Ja ach zolang ik de tt gewoon normaal blijf houden is het geen probleem tochquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol, en alweer die Ajacied die een Twentetopic opent
Prima TT, niets aan gelogenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ach zolang ik de tt gewoon normaal blijf houden is het geen probleem toch
Ehh neequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:20 schreef TwenteFC het volgende:
Ik heb serieus nog 0,0 spanning, is dit wel gezond?
morgen krijg je halverwege de wedstrijd ineens een hartaanval als nac de 1-0 scoort. en mis je het kampioensfeest van ajaxquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:20 schreef TwenteFC het volgende:
Ik heb serieus nog 0,0 spanning, is dit wel gezond?
Achja, café's genoeg daar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
hopelijk blijft het een beetje droog, hele tijd regen zou jammer zijn
quote:
Normaal hoop je toch altijd dat je eigen club kampioen wordtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:09 schreef FL_Freak het volgende:
Ik hoop dat jullie kampioen worden morgen.
tof dat ze dat doenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:08 schreef BrandX het volgende:
[..]en dan ben ik dus een vreselijke sentimentele trut, met een brok in mijn keel, want ik vind dat zo prachtig om te zien
Waarom betrek je alles op Ajax?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Normaal hoop je toch altijd dat je eigen club kampioen wordt
Dit vind ik dus zulk sneu gedrag he, als Ajax het maar niet wordt!
Waar is dan je clubliefde als je hoopt dat een andere club dan je eigen club kampioen wordt
Psv kan dan geen kampioen meer worden maar dan nog is het zielig gedrag!
tja, als feyenoord in onze situatie zou zitten tegen twente, zou ik ook hopen dat twente kampioen zou worden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar is dan je clubliefde als je hoopt dat een andere club dan je eigen club kampioen wordt
Mwah, kan me wel voorstellen dat als je eigen club geen kampioen meer kan worden en het zoals nu heel spannend is tussen twee andere clubs, dat je je voorkeur voor een van de twee uitspreektquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maar jij bent een sentimenteel wijf hoor ik netquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mwah, kan me wel voorstellen dat als je eigen club geen kampioen meer kan worden en het zoals nu heel spannend is tussen twee andere clubs, dat je je voorkeur voor een van de twee uitspreekt.
Ik wil ook nog steeds dat Ajax morgen kampioen wordt, maar als de situatie morgen PSV versus Twente was geweest had ik ook gezegd: ik hoop dat Twente morgen kampioen wordt.
ja klopt, ik zeg het nog zelf ookquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
maar jij bent een sentimenteel wijf hoor ik net
Ik niet, ik zou er van balen dat Ajax het niet is en als Ajax het niet is kan mij het werkelijkwaar geen ene kut schelen wie het wel is.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
tja, als feyenoord in onze situatie zou zitten tegen twente, zou ik ook hopen dat twente kampioen zou worden.
mij zou het ook niet echt veel uitmaken nee. Maar ik heb buiten ajax altijd wel net iets minder haat tegen de ene club dan de anderquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik niet, ik zou er van balen dat Ajax het niet is en als Ajax het niet is kan mij het werkelijkwaar geen ene kut schelen wie het wel is.
Dat iddquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
mij zou het ook niet echt veel uitmaken nee. Maar ik heb buiten ajax altijd wel net iets minder haat tegen de ene club dan de ander
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mwah, kan me wel voorstellen dat als je eigen club geen kampioen meer kan worden en het zoals nu heel spannend is tussen twee andere clubs, dat je je voorkeur voor een van de twee uitspreekt.
Ik wil ook nog steeds dat Ajax morgen kampioen wordt, maar als de situatie morgen PSV versus Twente was geweest had ik ook gezegd: ik hoop dat Twente morgen kampioen wordt.
Zijn club heeft geen kans meer op het kampioenschap, dus ik begrijp hem wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee als Ajax geen kampioen kan worden kan het me echt geen reet schelen wie er kampioen wordt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zijn club heeft geen kans meer op het kampioenschap, dus ik begrijp hem wel.
Als Feyenoord nu om het kampioenschap had gestreden dan was jij ook wel voor Twente denk ik.
Jaja, kom nou, we weten beiden wel beterquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee als Ajax geen kampioen kan worden kan het me echt geen reet schelen wie er kampioen wordt.
Sowieso zal dat nooit voor komen maar goedquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jaja, kom nou, we weten beiden wel beter
Ik zou ook altijd voor het succes van mijn club kiezen. Maakt me niet uit wie er dan kampioen word, als Twente maar het maximaal haalbare binnensleept. Rare actie van de feyenoorders dus, maar kan er zelf natuurlijk niet wakker van liggen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso zal dat nooit voor komen maar goed
En ik zal al helemaal nooit gaan juichen voor Twente als ze tegen Ajax scoren omdat Feyenoord dan geen kampioen wordt.
En wat nou als Nec morgen ook de hele tijd balletje rustig heen en weer gaat tikken en gaat verdedigen als een g voetbalelftal en Twente laat punten liggen tegen Nac, zou je dan Nec ook niet gaan vervloeken?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zou ook altijd voor het succes van mijn club kiezen. Maakt me niet uit wie er dan kampioen word, als Twente maar het maximaal haalbare binnensleept. Rare actie van de feyenoorders dus, maar kan er zelf natuurlijk niet wakker van liggen.
Ach, dan krijgen ze stuk voor stuk klappen van Heubachquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En wat nou als Nec morgen ook de hele tijd balletje rustig heen en weer gaat tikken en gaat verdedigen als een g voetbalelftal en Twente laat punten liggen tegen Nac, zou je dan Nec ook niet gaan vervloeken?
Tuurlijk zullen er zenuwen bij Twente zijn maar ik zie geen rede waarom die er bij Ajax niet zullen zijn(of minder). Ajax heeft al sinds 2004 geen echte prijs meer gewonnen (ja een KNVB beker en JC schaal maar dat staat niet in verglijking met een europacup of Landstitel) dus ik kan stellen dat dit team ook niet gewend is met het spelen van "finales".quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Schalke, een club waar Twente toch bepaalde banden mee heeft liet het weer eens vlak voor het einde van de competitie afweten in een lastige uitwedstrijd.
Blijkbaar is een meervoudige Europacup 1 winnaar toch beter bestand tegen de druk van het moeten winnen.
Hier ben ik het best wel mee eens eigelijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:34 schreef larry91 het volgende:
[..]
Tuurlijk zullen er zenuwen bij Twente zijn maar ik zie geen rede waarom die er bij Ajax niet zullen zijn(of minder). Ajax heeft al sinds 2004 geen echte prijs meer gewonnen (ja een KNVB beker en JC schaal maar dat staat niet in verglijking met een europacup of Landstitel) dus ik kan stellen dat dit team ook niet gewend is met het spelen van "finales".
Ik denk dat er bij twente en Ajax evenveel zenuwen aanwezig zullen zijn, denk dat ze beide zeker de eerste 20 minuten zeer statisch zullen voetballen. Dat is het moment waar NEC en NAC zullen moeten toeslaan.
Maar we zullen zien, morgenmiddag zullen we het weten.
Met mensen als Heubach, Pothuizen, Zomer, Sibum en Wellenberg zie ik dat niet zo snel gebeurenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En wat nou als Nec morgen ook de hele tijd balletje rustig heen en weer gaat tikken en gaat verdedigen als een g voetbalelftal en Twente laat punten liggen tegen Nac, zou je dan Nec ook niet gaan vervloeken?
Als je daar met 120 aan komt rijden en iedereen voor je staat zonder waarschuwing opeens compleet stil is het toch wat minder prachtigquote:en dan ben ik dus een vreselijke sentimentele trut, met een brok in mijn keel, want ik vind dat zo prachtig om te zien
Je hebt ook de politie gezien die er rijdt? Het doet me voorkomen dat ze de weg afgezet hadden, er reed ook geen ander verkeerquote:Op zondag 2 mei 2010 00:48 schreef Salteh. het volgende:
[..]
Als je daar met 120 aan komt rijden en iedereen voor je staat zonder waarschuwing opeens compleet stil is het toch wat minder prachtig
en hopelijk deze tegen half vijf!quote:Op zondag 2 mei 2010 08:54 schreef Merson het volgende:
Om de dag goed te beginnen! Zodat vandaag de droom wordt verwezenlijkt.
BRON: http://www.pentagram.nl/toekomst.phpquote:Kampioen eredivisie voetbal
"Een ploeg met rood tenue en rode broeken waarin smalle witte streepjes zijn verwerkt wordt kampioen: FC Twente."
Doet me denken aan een interview met een paragnost/medium in Panorama of Revu aan het begin van het jaar, namelijk Peter van de Hurk. Daarin voorspelde hij dat FC Twente op de laatste speeldag kampioen zou wordenquote:Op zondag 2 mei 2010 10:27 schreef TwenteFC het volgende:
BRON: http://www.pentagram.nl/toekomst.php
kan niet missen
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Doet me denken aan een interview met een paragnost/medium in Panorama of Revu aan het begin van het jaar, namelijk Peter van de Hurk. Daarin voorspelde hij dat FC Twente op de laatste speeldag kampioen zou worden
Als ik de buienradar zo bekijk dan kan het hier best eens mee gaan vallen met de regen vandaag.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe is het weer in Enschede?
Dat gun je niemand iddquote:Op zondag 2 mei 2010 12:11 schreef Simmertje het volgende:
nou succes jongens, kan een onvergetelijke dag worden voor 1 van de clubs. Ik hoop alleen dat we beide bespaard blijven van een drama in de laatste minuut.
Idd.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:11 schreef Simmertje het volgende:
nou succes jongens, kan een onvergetelijke dag worden voor 1 van de clubs. Ik hoop alleen dat we beide bespaard blijven van een drama in de laatste minuut.
Wisgerhof die er voor de grap één in eigen doel trapt.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:11 schreef Simmertje het volgende:
Als ajacied zijnde was 2007 echt zwaar pijnlijk, ik zie mezelf nog in de Burker King zitten met het idee van WTF is hier zojuist gebeurd?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:14 schreef Silv het volgende:
[..]
Wisgerhof die er voor de grap één in eigen doel trapt.
Gaat hij drie keer in eigen doel scoren?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:48 schreef Wnds het volgende:
Heubach zal in Nijmegen nog wel voor wat huilende gezichten zorgen
Vanwege de presentatrice?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:59 schreef DrMarten het volgende:
Wat een geweldig mooi item over n'Kufo op FC Twente TV trouwens.
Ik probeer me er alvast bij neer te leggen, dat maakt de rest van de wedstrijd wat draaglijkerquote:
Tja dit mag niet meer misgaan voor Twente neequote:Op zondag 2 mei 2010 15:04 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik probeer me er alvast bij neer te leggen, dat maakt de rest van de wedstrijd wat draaglijker
En kom op, de kans dat dit nog fout gaat voor jullie is echt minimaal.
Met een beetje pech krijgt Janssen straks rood en wordt krampachtig een 1-0 voorsprong verdedigd. Met dit weer kun je best een lullig tegendoelpunt verwachten. Daarom: score zo snel mogelijk uitbouwen in de tweede helft.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:20 schreef Paar het volgende:
[..]
Tja dit mag niet meer misgaan voor Twente nee
eenschquote:Op zondag 2 mei 2010 15:24 schreef blonchi het volgende:
[..]
Met een beetje pech krijgt Janssen straks rood en wordt krampachtig een 1-0 voorsprong verdedigd. Met dit weer kun je best een lullig tegendoelpunt verwachten. Daarom: score zo snel mogelijk uitbouwen in de tweede helft.
Ach op 1-0 winnen past ook wel weer bij de stijl van fc Twente deze tweede helft van dit seizoen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef blonchi het volgende:
Twente voetbalt wel erg slapjes en springen nogal slordig met de kansen om.
Kom op in de tweede helft!
Up yours!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:29 schreef June. het volgende:
[..]
Ach op 1-0 winnen past ook wel weer bij de stijl van fc Twente deze tweede helft van dit seizoen.
Beker?quote:
Minimaal halve finale!!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:24 schreef King_of_cubes het volgende:
Gefeliciteerd, maar waag het niet om het te verneuken in de champions league.
Zoiets kan niet uit een mond van een Ajacied komen...voor welke club ben je?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:24 schreef King_of_cubes het volgende:
Gefeliciteerd, maar waag het niet om het te verneuken in de champions league.
hoezo niet? wij hebben al jaren geen CL gespeeld dus mogen we toch wel namens NL tegen jullie zeggen dat je het niet moet verklotenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:31 schreef Paar het volgende:
[..]
Zoiets kan niet uit een mond van een Ajacied komen...voor welke club ben je?
Dat Ajax zich maar eerst eens kwalificeert tegen een 3e klasse Roemeense clubquote:Op zondag 2 mei 2010 16:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
hoezo niet? wij hebben al jaren geen CL gespeeld dus mogen we toch wel namens NL tegen jullie zeggen dat je het niet moet verkloten
overigens ga ik wel lachen als ajax nu verder komt dan twente.
quote:Op zondag 2 mei 2010 @ 16:31 schreef Paar het volgende:
[..]
Zoiets kan niet uit een mond van een Ajacied komen...voor welke club ben je?
Ja idd, voorronde CL hebben ze welquote:Op zondag 2 mei 2010 16:52 schreef starla het volgende:
LOL
Tiendali zingt: helemaal niets in Amsterdam...
Wel een beetje laag![]()
Bovendien klopt het ook niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:52 schreef starla het volgende:
LOL
Wel een beetje laag![]()
Ja, voorronde championsleague.quote:
Ach, bij Ajax durven ze tenminste wel in de Kuip te spelen.quote:Op zondag 2 mei 2010 @ 16:52 schreef starla het volgende:
LOL
Wel een beetje laag
Volgens mij ookquote:Op zondag 2 mei 2010 16:56 schreef Paul-89 het volgende:
Het stadion heet de grolsch veste en ze drinken bavaria(Of zag ik het verkeerd?)
Zoals luuk de jong zei over zijn broerquote:
op de trekker naar Madrid is al weer lekker gejat van fc groningenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:59 schreef DrDentz het volgende:
Twente in de Champions League, op de trekker naar Madrid, Ronaldo in Enschede
Ach, Twente, Groningen, Heerenveen, allemaal achterhoekersquote:Op zondag 2 mei 2010 17:07 schreef Yankee het volgende:
[..]
op de trekker naar Madrid is al weer lekker gejat van fc groningen
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:26 schreef verleiding het volgende:
FC TWENTEEEEEEE!
* verleiding gaat weer naar beneden om haar vader, de Ajax-supporter, uit te lachen
Ik dacht even dat ik de enige wasquote:Op zondag 2 mei 2010 17:40 schreef starla het volgende:
Mijn vader en broer jankend aan de telefoon gehad![]()
Die was idd volledig terecht!quote:Op zondag 2 mei 2010 17:58 schreef Paar het volgende:
[ afbeelding ]
Niks aan te merken op die (ene) rode kaart.
Ga jij de Nacompetitie volgenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:55 schreef Aotearoa het volgende:
Ik als Sparta-supporter feliciteer FC Twente met dit geweldige resultaat! Het is de club gegund!
Sowieso erg fijn dat de arrogantie van de Amsterdammers eens flink afgestraft is! Heerlijk!
Ach, iedereen kan nen moal oet de bocht vleegen.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:58 schreef Paar het volgende:
[ afbeelding ]
Niks aan te merken op die (ene) rode kaart.
JAHAAA SUPER WHAAHAHAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 2 mei 2010 18:27 schreef joers1 het volgende:
...heerlijk...om te zien hoe die jochies in Amsterdam allemaal huilen....;) Wéér geen kampioenschap....snik snik whahaaaaa
Ja,ik ben er echt kapot vanquote:Op zondag 2 mei 2010 18:27 schreef joers1 het volgende:
...heerlijk...om te zien hoe die jochies in Amsterdam allemaal huilen....;) Wéér geen kampioenschap....snik snik whahaaaaa
Beetje voorbarige reactie en noem Rotterdam ook ff...is wel zo eerlijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:42 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het zo genant voor Amsterdam. Als zij kamnpioen worden zijn er incidenten, agressie, relletjes overal.
En nu wordt (eindelijk) eens een echte provincieclub terecht kampioen en het verloopt 100% probleemloos.
En Twente gefeliciteerd.
Dat wilde ik ook eerst erbij zetten, maar die worden niet zo vaak kampioen.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beetje voorbarige reactie en noem Rotterdam ook ff...is wel zo eerlijk.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:45 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook eerst erbij zetten, maar die worden niet zo vaak kampioen.
gewoon je oud-collega's opbelln zodat ze met bedrijfspolo's van een nietnader te noemen kroeg je op komen halen...quote:Op zondag 2 mei 2010 17:51 schreef Floor-Sofie het volgende:
wat een feest hier in enschede!
voor de mensen die nog richting enschede centrum willen:
van heekplein en oude markt zijn afgesloten, er mag niemand meer op.
De avond is nog jong.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:42 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het zo genant voor Amsterdam. Als zij kampioen worden zijn er incidenten, agressie, relletjes overal.
En nu wordt (eindelijk) eens een echte provincieclub terecht kampioen en het verloopt 100% probleemloos.
nou nou, grote woorden hoor... held!quote:Op zondag 2 mei 2010 19:54 schreef Crimyclown het volgende:
Die arrogante tering joden hebben het niet gehaald![]()
![]()
Stop met het gebruik van drugsquote:Op zondag 2 mei 2010 19:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou nou, grote woorden hoor... held!
Hoop voor jou dat je nooit die ziekte krijgt, ook al wens je die een ander wel toe. Beetje triest.
Welke drugs? Of is het een teken van drugsgebruik als je iemand NIET een ernstige ziekte toewenst?quote:
Ga huilen omdat ik het woord tering gebruikquote:Op zondag 2 mei 2010 20:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke drugs? Of is het een teken van drugsgebruik als je iemand NIET een ernstige ziekte toewenst?
Ik huil nergens om. Ik houd gewoon niet van types die anderen ziektes toewensen.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:06 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ga huilen omdat ik het woord tering gebruik
Krijg een verkoudheid manquote:Op zondag 2 mei 2010 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik huil nergens om. Ik houd gewoon niet van types die anderen ziektes toewensen.
hou opquote:
Ze zijn bezig over te stappen in een open dubbeldekker. De A1 staat weer compleet vast door supporters op de weg. Gerucht was dat er nog wel een huldiging zou komen op de Oude Markt.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Geen huldiging vanavond
Van Halst net op TV zegt dat er alleen een besloten bijeenkomst is met het bestuur, sponsors en de wagsquote:Op zondag 2 mei 2010 20:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze zijn bezig over te stappen in een open dubbeldekker. De A1 staat weer compleet vast door supporters op de weg. Gerucht was dat er nog wel een huldiging zou komen op de Oude Markt.
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:44 schreef Moody het volgende:
Zag je hoe Jol het weer probeerde om de KNVB de schuld te geven dat ze geen kampioen geworden zijn?
Heb ik eigenlijk niet gezien nee.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:44 schreef Moody het volgende:
Zag je hoe Jol het weer probeerde om de KNVB de schuld te geven dat ze geen kampioen geworden zijn?
Hoe arrogant en dom kun je zijn![]()
Grolsch Veste is nu al uitverkocht voor volgend seizoen![]()
http://www.fctwente.nl/nieuws/statisch/extra/item_500.html
Ik hoop dat hij nog 1 jaartje in Nederland blijft, anders moet Munsterman maar proberen om Rijkaard uit Turkije weg te lokkenquote:
betje kneuterig is dat wel...slechte voorbereiding het zoiets??quote:
Bron ?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:11 schreef Plasterk het volgende:
'FC Twente verliest McClaren aan VfL Wolfsburg'
02/05/2010 17:55
VfL Wolfsburg maakt komende week de naam van de nieuwe trainer bekend. De Duitse club heeft naar verluidt FC Twente-trainer Steve McClaren gestrikt.
FC Twente beleefde een historische dag. Maar de coach die de Enschedese club naar de eerste titel ooit leidde, dreigt zijn heil elders te gaan zoeken. Zelf sprak hij niet over de kwestie. 'Het is nu partytime.'
Berichten uit Wolfsburg zeggen dat de Britse trainer aan de slag gaat bij de plaatselijke VfL. McClaren kwam in beeld na de afzegging van Gérard Houllier, die om persoonlijke redenen de onderhandelingen met de Bundesligaclub afbrak.
Bij het speculeren over de nieuwe trainer van de aftredend Duits kampioen vielen ook de namen Martin Jol en Bernd Schuster. 'We houden ons aan ons plan', zei directeur Dieter Hoeness. 'Ik kan aankondigen dat we komende week een nieuwe trainer voorstellen.'
Heeft niks met slechte voorbereiding te maken, meer met de afstand tussen Breda en Enschedequote:Op zondag 2 mei 2010 21:12 schreef joers1 het volgende:
[..]
betje kneuterig is dat wel...slechte voorbereiding het zoiets??
we zullen maar zggen dat men dat in Twete niet gewend is
Theo Jansen weer bezig ?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:28 schreef Pupp3t het volgende:
Ongeluk op de A1 ?
Bus is waarschijnlijk van de autobaan afgegaan.
Heeft Janssen die tray nu alweer leeg?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:28 schreef Pupp3t het volgende:
Ongeluk op de A1 ?
Bus is waarschijnlijk van de autobaan afgegaan.
Zijn hier ergens beelden van?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:12 schreef fratsman het volgende:
Janssen!Gewoon uit een rijdende bus springen voor een nieuwe tray bier! Held!
Tevens feli, Twente.
quote:ENSCHEDE - De ANWB raadt automobilisten aan zondagavond de A1 van en naar Enschede te vermijden. Vele duizenden fans van FC Twente blokkeren de A1 in beide richtingen. Een zegsman spreekt van een ,,chaos op de weg''.
De touringbus met de spelers rijdt met nog geen 10 kilometer per uur over de A1 richting Enschede. Rond negen uur was de bus pas bij Markelo. Ook de weg richting Apeldoorn is geblokkeerd door automobilisten die vanuit Enschede de bus tegemoet rijden en vervolgens in de middenberm parkeren.
Rond kwart over negen stond er in beide richtingen al zes kilometer file. De politie sluit ook een deel van de A35 af, de weg die bij Almelo aansluit op de A1. Volgens RTV Oost zou er een voetganger zijn aangereden op de A1.
Ik zag net beelden,er was wel wat uitquote:Op zondag 2 mei 2010 21:54 schreef DrMarten het volgende:
1 persoon aangereden op de A1, ANWB spreekt van een chaos...... joh
tv oost ja, die hadden de hele avond live beelden ervan....schitterend om te zien!quote:
Eindbestemming gefeliciteerdquote:Op zondag 2 mei 2010 22:08 schreef rakotto het volgende:Ff snel een foto genomen vanmiddag
[ afbeelding ]
http://nos.nl/video/154689-theo-gaat-bier-halen-en-valt.htmlquote:
Ik zag 't ook ja..quote:Op zondag 2 mei 2010 22:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/154689-theo-gaat-bier-halen-en-valt.html
hhhmmmmm, ik moet aan het eind van de middag met de trein van Hengelo naar Enschede. Ben benieuwd of dat gaat lukkenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:01 schreef Moody het volgende:
Ze zijn nog steeds onderweg
Elk viaduct staat vol mensen....![]()
Morgen worden minimaal 100.000 mensen verwacht bij de huldiging.
ze zijn er bijnaquote:Op zondag 2 mei 2010 23:01 schreef Moody het volgende:
Ze zijn nog steeds onderweg
Elk viaduct staat vol mensen....![]()
Morgen worden minimaal 100.000 mensen verwacht bij de huldiging.
kan je niet eerder de trein pakkenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
hhhmmmmm, ik moet aan het eind van de middag met de trein van Hengelo naar Enschede. Ben benieuwd of dat gaat lukken
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Het stukje snelweg -> stadion of binnenstad gaat nog zeker 2 uur duren.
Aan de beelden te zien zijn ze van de snelweg af en rijdt het nu aardig door.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Het stukje snelweg -> stadion of binnenstad gaat nog zeker 2 uur duren.
Hoeveel potten heeft Ajax de laatste jaren gebroken in de champions league?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:10 schreef Harribo het volgende:
leuk voor twente.....maar wees eerlijk, zullen die potten kunnen breken in de champions league?
vrees het niet, had liever ajax gezien....
Geen een,kun je idd constateren.Maar aangezien je naar de breedte en kwaliteit van de selecties kijkt,zou Ajax meer kunnen bereiken daar.Dat is denk ik wat hij probeert te zeggen?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoeveel potten heeft Ajax de laatste jaren gebroken in de champions league?
Ja maar, het bier was op in die andere bus.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:14 schreef rakotto het volgende:
Wat een idioot.Hij kon zo zijn been breken of nog erger toen hij de bus uitsprong... Hij moet met de bus meegaan en niet de andere richting inspringen.
Ooit zijn wij weer aan de beurt.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:09 schreef Ritmo het volgende:
http://www.rtvoost.nl/media/playlistitem.aspx?mediaId=164036&titel=Dagoverzicht
Ik ben Feyenoorder (wel geboren in Twente) maar zit gewoon met kippenvel hier bij dit filmpje.
Ik ben jaloersquote:Op zondag 2 mei 2010 23:09 schreef Ritmo het volgende:
lol @ 1:22 goed gemixedquote:Op zondag 2 mei 2010 23:09 schreef Ritmo het volgende:
THNX!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/154689-theo-gaat-bier-halen-en-valt.html
quote:
naar huus denk ikquote:Op zondag 2 mei 2010 23:40 schreef rakotto het volgende:
Wat gaat er nou gebeuren? Waar gaan de spelers NU naartoe?
Morgen is de grote huldiging...quote:Op zondag 2 mei 2010 23:40 schreef rakotto het volgende:
Wat gaat er nou gebeuren? Waar gaan de spelers NU naartoe?
Maar die reactie daaronder is geniaalquote:Speciaal bier Grolsch voor kampioen FC Twente
zondag 02 mei 2010 | 21:58
ENSCHEDE - Het landskampioenschap van FC Twente zorgt voor extra druk op de ketel bij Koninklijke Grolsch in Boekelo. In de nacht van zondag op maandag gaan extra werknemers aan de slag met de productie van een speciaal kampioensbier.
Ter ere van het landskampioenschap brengt de brouwer - tevens sponsor van FC Twente - een speciale kampioensblik uit. Het bierblik draagt de titel 'Trots' en het logo van de club. De pilsener is vanaf vandaag (maandag) te koop bij diverse supermarkten en slijterijen in Oost-Nederland. 'Zolang de voorraad strekt', aldus Grolsch.
quote:Ik zag dat onze jongens na de wedstrijd in de kleedkamer Bavaria dronken.
Leuk voor Grolsch.
Jan H. - 02-05-2010 | 22:57
Als Ajax zo goed is zullen ze zich via de voorronde wel voor de CL plaatsen he?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:10 schreef Harribo het volgende:
leuk voor twente.....maar wees eerlijk, zullen die potten kunnen breken in de champions league?
vrees het niet, had liever ajax gezien....
Dat is ze nog nooit gelukt volgens mijquote:Op maandag 3 mei 2010 00:27 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Als Ajax zo goed is zullen ze zich via de voorronde wel voor de CL plaatsen he?
Mooi filmpje met relatief veel beelden van de Oude Markt in Enschede, tijdens de live-uitzending was het vooral het van Heekplein. Had'm zelf nog niet gezien op TV-Oost (de PVR draait momenteel wel de hele avond door).quote:Op zondag 2 mei 2010 23:09 schreef Ritmo het volgende:
Ik ben Feyenoorder (wel geboren in Twente) maar zit gewoon met kippenvel hier bij dit filmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |