SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel succes iedereen en veel plezier met de kampioensstrijd
[ Bericht 15% gewijzigd door FL_Freak op 02-05-2010 13:41:04 ]
quote:
Lang leve Eredivisie Livequote:Op zondag 2 mei 2010 13:11 schreef el-mer1 het volgende:
Hier verder, top!
Weet iemand waar de wedstrijden te zien zijn op sobcast? kijk steeds op livetv.ru maar daar is helemaal niets te zien nog, kan evt. via pb natuurlijk!
Wou eerst 2 kijkcodes kopen maar het blijkt dat je maar een kijkcode per huishouden kan gebruiken..
Als de Twente spelers zo zenuwachtig zijn als ik ben gaan ze die pot nooit winnend afsluiten, laten we het hopen;)
PMquote:Op zondag 2 mei 2010 13:11 schreef el-mer1 het volgende:
Hier verder, top!
Weet iemand waar de wedstrijden te zien zijn op sobcast? kijk steeds op livetv.ru maar daar is helemaal niets te zien nog, kan evt. via pb natuurlijk!
Wou eerst 2 kijkcodes kopen maar het blijkt dat je maar een kijkcode per huishouden kan gebruiken..
Als de Twente spelers zo zenuwachtig zijn als ik ben gaan ze die pot nooit winnend afsluiten, laten we het hopen;)
Doe mij ook eens.quote:
De NOS beschouwt nu ook voor tot de aftrap.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:14 schreef msnk het volgende:
Wat praat Humberto Tan veel zeg. En altijd op de verkeerde momenten
Zou kunnen, maar ik hoop dat het mee gaat vallen.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:16 schreef Oom_Agent het volgende:
Vanuit de richting Venlo nadert een onweersbui. Het zou kunnen dat het veld in Nijmegen straks niet bespeelbaar is. De bui wordt met de minuut zwaarder.
Die bui is hier net weg, klein wolkbreukje was het wel jaquote:Op zondag 2 mei 2010 13:16 schreef Oom_Agent het volgende:
Vanuit de richting Venlo nadert een onweersbui. Het zou kunnen dat het veld in Nijmegen straks niet bespeelbaar is. De bui wordt met de minuut zwaarder.
Die houdt wijselijk zijn bek als Steve iets leuks zegtquote:Op zondag 2 mei 2010 13:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De NOS beschouwt nu ook voor tot de aftrap.
Dan heb je Joep Schreuder, misschien nog wel erger.
Internet is groot.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ga waarschijnlijk Langs de Lijn luisteren.
Dat is de enige manier voor mij om er iets meer van mee te krijgen dan alleen cijfertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |