Zei ook niet helemaal nier benut, beetje benut maar (dus niet echt volledig kunnen benutten) Haha! Als ik geen operatie had gehad, was heel anders gegaanquote:Op zondag 9 mei 2010 12:03 schreef Kolonia het volgende:
Nou, relatief kort dan.![]()
Ik zag in het andere topic dat je toch wel een kans benut hebt en aangezien dit ronde 17 is, is het gewoon raak.![]()
Sterkte met het knietje, hopelijk zakt de pijn snel.
Jammer..quote:Op maandag 10 mei 2010 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
Even een update, geloof niet dat het raak isVanochtend mijn temp van 36,7 naar 36,5
Nu wachten op de ongesteldheid
balen zeg... dat wachtenquote:Op maandag 10 mei 2010 10:36 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Jammer..![]()
Hier de samenlevingstest afgezegd, heeft weinig zin als hij al geweest is... Dat vonden hun ook en nu volgende maand weer een kans... duurt lang zomaargoed seks nu was ook onmogelijk geweest..
Dat is een test om te kijken of het sperma van de man kan overleven in de baarmoeder.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
balen zeg... dat wachten
Maar mag ik weten wat een samenlevingstest is
ik kan me voorstellen dat je er van baaltquote:Op maandag 10 mei 2010 11:15 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Dat is een test om te kijken of het sperma van de man kan overleven in de baarmoeder.
Als je vruchtbaar bent als vrouw kan het sperma namelijk 2 dagen ofzo overleven en zo zitten ze in de wacht voor als je ei springt. Maar als het sperma niet kan overleven in de baarmoeder omdat je baarmoeder bijvoorbeeld te zuur is waardoor het sperma snel overlijd kun je lang wachten..
Met een samenlevingtest gaan ze dus kijken tijdens je vruchtbare dagen of er sperma is achter gebleven en of het nog leeft.
Je moet de avond voor je afspraak seks hebben en de volgende dag neemt ze wat baarmoederslijm bij je weg en gaat dat dan bekijken
Ik heb deze test inmiddels 2x gehad (dag 14 en dag 16) maar op beide dagen was er geen levenNu moest ik terug komen om de test op dag 23 te doen omdat ik een lange cyclus heb.
Alleen besloot mijn lichaam deze maand weer een kortere cyclus aan te houden en nu is mijn 'eisprong' al geweest (volgens de ovulatietesten)
Ik baal er gewoon van omdat we nu ruim 1.5 jaar verder zijn, en ik nu weer een maand moet wachen voordat ik test nr3 kan doen![]()
Zit nog genoeg voor.. bloedtesten en voor de man een spermatestquote:Op maandag 10 mei 2010 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat je er van baalt![]()
Bedankt voor de infoDat is dus het eerste wat ze gaan checken als het na een jaartje niet lukt? Of zit er nog een stapje voor
Allemaal even leuk.quote:Op maandag 10 mei 2010 11:34 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Zit nog genoeg voor.. bloedtesten en voor de man een spermatest
Jep, bungee-slijmquote:Op maandag 10 mei 2010 13:33 schreef Vlindur het volgende:
Als je streepjes kon trekken van het cervix slijm ben je vruchtbaar right?
ben nog niet ongesteld hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 13:33 schreef Vlindur het volgende:
CA, jij ook weer ongesteld, zonde.
Ik ben weer ongesteld-af. Ik druppel nog wat na![]()
![]()
Als je streepjes kon trekken van het cervix slijm ben je vruchtbaar right?
De meest belachelijke dromen had ik tijdens mijn zwangerschap, dus wie weet!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:35 schreef Entreri het volgende:
Ik ben me al heel de week aan het inhouden om niet te vroeg te testen, donderdagochtend mag ik van mezelf (15 dpo). Voel me niet al zwanger of ongesteld wordend, maar ik heb wel al een paar dagen belachelijk drukke en levendige dromen, herkennen meer dames dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |