Zo zat ik ook afgelopen maandag. Toen kreeg ik de tip: Ontspan je, neem een ontspannen bad, ga op tijd naar bed en neem rustquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:16 schreef Entreri het volgende:
Dus ik wil graag of ongesteld worden of zwanger zijn, maar dit is echt niks.
Slecht idee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:02 schreef Entreri het volgende:
CA, misschien is dat wel een goed idee, bedankt voor de tip.
Dat je met een tweelingzwangerschap sneller positief test is volgens mij onzin. Ik spreek uit ervaringquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:02 schreef Entreri het volgende:
Ja, bij mijn vorige zwangerschap testte ik op mijn NOD positief. Niet knalpositief, maar wel duidelijk en binnen de tijd. Ik dacht alleen nog dat dat misschien kwam omdat het toen een tweeling was (en ik heb gelezen dat je met een tweelingzwangerschap vaak sneller positief test). Dat dat een reden zou kunnen zijn dat ik nu later positief zou kunnen testen als ik wel zwanger was.
CA, misschien is dat wel een goed idee, bedankt voor de tip.
ja maar ik plaste ook steeds geen 2 streepjes, dus ik was blij dat ik ongesteld werd, dus nu kunnen we weer verderquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:10 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Slecht idee.![]()
Je wil niet ongesteld worden maar twee streepjes.
Ik hoop echt dat je binnenkort gewoon streepjes plast.
Voor de zekerheid dan maar een koude douche, korte nachten en veel stress voor Entreri.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik plaste ook steeds geen 2 streepjes, dus ik was blij dat ik ongesteld werd, dus nu kunnen we weer verder
Maar natuurlijk hoop ik dat ze alsnog 2 streepjes piest
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:30 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Voor de zekerheid dan maar een koude douche, korte nachten en veel stress voor Entreri.
Spannend Nienna.... ga nog harder duimen voor jequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:56 schreef -Nienna- het volgende:
Naar he, Entreri die onduidelijkheid.
Ik heb tussendoor een cyclus van 51 dagen gehad, toen dus ook veel getest en niet ongesteld, erg vervelend inderdaad!!
Hier nog niks dat wijst op een aankomende menstruatie, vandaag is dag 33.
Vorige cyclus duurde 32 dagen.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:56 schreef -Nienna- het volgende:
vandaag is dag 33.
Vorige cyclus duurde 32 dagen.
Geen onzin, want hier was dat wel degelijk het geval. Bij mijn tweelingzwangerschap had ik 1 dag voor NOD al een dikke streep, bij mijn andere zwangerschap 1 dag na NOD nog maar een dunne streep.. zal ook per persoon wel wat verschillen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:11 schreef mikoxx het volgende:
Dat je met een tweelingzwangerschap sneller positief test is volgens mij onzin. Ik spreek uit ervaring
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:40 schreef Entreri het volgende:
Spannen Nienna!
Bij mij is het nu helaas toch begonnen. Had ik gisteren maar niet zo op tijd naar bed moeten gaan.
Bah, cyclus van 40 dagen ik hoop niet dat dat zo blijft. Ik vind het nog steeds ook heel raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |