Je hebt ook de politie gezien die er rijdt? Het doet me voorkomen dat ze de weg afgezet hadden, er reed ook geen ander verkeerquote:Op zondag 2 mei 2010 00:48 schreef Salteh. het volgende:
[..]
Als je daar met 120 aan komt rijden en iedereen voor je staat zonder waarschuwing opeens compleet stil is het toch wat minder prachtig
en hopelijk deze tegen half vijf!quote:Op zondag 2 mei 2010 08:54 schreef Merson het volgende:
Om de dag goed te beginnen! Zodat vandaag de droom wordt verwezenlijkt.
BRON: http://www.pentagram.nl/toekomst.phpquote:Kampioen eredivisie voetbal
"Een ploeg met rood tenue en rode broeken waarin smalle witte streepjes zijn verwerkt wordt kampioen: FC Twente."
Doet me denken aan een interview met een paragnost/medium in Panorama of Revu aan het begin van het jaar, namelijk Peter van de Hurk. Daarin voorspelde hij dat FC Twente op de laatste speeldag kampioen zou wordenquote:Op zondag 2 mei 2010 10:27 schreef TwenteFC het volgende:
BRON: http://www.pentagram.nl/toekomst.php
kan niet missen
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Doet me denken aan een interview met een paragnost/medium in Panorama of Revu aan het begin van het jaar, namelijk Peter van de Hurk. Daarin voorspelde hij dat FC Twente op de laatste speeldag kampioen zou worden
Als ik de buienradar zo bekijk dan kan het hier best eens mee gaan vallen met de regen vandaag.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe is het weer in Enschede?
Dat gun je niemand iddquote:Op zondag 2 mei 2010 12:11 schreef Simmertje het volgende:
nou succes jongens, kan een onvergetelijke dag worden voor 1 van de clubs. Ik hoop alleen dat we beide bespaard blijven van een drama in de laatste minuut.
Idd.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:11 schreef Simmertje het volgende:
nou succes jongens, kan een onvergetelijke dag worden voor 1 van de clubs. Ik hoop alleen dat we beide bespaard blijven van een drama in de laatste minuut.
Wisgerhof die er voor de grap één in eigen doel trapt.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:11 schreef Simmertje het volgende:
Als ajacied zijnde was 2007 echt zwaar pijnlijk, ik zie mezelf nog in de Burker King zitten met het idee van WTF is hier zojuist gebeurd?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:14 schreef Silv het volgende:
[..]
Wisgerhof die er voor de grap één in eigen doel trapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |