Oh, ik baal er niet eens van. Ik kom net om de hoek kijken als als ik zwanger zou zijn geweest is het PRECIES de zelfde periode als die van Rienkquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:30 schreef IslaBonita het volgende:
Sugersnap gefeliciteerd!!!! Geweldig nieuws!![]()
![]()
![]()
Vlindur wat jammer! Vol goede moed naar de volgende ronde.... maar nu eerst een pot thee zetten voor jezelf en chocolade zoeken in je keukenkastjes.
Nou idd! Al zal baby 2 ook wel weer worden ingeleid, dus een beetje sturen zou ik wel kunnenquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef Kolonia het volgende:
Jammer Vlindur.![]()
Maar zul je net zien dat beeb nummer twee op dezelfde dag als Rienk zou zijn geboren, dus misschien maar beter dat het niet bij poging 1 al raak is.
Voor september gaat vast wel lukken.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:34 schreef Vlindur het volgende:
Aangezien ik vanochtend ergens best teleurgesteld was toen ik weer ongesteld werd kan ik denk ik wel stellen dat we weer wachten op een 2e streepje.
ik val even van m'n stoel...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:34 schreef Vlindur het volgende:
Hoi![]()
Aangezien ik vanochtend ergens best teleurgesteld was toen ik weer ongesteld werd kan ik denk ik wel stellen dat we weer wachten op een 2e streepje.
We klussen absoluut niet bewust, maar we willen geen anticonceptie gebruiken omdat we van Rienk ook absoluut niet makkelijk zwanger werden.![]()
En een 2e is meer dan welkom, dus.. Ik ben er weer
Hé, een korte cyclus deze keer?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:18 schreef Ciscostar het volgende:
mag mijn NOD naar 21 mei
Ik ook!quote:Op zondag 9 mei 2010 11:28 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Hé, een korte cyclus deze keer?
Fijn!
Ik ga vast in de duimstand voor je.
deze maand ovulatietesten gebruikt en op dag 18/19 was deze positief. Alleen kans niet echt kunnen benutten ivm knieoperatie afgelopen vrijdag. En kort.. Nog steeds 32 dagen.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:28 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Hé, een korte cyclus deze keer?
Fijn!
Ik ga vast in de duimstand voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |