Ik stap naar de SCquote:
quote:
Aantal posts x2 met 2 Live slowchatsquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:38 schreef Anonymousz het volgende:
echt stom
dat de finale gelijk begint met het ESF
Ach, vermoedelijk haalt NL toch de finale niet bij het ESF.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:38 schreef Anonymousz het volgende:
echt stom
tot 7 meiquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga ook maar stoppen, misschien straks nog ff een post
In ieder geval bedankt voor de gezelligheid en welterusten![]()
![]()
Ik heb mijn keuze al gemaaktquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:38 schreef Anonymousz het volgende:
echt stom
Doeiiiiiquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga ook maar stoppen, misschien straks nog ff een post
In ieder geval bedankt voor de gezelligheid en welterusten![]()
![]()
ik ookquote:
dan heb je dat goed gezienquote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:01 schreef Tomoya het volgende:
Sarina eruit? Nadat ik de optredens op internet heb gezien, vind ik het wel zwaar onterecht dat zij en Kelvin in de gevarenzone zaten.
XFAquote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat wordt het? Ik heb nog geen idee namelijk
Ik denk ESFquote:
Ik volg XFA van begin tot eind, dus XFA it will bequote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat wordt het? Ik heb nog geen idee namelijk
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik volg XFA van begin tot eind, dus XFA it will be
De liveshow kun je ook kijken als je wil?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gewoon al 3 weken lang niet kunnen kijken!
Zit nu de uitslag te kijken. Om de een of andere reden heb ik die wel geprogrammeerd staan...
Hangt er wel van af wie in de finale komen. Bv finale Jaap + BadBoys + Kelvin ga ik echt niet kijken. Eigenlijk elke combinatie waar Sumera en/of Maaike niet bij zit ga ik niet kijkenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:14 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je bent geschorst omdat je geen internet hebtquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Misschien ben ik er vrijdag niet "live" bij, omdat ik geen internet thuis heb. Hooguit wat met de android, maar echt mee chatten gaat dan niet lukken
Nou ja, het voordeel is dat ik echt eens goed X-Factor kan kijken. Anders moet je toch je aandacht verdelen tussen Fok! en TVquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je bent geschorst omdat je geen internet hebt
Ik loop me ook altijd de pleuris tussen de tv en de pcquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:56 schreef Joooo-pi het volgende:
Nou ja, het voordeel is dat ik echt eens goed X-Factor kan kijken. Anders moet je toch je aandacht verdelen tussen Fok! en TV![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien vervang ik je wel Joooo-pi, in XFA Live.
Goed idee, weet niet of ik op tijd thuis ben voor XFAquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Lastigquote:
Welke film?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ben er vanavond weer niet echt bij.. heel even, in 't begin
maar we gaan naar de bios
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |