Spannend Vlinderquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:21 schreef Vlindur het volgende:
Dank jullie!
En om het gelijk spannend te maken; de menstruatie zette niet door![]()
We wachten nog maar een weekie
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:48 schreef Sugarsnap het volgende:
Welkom Vlindur, je maakt het meteen spannend!
Ik heb vrijdag mijn NOD (niet doorgegeven voor de lijst) en heb vanmorgen getest
[ afbeelding ]
Ik kan het nog steeds niet geloven, zo snel al!
Kun jij je dat moment ook nog zo goed herinneren?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
Gefeliciteerd, Sugarsnap!![]()
Oh, ik word er zo nostalgisch van. Ivan is ook ooit begonnen als een tweede streepje.![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik word er zo nostalgisch van. Ivan is ook ooit begonnen als een tweede streepje.![]()
Ja! Pff. Het streepje was zo dun dat ik heel erg twijfelde. Mijn lief geloofde er bovendien niets van, ookal garandeerde ik hem dat een streepje een streepje was. Ik heb diezelfde nacht nog een test gedaan, en de dag erna nog één, haha. En daarna zat ik maandenlang in de rats omdat ik zo hoopte dat alles goed zou gaan. En misselijk, al voor NOD, brrr.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Kun jij je dat moment ook nog zo goed herinneren?![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! Pff. Het streepje was zo dun dat ik heel erg twijfelde. Mijn lief geloofde er bovendien niets van, ookal garandeerde ik hem dat een streepje een streepje was. Ik heb diezelfde nacht nog een test gedaan, en de dag erna nog één, haha. En daarna zat ik maandenlang in de rats omdat ik zo hoopte dat alles goed zou gaan. En misselijk, al voor NOD, brrr.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik had al een poosje 'krampjes' en toen zei BE dat haar krampjes al kon lopenToen begon het te kriebelen en durfde ik die vrijdag te testen, binnen een seconde stond een dikke vette plus
![]()
Goddorie, zit nu gewoon te janken.. Ons mooie wonder ligt nu lekker te slapen![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:48 schreef Sugarsnap het volgende:
Welkom Vlindur, je maakt het meteen spannend!
Ik heb vrijdag mijn NOD (niet doorgegeven voor de lijst) en heb vanmorgen getest
[ afbeelding ]
Ik kan het nog steeds niet geloven, zo snel al!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |