Ja echt!quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
Voorgerecht: Salade (Marlalala) met brood (Symphonic)
Tussengerecht: quiche (iBenny)
Hoofdgerecht: broodje pittig gehakt (c_a) met patat (Kally)
Nagerecht: Frambozensorbetijs (Marlalala) en een heerlijk kopje koffie (Kally) of een beker thee (c_a)
Wanneer hebben we een meet
Ik zit na al die voorgerechten al volquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
Voorgerecht: Salade (Marlalala) met brood (Symphonic) en kalfssoep (Joooo-pi)
Tussengerecht: quiche (iBenny)
Hoofdgerecht: broodje pittig gehakt (c_a) met patat (Kally)
Nagerecht: Frambozensorbetijs (Marlalala) en een heerlijk kopje koffie (Kally) of een beker thee (c_a)
Maar de avond is nog lang. En anders doen we het zoals de Romeinen. Alles eruit gooien en volgende rondequote:
wat jammer dat ik die tijd heb gemistquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maar de avond is nog lang. En anders doen we het zoals de Romeinen. Alles eruit gooien en volgende ronde
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maar de avond is nog lang. En anders doen we het zoals de Romeinen. Alles eruit gooien en volgende ronde
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
We beginnen gewoon om 3 uur 's middags
Ik ken het probleemquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben trouwens erg moeGister 6 uur me bed uit, vandaag 8 uur
En morgen kan ik weer niet uitslapen, want we moeten voor half 11 naar de bouwmaat. Wat dingen uitzoeken voor de badkamer
Ellende is het, maar straks als het klaar is weet je waarvoor je het hebt gedaanquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben trouwens erg moeGister 6 uur me bed uit, vandaag 8 uur
En morgen kan ik weer niet uitslapen, want we moeten voor half 11 naar de bouwmaat. Wat dingen uitzoeken voor de badkamer
maandag en dinsdag?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaar! Ik moet volgende week maar 2 dagen werkenen dan lekker 5 dagen vrij
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaar! Ik moet volgende week maar 2 dagen werkenen dan lekker 5 dagen vrij
Ik ben officieel gewoon vrij, nou ja hij telt dubbel dus vooruitquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
Yep maandag en dinsdag werkenDan 5 dagen vrij. Maandag, dinsdag en woensdag werken en dan 4 dagen vrij
Op 5 mei ook werken? Wij zoudne eerst ook moeten werken, maar mijn baas vond het lullig dat kerst in het weekend viel, dus kregen we deze dag lekker vrij
Wat is er mis met deze dan?quote:
Vraag of iemand een WK avatar voor je wil makenquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:27 schreef Fir3fly het volgende:
Nieuwe avatar nodig, suggesties?
is al aangemaakt.. maar we zijn niet live meerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:24 schreef Koen66 het volgende:
(terecht) geen nieuw live topic meer, dus verder in SC?
Even zeggen dat we hier zitten danquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
is al aangemaakt.. maar we zijn niet live meer
Ik ben niet echt alive meer...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
is al aangemaakt.. maar we zijn niet live meer
Slaap lekker voor straks meisquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ben niet echt alive meer...
Ik ga nog even wat rondscharrelen hier maar wens jullie alvast een fijne nacht en plezante dromen! x
Ik had dus echt niet gedacht dat ik 2de zou staan hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:29 schreef Joooo-pi het volgende:
Dagcijfers.
Benny, je hebt jezelf overtroffen
et moi:
006. 0317 Joooo-pi
hahahaha zo erg is het toch nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ga nog even wat rondscharrelen hier maar wens jullie alvast een fijne nacht en plezante dromen! x
slaap lekker lieve dochterquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Helemaal niets, ik vind em goed geslaagd al zeg ik het zelf. Maar ik hou wel van vernieuwing op z'n tijd.quote:
Ik maak ze liever zelfquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:24 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Vraag of iemand een WK avatar voor je wil maken
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
Ik ga hier ook afhaken, zie jullie iig volgende week, was weer super gezellig
welterustenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
welterustenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:32 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:32 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha! Welterusten pappie!![]()
oja, 1 mei, ik krijg mijn zakgeld vandaag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* iBenny geeft een tientje (en 2 euro om een ijsje te kopen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |