Vorig deeltje: #4quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:23 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
gewoon opslaan, en dan alles eromheen zwart maken. Heb je de wallpaper.
zelfs met paint moet dat makkelijk lukken
whaha geweldig! heb je het orgineel ?quote:
quote:
Ik zit inmiddels al op pagina 18 van InterfaceLIFT en nog steed niet gevonden. Oh, en ik hoef maar tot 124 te gaan, dus voel je vooral niet geroepen om 'm zelf ergens eventjes te uploaden voor het gemakquote:Op zondag 18 november 2007 16:16 schreef Locusta het volgende:
[ afbeelding ]
Leopard, en hier kun je mijn achtergrond vinden. Heb het achtergrondje zelf gevonden via weer een ander "post je desktop" topic![]()
![]()
pwndquote:Op zondag 18 november 2007 18:45 schreef JaJoah het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels al op pagina 18 van InterfaceLIFT en nog steed niet gevonden. Oh, en ik hoef maar tot 124 te gaan, dus voel je vooral niet geroepen om 'm zelf ergens eventjes te uploaden voor het gemak![]()
totally pwndquote:Op zondag 18 november 2007 18:45 schreef JaJoah het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels al op pagina 18 van InterfaceLIFT en nog steed niet gevonden. Oh, en ik hoef maar tot 124 te gaan, dus voel je vooral niet geroepen om 'm zelf ergens eventjes te uploaden voor het gemak![]()
Goddamn, 124 pagina's bekeken en nog niet gevonden![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 18:33 schreef oorsnot het volgende:
[..]
whaha geweldig! heb je het orgineel ?![]()
http://smashmethod.devian(...)1-Wallpaper-21495094quote:
Klik hier dan maar evenquote:Op zondag 18 november 2007 18:45 schreef JaJoah het volgende:
Goddamn, 124 pagina's bekeken en nog niet gevonden![]()
Windowstoets + D gaat veel sneller dacht ik zoquote:Op zondag 18 november 2007 18:38 schreef oorsnot het volgende:
mijn background. Btw weet iemand hoe je zo'n icoontje kan krijgen dat je meteen naar je bureaublad gaat?
[ afbeelding ]
klikkerdeklikbaar
quote:Op zondag 18 november 2007 22:47 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
Windowstoets + D gaat veel sneller dacht ik zo![]()
sapperdeflapdeflipflap!quote:Op zondag 18 november 2007 22:47 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
Windowstoets + D gaat veel sneller dacht ik zo![]()
Die shit zat dan al op je computer, of je computer kan het niet aan, want aan het pakket ligt het niet.quote:Op maandag 19 november 2007 21:31 schreef ZigoSOS het volgende:
in vorige topic stond trouwens zo'n site met hoe je windows xp er als een mac uit kon laten zien, ik die progammatjes geinstalleerd, barst het nu van de spyware en virussen
(die computer start ondertussen niet eens meer op, als ie klaar is met laden start ie automatisch opnieuw op na 60 seconden)
toch wel want gebruik die computer zo goed als nooit, en als ik 'm gebruikte eigenlijk alleen voor msn en hotmail (nee ik krijg via msn en hotmail geen virussen binnenquote:Op maandag 19 november 2007 21:34 schreef Birra het volgende:
[..]
Die shit zat dan al op je computer, of je computer kan het niet aan, want aan het pakket ligt het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |