Ja ach zolang ik de tt gewoon normaal blijf houden is het geen probleem tochquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol, en alweer die Ajacied die een Twentetopic opent
Prima TT, niets aan gelogenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ach zolang ik de tt gewoon normaal blijf houden is het geen probleem toch
Ehh neequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:20 schreef TwenteFC het volgende:
Ik heb serieus nog 0,0 spanning, is dit wel gezond?
morgen krijg je halverwege de wedstrijd ineens een hartaanval als nac de 1-0 scoort. en mis je het kampioensfeest van ajaxquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:20 schreef TwenteFC het volgende:
Ik heb serieus nog 0,0 spanning, is dit wel gezond?
Achja, café's genoeg daar.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
hopelijk blijft het een beetje droog, hele tijd regen zou jammer zijn
quote:
Normaal hoop je toch altijd dat je eigen club kampioen wordtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:09 schreef FL_Freak het volgende:
Ik hoop dat jullie kampioen worden morgen.
tof dat ze dat doenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:08 schreef BrandX het volgende:
[..]en dan ben ik dus een vreselijke sentimentele trut, met een brok in mijn keel, want ik vind dat zo prachtig om te zien
Waarom betrek je alles op Ajax?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Normaal hoop je toch altijd dat je eigen club kampioen wordt
Dit vind ik dus zulk sneu gedrag he, als Ajax het maar niet wordt!
Waar is dan je clubliefde als je hoopt dat een andere club dan je eigen club kampioen wordt
Psv kan dan geen kampioen meer worden maar dan nog is het zielig gedrag!
tja, als feyenoord in onze situatie zou zitten tegen twente, zou ik ook hopen dat twente kampioen zou worden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar is dan je clubliefde als je hoopt dat een andere club dan je eigen club kampioen wordt
Mwah, kan me wel voorstellen dat als je eigen club geen kampioen meer kan worden en het zoals nu heel spannend is tussen twee andere clubs, dat je je voorkeur voor een van de twee uitspreektquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maar jij bent een sentimenteel wijf hoor ik netquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mwah, kan me wel voorstellen dat als je eigen club geen kampioen meer kan worden en het zoals nu heel spannend is tussen twee andere clubs, dat je je voorkeur voor een van de twee uitspreekt.
Ik wil ook nog steeds dat Ajax morgen kampioen wordt, maar als de situatie morgen PSV versus Twente was geweest had ik ook gezegd: ik hoop dat Twente morgen kampioen wordt.
ja klopt, ik zeg het nog zelf ookquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
maar jij bent een sentimenteel wijf hoor ik net
Ik niet, ik zou er van balen dat Ajax het niet is en als Ajax het niet is kan mij het werkelijkwaar geen ene kut schelen wie het wel is.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
tja, als feyenoord in onze situatie zou zitten tegen twente, zou ik ook hopen dat twente kampioen zou worden.
mij zou het ook niet echt veel uitmaken nee. Maar ik heb buiten ajax altijd wel net iets minder haat tegen de ene club dan de anderquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik niet, ik zou er van balen dat Ajax het niet is en als Ajax het niet is kan mij het werkelijkwaar geen ene kut schelen wie het wel is.
Dat iddquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
mij zou het ook niet echt veel uitmaken nee. Maar ik heb buiten ajax altijd wel net iets minder haat tegen de ene club dan de ander
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mwah, kan me wel voorstellen dat als je eigen club geen kampioen meer kan worden en het zoals nu heel spannend is tussen twee andere clubs, dat je je voorkeur voor een van de twee uitspreekt.
Ik wil ook nog steeds dat Ajax morgen kampioen wordt, maar als de situatie morgen PSV versus Twente was geweest had ik ook gezegd: ik hoop dat Twente morgen kampioen wordt.
Zijn club heeft geen kans meer op het kampioenschap, dus ik begrijp hem wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee als Ajax geen kampioen kan worden kan het me echt geen reet schelen wie er kampioen wordt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zijn club heeft geen kans meer op het kampioenschap, dus ik begrijp hem wel.
Als Feyenoord nu om het kampioenschap had gestreden dan was jij ook wel voor Twente denk ik.
Jaja, kom nou, we weten beiden wel beterquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee als Ajax geen kampioen kan worden kan het me echt geen reet schelen wie er kampioen wordt.
Sowieso zal dat nooit voor komen maar goedquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jaja, kom nou, we weten beiden wel beter
Ik zou ook altijd voor het succes van mijn club kiezen. Maakt me niet uit wie er dan kampioen word, als Twente maar het maximaal haalbare binnensleept. Rare actie van de feyenoorders dus, maar kan er zelf natuurlijk niet wakker van liggen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso zal dat nooit voor komen maar goed
En ik zal al helemaal nooit gaan juichen voor Twente als ze tegen Ajax scoren omdat Feyenoord dan geen kampioen wordt.
En wat nou als Nec morgen ook de hele tijd balletje rustig heen en weer gaat tikken en gaat verdedigen als een g voetbalelftal en Twente laat punten liggen tegen Nac, zou je dan Nec ook niet gaan vervloeken?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zou ook altijd voor het succes van mijn club kiezen. Maakt me niet uit wie er dan kampioen word, als Twente maar het maximaal haalbare binnensleept. Rare actie van de feyenoorders dus, maar kan er zelf natuurlijk niet wakker van liggen.
Ach, dan krijgen ze stuk voor stuk klappen van Heubachquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En wat nou als Nec morgen ook de hele tijd balletje rustig heen en weer gaat tikken en gaat verdedigen als een g voetbalelftal en Twente laat punten liggen tegen Nac, zou je dan Nec ook niet gaan vervloeken?
Tuurlijk zullen er zenuwen bij Twente zijn maar ik zie geen rede waarom die er bij Ajax niet zullen zijn(of minder). Ajax heeft al sinds 2004 geen echte prijs meer gewonnen (ja een KNVB beker en JC schaal maar dat staat niet in verglijking met een europacup of Landstitel) dus ik kan stellen dat dit team ook niet gewend is met het spelen van "finales".quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Schalke, een club waar Twente toch bepaalde banden mee heeft liet het weer eens vlak voor het einde van de competitie afweten in een lastige uitwedstrijd.
Blijkbaar is een meervoudige Europacup 1 winnaar toch beter bestand tegen de druk van het moeten winnen.
Hier ben ik het best wel mee eens eigelijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:34 schreef larry91 het volgende:
[..]
Tuurlijk zullen er zenuwen bij Twente zijn maar ik zie geen rede waarom die er bij Ajax niet zullen zijn(of minder). Ajax heeft al sinds 2004 geen echte prijs meer gewonnen (ja een KNVB beker en JC schaal maar dat staat niet in verglijking met een europacup of Landstitel) dus ik kan stellen dat dit team ook niet gewend is met het spelen van "finales".
Ik denk dat er bij twente en Ajax evenveel zenuwen aanwezig zullen zijn, denk dat ze beide zeker de eerste 20 minuten zeer statisch zullen voetballen. Dat is het moment waar NEC en NAC zullen moeten toeslaan.
Maar we zullen zien, morgenmiddag zullen we het weten.
Met mensen als Heubach, Pothuizen, Zomer, Sibum en Wellenberg zie ik dat niet zo snel gebeurenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En wat nou als Nec morgen ook de hele tijd balletje rustig heen en weer gaat tikken en gaat verdedigen als een g voetbalelftal en Twente laat punten liggen tegen Nac, zou je dan Nec ook niet gaan vervloeken?
Als je daar met 120 aan komt rijden en iedereen voor je staat zonder waarschuwing opeens compleet stil is het toch wat minder prachtigquote:en dan ben ik dus een vreselijke sentimentele trut, met een brok in mijn keel, want ik vind dat zo prachtig om te zien
Je hebt ook de politie gezien die er rijdt? Het doet me voorkomen dat ze de weg afgezet hadden, er reed ook geen ander verkeerquote:Op zondag 2 mei 2010 00:48 schreef Salteh. het volgende:
[..]
Als je daar met 120 aan komt rijden en iedereen voor je staat zonder waarschuwing opeens compleet stil is het toch wat minder prachtig
en hopelijk deze tegen half vijf!quote:Op zondag 2 mei 2010 08:54 schreef Merson het volgende:
Om de dag goed te beginnen! Zodat vandaag de droom wordt verwezenlijkt.
BRON: http://www.pentagram.nl/toekomst.phpquote:Kampioen eredivisie voetbal
"Een ploeg met rood tenue en rode broeken waarin smalle witte streepjes zijn verwerkt wordt kampioen: FC Twente."
Doet me denken aan een interview met een paragnost/medium in Panorama of Revu aan het begin van het jaar, namelijk Peter van de Hurk. Daarin voorspelde hij dat FC Twente op de laatste speeldag kampioen zou wordenquote:Op zondag 2 mei 2010 10:27 schreef TwenteFC het volgende:
BRON: http://www.pentagram.nl/toekomst.php
kan niet missen
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Doet me denken aan een interview met een paragnost/medium in Panorama of Revu aan het begin van het jaar, namelijk Peter van de Hurk. Daarin voorspelde hij dat FC Twente op de laatste speeldag kampioen zou worden
Als ik de buienradar zo bekijk dan kan het hier best eens mee gaan vallen met de regen vandaag.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe is het weer in Enschede?
Dat gun je niemand iddquote:Op zondag 2 mei 2010 12:11 schreef Simmertje het volgende:
nou succes jongens, kan een onvergetelijke dag worden voor 1 van de clubs. Ik hoop alleen dat we beide bespaard blijven van een drama in de laatste minuut.
Idd.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:11 schreef Simmertje het volgende:
nou succes jongens, kan een onvergetelijke dag worden voor 1 van de clubs. Ik hoop alleen dat we beide bespaard blijven van een drama in de laatste minuut.
Wisgerhof die er voor de grap één in eigen doel trapt.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:11 schreef Simmertje het volgende:
Als ajacied zijnde was 2007 echt zwaar pijnlijk, ik zie mezelf nog in de Burker King zitten met het idee van WTF is hier zojuist gebeurd?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:14 schreef Silv het volgende:
[..]
Wisgerhof die er voor de grap één in eigen doel trapt.
Gaat hij drie keer in eigen doel scoren?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:48 schreef Wnds het volgende:
Heubach zal in Nijmegen nog wel voor wat huilende gezichten zorgen
Vanwege de presentatrice?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:59 schreef DrMarten het volgende:
Wat een geweldig mooi item over n'Kufo op FC Twente TV trouwens.
Ik probeer me er alvast bij neer te leggen, dat maakt de rest van de wedstrijd wat draaglijkerquote:
Tja dit mag niet meer misgaan voor Twente neequote:Op zondag 2 mei 2010 15:04 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik probeer me er alvast bij neer te leggen, dat maakt de rest van de wedstrijd wat draaglijker
En kom op, de kans dat dit nog fout gaat voor jullie is echt minimaal.
Met een beetje pech krijgt Janssen straks rood en wordt krampachtig een 1-0 voorsprong verdedigd. Met dit weer kun je best een lullig tegendoelpunt verwachten. Daarom: score zo snel mogelijk uitbouwen in de tweede helft.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:20 schreef Paar het volgende:
[..]
Tja dit mag niet meer misgaan voor Twente nee
eenschquote:Op zondag 2 mei 2010 15:24 schreef blonchi het volgende:
[..]
Met een beetje pech krijgt Janssen straks rood en wordt krampachtig een 1-0 voorsprong verdedigd. Met dit weer kun je best een lullig tegendoelpunt verwachten. Daarom: score zo snel mogelijk uitbouwen in de tweede helft.
Ach op 1-0 winnen past ook wel weer bij de stijl van fc Twente deze tweede helft van dit seizoen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef blonchi het volgende:
Twente voetbalt wel erg slapjes en springen nogal slordig met de kansen om.
Kom op in de tweede helft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |