abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81207035
Nou, relatief kort dan.
Ik zag in het andere topic dat je toch wel een kans benut hebt en aangezien dit ronde 17 is, is het gewoon raak.

Sterkte met het knietje, hopelijk zakt de pijn snel.
pi_81207239
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:03 schreef Kolonia het volgende:
Nou, relatief kort dan.
Ik zag in het andere topic dat je toch wel een kans benut hebt en aangezien dit ronde 17 is, is het gewoon raak.

Sterkte met het knietje, hopelijk zakt de pijn snel.
Zei ook niet helemaal nier benut, beetje benut maar (dus niet echt volledig kunnen benutten) Haha! Als ik geen operatie had gehad, was heel anders gegaan
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_81208358
spannend ciscostar, hopelijk was een beetje benutten genoeg!

Ik zal voor je duimen
pi_81241672
Even een update, geloof niet dat het raak is Vanochtend mijn temp van 36,7 naar 36,5
Nu wachten op de ongesteldheid

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2010 08:39:41 ]
pi_81241913
Vervelend Charmed Angel
pi_81244244
quote:
Op maandag 10 mei 2010 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
Even een update, geloof niet dat het raak is Vanochtend mijn temp van 36,7 naar 36,5
Nu wachten op de ongesteldheid
Jammer..

Hier de samenlevingstest afgezegd, heeft weinig zin als hij al geweest is... Dat vonden hun ook en nu volgende maand weer een kans... duurt lang zo maargoed seks nu was ook onmogelijk geweest..
pi_81244341
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:36 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Jammer..

Hier de samenlevingstest afgezegd, heeft weinig zin als hij al geweest is... Dat vonden hun ook en nu volgende maand weer een kans... duurt lang zo maargoed seks nu was ook onmogelijk geweest..

balen zeg... dat wachten

Maar mag ik weten wat een samenlevingstest is
pi_81244665
CA wat jammer......

Ronde 9 alweer....!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_81245385
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:39 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

balen zeg... dat wachten

Maar mag ik weten wat een samenlevingstest is
Dat is een test om te kijken of het sperma van de man kan overleven in de baarmoeder.
Als je vruchtbaar bent als vrouw kan het sperma namelijk 2 dagen ofzo overleven en zo zitten ze in de wacht voor als je ei springt. Maar als het sperma niet kan overleven in de baarmoeder omdat je baarmoeder bijvoorbeeld te zuur is waardoor het sperma snel overlijd kun je lang wachten..
Met een samenlevingtest gaan ze dus kijken tijdens je vruchtbare dagen of er sperma is achter gebleven en of het nog leeft.
Je moet de avond voor je afspraak seks hebben en de volgende dag neemt ze wat baarmoederslijm bij je weg en gaat dat dan bekijken

Ik heb deze test inmiddels 2x gehad (dag 14 en dag 16) maar op beide dagen was er geen leven Nu moest ik terug komen om de test op dag 23 te doen omdat ik een lange cyclus heb.
Alleen besloot mijn lichaam deze maand weer een kortere cyclus aan te houden en nu is mijn 'eisprong' al geweest (volgens de ovulatietesten)
Ik baal er gewoon van omdat we nu ruim 1.5 jaar verder zijn, en ik nu weer een maand moet wachen voordat ik test nr3 kan doen
pi_81245915
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:15 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Dat is een test om te kijken of het sperma van de man kan overleven in de baarmoeder.
Als je vruchtbaar bent als vrouw kan het sperma namelijk 2 dagen ofzo overleven en zo zitten ze in de wacht voor als je ei springt. Maar als het sperma niet kan overleven in de baarmoeder omdat je baarmoeder bijvoorbeeld te zuur is waardoor het sperma snel overlijd kun je lang wachten..
Met een samenlevingtest gaan ze dus kijken tijdens je vruchtbare dagen of er sperma is achter gebleven en of het nog leeft.
Je moet de avond voor je afspraak seks hebben en de volgende dag neemt ze wat baarmoederslijm bij je weg en gaat dat dan bekijken

Ik heb deze test inmiddels 2x gehad (dag 14 en dag 16) maar op beide dagen was er geen leven Nu moest ik terug komen om de test op dag 23 te doen omdat ik een lange cyclus heb.
Alleen besloot mijn lichaam deze maand weer een kortere cyclus aan te houden en nu is mijn 'eisprong' al geweest (volgens de ovulatietesten)
Ik baal er gewoon van omdat we nu ruim 1.5 jaar verder zijn, en ik nu weer een maand moet wachen voordat ik test nr3 kan doen
ik kan me voorstellen dat je er van baalt

Bedankt voor de info Dat is dus het eerste wat ze gaan checken als het na een jaartje niet lukt? Of zit er nog een stapje voor
pi_81246059
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:30 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik kan me voorstellen dat je er van baalt

Bedankt voor de info Dat is dus het eerste wat ze gaan checken als het na een jaartje niet lukt? Of zit er nog een stapje voor
Zit nog genoeg voor.. bloedtesten en voor de man een spermatest
pi_81246259
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:34 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Zit nog genoeg voor.. bloedtesten en voor de man een spermatest
Allemaal even leuk.
pi_81248679
en niet iedereen krijgt een samenlevingstest. die heb ik bijvoorbeeld nooit gehad, bij mij gingen ze meteen verder met de IUI...
pi_81250495
Wij hebben alleen een spermatest gehad. Gelukkig was de rest ook niet nodig.

Cisco, balen meid, ik gun het je zo

CA, jij ook weer ongesteld, zonde.

Ik ben weer ongesteld-af. Ik druppel nog wat na
Als je streepjes kon trekken van het cervix slijm ben je vruchtbaar right?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81259648
Ja en als je verschil kunt ontdekken: op de dag dat je het meest vruchtbaar bent (dag van je eisprong) kun je draadjes van bijna 10 cm trekken. Maar dit geldt niet voor iedereen hoor!
Mag je alweer aan de slag?

[ Bericht 4% gewijzigd door IslaBonita op 10-05-2010 17:55:01 ]
pi_81261421
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:33 schreef Vlindur het volgende:
Jep, bungee-slijm
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81261947
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:16 schreef McLaura het volgende:

[..]

Jep, bungee-slijm
pi_81268415
quote:
Op maandag 10 mei 2010 13:33 schreef Vlindur het volgende:

CA, jij ook weer ongesteld, zonde.

Ik ben weer ongesteld-af. Ik druppel nog wat na
ben nog niet ongesteld hoor Alleen mijn temp is naar beneden gegaan, dus daarom denk ik dat ik ongesteld ga worden

Pizzadraden
pi_81284331
Vaag, nu weer een hoge temp.

Even morgen afwachten weer

[ Bericht 79% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2010 08:29:44 ]
pi_81284781
Hmmm wie weet was het een innestelings-dip? Ik hoop het zo voor je!
pi_81284839
Als de temp morgen hoog blijft, zou het weleens een innestelingsdip kunnen zijn.
Spannend Charmed!
Ik hoop het voor je.
pi_81284896
Ik hoop het ook!

Kan niet wachten tot morgen Wel vaag opeens dat hij 36,9 is, dat heb ik nog nooit gehad volgens mij
Dus nog even doorduimen
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:08:40 #123
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81303927
Spannend c_a!

Ik heb geen idee wanneer deze week mijn NOD is. Maar schat ergens tussen morgen en zaterdag. Ofzo. Ben benieuwd, geen extreem goed gevoel over, maar het zou zo maar eens kunnen..

Ik loop nogal wat te tobben met mijn gezondheid, dus heb allerlei klachten die zo vaag zijn dat ik niet goed weet wat ik er mee moet. Wel naar de dokter geweest overigens, sowieso iets te lage bloeddruk, carpale tunnel syndroom en waarschijnlijk ook een ijzertekort. De man wil liever niet dat ik zwanger ben deze ronde geloof ik..Denkt dat het kind daar eventueel problemen van zal ondervinden...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_81304998
Spannend, CA, hopelijk idd een innestelingsdip!
Baboussa, zal toch niet lijkt me?
Ciscostar, hopen op een fluke?

Ik ben me al heel de week aan het inhouden om niet te vroeg te testen, donderdagochtend mag ik van mezelf (15 dpo). Voel me niet al zwanger of ongesteld wordend, maar ik heb wel al een paar dagen belachelijk drukke en levendige dromen, herkennen meer dames dit?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:39:29 #125
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81305136
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:35 schreef Entreri het volgende:

Ik ben me al heel de week aan het inhouden om niet te vroeg te testen, donderdagochtend mag ik van mezelf (15 dpo). Voel me niet al zwanger of ongesteld wordend, maar ik heb wel al een paar dagen belachelijk drukke en levendige dromen, herkennen meer dames dit?
De meest belachelijke dromen had ik tijdens mijn zwangerschap, dus wie weet!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')