Oh dat kijk ik nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eh, da's meer aan Glee te danken, denk ik
Je mist wat! Maargoed, in die serie zongen ze ook Don't stop believing en daardoor werd het origineel weer massaal gedownload. Jaaps bijdrage is denk ik zeeeer miniem in het succes..quote:
Hopelijk niet.quote:Op maandag 15 november 2010 13:24 schreef iBenny het volgende:
Jaap heeft een nieuwe single...
Klinkt leuk, maar zullen we 'm vaak gaan horen?
Best ok iddquote:Op maandag 15 november 2010 13:24 schreef iBenny het volgende:
Jaap heeft een nieuwe single...
Klinkt leuk, maar zullen we 'm vaak gaan horen?
Waar alle andere talentenjachtenwinnaars ook zijn: nergens.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
Goeie single dus... heeft ook zeer goed gescoord enzo![]()
Waar is Jaap nu?
Wel grappig.. want er zijn er genoeg die wel wat hebben bereikt en waar je nog regelmatig van hoortquote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar alle andere talentenjachtenwinnaars ook zijn: nergens.
Jim enzo, in musicals bedoel je?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel grappig.. want er zijn er genoeg die wel wat hebben bereikt en waar je nog regelmatig van hoort
Oh ja, was vergeten dat er niet gezongen wordt in musicals.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar het was een zangprogramma, geen musicalauditiemeuk.
Zijn album komt in april uit.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:02 schreef iBenny het volgende:
Goeie single dus... heeft ook zeer goed gescoord enzo![]()
Waar is Jaap nu?
4 maart iddquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zijn album komt in april uit.
Hij was van de week ergens op de radio
Okay. Slimme zet denk ik. Voor Nikki heeft het ook gewerkt dat ze ruim de tijd hebben genomen om een goed album te maken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
expres, hij wilde geen prefab zooi maar zelf de nummers schrijven
Dat wel ja, maar het is geen 'Op zoek naar ....'quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, was vergeten dat er niet gezongen wordt in musicals.
Ik deel jouw mening!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar het is geen 'Op zoek naar ....'
Een winnaar van een zingwedstrijd moet gaan zingen en albums uitbrengen, niet in een musicals spelen.
Maarja, dat is mijn mening, die blijkbaar door weinig gedeeld worden.
...Wat een heldquote:X Factor-winnaar Jaap wordt pizzabakker
Jaap Reesema opent na de zomer een pizzarestaurant in Amsterdam. De zanger, die twee jaar geleden X Factor won, gaat binnenkort samen met zijn goede vriend Sander Schimmelpenninck een maand naar Parijs om de kneepjes van het pizzabakken te leren, schrijft het AD.
De 27-jarige Jaap kan momenteel leven van het zingen en is niet van plan te stoppen als zanger. "Maar ik heb, als ik een optreden in een week heb, geen zin om de resterende dagen stil te zitten", vertelt hij. "Daarnaast lijkt het me zinvol en veiliger om ook op andere paarden te wedden."
Reesema vindt dat het 'best goed' gaat met zijn muzikale carrière en wil aan de weg blijven timmeren als zanger. "Ik ben bezig met een nieuwe Nederlandstalige cd die over driekwart jaar moet verschijnen."
Jaap is van plan om in het begin zelf achter het fornuis van zijn restaurant te staan en pizza's te bezorgen. "Uiteindelijk willen we het kokkerellen natuurlijk delegeren aan een kok en personeel aannemen, zodat we onze handen weer vrij krijgen voor andere activiteiten." Waar het restaurant Pink Flamingo komt te staan, is nog niet zeker. "We zitten in de afrondende fase met twee vastgoedhandelaren over twee geschikte panden."
Och ja, hij ziet blijkbaar in dat zn verdere roem waarschijnlijk van korte duur is. Hij was toentertijd zogezegd een van de grootste talenten van de talentenjachtwinnaars, en wat hoor je er nu nog van? Amper iets, ja miss op 100% NL draaien ze even zn single 2 weekjes ofzo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef iBenny het volgende:
Een grandioze kick, maar wat mij betreft verdient hij het....
[..]
...Wat een held
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |