Nou, is toch meer dan de gemiddelde deelnemer wint!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
Ik zie net dat 257,50euro (eindcijfer: 3974)heb gewonnen met de staatsloterij
Kan ik toch mooi een nieuw leven van kopen
Bedanktquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou, is toch meer dan de gemiddelde deelnemer wint!
Gefeliciteerd!
het was inderdaad supergezelligquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
Ik ga hier ook afhaken, zie jullie iig volgende week, was weer super gezellig
quote:
Van een nummer 9 daarentegen... Christon, Idols 2006quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:16 schreef Rauzer het volgende:
Nee, zelfs van de winnaars hoor je al weinig, laat staan van een #8
Ik moet werken woensdagquote:
Wat doet christon dan tegenwoordig?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:19 schreef ranja het volgende:
even uit het Sarina topic gehaald:
[..]
Van een nummer 9 daarentegen... Christon, Idols 2006Die doet het toch aardig, misschien wel het best van alle ex-deelnemers.
Die zingt in Rigby.quote:
Ferry (Lucas Sanders) bijvoorbeeld, die sneuvelde in de ronde voor de liveshows.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:32 schreef Rauzer het volgende:
Ja, en er spelen een paar in soaps.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga stemmen
+ 2 Ranja Omdat hij Kim ook leuk vind![]()
Ik heb verse jus op, met peer/chocolade vlaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh.. gaan we nu het XFA-ontbijt samenstellen?
Nee, maar ik heb ze wel en ze zijn lekkerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh.. gaan we nu het XFA-ontbijt samenstellen?
En die speelt echt wel goed in GTST, toch wel 1 van de betere acteurs in gtstquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ferry (Lucas Sanders) bijvoorbeeld, die sneuvelde in de ronde voor de liveshows.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb ze wel en ze zijn lekker
Nee geen eigen nummers.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Was het een goed optreden? Deed ze nog eigen nummers?
Ik ontbijt eigenlijk nooitquote:
morgen weer, ik geef standaard punten aan Rauzer, dus ik moest nu een keuze makenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind Kim ook leuk.. en ik krijg geen punten?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan hoeft de rest van het land toch niet in de regen te staan?
Guus Meeuwis, Lisa, Di-Rect, Waylon, Sandy Dane komen hierquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
Gaan jullie nog wat doen op 5 mei?
Ik ben ook weer eens vrij
Dan kanmijn laptop niet aan hoor, stream en fokken!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
XFA(songfestival kan je op stream kijken
)
Waylonquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Guus Meeuwis, Lisa, Di-Rect, Waylon, Sandy Dane komen hier
dus daar ga ik dan maar naartoe
2 beeldschermen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan kanmijn laptop niet aan hoor, stream en fokken!
Lisa en VanVelzen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik naar een bevrijdingsfestival ga wordt het ook Zwolle. De Main Stage line up verliest het wel van het podium erna.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:06 schreef iBenny het volgende:
Ik kom er dus net pas achter dat je topics ook als gelezen kan markeren
(alt+r )
Mja, ik vind beiden niet geweldig. Roel maakt er wel altijd een feestje van.quote:
JONGENS, kom op. Jullie vergeten er een. Denk eens na.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:19 schreef ranja het volgende:
even uit het Sarina topic gehaald:
[..]
Van een nummer 9 daarentegen... Christon, Idols 2006Die doet het toch aardig, misschien wel het best van alle ex-deelnemers.
'Ik vind het jammer dat je zo houterig beweegd'quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:54 schreef Cee het volgende:
[..]
JONGENS, kom op. Jullie vergeten er een. Denk eens na.
M'n moeder en ik sms'ten ons een ongeluk voor dit veulen en hij mocht niet eens door.
"Ik denk dat je, ook als je niet door bent, je toch wel een weg weet te vinden."quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
'Ik vind het jammer dat je zo houterig beweegd'
Zie TTquote:
Zo waarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben ook uiteten vanavond
Een vakantie als deze is slecht voor de lijn
M'n zus(je) ook.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:54 schreef Cee het volgende:
[..]
JONGENS, kom op. Jullie vergeten er een. Denk eens na.
M'n moeder en ik sms'ten ons een ongeluk voor dit veulen en hij mocht niet eens door.
Jijquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:10 schreef Marlalala het volgende:
Heb vandaag weer heerlijk op een terrasje gehangen
ik ook trouwens, het was 24 graden, heeeerlijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:10 schreef Marlalala het volgende:
Heb vandaag weer heerlijk op een terrasje gehangen
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:13 :
[..]
ik
a) heb op een zonnig terras in Leiden gezeten.
b) woon in A'dam
c) ben wel warmbloedigsi!
Doeg! Have fun!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook trouwens, het was 24 graden, heeeerlijk.
Ik ben er vandoor
Zweverige post is een beetje Zweverig, Duz.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Cee heeft altijd wel iets goed, al had ze dit niet verwacht.
Vanavond lekker relaxen, weet ik nu al.(en X Factor op de pc terugkijken natuurlijk)
Was je trouwens gevederd of geworteld?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Cee heeft altijd wel iets goed, al had ze dit niet verwacht.
Vanavond lekker relaxen, weet ik nu al.(en X Factor op de pc terugkijken natuurlijk)
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik doe dat nu enorm, zonder actie dut ik in.
Gelukkig, heb er ook de puf niet voorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan loop ik achter de feiten aan, doe maar niet.
Zitten we dan te dutten op een zaterdagavondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |