Vast, ik ken het niet. Maar ik ben dan ook oudquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Wtf is kick ass? Iets gay?
quote:
Ik ken het ook nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast, ik ken het niet. Maar ik ben dan ook oud
Hmm, dat is raar.quote:
Ik ken het wel, maar dan niet als in iets om naar te kijkenquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar dan niet als in iets om naar te kijken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik deed even google, volgens mij een filmquote:
Oh...quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik deed even google, volgens mij een film
Edit: Ja met Nicolas Cage dacht ik, veel reclame van op tv
dit dusquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Oh...
Een film verkiezen boven een liveshow
Je mist er niets aan hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb trouwens te veel gegetenNu heb ik dorst...
Even een pot thee zetten.
Ben GTST aan het kijken, heb nog 4 aflveringen in te halen
Daarom kijk ik geen GTSTquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:09 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Je mist er niets aan hoor
Zag het laatst weer een keertje pfff. Isabella is weer terug? Die was toch dood?
nee die had haar dood in scene gezetquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:09 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Je mist er niets aan hoor
Zag het laatst weer een keertje pfff. Isabella is weer terug? Die was toch dood?
Ben jij de mod van vanavond?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Zo even eten en dan ben ik er klaar voor
wel even zeggen wat je eet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Zo even eten en dan ben ik er klaar voor
wordt het niet saai? telkens dezelfde verhaallijn?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk het al vanaf het begin. Paar jaar niet meer gekeken, en nu kijk ik het weer een tijdje.
Ik ben afgehaakt toen Yasmine erin kwam (Fajah Lourens)
Niet iedereenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel even zeggen wat je eet.
Iedereen heeft het gezegd
quote:
Call of Duty 4 op de PC, online uiteraardquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Call of DutyOnline of niet? Xbox of PS 3?
Ik speel altijn online op de Xbox 360quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Call of Duty 4 op de PC, online uiteraard
Briljant spel
Dat is toch lekker, nou ja mits goed klaargemaaktquote:
We kunnen er een heel menu mee samen stellen.quote:
met ham, prei, spekjes und nomnomnomquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is toch lekker, nou ja mits goed klaargemaakt
Nagerecht maar gewoon een kopje thee of koffie dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We kunnen er een heel menu mee samen stellen.
Voorgerecht: Salade (Marlalala) met brood (Symphonic)
Tussengerecht: quiche (iBenny)
Hoofdgerecht: broodje pittig gehakt (c_a) met patat (Kally)
Nagerecht: ?
frambozensorbetijsquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
Cornettoquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt!quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
Nagerecht: Frambozensorbetijs (Marlalala) en een heerlijk kopje koffie (Kally) of een beker thee (c_a)
Wanneer hebben we een meet
Ik zit na al die voorgerechten al volquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
Voorgerecht: Salade (Marlalala) met brood (Symphonic) en kalfssoep (Joooo-pi)
Nagerecht: Frambozensorbetijs (Marlalala) en een heerlijk kopje koffie (Kally) of een beker thee (c_a)
Maar de avond is nog lang. En anders doen we het zoals de Romeinen. Alles eruit gooien en volgende rondequote:
wat jammer dat ik die tijd heb gemistquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maar de avond is nog lang. En anders doen we het zoals de Romeinen. Alles eruit gooien en volgende ronde
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maar de avond is nog lang. En anders doen we het zoals de Romeinen. Alles eruit gooien en volgende ronde
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
We beginnen gewoon om 3 uur 's middags
Ik ken het probleemquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben trouwens erg moeGister 6 uur me bed uit, vandaag 8 uur
En morgen kan ik weer niet uitslapen, want we moeten voor half 11 naar de bouwmaat. Wat dingen uitzoeken voor de badkamer
Ellende is het, maar straks als het klaar is weet je waarvoor je het hebt gedaanquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben trouwens erg moeGister 6 uur me bed uit, vandaag 8 uur
En morgen kan ik weer niet uitslapen, want we moeten voor half 11 naar de bouwmaat. Wat dingen uitzoeken voor de badkamer
maandag en dinsdag?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaar! Ik moet volgende week maar 2 dagen werkenen dan lekker 5 dagen vrij
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaar! Ik moet volgende week maar 2 dagen werkenen dan lekker 5 dagen vrij
Ik ben officieel gewoon vrij, nou ja hij telt dubbel dus vooruitquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
Yep maandag en dinsdag werkenDan 5 dagen vrij. Maandag, dinsdag en woensdag werken en dan 4 dagen vrij
Op 5 mei ook werken? Wij zoudne eerst ook moeten werken, maar mijn baas vond het lullig dat kerst in het weekend viel, dus kregen we deze dag lekker vrij
Wat is er mis met deze dan?quote:
Vraag of iemand een WK avatar voor je wil makenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:27 schreef Fir3fly het volgende:
Nieuwe avatar nodig, suggesties?
is al aangemaakt.. maar we zijn niet live meerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:24 schreef Koen66 het volgende:
(terecht) geen nieuw live topic meer, dus verder in SC?
Even zeggen dat we hier zitten danquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
is al aangemaakt.. maar we zijn niet live meer
Ik ben niet echt alive meer...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
is al aangemaakt.. maar we zijn niet live meer
Slaap lekker voor straks meisquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ben niet echt alive meer...
Ik ga nog even wat rondscharrelen hier maar wens jullie alvast een fijne nacht en plezante dromen! x
Ik had dus echt niet gedacht dat ik 2de zou staan hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:29 schreef Joooo-pi het volgende:
Dagcijfers.
Benny, je hebt jezelf overtroffen
et moi:
006. 0317 Joooo-pi
hahahaha zo erg is het toch nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ga nog even wat rondscharrelen hier maar wens jullie alvast een fijne nacht en plezante dromen! x
slaap lekker lieve dochterquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Helemaal niets, ik vind em goed geslaagd al zeg ik het zelf. Maar ik hou wel van vernieuwing op z'n tijd.quote:
Ik maak ze liever zelfquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:24 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Vraag of iemand een WK avatar voor je wil maken
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
Ik ga hier ook afhaken, zie jullie iig volgende week, was weer super gezellig
welterustenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
welterustenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:32 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha! Welterusten pappie!![]()
oja, 1 mei, ik krijg mijn zakgeld vandaag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* iBenny geeft een tientje (en 2 euro om een ijsje te kopen)
Nou, is toch meer dan de gemiddelde deelnemer wint!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
Ik zie net dat 257,50euro (eindcijfer: 3974)heb gewonnen met de staatsloterij
Kan ik toch mooi een nieuw leven van kopen
Bedanktquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou, is toch meer dan de gemiddelde deelnemer wint!
Gefeliciteerd!
het was inderdaad supergezelligquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
quote:
Van een nummer 9 daarentegen... Christon, Idols 2006quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:16 schreef Rauzer het volgende:
Nee, zelfs van de winnaars hoor je al weinig, laat staan van een #8
Ik moet werken woensdagquote:
Wat doet christon dan tegenwoordig?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:19 schreef ranja het volgende:
even uit het Sarina topic gehaald:
[..]
Van een nummer 9 daarentegen... Christon, Idols 2006Die doet het toch aardig, misschien wel het best van alle ex-deelnemers.
Die zingt in Rigby.quote:
Ferry (Lucas Sanders) bijvoorbeeld, die sneuvelde in de ronde voor de liveshows.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:32 schreef Rauzer het volgende:
Ja, en er spelen een paar in soaps.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga stemmen
+ 2 Ranja Omdat hij Kim ook leuk vind![]()
Ik heb verse jus op, met peer/chocolade vlaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh.. gaan we nu het XFA-ontbijt samenstellen?
Nee, maar ik heb ze wel en ze zijn lekkerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh.. gaan we nu het XFA-ontbijt samenstellen?
En die speelt echt wel goed in GTST, toch wel 1 van de betere acteurs in gtstquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ferry (Lucas Sanders) bijvoorbeeld, die sneuvelde in de ronde voor de liveshows.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb ze wel en ze zijn lekker
Nee geen eigen nummers.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Was het een goed optreden? Deed ze nog eigen nummers?
Ik ontbijt eigenlijk nooitquote:
morgen weer, ik geef standaard punten aan Rauzer, dus ik moest nu een keuze makenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Kim ook leuk.. en ik krijg geen punten?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan hoeft de rest van het land toch niet in de regen te staan?
Guus Meeuwis, Lisa, Di-Rect, Waylon, Sandy Dane komen hierquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan jullie nog wat doen op 5 mei?
Ik ben ook weer eens vrij
Dan kanmijn laptop niet aan hoor, stream en fokken!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
XFA(songfestival kan je op stream kijken
)
Waylonquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Guus Meeuwis, Lisa, Di-Rect, Waylon, Sandy Dane komen hier
dus daar ga ik dan maar naartoe
2 beeldschermen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan kanmijn laptop niet aan hoor, stream en fokken!
Lisa en VanVelzen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik naar een bevrijdingsfestival ga wordt het ook Zwolle. De Main Stage line up verliest het wel van het podium erna.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:06 schreef iBenny het volgende:
Ik kom er dus net pas achter dat je topics ook als gelezen kan markeren
(alt+r )
Mja, ik vind beiden niet geweldig. Roel maakt er wel altijd een feestje van.quote:
JONGENS, kom op. Jullie vergeten er een. Denk eens na.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:19 schreef ranja het volgende:
even uit het Sarina topic gehaald:
[..]
Van een nummer 9 daarentegen... Christon, Idols 2006Die doet het toch aardig, misschien wel het best van alle ex-deelnemers.
'Ik vind het jammer dat je zo houterig beweegd'quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:54 schreef Cee het volgende:
[..]
JONGENS, kom op. Jullie vergeten er een. Denk eens na.
M'n moeder en ik sms'ten ons een ongeluk voor dit veulen en hij mocht niet eens door.
"Ik denk dat je, ook als je niet door bent, je toch wel een weg weet te vinden."quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
'Ik vind het jammer dat je zo houterig beweegd'
Zie TTquote:
Zo waarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben ook uiteten vanavond
Een vakantie als deze is slecht voor de lijn
M'n zus(je) ook.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:54 schreef Cee het volgende:
[..]
JONGENS, kom op. Jullie vergeten er een. Denk eens na.
M'n moeder en ik sms'ten ons een ongeluk voor dit veulen en hij mocht niet eens door.
Jijquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:10 schreef Marlalala het volgende:
Heb vandaag weer heerlijk op een terrasje gehangen
ik ook trouwens, het was 24 graden, heeeerlijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:10 schreef Marlalala het volgende:
Heb vandaag weer heerlijk op een terrasje gehangen
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:13 :
[..]
ik
a) heb op een zonnig terras in Leiden gezeten.
b) woon in A'dam
c) ben wel warmbloedigsi!
Doeg! Have fun!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook trouwens, het was 24 graden, heeeerlijk.
Ik ben er vandoor
Zweverige post is een beetje Zweverig, Duz.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Cee heeft altijd wel iets goed, al had ze dit niet verwacht.
Vanavond lekker relaxen, weet ik nu al.(en X Factor op de pc terugkijken natuurlijk)
Was je trouwens gevederd of geworteld?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Cee heeft altijd wel iets goed, al had ze dit niet verwacht.
Vanavond lekker relaxen, weet ik nu al.(en X Factor op de pc terugkijken natuurlijk)
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik doe dat nu enorm, zonder actie dut ik in.
Gelukkig, heb er ook de puf niet voorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan loop ik achter de feiten aan, doe maar niet.
Zitten we dan te dutten op een zaterdagavondquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Popstars Brandi
(die uit de meest succesvolle band R3D!je weet wel
)
Nee eigenlijk nietquote:
Van wie?quote:
quote:
Ik heb vanmiddag expres niks gedronken, anders had ik nu echt al geslapenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is er een fijne avond voor.Ik probeer wat te ontzweven.
Ga je een uurtje, zet de wekker, dan een lekkere bak koffie en je kan er weer tegenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik probeer mezelf wakker te houden, als ik nu ga liggen is het ook zzzzzzzzz.
Maar die is zo mooiquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
Hier ook bankhangen, bij ouders, ze hebben avatar nog niet gezien, dus die gaan we kijkenikal voor de derde keer ofzo
Ik heb nu een bak koffie voor m'n neus, straks eens verder zien.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga je een uurtje, zet de wekker, dan een lekkere bak koffie en je kan er weer tegen
Je moet er niet naar kijken, je moet 'm wel opdrinken!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb nu een bak koffie voor m'n neus, straks eens verder zien.![]()
En 'Krijg toch allemaal de kleren.'quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
Bij een War Child concert zingen 'Val van mij part allemaal dood'![]()
![]()
![]()
Doe ik nadat ik gezegd heb dat hij zich toch echt moet scherenquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, ik denk dat hij er dan nog weer wat anders mee gaat doen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar heb ik ook last van, alleen staat garnalenpellen op de een of andere manier met stip op 1.
Preciesquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar heb ik ook last van, alleen staat garnalenpellen op de een of andere manier met stip op 1.
Leuk. Ik volg alleen Vaduz momenteel en dat is erg leukquote:Op zondag 2 mei 2010 00:05 schreef Rauzer het volgende:
Ik ben eens even wat XFA'ers gaan volgen op Twitter!
Je volgt er 9 vriendquote:Op zondag 2 mei 2010 00:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk. Ik volg alleen Vaduz momenteel en dat is erg leuk
Ik zit al weken op je te wachten.quote:
Zeker ja of ook wat oudere muziek die ik nog niet zo goed kende (via de recomendations). Zo heb ik een cd van de metalband Accept aangeschaft en die is erg leuk om te luisteren (Voor mij dan).quote:Op zondag 2 mei 2010 00:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Last.fm is zó tof!![]()
Heel leuk om nieuwe muziek te ontdekken.
Geen wonder dat we 'maar' high zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:41 schreef Bos81 het volgende:
Zeker ja of ook wat oudere muziek die ik nog niet zo goed kende (via de recomendations). Zo heb ik een cd van de metalband Accept aangeschaft en die is erg leuk om te luisteren (Voor mij dan).
Okee. Ja ik heb vrij veel oude muziek/metal op de PC staan, maar de laatste tijd komt er toch wel wat muziek bij van tegenwoordig, zoals Snow Patrol enzo.quote:
het enige metal dat ik in mijn computer heb is de behuizingquote:Op zondag 2 mei 2010 00:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ja ik heb vrij veel oude muziek/metal op de PC staan, maar de laatste tijd komt er toch wel wat muziek bij van tegenwoordig, zoals Snow Patrol enzo.
quote:Op zondag 2 mei 2010 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het enige metal dat ik in mijn computer heb is de behuizing
quote:
Al máánden geleden.quote:Friendship Requested
quote:
quote:
Tjaquote:Last seen: September 2009
Ook gij Brutus?quote:Op zondag 2 mei 2010 08:42 schreef Cee het volgende:
Jawel joh.Oemph, ik wil om 10 uur gaan Zumba'en maar het regent en ik wil niet nat worden.
Vanmiddag barbecue.
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:57 schreef Cee het volgende:
Van huis uit moet ik voor Ajax zijn, maar ik hoop dat Twente er met de beker vandoor gaat.Maar dat mag ik niet te hard uiten want dan word ik gelynched .
Nee hoor dan ga jij de BBQ niet missen, als je gelynched wordt dan lig jij gewoon OP de BBQquote:Op zondag 2 mei 2010 11:57 schreef Cee het volgende:
Maar dat mag ik niet te hard uiten want dan word ik gelynched en mis ik dus de bbq vanavond.
Nogmaals, bbq vanavond.
Hahaha vraag me wel eens af hoe het gaat met die jongen en zijn AZ-tattoeage 'AZ kampioen 2007'quote:Op zondag 2 mei 2010 11:43 schreef Rauzer het volgende:
Damn, ik voel echt die spanning van drie jaar geleden weerHopelijk met een betere afloop dit keer
.
Twente kan geeneens de beker winnen, dat zijn alleen Ajax en Feyenoord die daarvoor in aanmerking komenquote:Op zondag 2 mei 2010 11:57 schreef Cee het volgende:
Ik ga straks eerst bij m'n zusje en d'r vriend, samen met m'n ouders, Eredivisie kijken. Niet dat ik zo über-geïnteresseerd ben, maar ach. Van huis uit moet ik voor Ajax zijn, maar stiekum hoop ik dat Twente er met de beker vandoor gaat.Maar dat mag ik niet te hard uiten want dan word ik gelynched en mis ik dus de bbq vanavond.
Nogmaals, bbq vanavond.
Twente is al uit de beker en de eredivisie gaat om een schaalquote:Op zondag 2 mei 2010 11:57 schreef Cee het volgende:
Ik ga straks eerst bij m'n zusje en d'r vriend, samen met m'n ouders, Eredivisie kijken. Niet dat ik zo über-geïnteresseerd ben, maar ach. Van huis uit moet ik voor Ajax zijn, maar stiekum hoop ik dat Twente er met de beker vandoor gaat.Maar dat mag ik niet te hard uiten want dan word ik gelynched en mis ik dus de bbq vanavond.
Nogmaals, bbq vanavond.
Voetballen om een schaal..dát maakt het allemaal nog een tikkeltje ergerquote:Op zondag 2 mei 2010 12:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Twente is al uit de beker en de eredivisie gaat om een schaal
Dat vraag ik me straks ook af bij al die Twente-supporters die gister een (gratis) tattoo hebben laten zettenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha vraag me wel eens af hoe het gaat met die jongen en zijn AZ-tattoeage 'AZ kampioen 2007'
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat vraag ik me straks ook af bij al die Twente-supporters die gister een (gratis) tattoo hebben laten zetten
Die schaal lijkt een beetje op de Arena. Laten we hopen dat het de enige schaal is in de Arena vandaagquote:Op zondag 2 mei 2010 12:16 schreef Joooo-pi het volgende:
* Joooo-pi gaat even met de schaal rond:
[ afbeelding ]
Ik dacht al toen ik het typte, "Hmm. Iets klopt er niet in de zin maar ik weet niet wat." Die beker dus.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Twente is al uit de beker en de eredivisie gaat om een schaal
Mmmm bitterballetje nomnomnom.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:16 schreef Joooo-pi het volgende:
* Joooo-pi gaat even met de schaal rond:
[ afbeelding ]
de echte schaal krijgen we vandaag ook hequote:Op zondag 2 mei 2010 12:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die schaal lijkt een beetje op de Arena. Laten we hopen dat het de enige schaal is in de Arena vandaag
2 schermen hierzoquote:Op zondag 2 mei 2010 14:20 schreef Rauzer het volgende:
Zo, beide SopCast-channels aan, twee wedstrijden tegelijkertijd kijken
pm met streams?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:20 schreef Rauzer het volgende:
Zo, beide SopCast-channels aan, twee wedstrijden tegelijkertijd kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |