abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81613600
Sorry, ik had het een beetje druk de laatste tijd, ik heb wel meegelezen maar nog niet gereageerd.

Basboussa en Verhuisdooske van harte!

CA, balen dat het weer niet gelukt is (en de anderen bij wie het deze ronde niet gelukt is sorry, ik heb het even niet op een rijtje).

Bij mij is iets heel raars aan de hand, ik ben nu een week over tijd (vandaag dag 40) maar test nog steeds negatief. :s. Ik heb de afgelopen dagen vier tests gedaan ofzo en allemaal echt supernegatief geen twijfel of vaag streepje of wat dan ook. Ik ben er nu wel een beetje klaar mee, ik ben nooit over tijd en ik heb mijn eisprong gevonden met de ovu testjes (nu bijna drie weken geleden). Dus ik wil graag of ongesteld worden of zwanger zijn, maar dit is echt niks.
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:41:58 #277
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_81614555
Wat raar Enteri, misschien moet je even naar de huisarts voor een bloedtest?
pi_81614797
Ja dat is misschien wel een goed idee. Ik heb alleen net een nieuwe huisarts geregeld en ben daar nog nooit geweest (net verhuisd). Zeggen ze dan niet gewoon, wacht nog maar een paar weken af of nemen ze dat wel serieus? (Ik weet dat ik dat gewoon aan de huisarts moet vragen hoor, maar was even benieuwd naar ervaringen. ).
pi_81614819
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:16 schreef Entreri het volgende:
Dus ik wil graag of ongesteld worden of zwanger zijn, maar dit is echt niks.
Zo zat ik ook afgelopen maandag. Toen kreeg ik de tip: Ontspan je, neem een ontspannen bad, ga op tijd naar bed en neem rust

Dat heeft wel geholpen, dinsdag werd ik ongesteld
pi_81615196
Vreemd Entreri.

Testte je bij je vorige zwangerschap wel snel positief?
pi_81615359
Ja, bij mijn vorige zwangerschap testte ik op mijn NOD positief. Niet knalpositief, maar wel duidelijk en binnen de tijd. Ik dacht alleen nog dat dat misschien kwam omdat het toen een tweeling was (en ik heb gelezen dat je met een tweelingzwangerschap vaak sneller positief test). Dat dat een reden zou kunnen zijn dat ik nu later positief zou kunnen testen als ik wel zwanger was.

CA, misschien is dat wel een goed idee, bedankt voor de tip.
pi_81615578
Raar enteri.. Ook al zo'n digitale test geprobeerd? Het is wel eens voorgekomen dat normale test geen streep gaf, maar digitaal wel zwanger aan gaf.
En anders de raad van CA opvolgen

En ik geloof als je alles uitlegd aan je HA dat je gewoon een bloedtest mag doen.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_81615705
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:02 schreef Entreri het volgende:
Slecht idee.
Je wil niet ongesteld worden maar twee streepjes.

Ik hoop echt dat je binnenkort gewoon streepjes plast.
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:11:23 #284
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81615733
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:02 schreef Entreri het volgende:
Ja, bij mijn vorige zwangerschap testte ik op mijn NOD positief. Niet knalpositief, maar wel duidelijk en binnen de tijd. Ik dacht alleen nog dat dat misschien kwam omdat het toen een tweeling was (en ik heb gelezen dat je met een tweelingzwangerschap vaak sneller positief test). Dat dat een reden zou kunnen zijn dat ik nu later positief zou kunnen testen als ik wel zwanger was.

Dat je met een tweelingzwangerschap sneller positief test is volgens mij onzin. Ik spreek uit ervaring

Succes iig Entreri en ik hoop voor je dat het snel raak is (net als voor alle andere wachtenden natuurlijk)
pi_81615844
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:10 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Slecht idee.
Je wil niet ongesteld worden maar twee streepjes.

Ik hoop echt dat je binnenkort gewoon streepjes plast.
ja maar ik plaste ook steeds geen 2 streepjes, dus ik was blij dat ik ongesteld werd, dus nu kunnen we weer verder

Maar natuurlijk hoop ik dat ze alsnog 2 streepjes piest
pi_81616606
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:14 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja maar ik plaste ook steeds geen 2 streepjes, dus ik was blij dat ik ongesteld werd, dus nu kunnen we weer verder

Maar natuurlijk hoop ik dat ze alsnog 2 streepjes piest
Voor de zekerheid dan maar een koude douche, korte nachten en veel stress voor Entreri.
pi_81618017
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:30 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Voor de zekerheid dan maar een koude douche, korte nachten en veel stress voor Entreri.
pi_81618720
LOL, bedankt dames voor de verschillende goede tips, ik ga nog even kijken welke ik ga opvolgen.
  woensdag 19 mei 2010 @ 12:45:54 #289
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_81620042
Ik ben toen ik 2 weken over tijd was toen naar de huisarts geweest. Toen heeft hij wel een bloedonderzoek laten doen, daar kwam uit dat ik toen pas mijn eisprong had. 2 weken later was ik ongesteld, toen dus gewoon een hele cyclus overgeslagen. Maja, jij hebt een eisprong gezien dus das bij jou niet zo.
pi_81622069
Beetje late felicitaties van mij....

Multifunctioneledoos Verhuisdoos en Basboussa van harte gefeliciteerd
pi_81623324
Naar he, Entreri die onduidelijkheid.
Ik heb tussendoor een cyclus van 51 dagen gehad, toen dus ook veel getest en niet ongesteld, erg vervelend inderdaad!!

Hier nog niks dat wijst op een aankomende menstruatie, vandaag is dag 33.
Vorige cyclus duurde 32 dagen.
pi_81623415
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:56 schreef -Nienna- het volgende:
Naar he, Entreri die onduidelijkheid.
Ik heb tussendoor een cyclus van 51 dagen gehad, toen dus ook veel getest en niet ongesteld, erg vervelend inderdaad!!

Hier nog niks dat wijst op een aankomende menstruatie, vandaag is dag 33.
Spannend Nienna.... ga nog harder duimen voor je
pi_81623566
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:56 schreef -Nienna- het volgende:
vandaag is dag 33.

Oeh, snel in de duimstand!
pi_81623778
Mijn gemiddelde cyclus is wel 35 dagen he....dus ik weet zelf nog niet wat ik er van moet vinden haha.
Ik ga in ieder geval niet voor zondag testen.
pi_81624409
Nienna en Enreri,

Het wordt weer tijd voor een streepjesbui-tje! (Het begon zo goed!)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_81625651
Spannen Nienna!

Bij mij is het nu helaas toch begonnen. Had ik gisteren maar niet zo op tijd naar bed moeten gaan.

Bah, cyclus van 40 dagen ik hoop niet dat dat zo blijft. Ik vind het nog steeds ook heel raar.
pi_81626039
Oh Entreri, balen zeg.
pi_81628472
Entreri wat jammer!!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_81631359
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:11 schreef mikoxx het volgende:
Dat je met een tweelingzwangerschap sneller positief test is volgens mij onzin. Ik spreek uit ervaring
Geen onzin, want hier was dat wel degelijk het geval. Bij mijn tweelingzwangerschap had ik 1 dag voor NOD al een dikke streep, bij mijn andere zwangerschap 1 dag na NOD nog maar een dunne streep.. zal ook per persoon wel wat verschillen.

Helaas voor Enteri niet eer relevant... jammer!! Balen zeg, al die ongi's..
pi_81631705
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:40 schreef Entreri het volgende:
Spannen Nienna!

Bij mij is het nu helaas toch begonnen. Had ik gisteren maar niet zo op tijd naar bed moeten gaan.

Bah, cyclus van 40 dagen ik hoop niet dat dat zo blijft. Ik vind het nog steeds ook heel raar.
Balen zeg!

We gaan niet meer op tijd naar bed en ontspannen de volgende keer

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')