Het punt is echter dat het vaak niet alleen 900kb is. En dan nog, is het onnodig groot, ook in fototopics is het niet gewenst dat een plaatje groter is dan 600px, die regel is er niet voor niets. Ook voor mobiele gebruikers of FOK!ers die toevallig in het buitenland zitten.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nog zulk sloom internet dat een paar plaatjes van 900KB niet snel worden geladen dan? Alleen voor mobiele telefoons kan het een probleem zijn, maar wie gaat dit topic dan ook bekijken op zijn telefoon? Het gaat toch om de desktops, resizen naar 600 pixels in de breedte is best lelijk.
Wij hebben dat nu nog, maarliefst 5MB downloadquote:Op zondag 20 juni 2010 23:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nog zulk sloom internet dat een paar plaatjes van 900KB niet snel worden geladen dan? Alleen voor mobiele telefoons kan het een probleem zijn, maar wie gaat dit topic dan ook bekijken op zijn telefoon? Het gaat toch om de desktops, resizen naar 600 pixels in de breedte is best lelijk.
Maar dan resized die gelijk, en niet pas als die volledig geladen isquote:Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan laadt hij alsnog de originele grootte.
Nee, dan laat hij hem geresized zien. Hij laadt gewoon de volledige grootte. Maargoed, beetje nutteloos dit aangezien Ren al een regel heeft ingevoerd.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Maar dan resized die gelijk, en niet pas als die volledig geladen is
Daarbij, hoeveel moeite is het nou om even ene plaatje kleiner te maken. Met photoshop is het zo gedaan, maar ook via internet kan het makkelijk. Wel zo fijn voor de mede-fokkersquote:Op zondag 20 juni 2010 23:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het punt is echter dat het vaak niet alleen 900kb is. En dan nog, is het onnodig groot, ook in fototopics is het niet gewenst dat een plaatje groter is dan 600px, die regel is er niet voor niets. Ook voor mobiele gebruikers of FOK!ers die toevallig in het buitenland zitten.
Dan resize je niet en plaats je alleen een link, maar plaats geen grote plaatjes meer.
Neehoor, hij laadt alleen nogsteeds 1000 pixels maar dan in 600 pixels. Beetje krom, dacht ik eerst ook namelijkquote:Op zondag 20 juni 2010 23:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Precies, photobucketaccountje, neem aan dat het elders even makkelijk kanquote:Op zondag 20 juni 2010 23:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Daarbij, hoeveel moeite is het nou om even ene plaatje kleiner te maken. Met photoshop is het zo gedaan, maar ook via internet kan het makkelijk. Wel zo fijn voor de mede-fokkers
was dat maar zo; was het een stuk makkelijker geweestquote:Op zondag 20 juni 2010 23:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
ywquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:21 schreef MagischMannetje het volgende:
[ afbeelding ]
En nog bedankt voor de carbonvision site
Dat heb ik normaal nooit, is van de laatste drie leswekenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:56 schreef Rick_dB het volgende:
waarom hebben jullie allemaal teringveel op je desktop
oh lolquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat heb ik normaal nooit, is van de laatste drie lesweken.
Duidelijk verschil tussen werk en thuis laptop zal ik maar zeggenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:59 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
oh lolbij sommige mensen hier vraag ik me af of die iconen het achtergrondje is of daadwerkelijk programmas/bestanden
(paar) pagina's terug, toen werd die jongen nog voor lul gezetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die is vet. Waar staat het origineel?
OT:
[ afbeelding ]
Die, maar dan groter
blijkbaar wel, ze willen ineens de 2equote:Op donderdag 17 juni 2010 11:30 schreef DipKipJe het volgende:
[..]
haha leuke grap
denk je nou echt dat ik (amateurtje) een heel mooie photoshop wallpaper kan maken
als je het niet mooi reageer er dan niet op
zelf gemaakt:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die is vet. Waar staat het origineel?
OT:
[ afbeelding ]
Die, maar dan groter
Kun je mij eens PM'en hoe je daar dat FOK!nieuws krijgtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:45 schreef hondenfokker het volgende:
Hier mijn Bureaubladje
[ afbeelding ]
http://i46.tinypic.com/20asxsx.jp Hier wat groter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |