nee die had haar dood in scene gezetquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:09 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Je mist er niets aan hoor
Zag het laatst weer een keertje pfff. Isabella is weer terug? Die was toch dood?
Ben jij de mod van vanavond?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Zo even eten en dan ben ik er klaar voor
wel even zeggen wat je eet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Zo even eten en dan ben ik er klaar voor
wordt het niet saai? telkens dezelfde verhaallijn?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk het al vanaf het begin. Paar jaar niet meer gekeken, en nu kijk ik het weer een tijdje.
Ik ben afgehaakt toen Yasmine erin kwam (Fajah Lourens)
Niet iedereenquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel even zeggen wat je eet.
Iedereen heeft het gezegd
quote:
Call of Duty 4 op de PC, online uiteraardquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Call of DutyOnline of niet? Xbox of PS 3?
Ik speel altijn online op de Xbox 360quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Call of Duty 4 op de PC, online uiteraard
Briljant spel
Dat is toch lekker, nou ja mits goed klaargemaaktquote:
We kunnen er een heel menu mee samen stellen.quote:
met ham, prei, spekjes und nomnomnomquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is toch lekker, nou ja mits goed klaargemaakt
Nagerecht maar gewoon een kopje thee of koffie dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We kunnen er een heel menu mee samen stellen.
Voorgerecht: Salade (Marlalala) met brood (Symphonic)
Tussengerecht: quiche (iBenny)
Hoofdgerecht: broodje pittig gehakt (c_a) met patat (Kally)
Nagerecht: ?
frambozensorbetijsquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
Cornettoquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |