Jouw alcohol is blijkbaar nog niet uitgewerkt....quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:53 schreef UltraR het volgende:
Pff, als hij wint, wat waarschijnlijk wel zal gebeuren, brengt hij 1 cd uit en verdwijnt daarna in de vergetelheid. Zoals vrijwel alle winnaars.
Niveau dit jaar is het slechtste wat ik in jaren heb gezien. Popstars had nog een hoger gemiddelde. Pijnlijk voor RTL.
dat vroegen wij ons gister ook al af.... Kan het ook niet zo snel vinden op het wereld wijde webjequote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:11 schreef eleusis het volgende:
Waarom heet dat nummer eigenlijk Margherita?
het nummer gaat niet eens over een pizzaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:34 schreef Cee het volgende:
Hij mist z'n meisje. Uit verdriet krijgt hij vreetbuien. Dus bestelt hij bij de italiaan. En zo heeft ie z'n pizza het liefst.
Nee, over z'n meisje, die hij mist, en daardoor heeft hij honger, en...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
het nummer gaat niet eens over een pizza
ja ik snap je wel. Dat ie zn verdriet wegvreet... Maar ik maak dat nergens uit in het nummerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, over z'n meisje, die hij mist, en daardoor heeft hij honger, en...
moet ik het nog een keer uitleggen?
Volgens mij is het een ook grapje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ik snap je wel. Dat ie zn verdriet wegvreet... Maar ik maak dat nergens uit in het nummerKun je net zo goed zeggen dat ie zn verdriet wegdrinkt met een magherita
Maar goed, het gaat ook helemaal offtopic
ja had ik door. Maar ik mag in sommige gevallen graag met iemand meedenken en met de grap meegaan ipv lachen en thats itquote:
Ik vond hem geweldig, don't worry.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms vallen ze niet al te best. Ik kan niet altijd scherp blijven.
Dit is het Italiaanse origineel, waarin het echt over Margherita gaat:quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:11 schreef eleusis het volgende:
Waarom heet dat nummer eigenlijk Margherita?
Haha, leuk verzonnen!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:51 schreef Cee het volgende:
Tevens tvp
Vandaag is Jaap. De stem van X-Factor.
Vandaag is Jaap. Wie Jaap hoort te zijn.
Vandaag is
Jaap met kop en schou'
mijn hele hart voor jou
Vandaag zingt Jaap gewoon een liedje
voor jou en mij.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:34 schreef Cee het volgende:
Hij mist z'n meisje. Uit verdriet krijgt hij vreetbuien. Dus bestelt hij bij de italiaan. En zo heeft ie z'n pizza het liefst.
Pics van de vriendin!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:05 schreef XMarlies het volgende:
Hij heeft gewoon een beeldschone vriendin...
Ze draaiden 'm zelfs twee keer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |