Heb ook een keer een feyenoord topic geopendquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:14 schreef dwhprod het volgende:
Hahahaha een Ajacied die een Twente topic opent.
Ik heb ook niks tegen Twente.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:14 schreef haakon het volgende:
Een ajacied die een Twenteforum maakt met een normale TTvoor jou
Dan was het 1-1 geweest. Ook dan had je nog gewoon de twee volgende wedstrijden moeten winnen.quote:
Repsectquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb ook een keer een feyenoord topic geopend
Dat maken we niet vaak mee, iemand die Ajaxsupporter is die Twente niet belachelijk maakt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen Twente.
Heb sinds een jaar of 4 ook vriendschappelijke banden met wat gasten van Twente en zeg al het hele seizoen dat ik liever Twente dan Psv kampioen zie worden.
Dat het nu tussen Ajax en Twente gaat vind ik ook alleen maar leuker.
Loop niet zo te janken. Ik zeg alleen dat het mosterd na de maaltijd is om een scheidsrechter dan voor een andere wedstrijd niet te laten fluiten. Heb niks over complottheorieën. Rot jij maar weer op naar je Ajax-topic.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:16 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dan was het 1-1 geweest. Ook dan had je nog gewoon de twee volgende wedstrijden moeten winnen.
Makkelijk om een eventueel verloren kampioenschap af te schuiven op de arbitrage.
Gedurende een heel seizoen heb je nou eenmaal beslissingen in je voordeel, en in je nadeel. Dit is bij elke club zo.
En al dat geblaat over complot theorieën komen me een beetje de strot uit. Echt zielig
Als je na 34 wedstrijden bovenaan staat ben je de terechte kampioenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:16 schreef patrickt37 het volgende:
Gedurende een heel seizoen heb je nou eenmaal beslissingen in je voordeel, en in je nadeel. Dit is bij elke club zo.
En al dat geblaat over complot theorieën komen me een beetje de strot uit. Echt zielig
Kijk Ajax is van ver gekomen, meen dat de achterstand zelfs 11 punten is geweest en we zijn nu al zeker van voorronde CL dus het is een beetje een gewonnen seizoen en ik zal ook niet raar opkijken als Twente zondag gelijk speelt maar voor hetzelfde geld slachten ze de kakkies af zondag en winnen ze met 1-5 bij Nac alhoewel dat laatste niet zal gebeuren want Twente wint zijn wedstrijden niet zo dik.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:19 schreef haakon het volgende:
[..]
Dat maken we niet vaak mee, iemand die Ajaxsupporter is die Twente niet belachelijk maakt.
Veel Ajax'supporters' zijn ook veels te arrogant over het 'volgens hun al gewonnen' seizoen..
Erg jammer, maar je doet er weinig aan.
Fijn om eens een normale Ajacied te hebben hier
Mee eens.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk Ajax is van ver gekomen, meen dat de achterstand zelfs 11 punten is geweest en we zijn nu al zeker van voorronde CL dus het is een beetje een gewonnen seizoen en ik zal ook niet raar opkijken als Twente zondag gelijk speelt maar voor hetzelfde geld slachten ze de kakkies af zondag en winnen ze met 1-5 bij Nac alhoewel dat laatste niet zal gebeuren want Twente wint zijn wedstrijden niet zo dik.
Mijn respect is in enen wegquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk Ajax is van ver gekomen, meen dat de achterstand zelfs 11 punten is geweest en we zijn nu al zeker van voorronde CL dus het is een beetje een gewonnen seizoen en ik zal ook niet raar opkijken als Twente zondag gelijk speelt maar voor hetzelfde geld slachten ze de kakkies af zondag en winnen ze met 1-5 bij Nac alhoewel dat laatste niet zal gebeuren want Twente wint zijn wedstrijden niet zo dik.
Ik wacht gespannen af tot 2 mei idd hahaquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:23 schreef haakon het volgende:
[..]
Mee eens.
Ajax heeft echt fantastisch goed gevoetbald na de winterstop.
Maar we zullen het zien !
Dat is niet waar. PSV staat 5 punten achter op Ajax waar het nog 6 punten kan halen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[...] en we zijn nu al zeker van voorronde CL [...]
Ja nou als dat gebeurt dan ben ik voortaan voor Telstarquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:37 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Dat is niet waar. PSV staat 5 punten achter op Ajax waar het nog 6 punten kan halen.
vorige keer toen ik zoiets zei voor de grap was ik ineens een nepsupporterquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja nou als dat gebeurt dan ben ik voortaan voor Telstar
link?quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
vorige keer toen ik zoiets zei voor de grap was ik ineens een nepsupporter
Het is inderdaad uiterst waarschijnlijk dat Ajax minstens tweede wordt. Maar zeker is het nog niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja nou als dat gebeurt dan ben ik voortaan voor Telstar
quote:Lieve God,
U heeft de afgelopen tijd
mijn favoriete zanger Michael Jackson,
mijn favoriete acteur Patrick Swayze,
mijn favoriete actrice Farah Fawcett,
en mijn favoriete entertainer Ramses Shaffy tot U genomen...
...Ik wil U alleen nog even laten weten dat mijn favoriete club Ajax is.
Dank U!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |