testen jij! hophophopquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:45 schreef Basboussa het volgende:
Ik hoop echt dat het raak is, anders ga ik heel hard naar de dokter rennen en toch vragen om verder onderzoek, want de hele tijd duizelig en zo ontzettend moe, daar word ik echt niet heppier van...
Ennuh mikoxx, mijn zusje droomde dat ik zwanger was van 2 jongetjes....![]()
Hoe is het nu met je?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:52 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik heb vandaag een aantal keren met vegen wat heel licht roze slijm gehad. Dat betekend dat ik morgen ongesteld word.
Ow je maakt het wel spannend hoor! Ga je vandaag testen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:45 schreef Basboussa het volgende:
Ik hoop echt dat het raak is, anders ga ik heel hard naar de dokter rennen en toch vragen om verder onderzoek, want de hele tijd duizelig en zo ontzettend moe, daar word ik echt niet heppier van...
Ennuh mikoxx, mijn zusje droomde dat ik zwanger was van 2 jongetjes....![]()
Vervelend zegquote:Op zondag 16 mei 2010 13:37 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Gefeliciteerd verhuisdooske!!
Ik heb nu al wat oud bloed dus dit is hem niet geworden. Het positieve is wel dat het een cyclus van 31 dagen is geworden. En het enige echt irritante is dat ik niet op mijn lijf kan bouwen, al die stomme klachtjes zaten gewoon tussen de oren. En dat temperaturen slaat ook nergens op want had vandaag gewoon weer 37.2.
Spannend Charmed-Angel! hoe kun je nou geen testen in huis hebben :p
Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 mei 2010 14:06 schreef Basboussa het volgende:
Spannend C_A!
Wat ontzettend jammer, VT! Ik had er zo'n goed gevoel bij
Gefeliciteerd Verhuisdooske!
Hier gewoon vanmorgen een vet kruis, dussuh anna hamil, je suis enceinte, olen raskaana, trudna sam, IK BEN ZWANGUR!
Cestitamquote:Op zondag 16 mei 2010 14:06 schreef Basboussa het volgende:
Hier gewoon vanmorgen een vet kruis, dussuh anna hamil, je suis enceinte, olen raskaana, trudna sam, IK BEN ZWANGUR!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteeeeeeeeerd!!quote:Op zondag 16 mei 2010 14:06 schreef Basboussa het volgende:
Spannend C_A!
Wat ontzettend jammer, VT! Ik had er zo'n goed gevoel bij
Gefeliciteerd Verhuisdooske!
Ik krijg nu last van me onderrug, dus ik denk dat ik ongesteld ga wordenquote:Op maandag 17 mei 2010 09:47 schreef Kolonia het volgende:
Gefeliciteerd Basboussa!![]()
![]()
![]()
Balen van de negatieve test Charmed_A.![]()
Maar je kunt nog steeds te vroeg getest hebben hè.
Bij Leonieke was zelfs de bloedtest in het ziekenhuis negatief, maar dat is toch een mooi jochie geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |