Geeft niet hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:56 schreef TheHundreds het volgende:
[..]
http://www.chromjuwelen.c(...)9/June/wrc_block.jpg
alsjeblieftbeetje laat, maar toch.
8 simple rules ftw!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Kaley Cuoco, komt me namelijk bekend voor van '8 Simple Rules'.
En zo niet; ze is nog steeds leuk genoeg om een foto van de plaatsen:
[ afbeelding ]
En big bang theoriequote:
geil wijfquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Kaley Cuoco, komt me namelijk bekend voor van '8 Simple Rules'.
En zo niet; ze is nog steeds leuk genoeg om een foto van de plaatsen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat is Kaley Cuoco niet, die heeft echt niet zulke foto's, en helaas ook niet die cupmaat.
Dat model lijkt er wel op trouwens.
[ afbeelding ]
Doutzen Kroes
Haha fucking nice die homo.jpg, is dat Dudley?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat is Kaley Cuoco niet, die heeft echt niet zulke foto's, en helaas ook niet die cupmaat.
[ afbeelding ]
Doutzen Kroes
hahaha ja, inderdaadquote:Op zondag 30 mei 2010 12:22 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Haha fucking nice die homo.jpg, is dat Dudley?
Die is ook in het blauw (der ogen dan).quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Origineel was kleiner, maar heb alleen de 1680 versie, maar aangezien 'alles' zwart is in elke maat te shoppen.
[ link | afbeelding ]
Die man heeft homo-foto's op z'n pcquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[ afbeelding ]
Doutzen Kroes
Ehm.... neequote:Op zondag 30 mei 2010 21:03 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jij hebt na-schoolse "activiteiten" met die homo.
En ontopic, laat jouw desktop zien dan.
RollerCoaster Tycoon 2 is meer "quote:Op zondag 30 mei 2010 21:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ehm.... nee
Ontopic:
[ afbeelding ]
Windows XP
RollerCoaster Tycoon ftw!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
RollerCoaster Tycoon 2 is meer "" dan Windows XP hoor...
Het is in ieder geval beter dan Runescapequote:Op zondag 30 mei 2010 22:06 schreef wimjongil het volgende:
[..]
RollerCoaster Tycoon 2 is meer "" dan Windows XP hoor...
images.google.comquote:Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Hoe komt iedereen aan zijn wallpapers? Ik zoek een geile naakte chick, maar kan er geen vinden -,-
Dat zet ik dan ook niet op mijn desktopquote:Op zondag 30 mei 2010 23:07 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter dan Runescape
Slam FMquote:
Haha, dat is misschien waar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:36 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat zet ik dan ook niet op mijn desktop
Ok, jij hebt geen leven. Namelijk:quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:44 schreef Vlammenwerper het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn desktop, met een simpele Windows wallpaper.
En eerste post op FOK!
Edit: even opnieuw geüpload via ImageShack... kwaliteit van Tinypic is nogal slecht.
RNUESCPAEEE!1!quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ok, jij hebt geen leven. Namelijk:
- RuneScape
- WOW
- en je zit te fokken
Vet hè?quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ok, jij hebt geen leven. Namelijk:
- RuneScape
- WOW
- en je zit te fokken
En dan antwoorden met NOOBYquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:15 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Wat is je combat level op Runescape?
Hoeveel mill heb je?
131 50quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:15 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Wat is je combat level op Runescape?
Hoeveel mill heb je?
Nee ik heb er 99.quote:
fixquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:01 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ziek hoor baas!
Nu weer tot de orde van de dag: Wageningen is heel kut.
Nee man dat is bazig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:44 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad!
Weer tot de orde van de dag: hockey is kut.
ImageShack? Tinypic?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nee man dat is bazig.
Weer tot de orde van het topic: ik moet eens gaan kijken of ik mijn desktop ergens kan uploaden.
Gefeliciteerd, lelijkste tot nu toe, met grote afstandquote:
Wtf?quote:
Het is geen breedbeeld, maar hij is ook niet vierkantquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef Thas het volgende:
[..]
Wtf?
Jouw beeldscherm is even hoog als dat hij breed is?
Hmm nee, bijna dus. Wel erg ouderwets![]()
Wel mooie wallpaper![]()
Tinypic it shall be:quote:
welk programma gebruik je daar bovenin (met shortcuts enzo)?quote:
Lijkt op dit:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
welk programma gebruik je daar bovenin (met shortcuts enzo)?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:41 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
welk programma gebruik je daar bovenin (met shortcuts enzo)?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:05 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Lijkt op dit:
http://www.zdnet.be/downloads/98202/stardock-fences/
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef Thas het volgende:
[..]
Wtf?
Jouw beeldscherm is even hoog als dat hij breed is?
Hmm nee, bijna dus. Wel erg ouderwets![]()
Wel mooie wallpaper![]()
Ik zou je zus liever op mijn achtergrond hebbenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:19 schreef Kadafi het volgende:
Wat een verleiding hè! Skin is te verkrijgen via windowblinds en heet Eminence.
[ link | afbeelding ]
http://photography.nation(...)-day/animals/?page=1quote:
Gaaaaaaaafquote:
Hij gaat bij mij ook de hele tijd weer terugquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://photography.nation(...)-day/animals/?page=1
En een vraagje, kan een van jullie op deze foto's klikken en gaat hij dan weer terug naar dezelfde pagina zoals bij mij of niet?: http://animals.nationalge(...)/?source=NavAniPhoto
Want daar moeten ook wel een aantal mooie tussen staan.
[ afbeelding ]
Werkt bij mij gewoon, en kan ook gewoon op Wallpaper klikken als dat bij een bepaalde foto staat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:16 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Hij gaat bij mij ook de hele tijd weer terug
Didn't try that yet (gebruik Chrome atm en Dagoduck ook te zien aan z'n destkop).quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:30 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Werkt bij mij gewoon, en kan ook gewoon op Wallpaper klikken als dat bij een bepaalde foto staat.
Firefox
vett! origineel ?quote:
Mehnquote:
Dat is echt de beste wallpapersite die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:50 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
http://wallbase.net/search
Even zoeken op Pink Floyd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |