Beetje voorbarige reactie en noem Rotterdam ook ff...is wel zo eerlijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:42 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het zo genant voor Amsterdam. Als zij kamnpioen worden zijn er incidenten, agressie, relletjes overal.
En nu wordt (eindelijk) eens een echte provincieclub terecht kampioen en het verloopt 100% probleemloos.
En Twente gefeliciteerd.
Dat wilde ik ook eerst erbij zetten, maar die worden niet zo vaak kampioen.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beetje voorbarige reactie en noem Rotterdam ook ff...is wel zo eerlijk.
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:45 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook eerst erbij zetten, maar die worden niet zo vaak kampioen.
gewoon je oud-collega's opbelln zodat ze met bedrijfspolo's van een nietnader te noemen kroeg je op komen halen...quote:Op zondag 2 mei 2010 17:51 schreef Floor-Sofie het volgende:
wat een feest hier in enschede!
voor de mensen die nog richting enschede centrum willen:
van heekplein en oude markt zijn afgesloten, er mag niemand meer op.
De avond is nog jong.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:42 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het zo genant voor Amsterdam. Als zij kampioen worden zijn er incidenten, agressie, relletjes overal.
En nu wordt (eindelijk) eens een echte provincieclub terecht kampioen en het verloopt 100% probleemloos.
nou nou, grote woorden hoor... held!quote:Op zondag 2 mei 2010 19:54 schreef Crimyclown het volgende:
Die arrogante tering joden hebben het niet gehaald![]()
![]()
Stop met het gebruik van drugsquote:Op zondag 2 mei 2010 19:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou nou, grote woorden hoor... held!
Hoop voor jou dat je nooit die ziekte krijgt, ook al wens je die een ander wel toe. Beetje triest.
Welke drugs? Of is het een teken van drugsgebruik als je iemand NIET een ernstige ziekte toewenst?quote:
Ga huilen omdat ik het woord tering gebruikquote:Op zondag 2 mei 2010 20:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke drugs? Of is het een teken van drugsgebruik als je iemand NIET een ernstige ziekte toewenst?
Ik huil nergens om. Ik houd gewoon niet van types die anderen ziektes toewensen.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:06 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ga huilen omdat ik het woord tering gebruik
Krijg een verkoudheid manquote:Op zondag 2 mei 2010 20:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik huil nergens om. Ik houd gewoon niet van types die anderen ziektes toewensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |