Dacht precies hetzelfde. Goed gezongen maar ook saai.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:14 schreef Maanvis het volgende:
niets op aan te merken hoor. beetje saai, dat wel
Jup, z'n nummer keuze gaat hem nekken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:59 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jaap gaat nek aan nek met Sumera, zal hij de hete adem van Sumera al in zijn nek voelen? Het siert hem wel dat hij zo bescheiden is, hij kletst niet zo uit zijn nek. Alleen steekt hij zijn nek te weinig uit, speelt steeds op safe met zijn nummers zoals vanavond weer. Hij lijkt me niet het type persoon die iemand met de nek aankijkt.
Misschien wel terecht, maar ik zie geen toekomst voor em als bekende zanger ofzo..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:11 schreef widmfan7 het volgende:
Oerdegelijk is Jaap. Hij gaat het winnen en terecht.
Was dat echt? Ik dacht dat ze gewoon een band hadden gebruikt voor zijn lachquote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:07 schreef Cee het volgende:
Japiejoooo!
Gisteren weer bij Coen & Sander.Die twee zitten vanavond in het Japiejo-vak bij XFA maar ze wilden nog een groot spandoek en t-shirts laten maken, deden een oproep aan mensen die daar in die korte tijd voor konden zorgen (het is gelukt)! En ze drukten 'per ongeluk'
weer op de toetsen van de telefoon om Jaap te bellen. Die nam natuurlijk op maar al snel zeiden C&S dat hij niks mocht zeggen, ook niet lachen, want dan kwamen ze in de problemen, dus ze wilden alleen maar tegen hem praten. Dus gingen ze een heel 'gesprek' met Jaap voeren terwijl je hem aan de andere kant van de lijn steeds hoorde gniffelen. En dat was alles.
![]()
Dat was echt, hij zei vantevoren nog heel even iets maar toen werd hij gemaand om niks meer te zeggen en niet te lachen maar hij moest wel steeds gniffelen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Was dat echt? Ik dacht dat ze gewoon een band hadden gebruikt voor zijn lach
Volgende week hopelijk wat beelden van het afscheid tijdens het introfilmpjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was echt, hij zei vantevoren nog heel even iets maar toen werd hij gemaand om niks meer te zeggen en niet te lachen maar hij moest wel steeds gniffelen.
Morgen gaat mevrouw Jaap naar Curaçao.
Een mannelijke zanger hoeft niet veel te doen om jou te laten kwijlen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik zit letterlijk te kwijlen als hij zingt, zo lekker klinkt het..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |