Gaat hij drie keer in eigen doel scoren?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:48 schreef Wnds het volgende:
Heubach zal in Nijmegen nog wel voor wat huilende gezichten zorgen
Vanwege de presentatrice?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:59 schreef DrMarten het volgende:
Wat een geweldig mooi item over n'Kufo op FC Twente TV trouwens.
Ik probeer me er alvast bij neer te leggen, dat maakt de rest van de wedstrijd wat draaglijkerquote:
Tja dit mag niet meer misgaan voor Twente neequote:Op zondag 2 mei 2010 15:04 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik probeer me er alvast bij neer te leggen, dat maakt de rest van de wedstrijd wat draaglijker
En kom op, de kans dat dit nog fout gaat voor jullie is echt minimaal.
Met een beetje pech krijgt Janssen straks rood en wordt krampachtig een 1-0 voorsprong verdedigd. Met dit weer kun je best een lullig tegendoelpunt verwachten. Daarom: score zo snel mogelijk uitbouwen in de tweede helft.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:20 schreef Paar het volgende:
[..]
Tja dit mag niet meer misgaan voor Twente nee
eenschquote:Op zondag 2 mei 2010 15:24 schreef blonchi het volgende:
[..]
Met een beetje pech krijgt Janssen straks rood en wordt krampachtig een 1-0 voorsprong verdedigd. Met dit weer kun je best een lullig tegendoelpunt verwachten. Daarom: score zo snel mogelijk uitbouwen in de tweede helft.
Ach op 1-0 winnen past ook wel weer bij de stijl van fc Twente deze tweede helft van dit seizoen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:22 schreef blonchi het volgende:
Twente voetbalt wel erg slapjes en springen nogal slordig met de kansen om.
Kom op in de tweede helft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |