quote:Op zondag 2 mei 2010 17:26 schreef verleiding het volgende:
FC TWENTEEEEEEE!
* verleiding gaat weer naar beneden om haar vader, de Ajax-supporter, uit te lachen
Ik dacht even dat ik de enige wasquote:Op zondag 2 mei 2010 17:40 schreef starla het volgende:
Mijn vader en broer jankend aan de telefoon gehad![]()
Die was idd volledig terecht!quote:Op zondag 2 mei 2010 17:58 schreef Paar het volgende:
[ afbeelding ]
Niks aan te merken op die (ene) rode kaart.
Ga jij de Nacompetitie volgenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:55 schreef Aotearoa het volgende:
Ik als Sparta-supporter feliciteer FC Twente met dit geweldige resultaat! Het is de club gegund!
Sowieso erg fijn dat de arrogantie van de Amsterdammers eens flink afgestraft is! Heerlijk!
Ach, iedereen kan nen moal oet de bocht vleegen.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:58 schreef Paar het volgende:
[ afbeelding ]
Niks aan te merken op die (ene) rode kaart.
JAHAAA SUPER WHAAHAHAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 2 mei 2010 18:27 schreef joers1 het volgende:
...heerlijk...om te zien hoe die jochies in Amsterdam allemaal huilen....;) Wéér geen kampioenschap....snik snik whahaaaaa
Ja,ik ben er echt kapot vanquote:Op zondag 2 mei 2010 18:27 schreef joers1 het volgende:
...heerlijk...om te zien hoe die jochies in Amsterdam allemaal huilen....;) Wéér geen kampioenschap....snik snik whahaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |