Ligt aan me cyclus, vandaag had ooke nod kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:30 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Morgen is toch pas je NOD?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vanmorgen ook met een test in mijn handen heb gestaan maar heb hem toch weg gelegd. Zondag en niet eerder. (heeeell misschien morgen)
ja dat kanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:16 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zou je nou echt te vroeg kunnen testen? Ik heb mijn NOD zondag of maandag. Stel je nou voor dat ik vandaag zou hebben getest, zou ie misschien toch zondag nog positief kunnen testen.
Dat kun je niet in hetzelfde schap vinden van de zwangerschapstesten.....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Het sloeg ook eigenlijk nergens op, een beetje test verspillen haha. Ik kwam terug van mijn werk, en dacht ik probeer het. En nog wel op dag 29, nog nooit een cyclus korter dan 32 dagen gehad.. Ik moet echt eens een dosis geduld aanschaffen.
dat had gekund, maar nu is mijn temp zo laag 36,3 dat ik het niet meer geloofquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:44 schreef -Nienna- het volgende:
Maar je kunt dus net zo goed te vroeg getest hebben, C-A
Dat klinkt goed zeg! Stijgende temp!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:15 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Maar je bent nog niet ongesteld![]()
Ik had vanmorgen 37.2.
balen van dat roze slijm.. Maar het kan nog! Niet opgeven!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:07 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@ Cisco: ik hoop trouwens dat jij ze deze maand eens mag gebruiken! je hoort wel eens vaker dat het soms van 1 kans komt.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:45 schreef Basboussa het volgende:
Ik hoop echt dat het raak is, anders ga ik heel hard naar de dokter rennen en toch vragen om verder onderzoek, want de hele tijd duizelig en zo ontzettend moe, daar word ik echt niet heppier van...
Ennuh mikoxx, mijn zusje droomde dat ik zwanger was van 2 jongetjes....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wanneer ging je testen?![]()
ja hallo, test nu eens dan *taptap*quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:45 schreef Basboussa het volgende:
Ik hoop echt dat het raak is, anders ga ik heel hard naar de dokter rennen en toch vragen om verder onderzoek, want de hele tijd duizelig en zo ontzettend moe, daar word ik echt niet heppier van...
Ennuh mikoxx, mijn zusje droomde dat ik zwanger was van 2 jongetjes....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |