Jouw alcohol is blijkbaar nog niet uitgewerkt....quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:53 schreef UltraR het volgende:
Pff, als hij wint, wat waarschijnlijk wel zal gebeuren, brengt hij 1 cd uit en verdwijnt daarna in de vergetelheid. Zoals vrijwel alle winnaars.
Niveau dit jaar is het slechtste wat ik in jaren heb gezien. Popstars had nog een hoger gemiddelde. Pijnlijk voor RTL.
dat vroegen wij ons gister ook al af.... Kan het ook niet zo snel vinden op het wereld wijde webjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:11 schreef eleusis het volgende:
Waarom heet dat nummer eigenlijk Margherita?
het nummer gaat niet eens over een pizzaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:34 schreef Cee het volgende:
Hij mist z'n meisje. Uit verdriet krijgt hij vreetbuien. Dus bestelt hij bij de italiaan. En zo heeft ie z'n pizza het liefst.
Nee, over z'n meisje, die hij mist, en daardoor heeft hij honger, en...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
het nummer gaat niet eens over een pizza
ja ik snap je wel. Dat ie zn verdriet wegvreet... Maar ik maak dat nergens uit in het nummerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, over z'n meisje, die hij mist, en daardoor heeft hij honger, en...
moet ik het nog een keer uitleggen?
Volgens mij is het een ook grapje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ik snap je wel. Dat ie zn verdriet wegvreet... Maar ik maak dat nergens uit in het nummerKun je net zo goed zeggen dat ie zn verdriet wegdrinkt met een magherita
Maar goed, het gaat ook helemaal offtopic
ja had ik door. Maar ik mag in sommige gevallen graag met iemand meedenken en met de grap meegaan ipv lachen en thats itquote:
Ik vond hem geweldig, don't worry.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms vallen ze niet al te best. Ik kan niet altijd scherp blijven.
Dit is het Italiaanse origineel, waarin het echt over Margherita gaat:quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:11 schreef eleusis het volgende:
Waarom heet dat nummer eigenlijk Margherita?
Haha, leuk verzonnen!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:51 schreef Cee het volgende:
Tevens tvp
Vandaag is Jaap. De stem van X-Factor.
Vandaag is Jaap. Wie Jaap hoort te zijn.
Vandaag is
Jaap met kop en schou'
mijn hele hart voor jou
Vandaag zingt Jaap gewoon een liedje
voor jou en mij.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:34 schreef Cee het volgende:
Hij mist z'n meisje. Uit verdriet krijgt hij vreetbuien. Dus bestelt hij bij de italiaan. En zo heeft ie z'n pizza het liefst.
Pics van de vriendin!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:05 schreef XMarlies het volgende:
Hij heeft gewoon een beeldschone vriendin...
Ze draaiden 'm zelfs twee keer.quote:
Dacht precies hetzelfde. Goed gezongen maar ook saai.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:14 schreef Maanvis het volgende:
niets op aan te merken hoor. beetje saai, dat wel
Jup, z'n nummer keuze gaat hem nekken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jaap gaat nek aan nek met Sumera, zal hij de hete adem van Sumera al in zijn nek voelen? Het siert hem wel dat hij zo bescheiden is, hij kletst niet zo uit zijn nek. Alleen steekt hij zijn nek te weinig uit, speelt steeds op safe met zijn nummers zoals vanavond weer. Hij lijkt me niet het type persoon die iemand met de nek aankijkt.
Misschien wel terecht, maar ik zie geen toekomst voor em als bekende zanger ofzo..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:11 schreef widmfan7 het volgende:
Oerdegelijk is Jaap. Hij gaat het winnen en terecht.
Was dat echt? Ik dacht dat ze gewoon een band hadden gebruikt voor zijn lachquote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:07 schreef Cee het volgende:
Japiejoooo!
Gisteren weer bij Coen & Sander.Die twee zitten vanavond in het Japiejo-vak bij XFA maar ze wilden nog een groot spandoek en t-shirts laten maken, deden een oproep aan mensen die daar in die korte tijd voor konden zorgen (het is gelukt)! En ze drukten 'per ongeluk'
weer op de toetsen van de telefoon om Jaap te bellen. Die nam natuurlijk op maar al snel zeiden C&S dat hij niks mocht zeggen, ook niet lachen, want dan kwamen ze in de problemen, dus ze wilden alleen maar tegen hem praten. Dus gingen ze een heel 'gesprek' met Jaap voeren terwijl je hem aan de andere kant van de lijn steeds hoorde gniffelen. En dat was alles.
![]()
Dat was echt, hij zei vantevoren nog heel even iets maar toen werd hij gemaand om niks meer te zeggen en niet te lachen maar hij moest wel steeds gniffelen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Was dat echt? Ik dacht dat ze gewoon een band hadden gebruikt voor zijn lach
Volgende week hopelijk wat beelden van het afscheid tijdens het introfilmpjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was echt, hij zei vantevoren nog heel even iets maar toen werd hij gemaand om niks meer te zeggen en niet te lachen maar hij moest wel steeds gniffelen.
Morgen gaat mevrouw Jaap naar Curaçao.
Een mannelijke zanger hoeft niet veel te doen om jou te laten kwijlen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zit letterlijk te kwijlen als hij zingt, zo lekker klinkt het..
Als ze Jaap heten niet nee.quote:Op zondag 9 mei 2010 02:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een mannelijke zanger hoeft niet veel te doen om jou te laten kwijlen.
Mee eens, ik ben benieuwd hoe hij dat gaat doenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zit letterlijk te kwijlen als hij zingt, zo lekker klinkt het.. Maar, inderdaad, die ballads kennen we nou wel.. tijd voor iets meer uptempo-igs.
Ja....quote:Op zondag 9 mei 2010 14:06 schreef mercu het volgende:
heeft Jaap nou in vijf show,s elke keer hetzelfde nummer gezongen?
het nummer op zich is niks mis mee en past ook wel bij zn stem vind ik. Maar steeds die uithalen vond ik ook niet echt om aan te horen/te zien. Krijg je zo'n mooie kijk in zn neusgatenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:44 schreef Leigh het volgende:
Dat eerste nummer vond ik geweldig!
Maar die tweede van Bryan Adams.... helemaal nietsWaarom ze uitgerekend dat janknummer voor hem kiezen is me een raadsel. Een 'goed nummer omdat z'n vriendin ver weg zit' is nauwelijks een aanbeveling.
Volgens mij had hij behoorlijk last van zijn strot.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:44 schreef Knipoogje het volgende:
Zijn 2e nummer was vaak ronduit vals. Zijn rauwe stem haalde het net niet. Dan is het niet aangenaam luisteren
exactly my thoughts.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij had hij behoorlijk last van zijn strot.
Gisterenavond was het niet zo heel goed, maar overall blijft hij mijn favoriet.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:20 schreef goofy_goober het volgende:
Vooral door die Gordon, die het liefst met Jaap zijn jaap zou spelen.
Tja of dat voortrekken is weet ik niet.. hij is blijkbaar gewoon populair? Dat is niet voortrekken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:16 schreef iBenny het volgende:
Ik vind wel dat Jaap ietwat wordt voorgetrokken![]()
Er staat deze week een heel artikel over hem in de Veronica Gids..
Ik noem dat voortrekken... Je zit nu nog middenin een wedstrijd en als de een meer aandacht krijgt dan vind ik dat niet echt eerlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Tja of dat voortrekken is weet ik niet.. hij is blijkbaar gewoon populair? Dat is niet voortrekken.
Met Dony ben ik idd wel klaar jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:45 schreef XiC het volgende:
Iedereen heeft Jaap (en Donny ook trouwens) inmiddels wel gezien en is er klaar mee?? toch...
Saaaaaai kunstje
Nee joh, dan gaat het op een imitatie lijken, daar moet hij juist vanaf...quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:22 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop ook nog steeds op een nummer van John Mayer (Heartbreak Warfare, ofzo)
Dat doet de deur dicht!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:42 schreef goofy_goober het volgende:
Ik hoop dat hij 'Onderweg' doet van Abel!
Das toch van vorige week?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:47 schreef J-net het volgende:
In het filmpje op de Xfactor site zegt hij dat hij 1 nummer echt gaat knallen en hele podium gebruiken en het andere een gevoelige ballad is.
Ik ben zeer benieuwd!
Nee want hij zei dat hij het zo erg vond dat Sumera er uit was, maar toch ook wel weer blij dat zn maatje Kelvin er nog in zat.quote:
Nee toch? Hij trad alleen tussendoor op.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:58 schreef iBenny het volgende:
Tof filmpje![]()
Hij heeft ook meegedaan aan Korenslag
Oh sorry, ik was het vraagteken vergeten erachter te zettenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee toch? Hij trad alleen tussendoor op.
Toen had ie trouwens ook al geen conditie @ filmpje bij Jensen.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:29 schreef J-net het volgende:
Ondanks dat niemand ooit aan Kurt Cobain kan tippen met dat nummer, omdat ze het rauwe missen aan de stem, was het wel een leuk optreden wat hij erg leuk deed. En hij deed het wel, ondanks dat het gevaarlijk was. Hij had net als Kelvin en Dony ook voor 2 veilige ballads kunnen kiezen en dan was het kaasie geweest. Hij nam risico en ik vond het onwijs cool.
Precies.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:29 schreef J-net het volgende:
Ondanks dat niemand ooit aan Kurt Cobain kan tippen met dat nummer, omdat ze het rauwe missen aan de stem, was het wel een leuk optreden wat hij erg leuk deed. En hij deed het wel, ondanks dat het gevaarlijk was. Hij had net als Kelvin en Dony ook voor 2 veilige ballads kunnen kiezen en dan was het kaasie geweest. Hij nam risico en ik vond het onwijs cool.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:29 schreef J-net het volgende:
Ik vond het wel leuk dat hij een keer uit de band sprongquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:16 schreef eleusis het volgende:
Ik vond de Nirvana-vertolking zelf toch iets minder. Ik waardeer zijn lef, en het dak ging er ook wel af, maar bij Jaap heb ik altijd superhoge verwachtingen en ik vond het vocaal niet zo sterk als ik gewend ben. Is ook niet gemakkelijk met al dat springen, en bands die al gearriveerd zijn hebben daar live ook vaak last van, maar toch. Volgende keer liever weer onberispelijk strakke Jaap zoals we hem kennen IMHO
Maar dat nummer was de basis van het Grungetijdperk, een ander nirvananummer bijvoorbeeld eentje van de unplugged sessie in NY was verstandiger geweest.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk dat hij een keer uit de band sprong
EN dat protectionisme vind ik zo'n onzin. Iedereen is te coveren ook Nirvana. VInd het een beetje overrated allemaal.
of....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:52 schreef XiC het volgende:
[..]
Maar dat nummer was de basis van het Grungetijdperk, een ander nirvananummer bijvoorbeeld eentje van de unplugged sessie in NY was verstandiger geweest.
QFT.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:29 schreef Fir3fly het volgende:
Lijkt me wel duidelijk dat Jaap wint. Sowieso duizend keer beter dan Kelvin.
Daarom hoop ik dat Maaike nog doorgaat, zoals Angela zei is zij zo goed met liveband....
uiteraard gaat ze doorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:29 schreef Fir3fly het volgende:
Lijkt me wel duidelijk dat Jaap wint. Sowieso duizend keer beter dan Kelvin.
Daarom hoop ik dat Maaike nog doorgaat, zoals Angela zei is zij zo goed met liveband....
Wow wow, hij is bijna royalty onze Japiejo.quote:Jaap Siewertsz van Reesema
das toch altijd zo met een winnaar van een xfactor, idols, popstars etc? Eerste single is stormt altijd door naar de 1e plekquote:
Ik had ook niet anders verwacht hoor, maar 't is toch leuk.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:46 schreef Apotheose het volgende:
[..]
das toch altijd zo met een winnaar van een xfactor, idols, popstars etc? Eerste single is stormt altijd door naar de 1e plek
dat lijkt me gewoon een dubbele voornaamquote:Op zondag 30 mei 2010 12:24 schreef Cee het volgende:
Ik lees op nu.nl dat hij er een achternaam bij heeft gekregen!
[..]
Wow wow, hij is bijna royalty onze Japiejo.
Anyone?quote:Op zondag 30 mei 2010 14:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Weet iemand of de finale nog herhaald wordt? Gek genoeg werd het elke zondag herhaald maar nu zie ik geen Xfactor staan? Of ben ik nou scheel?
Het origineel vind ik redelijk saai anders, voeg in mijn ogen niet veel toe waardoor de uitvoering van Jaap verkrachting zou zijn...quote:
ze hadden beter voor With a little help from my friends kunnen keizenquote:Op maandag 31 mei 2010 08:09 schreef ranja het volgende:
Wel om een keer te zingen in een live show, maar moet dit nou DE single worden? Daar vind ik het wel een vreemde keus voor.
Want? Voor zover ik begreep was dat voornamelijk zijn eigen voorkeur?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:10 schreef Dizer het volgende:
Als ie Nederlandstalig gaat zingen dan hebben ze bij Xfactor echt het dieptepunt bereikt
Ja want Angela riep dat ook. Ik vind dat als "Jury" daar wel een goed oordeel aan moet hebben. Kom op mensen, die gast heeft gewonnen omdat ie een prachtige stem heeft, zijn stem past zeker in de categorie James Blunt / James Morisson en dat wil je toch niet gaan verneuken met Nederlandstalig? Laat ze eens bewijzen dat X-Factor degelijk potentie heeft om een artiest internationaal te laten doorbreken...quote:Op maandag 31 mei 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want? Voor zover ik begreep was dat voornamelijk zijn eigen voorkeur?
Alsof Nederlandstalige muziek per definitie slecht is.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja want Angela riep dat ook. Ik vind dat als "Jury" daar wel een goed oordeel aan moet hebben. Kom op mensen, die gast heeft gewonnen omdat ie een prachtige stem heeft, zijn stem past zeker in de categorie James Blunt / James Morisson en dat wil je toch niet gaan verneuken met Nederlandstalig? Laat ze eens bewijzen dat X-Factor degelijk potentie heeft om een artiest internationaal te laten doorbreken...
Als je 10 platen verkoopt sta je daar al dus dat zegt ook niet veel.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:16 schreef zomer86 het volgende:
Haha internationaal doorbreken, in Amerika wordt je direct uitgekotst als je met zo'n rug/nek over de grens heen gaat.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everybody hurts niet kennen_____!
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:Ik had het verdrongen. Dat was inderdaad een keiharde faal voor ons Jaapke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everybody hurts niet kennen_____!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo Japie lekker meeliften op het succes van Glee met zijn 'single'
het stond meteen al op itunes. Dus massaal downloaden, dacht ik..quote:Op maandag 31 mei 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is het nog te kort uitgebracht
Vind het altijd zo typisch waarom het amerikaanse/engelse xfactor/idol kandidatenwel lukt...quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alsof Nederlandstalige muziek per definitie slecht is.
En internationaal doorbreken gaat toch nooit lukken.
Puur op single verkoop/downloads. De andere lijsten rekenen airplay ook mee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:45 schreef ranja het volgende:
Jaap heeft 2 weken op 10 gestaan in de top 40 en zakt inmiddels weer. Ik denk dat de verkopen last hebben van het alleen als mp3 uitgebracht zijn. Maar Jaap is wel de eerste ido/xfa winnaar waarvan de single niet op 1 komt in de top 40.
ok er is nog een mega top 100 waar hij wel 1 week op 1 stond maar geen idee hoe die wordt samengesteld
quote:Don’t Stop Believin’ van Jaap Reesema is niet echt een grote hit geworden. Weliswaar bereikte het nummer daags na de finale van X Factor 2010 de nummer 1-positie, vervolgens kwam de cover in een vrije val. De verwachting is dat het eigen materiaal van Jaap iets anders in elkaar zal steken. Daarover kunnen we over twee maanden oordelen, want dan moet de ‘eerste’ single van Jaap verschijnen.
Jaap is momenteel volop bezig met het creatieve proces. Voor zijn debuutalbum heeft hij samen geschreven met Christiaan Hof, Bertolf Lentink, Joost Marsman (IOS) en Gordon Groothedde (Nick & Simon).
Onlangs sprak NLpop met Jaaps coach Angela Groothuizen en die heeft er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen met Jaap. “Die redt zich wel. Ik heb hem nu een tijdje niet gesproken door vakanties, maar het gaat heel goed met Jaap.”(bron )
Oh dat kijk ik nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eh, da's meer aan Glee te danken, denk ik
Je mist wat! Maargoed, in die serie zongen ze ook Don't stop believing en daardoor werd het origineel weer massaal gedownload. Jaaps bijdrage is denk ik zeeeer miniem in het succes..quote:
Hopelijk niet.quote:Op maandag 15 november 2010 13:24 schreef iBenny het volgende:
Jaap heeft een nieuwe single...
Klinkt leuk, maar zullen we 'm vaak gaan horen?
Best ok iddquote:Op maandag 15 november 2010 13:24 schreef iBenny het volgende:
Jaap heeft een nieuwe single...
Klinkt leuk, maar zullen we 'm vaak gaan horen?
Waar alle andere talentenjachtenwinnaars ook zijn: nergens.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
Goeie single dus... heeft ook zeer goed gescoord enzo![]()
Waar is Jaap nu?
Wel grappig.. want er zijn er genoeg die wel wat hebben bereikt en waar je nog regelmatig van hoortquote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar alle andere talentenjachtenwinnaars ook zijn: nergens.
Jim enzo, in musicals bedoel je?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel grappig.. want er zijn er genoeg die wel wat hebben bereikt en waar je nog regelmatig van hoort
Oh ja, was vergeten dat er niet gezongen wordt in musicals.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar het was een zangprogramma, geen musicalauditiemeuk.
Zijn album komt in april uit.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
Goeie single dus... heeft ook zeer goed gescoord enzo![]()
Waar is Jaap nu?
4 maart iddquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zijn album komt in april uit.
Hij was van de week ergens op de radio
Okay. Slimme zet denk ik. Voor Nikki heeft het ook gewerkt dat ze ruim de tijd hebben genomen om een goed album te maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
expres, hij wilde geen prefab zooi maar zelf de nummers schrijven
Dat wel ja, maar het is geen 'Op zoek naar ....'quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, was vergeten dat er niet gezongen wordt in musicals.
Ik deel jouw mening!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar het is geen 'Op zoek naar ....'
Een winnaar van een zingwedstrijd moet gaan zingen en albums uitbrengen, niet in een musicals spelen.
Maarja, dat is mijn mening, die blijkbaar door weinig gedeeld worden.
...Wat een heldquote:X Factor-winnaar Jaap wordt pizzabakker
Jaap Reesema opent na de zomer een pizzarestaurant in Amsterdam. De zanger, die twee jaar geleden X Factor won, gaat binnenkort samen met zijn goede vriend Sander Schimmelpenninck een maand naar Parijs om de kneepjes van het pizzabakken te leren, schrijft het AD.
De 27-jarige Jaap kan momenteel leven van het zingen en is niet van plan te stoppen als zanger. "Maar ik heb, als ik een optreden in een week heb, geen zin om de resterende dagen stil te zitten", vertelt hij. "Daarnaast lijkt het me zinvol en veiliger om ook op andere paarden te wedden."
Reesema vindt dat het 'best goed' gaat met zijn muzikale carrière en wil aan de weg blijven timmeren als zanger. "Ik ben bezig met een nieuwe Nederlandstalige cd die over driekwart jaar moet verschijnen."
Jaap is van plan om in het begin zelf achter het fornuis van zijn restaurant te staan en pizza's te bezorgen. "Uiteindelijk willen we het kokkerellen natuurlijk delegeren aan een kok en personeel aannemen, zodat we onze handen weer vrij krijgen voor andere activiteiten." Waar het restaurant Pink Flamingo komt te staan, is nog niet zeker. "We zitten in de afrondende fase met twee vastgoedhandelaren over twee geschikte panden."
Och ja, hij ziet blijkbaar in dat zn verdere roem waarschijnlijk van korte duur is. Hij was toentertijd zogezegd een van de grootste talenten van de talentenjachtwinnaars, en wat hoor je er nu nog van? Amper iets, ja miss op 100% NL draaien ze even zn single 2 weekjes ofzo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef iBenny het volgende:
Een grandioze kick, maar wat mij betreft verdient hij het....
[..]
...Wat een held
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |