22 dagenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wie weet, heeft je lichaam nu door hoe het moetEn een cyclus is al een goed begin
![]()
Dank u!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:17 schreef Basboussa het volgende:
Welkom Vlindur! Geef je trouwens nog steeds bv? Anders kun je hier nog wat info vinden over menstruatie, eisprong ed.
Veel succes, en twee kindjes dicht op elkaar is natuurlijk wel erg leuk!
Had mijn reactie kunnen zijnquote:
Spannend Vlinderquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:21 schreef Vlindur het volgende:
Dank jullie!
En om het gelijk spannend te maken; de menstruatie zette niet door![]()
We wachten nog maar een weekie
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:48 schreef Sugarsnap het volgende:
Welkom Vlindur, je maakt het meteen spannend!
Ik heb vrijdag mijn NOD (niet doorgegeven voor de lijst) en heb vanmorgen getest
[ afbeelding ]
Ik kan het nog steeds niet geloven, zo snel al!
Kun jij je dat moment ook nog zo goed herinneren?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
Gefeliciteerd, Sugarsnap!![]()
Oh, ik word er zo nostalgisch van. Ivan is ook ooit begonnen als een tweede streepje.![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik word er zo nostalgisch van. Ivan is ook ooit begonnen als een tweede streepje.![]()
Ja! Pff. Het streepje was zo dun dat ik heel erg twijfelde. Mijn lief geloofde er bovendien niets van, ookal garandeerde ik hem dat een streepje een streepje was. Ik heb diezelfde nacht nog een test gedaan, en de dag erna nog één, haha. En daarna zat ik maandenlang in de rats omdat ik zo hoopte dat alles goed zou gaan. En misselijk, al voor NOD, brrr.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Kun jij je dat moment ook nog zo goed herinneren?![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! Pff. Het streepje was zo dun dat ik heel erg twijfelde. Mijn lief geloofde er bovendien niets van, ookal garandeerde ik hem dat een streepje een streepje was. Ik heb diezelfde nacht nog een test gedaan, en de dag erna nog één, haha. En daarna zat ik maandenlang in de rats omdat ik zo hoopte dat alles goed zou gaan. En misselijk, al voor NOD, brrr.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik had al een poosje 'krampjes' en toen zei BE dat haar krampjes al kon lopenToen begon het te kriebelen en durfde ik die vrijdag te testen, binnen een seconde stond een dikke vette plus
![]()
Goddorie, zit nu gewoon te janken.. Ons mooie wonder ligt nu lekker te slapen![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:48 schreef Sugarsnap het volgende:
Welkom Vlindur, je maakt het meteen spannend!
Ik heb vrijdag mijn NOD (niet doorgegeven voor de lijst) en heb vanmorgen getest
[ afbeelding ]
Ik kan het nog steeds niet geloven, zo snel al!
Oh, ik baal er niet eens van. Ik kom net om de hoek kijken als als ik zwanger zou zijn geweest is het PRECIES de zelfde periode als die van Rienkquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:30 schreef IslaBonita het volgende:
Sugersnap gefeliciteerd!!!! Geweldig nieuws!![]()
![]()
![]()
Vlindur wat jammer! Vol goede moed naar de volgende ronde.... maar nu eerst een pot thee zetten voor jezelf en chocolade zoeken in je keukenkastjes.
Nou idd! Al zal baby 2 ook wel weer worden ingeleid, dus een beetje sturen zou ik wel kunnenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef Kolonia het volgende:
Jammer Vlindur.![]()
Maar zul je net zien dat beeb nummer twee op dezelfde dag als Rienk zou zijn geboren, dus misschien maar beter dat het niet bij poging 1 al raak is.
Voor september gaat vast wel lukken.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:34 schreef Vlindur het volgende:
Aangezien ik vanochtend ergens best teleurgesteld was toen ik weer ongesteld werd kan ik denk ik wel stellen dat we weer wachten op een 2e streepje.
ik val even van m'n stoel...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:34 schreef Vlindur het volgende:
Hoi![]()
We klussen absoluut niet bewust, maar we willen geen anticonceptie gebruiken omdat we van Rienk ook absoluut niet makkelijk zwanger werden.![]()
En een 2e is meer dan welkom, dus.. Ik ben er weer
Hé, een korte cyclus deze keer?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:18 schreef Ciscostar het volgende:
mag mijn NOD naar 21 mei
Ik ook!quote:Op zondag 9 mei 2010 11:28 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Hé, een korte cyclus deze keer?
Fijn!
Ik ga vast in de duimstand voor je.
deze maand ovulatietesten gebruikt en op dag 18/19 was deze positief. Alleen kans niet echt kunnen benutten ivm knieoperatie afgelopen vrijdag. En kort.. Nog steeds 32 dagen.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:28 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Hé, een korte cyclus deze keer?
Fijn!
Ik ga vast in de duimstand voor je.
Zei ook niet helemaal nier benut, beetje benut maar (dus niet echt volledig kunnen benutten) Haha! Als ik geen operatie had gehad, was heel anders gegaanquote:Op zondag 9 mei 2010 12:03 schreef Kolonia het volgende:
Nou, relatief kort dan.![]()
Ik zag in het andere topic dat je toch wel een kans benut hebt en aangezien dit ronde 17 is, is het gewoon raak.![]()
Sterkte met het knietje, hopelijk zakt de pijn snel.
Jammer..quote:Op maandag 10 mei 2010 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
Even een update, geloof niet dat het raak isVanochtend mijn temp van 36,7 naar 36,5
Nu wachten op de ongesteldheid
balen zeg... dat wachtenquote:Op maandag 10 mei 2010 10:36 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Jammer..![]()
Hier de samenlevingstest afgezegd, heeft weinig zin als hij al geweest is... Dat vonden hun ook en nu volgende maand weer een kans... duurt lang zomaargoed seks nu was ook onmogelijk geweest..
Dat is een test om te kijken of het sperma van de man kan overleven in de baarmoeder.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
balen zeg... dat wachten
Maar mag ik weten wat een samenlevingstest is
ik kan me voorstellen dat je er van baaltquote:Op maandag 10 mei 2010 11:15 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Dat is een test om te kijken of het sperma van de man kan overleven in de baarmoeder.
Als je vruchtbaar bent als vrouw kan het sperma namelijk 2 dagen ofzo overleven en zo zitten ze in de wacht voor als je ei springt. Maar als het sperma niet kan overleven in de baarmoeder omdat je baarmoeder bijvoorbeeld te zuur is waardoor het sperma snel overlijd kun je lang wachten..
Met een samenlevingtest gaan ze dus kijken tijdens je vruchtbare dagen of er sperma is achter gebleven en of het nog leeft.
Je moet de avond voor je afspraak seks hebben en de volgende dag neemt ze wat baarmoederslijm bij je weg en gaat dat dan bekijken
Ik heb deze test inmiddels 2x gehad (dag 14 en dag 16) maar op beide dagen was er geen levenNu moest ik terug komen om de test op dag 23 te doen omdat ik een lange cyclus heb.
Alleen besloot mijn lichaam deze maand weer een kortere cyclus aan te houden en nu is mijn 'eisprong' al geweest (volgens de ovulatietesten)
Ik baal er gewoon van omdat we nu ruim 1.5 jaar verder zijn, en ik nu weer een maand moet wachen voordat ik test nr3 kan doen![]()
Zit nog genoeg voor.. bloedtesten en voor de man een spermatestquote:Op maandag 10 mei 2010 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat je er van baalt![]()
Bedankt voor de infoDat is dus het eerste wat ze gaan checken als het na een jaartje niet lukt? Of zit er nog een stapje voor
Allemaal even leuk.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:34 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Zit nog genoeg voor.. bloedtesten en voor de man een spermatest
Jep, bungee-slijmquote:Op maandag 10 mei 2010 13:33 schreef Vlindur het volgende:
Als je streepjes kon trekken van het cervix slijm ben je vruchtbaar right?
ben nog niet ongesteld hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 13:33 schreef Vlindur het volgende:
CA, jij ook weer ongesteld, zonde.
Ik ben weer ongesteld-af. Ik druppel nog wat na![]()
![]()
Als je streepjes kon trekken van het cervix slijm ben je vruchtbaar right?
De meest belachelijke dromen had ik tijdens mijn zwangerschap, dus wie weet!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:35 schreef Entreri het volgende:
Ik ben me al heel de week aan het inhouden om niet te vroeg te testen, donderdagochtend mag ik van mezelf (15 dpo). Voel me niet al zwanger of ongesteld wordend, maar ik heb wel al een paar dagen belachelijk drukke en levendige dromen, herkennen meer dames dit?
Een wat? Fluke?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:35 schreef Entreri het volgende:
Spannend, CA, hopelijk idd een innestelingsdip!
Baboussa, zal toch niet lijkt me?
Ciscostar, hopen op een fluke?
Ik ben me al heel de week aan het inhouden om niet te vroeg te testen, donderdagochtend mag ik van mezelf (15 dpo). Voel me niet al zwanger of ongesteld wordend, maar ik heb wel al een paar dagen belachelijk drukke en levendige dromen, herkennen meer dames dit?
Dan ben je niet de enige hoor, ik heb dat ook nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:40 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Een wat? Fluke?
Ik heb dat echt niet, al paar dagen voor nod willen testen of drang hebben (maar ik zal wel raar zijn daarin haha)
inderdaad, ik ga ook nog niet testen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:53 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Het zal allemaal wel tussen de oren zitten maar ik heb pijnlijke borsten en erg losse tranen en ben met vlagen wat misselijk. Ik ga Maandag pas testen en misschien nog wel later. Je lijf kan je goed foppen als je bezig bent zwanger te worden.
dat heb ik ook gezegd tegen hemquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:48 schreef Kolonia het volgende:
Spannend Charmed.
Ik hoop het heel hard voor je!![]()
Persoonlijk zou ik niet voor NOD testen als ik jou was.
Deed ik vorige maand wel maar de blijdschap van de positieve ovutestjes duurde maar kort, er kan nog zoveel misgaan voor NOD.
En de kans is sowieso groot dat je te vroeg test en geen streepjes ziet, dan weet je nog niets.
Van harte gefeliciteerd! Maar dan mag je je wel gelijk in Z&G melden hoor!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:30 schreef Vruchtig het volgende:
Hoi, daar ben ik ook weer, met kloon en 3x2 streepjes!
gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:30 schreef Vruchtig het volgende:
ja daarom jhet is zo zaterdagquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:24 schreef Roosjes_83 het volgende:
Nou... ik begin het nu wel knap van je te vinden dat je nog geen test hebt gedaan. Als je man ook aandringt wordt het volgens mij wel heel moeilijk.
Maar het is gelukkig nog maar 3 daagjes.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:30 schreef Vruchtig het volgende:
Niet vergeten om morgen of overmorgen nog even softijs te eten he, heeft Soneal ook geluk gebracht.quote:
Ik heb vrijdag lekker een MacFlurry Lion opquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:34 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Niet vergeten om morgen of overmorgen nog even softijs te eten he, heeft Soneal ook geluk gebracht.
We hebben samen dat gevoelquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hier vanmorgen 37.0, ik ga vanaf vandaag niet meer tempen. Ik ga gewoon Zondag testen.Ik heb er ook wel een goed gevoel over maar probeer mezelf in bescherming te nemen. Nog een paar dagen Charmed-angel!
dat heb ik (nog) nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:54 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Maja voor hetzelfde geld word ik gewoon ongesteld hoor. heb regelmatig wat slijm bij het afvegen.
dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:02 schreef mijsje het volgende:
Gefeliciteerd Vruchtig!![]()
je ondertitel, is dat een hint?
Gezien het aantal testjes zou het kunnenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:02 schreef mijsje het volgende:
Gefeliciteerd Vruchtig!![]()
je ondertitel, is dat een hint?
ja dat is wel waarquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:30 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Balen Charmed-angel,, maar het zegt nog niets he. Eerst maar eens ongesteld worden.
Ligt aan me cyclus, vandaag had ooke nod kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:30 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Morgen is toch pas je NOD?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vanmorgen ook met een test in mijn handen heb gestaan maar heb hem toch weg gelegd. Zondag en niet eerder. (heeeell misschien morgen)
ja dat kanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:16 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zou je nou echt te vroeg kunnen testen? Ik heb mijn NOD zondag of maandag. Stel je nou voor dat ik vandaag zou hebben getest, zou ie misschien toch zondag nog positief kunnen testen.
Dat kun je niet in hetzelfde schap vinden van de zwangerschapstesten.....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Het sloeg ook eigenlijk nergens op, een beetje test verspillen haha. Ik kwam terug van mijn werk, en dacht ik probeer het. En nog wel op dag 29, nog nooit een cyclus korter dan 32 dagen gehad.. Ik moet echt eens een dosis geduld aanschaffen.
dat had gekund, maar nu is mijn temp zo laag 36,3 dat ik het niet meer geloofquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:44 schreef -Nienna- het volgende:
Maar je kunt dus net zo goed te vroeg getest hebben, C-A
Dat klinkt goed zeg! Stijgende temp!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:15 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Maar je bent nog niet ongesteld![]()
Ik had vanmorgen 37.2.
balen van dat roze slijm.. Maar het kan nog! Niet opgeven!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:07 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@ Cisco: ik hoop trouwens dat jij ze deze maand eens mag gebruiken! je hoort wel eens vaker dat het soms van 1 kans komt.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:45 schreef Basboussa het volgende:
Ik hoop echt dat het raak is, anders ga ik heel hard naar de dokter rennen en toch vragen om verder onderzoek, want de hele tijd duizelig en zo ontzettend moe, daar word ik echt niet heppier van...
Ennuh mikoxx, mijn zusje droomde dat ik zwanger was van 2 jongetjes....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wanneer ging je testen?![]()
ja hallo, test nu eens dan *taptap*quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:45 schreef Basboussa het volgende:
Ik hoop echt dat het raak is, anders ga ik heel hard naar de dokter rennen en toch vragen om verder onderzoek, want de hele tijd duizelig en zo ontzettend moe, daar word ik echt niet heppier van...
testen jij! hophophopquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:45 schreef Basboussa het volgende:
Hoe is het nu met je?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:52 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb vandaag een aantal keren met vegen wat heel licht roze slijm gehad. Dat betekend dat ik morgen ongesteld word.
Ow je maakt het wel spannend hoor! Ga je vandaag testen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:45 schreef Basboussa het volgende:
Vervelend zegquote:Op zondag 16 mei 2010 13:37 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Gefeliciteerd verhuisdooske!!
Ik heb nu al wat oud bloed dus dit is hem niet geworden. Het positieve is wel dat het een cyclus van 31 dagen is geworden. En het enige echt irritante is dat ik niet op mijn lijf kan bouwen, al die stomme klachtjes zaten gewoon tussen de oren. En dat temperaturen slaat ook nergens op want had vandaag gewoon weer 37.2.
Spannend Charmed-Angel! hoe kun je nou geen testen in huis hebben :p
Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 mei 2010 14:06 schreef Basboussa het volgende:
Spannend C_A!
Wat ontzettend jammer, VT! Ik had er zo'n goed gevoel bij
Gefeliciteerd Verhuisdooske!
Hier gewoon vanmorgen een vet kruis, dussuh anna hamil, je suis enceinte, olen raskaana, trudna sam, IK BEN ZWANGUR!
Cestitamquote:Op zondag 16 mei 2010 14:06 schreef Basboussa het volgende:
Hier gewoon vanmorgen een vet kruis, dussuh anna hamil, je suis enceinte, olen raskaana, trudna sam, IK BEN ZWANGUR!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteeeeeeeeerd!!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:06 schreef Basboussa het volgende:
Spannend C_A!
Wat ontzettend jammer, VT! Ik had er zo'n goed gevoel bij
Gefeliciteerd Verhuisdooske!
Ik krijg nu last van me onderrug, dus ik denk dat ik ongesteld ga wordenquote:Op maandag 17 mei 2010 09:47 schreef Kolonia het volgende:
Gefeliciteerd Basboussa!![]()
![]()
![]()
Balen van de negatieve test Charmed_A.![]()
Maar je kunt nog steeds te vroeg getest hebben hè.
Bij Leonieke was zelfs de bloedtest in het ziekenhuis negatief, maar dat is toch een mooi jochie geworden.
Februari toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:03 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Klote Charmed-angel![]()
Dan gaan we maar voor juni, Maart kindjes zijn errug leuk!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:35 schreef Entreri het volgende:
Zo zat ik ook afgelopen maandag. Toen kreeg ik de tip: Ontspan je, neem een ontspannen bad, ga op tijd naar bed en neem rustquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:16 schreef Entreri het volgende:
Dus ik wil graag of ongesteld worden of zwanger zijn, maar dit is echt niks.
Slecht idee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:02 schreef Entreri het volgende:
CA, misschien is dat wel een goed idee, bedankt voor de tip.
Dat je met een tweelingzwangerschap sneller positief test is volgens mij onzin. Ik spreek uit ervaringquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:02 schreef Entreri het volgende:
Ja, bij mijn vorige zwangerschap testte ik op mijn NOD positief. Niet knalpositief, maar wel duidelijk en binnen de tijd. Ik dacht alleen nog dat dat misschien kwam omdat het toen een tweeling was (en ik heb gelezen dat je met een tweelingzwangerschap vaak sneller positief test). Dat dat een reden zou kunnen zijn dat ik nu later positief zou kunnen testen als ik wel zwanger was.
CA, misschien is dat wel een goed idee, bedankt voor de tip.
ja maar ik plaste ook steeds geen 2 streepjes, dus ik was blij dat ik ongesteld werd, dus nu kunnen we weer verderquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:10 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Slecht idee.![]()
Je wil niet ongesteld worden maar twee streepjes.
Ik hoop echt dat je binnenkort gewoon streepjes plast.
Voor de zekerheid dan maar een koude douche, korte nachten en veel stress voor Entreri.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik plaste ook steeds geen 2 streepjes, dus ik was blij dat ik ongesteld werd, dus nu kunnen we weer verder
Maar natuurlijk hoop ik dat ze alsnog 2 streepjes piest
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:30 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Voor de zekerheid dan maar een koude douche, korte nachten en veel stress voor Entreri.
Spannend Nienna.... ga nog harder duimen voor jequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:56 schreef -Nienna- het volgende:
Naar he, Entreri die onduidelijkheid.
Ik heb tussendoor een cyclus van 51 dagen gehad, toen dus ook veel getest en niet ongesteld, erg vervelend inderdaad!!
Hier nog niks dat wijst op een aankomende menstruatie, vandaag is dag 33.
Vorige cyclus duurde 32 dagen.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:56 schreef -Nienna- het volgende:
vandaag is dag 33.
Vorige cyclus duurde 32 dagen.
Geen onzin, want hier was dat wel degelijk het geval. Bij mijn tweelingzwangerschap had ik 1 dag voor NOD al een dikke streep, bij mijn andere zwangerschap 1 dag na NOD nog maar een dunne streep.. zal ook per persoon wel wat verschillen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:11 schreef mikoxx het volgende:
Dat je met een tweelingzwangerschap sneller positief test is volgens mij onzin. Ik spreek uit ervaring
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:40 schreef Entreri het volgende:
Spannen Nienna!
Bij mij is het nu helaas toch begonnen. Had ik gisteren maar niet zo op tijd naar bed moeten gaan.
Bah, cyclus van 40 dagen ik hoop niet dat dat zo blijft. Ik vind het nog steeds ook heel raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |