.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:15 schreef Asjen het volgende:
[..]
Rechtermuis op Rainmeter-icon en dan op 10 FOOT HUD/ Clock date klikken.. Wat heb je daar aangevinkt?
Ik heb de volgende aangevinkt: Draggable, Save position, Snap to edges en Keep on screen.
Kayleigh Pearsonquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:28 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
PS: mocht iemand weten wie dat meiske is dan hoor ik het graag, want ik heb geen idee namelijk
Click me!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:32 schreef Vriendelijkheid het volgende:
iemand een linkje naar deze wallpaper?
[ afbeelding ]
Gefixtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:46 schreef IceDustbin2 het volgende:
pfff, dat doet mspaint voor mij xD
btw, de skin voor rainmeter uit de op is een 404?
Ik heb ze allemaal aangevinkt, behalve Snap to edges..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:15 schreef Asjen het volgende:
[..]
Rechtermuis op Rainmeter-icon en dan op 10 FOOT HUD/ Clock date klikken.. Wat heb je daar aangevinkt?
Ik heb de volgende aangevinkt: Draggable, Save position, Snap to edges en Keep on screen.
Wat heb je bij Position aangevinkt dan? Staat boven die dingen die je kunt aanvinken. Ik heb daar normal.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:47 schreef seetjai het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal aangevinkt, behalve Snap to edges..
Ook al vink 'm ook aan, dan nog zie ik Rainmeter niet meer bij 'bureaublad weergeven'
Ook normal, maar als ik minimaliseer zoals jij, dan zie ik 'm nog wel staan.. maar blijkbaar kan je het dus niet wijzigen.. ach jaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:52 schreef Asjen het volgende:
[..]
Wat heb je bij Position aangevinkt dan? Staat boven die dingen die je kunt aanvinken. Ik heb daar normal.
Ik gebruik geen 'bureaublad weergeven', maar ik minimaliseer alles om bij mn bureaublad uit te komen, misschien ligt het daar ook aan.
Die rechter, heb je daar een linkje van?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:00 schreef IceDustbin2 het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor vosje, een jpgjeoh en nu ook met rainmeter
jammer dat rainmeter niet van kleur veranderd afhankelijk van de achtergrond...
linkje? nee... maar ik gooi m wel ff op imgshack..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Die rechter, heb je daar een linkje van?
Volgens mij is dat Kaley Cuoco, komt me namelijk bekend voor van '8 Simple Rules'quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:28 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
PS: mocht iemand weten wie dat meiske is dan hoor ik het graag, want ik heb geen idee namelijk
tof! nog een Opera gebruiker!quote:
Opera ftw!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:03 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
tof! nog een Opera gebruiker!
btw, wat een pokkeresolutie
Nee die is het niet, het is Kayleigh Pearsonquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Kaley Cuoco, komt me namelijk bekend voor van '8 Simple Rules'.
En zo niet; ze is nog steeds leuk genoeg om een foto van de plaatsen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 mei 2010 00:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee die is het niet, het is Kayleigh Pearson
volgens mij is dat voornamelijk mijn schuld met mn 7mb screenshot :pquote:Op maandag 3 mei 2010 00:43 schreef Biefstuk het volgende:
Deze pagina zou je voor de grap is moeten laden op je prepaid telefoon
Beta van IE9quote:Op maandag 3 mei 2010 11:48 schreef Dalliance het volgende:
Waar staat dat 2e IE icoontje voor?
wauwie, origineel van de 1e?quote:
Oehh ff Googlenquote:
Tja, zogenaamd grappige mongooltjes blijf je overal houden he?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jammer dat je em zelf niet geüpload hebt, en het hier om je wallpaper gaat.
Rainmeterquote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Die is best tof
Linkie naar alle progies enzo?
Helemaal geweldig!quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:49 schreef Beardslasher het volgende:
Er zijn 2 verschillende versies:
http://abstract.desktopnexus.com/wallpaper/151103/
http://abstract.desktopnexus.com/wallpaper/219568/
Ja ik gebruik idd Rainmeter. Goeie site om je desktop te customizen is http://customize.org/quote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Die is best tof
Linkie naar alle progies enzo?
Sorry maar wat lul je? Ik werk nog dagelijks met Os/2. Er staat toch duidelijk post een foto van je desktop? Niet post een foto van desktop waar je NU op werkt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
HAHAAHA![]()
![]()
WEER ZO'N DIJENKLETSER DIE DENKT DAT IE LEUK IS!
Van mij had je hem ook wel weg mogen laten, als ik een pic van een standaard desktop wil dan Google ik het welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:25 schreef B3nn0 het volgende:
[..]
Sorry maar wat lul je? Ik werk nog dagelijks met Os/2. Er staat toch duidelijk post een foto van je desktop? Niet post een foto van desktop waar je NU op werkt.
Je wil niet weten hoeveel zij lijkt op een klasgenoot van me. Echtquote:
wiseassquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:25 schreef B3nn0 het volgende:
[..]
Sorry maar wat lul je? Ik werk nog dagelijks met Os/2. Er staat toch duidelijk post een foto van je desktop? Niet post een foto van desktop waar je NU op werkt.
Bron!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:43 schreef Niemand.. het volgende:
Ik heb 2 want ze veranderen om de 10 minuten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron1: http://www.xbox360freaks.(...)/ken-block-stunt.jpgquote:
Orgineel van die eerste? Leuke vervanging voor standaard Mac OSX SL wallpaperquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:30 schreef Banzaiaap het volgende:
Zit nog te twijfelen.. Of deze:
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:02 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Bron1: http://www.xbox360freaks.(...)/ken-block-stunt.jpg
Bron2: http://www.tuning.online.(...)-block-subaru-10.jpg
En ik heb nog een paar plaatjes gevonden: http://www.tuning.online.pt/destaques/ken-Block-gymkhana-two.php
Veel plezier![]()
http://moonchilde-stock.d(...)-89590252?moodonly=1quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Orgineel van die eerste? Leuke vervanging voor standaard Mac OSX SL wallpaper
Op mijn bureaubladquote:Op zondag 16 mei 2010 18:48 schreef MagischMannetje het volgende:
Waar hebben jullie alle shortcuts gelaten?![]()
in welk OS?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef MagischMannetje het volgende:
FF noob vraagje: Hoe kan je instellen dat je je achtergrond om de 10 min laat veranderen?
Zit alleen standaard in OSX (Mac) en Windows 7 voor zover ik weet. Als je Windows XP of Vista hebt, moet je even zoeken naar een ander programmaatje.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef MagischMannetje het volgende:
FF noob vraagje: Hoe kan je instellen dat je je achtergrond om de 10 min laat veranderen?
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=windows+xp+change+desktop+every+10+minutes&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=62dcc10516975124quote:
Geeft niet hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:56 schreef TheHundreds het volgende:
[..]
http://www.chromjuwelen.c(...)9/June/wrc_block.jpg
alsjeblieftbeetje laat, maar toch.
8 simple rules ftw!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Kaley Cuoco, komt me namelijk bekend voor van '8 Simple Rules'.
[ afbeelding ]
En big bang theoriequote:
geil wijfquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:36 schreef yosander het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat is Kaley Cuoco niet, die heeft echt niet zulke foto's, en helaas ook niet die cupmaat.
Dat model lijkt er wel op trouwens.
[ afbeelding ]
Doutzen Kroes
Haha fucking nice die homo.jpg, is dat Dudley?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat is Kaley Cuoco niet, die heeft echt niet zulke foto's, en helaas ook niet die cupmaat.
[ afbeelding ]
Doutzen Kroes
hahaha ja, inderdaadquote:Op zondag 30 mei 2010 12:22 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Haha fucking nice die homo.jpg, is dat Dudley?
Die is ook in het blauw (der ogen dan).quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Origineel was kleiner, maar heb alleen de 1680 versie, maar aangezien 'alles' zwart is in elke maat te shoppen.
[ link | afbeelding ]
Die man heeft homo-foto's op z'n pcquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[ afbeelding ]
Doutzen Kroes
Ehm.... neequote:Op zondag 30 mei 2010 21:03 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jij hebt na-schoolse "activiteiten" met die homo.
En ontopic, laat jouw desktop zien dan.
RollerCoaster Tycoon 2 is meer "quote:Op zondag 30 mei 2010 21:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ehm.... nee
Ontopic:
[ afbeelding ]
Windows XP
RollerCoaster Tycoon ftw!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
RollerCoaster Tycoon 2 is meer "" dan Windows XP hoor...
Het is in ieder geval beter dan Runescapequote:Op zondag 30 mei 2010 22:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
RollerCoaster Tycoon 2 is meer "" dan Windows XP hoor...
images.google.comquote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Hoe komt iedereen aan zijn wallpapers? Ik zoek een geile naakte chick, maar kan er geen vinden -,-
Dat zet ik dan ook niet op mijn desktopquote:Op zondag 30 mei 2010 23:07 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter dan Runescape
Slam FMquote:
Haha, dat is misschien waar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:36 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat zet ik dan ook niet op mijn desktop
Ok, jij hebt geen leven. Namelijk:quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:44 schreef Vlammenwerper het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn desktop, met een simpele Windows wallpaper.
En eerste post op FOK!
Edit: even opnieuw geüpload via ImageShack... kwaliteit van Tinypic is nogal slecht.
RNUESCPAEEE!1!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ok, jij hebt geen leven. Namelijk:
- RuneScape
- WOW
- en je zit te fokken
Vet hè?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ok, jij hebt geen leven. Namelijk:
- RuneScape
- WOW
- en je zit te fokken
En dan antwoorden met NOOBYquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:15 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Wat is je combat level op Runescape?
Hoeveel mill heb je?
131 50quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:15 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Wat is je combat level op Runescape?
Hoeveel mill heb je?
Nee ik heb er 99.quote:
fixquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ziek hoor baas!
Nu weer tot de orde van de dag: Wageningen is heel kut.
Nee man dat is bazig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:44 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad!
Weer tot de orde van de dag: hockey is kut.
ImageShack? Tinypic?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee man dat is bazig.
Weer tot de orde van het topic: ik moet eens gaan kijken of ik mijn desktop ergens kan uploaden.
Gefeliciteerd, lelijkste tot nu toe, met grote afstandquote:
Wtf?quote:
Het is geen breedbeeld, maar hij is ook niet vierkantquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef Thas het volgende:
[..]
Wtf?
Jouw beeldscherm is even hoog als dat hij breed is?
Hmm nee, bijna dus. Wel erg ouderwets![]()
Wel mooie wallpaper![]()
Tinypic it shall be:quote:
welk programma gebruik je daar bovenin (met shortcuts enzo)?quote:
Lijkt op dit:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
welk programma gebruik je daar bovenin (met shortcuts enzo)?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
welk programma gebruik je daar bovenin (met shortcuts enzo)?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:05 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Lijkt op dit:
http://www.zdnet.be/downloads/98202/stardock-fences/
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef Thas het volgende:
[..]
Wtf?
Jouw beeldscherm is even hoog als dat hij breed is?
Hmm nee, bijna dus. Wel erg ouderwets![]()
Wel mooie wallpaper![]()
Ik zou je zus liever op mijn achtergrond hebbenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:19 schreef Kadafi het volgende:
Wat een verleiding hè! Skin is te verkrijgen via windowblinds en heet Eminence.
[ link | afbeelding ]
http://photography.nation(...)-day/animals/?page=1quote:
Gaaaaaaaafquote:
Hij gaat bij mij ook de hele tijd weer terugquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://photography.nation(...)-day/animals/?page=1
En een vraagje, kan een van jullie op deze foto's klikken en gaat hij dan weer terug naar dezelfde pagina zoals bij mij of niet?: http://animals.nationalge(...)/?source=NavAniPhoto
Want daar moeten ook wel een aantal mooie tussen staan.
[ afbeelding ]
Werkt bij mij gewoon, en kan ook gewoon op Wallpaper klikken als dat bij een bepaalde foto staat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:16 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Hij gaat bij mij ook de hele tijd weer terug
Didn't try that yet (gebruik Chrome atm en Dagoduck ook te zien aan z'n destkop).quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Werkt bij mij gewoon, en kan ook gewoon op Wallpaper klikken als dat bij een bepaalde foto staat.
Firefox
vett! origineel ?quote:
Mehnquote:
Dat is echt de beste wallpapersite die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:50 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
http://wallbase.net/search
Even zoeken op Pink Floyd.
Iemand misschien een idee hoe deze foto's in batch te downloaden?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://photography.nation(...)-day/animals/?page=1
En een vraagje, kan een van jullie op deze foto's klikken en gaat hij dan weer terug naar dezelfde pagina zoals bij mij of niet?: http://animals.nationalge(...)/?source=NavAniPhoto
Want daar moeten ook wel een aantal mooie tussen staan.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:34 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dat is echt de beste wallpapersite die ik ooit heb gezien.
Leipquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:50 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
http://wallbase.net/search
Even zoeken op Pink Floyd.
Beniewd! maar ze liggen er even uitquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:34 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dat is echt de beste wallpapersite die ik ooit heb gezien.
Dan komt het door mij, heb wel 4 uur rondgebracht op die sitequote:
Haha ik gisteren dus ook. Ik stopte rond de 4000. Je blijft maar scrollen.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan komt het door mij, heb wel 4 uur rondgebracht op die site! Komt geen eind aan man.
Is je draadloze muis al leeg van het scrollenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:44 schreef Trafasi het volgende:
Oh oohw, *gaat nu kijken
Nou nee, valt tegenquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Is je draadloze muis al leeg van het scrollen?
Heuj, ik heb een nieuwe collega.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef Asjen het volgende:
Probeer de SC te beperken mensen, post liever je desktop.
quote:
quote:Kijk of je je plaatjes kunt resizen. Dit zorgt ervoor dat het topic snel blijft laden voor iedereen.
Nee, jij verandert je wallpaper gewoon te vaakquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
Iedereen begint wel steeds meer te zeiken
Moet je maar niet dit topic volspammen met veel te grote plaatjes.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
Iedereen begint wel steeds meer te zeiken
Stiekhum doe ik dat voor dit topic..quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, jij verandert je wallpaper gewoon te vaak
Maar vroeger...quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moet je maar niet dit topic volspammen met veel te grote plaatjes.
Wij kunnen zelf ook wel National Geographic gaan kijken als we constant natuurplaatjes willen zien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stiekhum doe ik dat voor dit topic..![]()
![]()
![]()
[..]
Maar vroeger...
Wanneer maak je ze af?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:46 schreef DipKipJe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei zelfgemaakt met Photoshop
haha leuke grapquote:
Haphapquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:30 schreef DipKipJe het volgende:
[..]
haha leuke grap
denk je nou echt dat ik (amateurtje) een heel mooie photoshop wallpaper kan maken
als je het niet mooi reageer er dan niet op
sow... lange teentjes?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:30 schreef DipKipJe het volgende:
[..]
haha leuke grap
denk je nou echt dat ik (amateurtje) een heel mooie photoshop wallpaper kan maken
Kon je ze niet even Resizenquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:46 schreef DipKipJe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei zelfgemaakt met Photoshop
quote:
1 2 3 4 | Meer van die auto: http://www.carbonvision.nl/cars/8-worldwidespotted/52-spotted-worldwide-nissan-350z |
origineel plaatje:quote:
Thx, maar die beddoeldde ik niet, ik doelde op de nissanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:02 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
origineel plaatje:
http://www.tfw2005.com/tr(...)1a773_1243057206.jpg
ik heb hem op mn macbook gecentreerd en dan maar met de kleurtjes schuiven, maar om het je makkelijk te maken zal ik hem zo ff voor je screencappen zonder toolsmomentje
oh soz, ging van mn laatste upload uitquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:02 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Thx, maar die beddoeldde ik niet, ik doelde op de nissan![]()
Ja, dat heb je al drie keer gevraagd, en omdat "Niemand" het niet weet, hoef je het niet persé nog een keer te vragen.quote:
Nieuwe layout instellen, die doet dat automatisch.quote:
Hij laadt ze eerst heel groot in, daarna verkleint hij ze past, maakt het allemaal niet sneller. Dat is dus het punt.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nieuwe layout instellen, die doet dat automatisch.
Dan laadt hij alsnog de originele grootte.quote:
Het punt is echter dat het vaak niet alleen 900kb is. En dan nog, is het onnodig groot, ook in fototopics is het niet gewenst dat een plaatje groter is dan 600px, die regel is er niet voor niets. Ook voor mobiele gebruikers of FOK!ers die toevallig in het buitenland zitten.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nog zulk sloom internet dat een paar plaatjes van 900KB niet snel worden geladen dan? Alleen voor mobiele telefoons kan het een probleem zijn, maar wie gaat dit topic dan ook bekijken op zijn telefoon? Het gaat toch om de desktops, resizen naar 600 pixels in de breedte is best lelijk.
Wij hebben dat nu nog, maarliefst 5MB downloadquote:Op zondag 20 juni 2010 23:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nog zulk sloom internet dat een paar plaatjes van 900KB niet snel worden geladen dan? Alleen voor mobiele telefoons kan het een probleem zijn, maar wie gaat dit topic dan ook bekijken op zijn telefoon? Het gaat toch om de desktops, resizen naar 600 pixels in de breedte is best lelijk.
Maar dan resized die gelijk, en niet pas als die volledig geladen isquote:Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan laadt hij alsnog de originele grootte.
Nee, dan laat hij hem geresized zien. Hij laadt gewoon de volledige grootte. Maargoed, beetje nutteloos dit aangezien Ren al een regel heeft ingevoerd.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Maar dan resized die gelijk, en niet pas als die volledig geladen is
Daarbij, hoeveel moeite is het nou om even ene plaatje kleiner te maken. Met photoshop is het zo gedaan, maar ook via internet kan het makkelijk. Wel zo fijn voor de mede-fokkersquote:Op zondag 20 juni 2010 23:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het punt is echter dat het vaak niet alleen 900kb is. En dan nog, is het onnodig groot, ook in fototopics is het niet gewenst dat een plaatje groter is dan 600px, die regel is er niet voor niets. Ook voor mobiele gebruikers of FOK!ers die toevallig in het buitenland zitten.
Dan resize je niet en plaats je alleen een link, maar plaats geen grote plaatjes meer.
Neehoor, hij laadt alleen nogsteeds 1000 pixels maar dan in 600 pixels. Beetje krom, dacht ik eerst ook namelijkquote:Op zondag 20 juni 2010 23:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Precies, photobucketaccountje, neem aan dat het elders even makkelijk kanquote:Op zondag 20 juni 2010 23:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Daarbij, hoeveel moeite is het nou om even ene plaatje kleiner te maken. Met photoshop is het zo gedaan, maar ook via internet kan het makkelijk. Wel zo fijn voor de mede-fokkers
was dat maar zo; was het een stuk makkelijker geweestquote:Op zondag 20 juni 2010 23:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
ywquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:21 schreef MagischMannetje het volgende:
[ afbeelding ]
En nog bedankt voor de carbonvision site
Dat heb ik normaal nooit, is van de laatste drie leswekenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:56 schreef Rick_dB het volgende:
waarom hebben jullie allemaal teringveel op je desktop
oh lolquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat heb ik normaal nooit, is van de laatste drie lesweken.
Duidelijk verschil tussen werk en thuis laptop zal ik maar zeggenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:59 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
oh lolbij sommige mensen hier vraag ik me af of die iconen het achtergrondje is of daadwerkelijk programmas/bestanden
(paar) pagina's terug, toen werd die jongen nog voor lul gezetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die is vet. Waar staat het origineel?
OT:
[ afbeelding ]
Die, maar dan groter
blijkbaar wel, ze willen ineens de 2equote:Op donderdag 17 juni 2010 11:30 schreef DipKipJe het volgende:
[..]
haha leuke grap
zelf gemaakt:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die is vet. Waar staat het origineel?
OT:
[ afbeelding ]
Die, maar dan groter
Kun je mij eens PM'en hoe je daar dat FOK!nieuws krijgtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:45 schreef hondenfokker het volgende:
Hier mijn Bureaubladje
[ afbeelding ]
http://i46.tinypic.com/20asxsx.jp Hier wat groter
waarschijnlijk maakt hij gebruik van een RSS Feedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je mij eens PM'en hoe je daar dat FOK!nieuws krijgt?
waar heb je die wallpaper vandaan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:45 schreef hondenfokker het volgende:
Hier mijn Bureaubladje
[ afbeelding ]
http://i46.tinypic.com/20asxsx.jp Hier wat groter
Brug? Ik zie geen brug?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
Dago tyf een eind op met je gezuig.
Bart, welke brug is dat?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
Dago tyf een eind op met je gezuig.
Bart, welke brug is dat?
quote:
quote:
quote:Zorg ervoor dat je plaatjes niet groter zijn dan 600 pixels in de breedte. Indien de plaatjes niet gerezised zijn, wordt het gedelete.
Nee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
Heb je nu niet gewoon [img=....] gedaan?
Maar als ik erop klik krijg ik een grote, dus als ik deze pagina op kom laadt hij de grote?quote:
Hier zeg je het zelf ?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neehoor, hij laadt alleen nogsteeds 1000 pixels maar dan in 600 pixels. Beetje krom, dacht ik eerst ook namelijk
Gast, het zijn 2 losse plaatjes. Het plaatje in het topic is 600 breed en linkt naar een plaatje van 1280 breed, die dus niet wordt geladen in dit topic.quote:
quote:
1 |
mooie vrouw! een keer niet zo'n ordinair sletjequote:
Nee, dit is anders, het zijn 2 verschillende plaatjes. Wat Bart dus zeiquote:
1 |
Mac OS iig niet. En resize die unit eens gastquote:Op zondag 27 juni 2010 20:52 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Is het Mac OS, is het Linux, Is het Windows XP?
Een combinatie van Ubuntu met een naadloze windows XP, zodat ik mijn windows programma's zoals itunes kan blijven draiien
De windows balk trekt automatisch weg wanneer je em niet gebruikt. dus dan zie je alleen nog het dock.
* Hyman is helemaal in zn nopjes met deze setup
Wut, het dock?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mac OS iig niet. En resize die unit eens gast
Nee, je plaatjequote:
http://en.wikipedia.org/wiki/CairoShellquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef Raphaelo het volgende:
[ afbeelding ]
Grote versie
En nu maar raden wat dit dan is...
Wie het weet krijgt van mij een e-cookie!
(heb een hint op het bureaublad gezet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |