Dacht precies hetzelfde. Goed gezongen maar ook saai.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:14 schreef Maanvis het volgende:
niets op aan te merken hoor. beetje saai, dat wel
Jup, z'n nummer keuze gaat hem nekken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jaap gaat nek aan nek met Sumera, zal hij de hete adem van Sumera al in zijn nek voelen? Het siert hem wel dat hij zo bescheiden is, hij kletst niet zo uit zijn nek. Alleen steekt hij zijn nek te weinig uit, speelt steeds op safe met zijn nummers zoals vanavond weer. Hij lijkt me niet het type persoon die iemand met de nek aankijkt.
Misschien wel terecht, maar ik zie geen toekomst voor em als bekende zanger ofzo..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:11 schreef widmfan7 het volgende:
Oerdegelijk is Jaap. Hij gaat het winnen en terecht.
Was dat echt? Ik dacht dat ze gewoon een band hadden gebruikt voor zijn lachquote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:07 schreef Cee het volgende:
Japiejoooo!
Gisteren weer bij Coen & Sander.Die twee zitten vanavond in het Japiejo-vak bij XFA maar ze wilden nog een groot spandoek en t-shirts laten maken, deden een oproep aan mensen die daar in die korte tijd voor konden zorgen (het is gelukt)! En ze drukten 'per ongeluk'
weer op de toetsen van de telefoon om Jaap te bellen. Die nam natuurlijk op maar al snel zeiden C&S dat hij niks mocht zeggen, ook niet lachen, want dan kwamen ze in de problemen, dus ze wilden alleen maar tegen hem praten. Dus gingen ze een heel 'gesprek' met Jaap voeren terwijl je hem aan de andere kant van de lijn steeds hoorde gniffelen. En dat was alles.
![]()
Dat was echt, hij zei vantevoren nog heel even iets maar toen werd hij gemaand om niks meer te zeggen en niet te lachen maar hij moest wel steeds gniffelen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Was dat echt? Ik dacht dat ze gewoon een band hadden gebruikt voor zijn lach
Volgende week hopelijk wat beelden van het afscheid tijdens het introfilmpjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was echt, hij zei vantevoren nog heel even iets maar toen werd hij gemaand om niks meer te zeggen en niet te lachen maar hij moest wel steeds gniffelen.
Morgen gaat mevrouw Jaap naar Curaçao.
Een mannelijke zanger hoeft niet veel te doen om jou te laten kwijlen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zit letterlijk te kwijlen als hij zingt, zo lekker klinkt het..
Als ze Jaap heten niet nee.quote:Op zondag 9 mei 2010 02:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een mannelijke zanger hoeft niet veel te doen om jou te laten kwijlen.
Mee eens, ik ben benieuwd hoe hij dat gaat doenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zit letterlijk te kwijlen als hij zingt, zo lekker klinkt het.. Maar, inderdaad, die ballads kennen we nou wel.. tijd voor iets meer uptempo-igs.
Ja....quote:Op zondag 9 mei 2010 14:06 schreef mercu het volgende:
heeft Jaap nou in vijf show,s elke keer hetzelfde nummer gezongen?
het nummer op zich is niks mis mee en past ook wel bij zn stem vind ik. Maar steeds die uithalen vond ik ook niet echt om aan te horen/te zien. Krijg je zo'n mooie kijk in zn neusgatenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:44 schreef Leigh het volgende:
Dat eerste nummer vond ik geweldig!
Maar die tweede van Bryan Adams.... helemaal nietsWaarom ze uitgerekend dat janknummer voor hem kiezen is me een raadsel. Een 'goed nummer omdat z'n vriendin ver weg zit' is nauwelijks een aanbeveling.
Volgens mij had hij behoorlijk last van zijn strot.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:44 schreef Knipoogje het volgende:
Zijn 2e nummer was vaak ronduit vals. Zijn rauwe stem haalde het net niet. Dan is het niet aangenaam luisteren
exactly my thoughts.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgens mij had hij behoorlijk last van zijn strot.
Gisterenavond was het niet zo heel goed, maar overall blijft hij mijn favoriet.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:20 schreef goofy_goober het volgende:
Vooral door die Gordon, die het liefst met Jaap zijn jaap zou spelen.
Tja of dat voortrekken is weet ik niet.. hij is blijkbaar gewoon populair? Dat is niet voortrekken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:16 schreef iBenny het volgende:
Ik vind wel dat Jaap ietwat wordt voorgetrokken![]()
Er staat deze week een heel artikel over hem in de Veronica Gids..
Ik noem dat voortrekken... Je zit nu nog middenin een wedstrijd en als de een meer aandacht krijgt dan vind ik dat niet echt eerlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Tja of dat voortrekken is weet ik niet.. hij is blijkbaar gewoon populair? Dat is niet voortrekken.
Met Dony ben ik idd wel klaar jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:45 schreef XiC het volgende:
Iedereen heeft Jaap (en Donny ook trouwens) inmiddels wel gezien en is er klaar mee?? toch...
Saaaaaai kunstje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |