waarschijnlijk maakt hij gebruik van een RSS Feedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je mij eens PM'en hoe je daar dat FOK!nieuws krijgt?
waar heb je die wallpaper vandaan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:45 schreef hondenfokker het volgende:
Hier mijn Bureaubladje
[ afbeelding ]
http://i46.tinypic.com/20asxsx.jp Hier wat groter
Brug? Ik zie geen brug?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
Dago tyf een eind op met je gezuig.
Bart, welke brug is dat?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
Dago tyf een eind op met je gezuig.
Bart, welke brug is dat?
quote:
quote:
quote:Zorg ervoor dat je plaatjes niet groter zijn dan 600 pixels in de breedte. Indien de plaatjes niet gerezised zijn, wordt het gedelete.
Nee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
Heb je nu niet gewoon [img=....] gedaan?
Maar als ik erop klik krijg ik een grote, dus als ik deze pagina op kom laadt hij de grote?quote:
Hier zeg je het zelf ?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neehoor, hij laadt alleen nogsteeds 1000 pixels maar dan in 600 pixels. Beetje krom, dacht ik eerst ook namelijk
Gast, het zijn 2 losse plaatjes. Het plaatje in het topic is 600 breed en linkt naar een plaatje van 1280 breed, die dus niet wordt geladen in dit topic.quote:
quote:
1 |
mooie vrouw! een keer niet zo'n ordinair sletjequote:
Nee, dit is anders, het zijn 2 verschillende plaatjes. Wat Bart dus zeiquote:
1 |
Mac OS iig niet. En resize die unit eens gastquote:Op zondag 27 juni 2010 20:52 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Is het Mac OS, is het Linux, Is het Windows XP?
Een combinatie van Ubuntu met een naadloze windows XP, zodat ik mijn windows programma's zoals itunes kan blijven draiien
De windows balk trekt automatisch weg wanneer je em niet gebruikt. dus dan zie je alleen nog het dock.
* Hyman is helemaal in zn nopjes met deze setup
Wut, het dock?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mac OS iig niet. En resize die unit eens gast
Nee, je plaatjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |