quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Popstars Brandi
(die uit de meest succesvolle band R3D!je weet wel
)
Nee eigenlijk nietquote:
Van wie?quote:
quote:
Ik heb vanmiddag expres niks gedronken, anders had ik nu echt al geslapenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is er een fijne avond voor.Ik probeer wat te ontzweven.
Ga je een uurtje, zet de wekker, dan een lekkere bak koffie en je kan er weer tegenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik probeer mezelf wakker te houden, als ik nu ga liggen is het ook zzzzzzzzz.
Maar die is zo mooiquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
Hier ook bankhangen, bij ouders, ze hebben avatar nog niet gezien, dus die gaan we kijkenikal voor de derde keer ofzo
Ik heb nu een bak koffie voor m'n neus, straks eens verder zien.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga je een uurtje, zet de wekker, dan een lekkere bak koffie en je kan er weer tegen
Je moet er niet naar kijken, je moet 'm wel opdrinken!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb nu een bak koffie voor m'n neus, straks eens verder zien.![]()
En 'Krijg toch allemaal de kleren.'quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
Bij een War Child concert zingen 'Val van mij part allemaal dood'![]()
![]()
![]()
Doe ik nadat ik gezegd heb dat hij zich toch echt moet scherenquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, ik denk dat hij er dan nog weer wat anders mee gaat doen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar heb ik ook last van, alleen staat garnalenpellen op de een of andere manier met stip op 1.
Preciesquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar heb ik ook last van, alleen staat garnalenpellen op de een of andere manier met stip op 1.
Leuk. Ik volg alleen Vaduz momenteel en dat is erg leukquote:Op zondag 2 mei 2010 00:05 schreef Rauzer het volgende:
Ik ben eens even wat XFA'ers gaan volgen op Twitter!
Je volgt er 9 vriendquote:Op zondag 2 mei 2010 00:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk. Ik volg alleen Vaduz momenteel en dat is erg leuk
Ik zit al weken op je te wachten.quote:
Zeker ja of ook wat oudere muziek die ik nog niet zo goed kende (via de recomendations). Zo heb ik een cd van de metalband Accept aangeschaft en die is erg leuk om te luisteren (Voor mij dan).quote:Op zondag 2 mei 2010 00:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Last.fm is zó tof!![]()
Heel leuk om nieuwe muziek te ontdekken.
Geen wonder dat we 'maar' high zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 00:41 schreef Bos81 het volgende:
Zeker ja of ook wat oudere muziek die ik nog niet zo goed kende (via de recomendations). Zo heb ik een cd van de metalband Accept aangeschaft en die is erg leuk om te luisteren (Voor mij dan).
Okee. Ja ik heb vrij veel oude muziek/metal op de PC staan, maar de laatste tijd komt er toch wel wat muziek bij van tegenwoordig, zoals Snow Patrol enzo.quote:
het enige metal dat ik in mijn computer heb is de behuizingquote:Op zondag 2 mei 2010 00:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ja ik heb vrij veel oude muziek/metal op de PC staan, maar de laatste tijd komt er toch wel wat muziek bij van tegenwoordig, zoals Snow Patrol enzo.
quote:Op zondag 2 mei 2010 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het enige metal dat ik in mijn computer heb is de behuizing
quote:
Al máánden geleden.quote:Friendship Requested
quote:
quote:
Tjaquote:Last seen: September 2009
Ook gij Brutus?quote:Op zondag 2 mei 2010 08:42 schreef Cee het volgende:
Jawel joh.Oemph, ik wil om 10 uur gaan Zumba'en maar het regent en ik wil niet nat worden.
Vanmiddag barbecue.
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:57 schreef Cee het volgende:
Van huis uit moet ik voor Ajax zijn, maar ik hoop dat Twente er met de beker vandoor gaat.Maar dat mag ik niet te hard uiten want dan word ik gelynched .
Nee hoor dan ga jij de BBQ niet missen, als je gelynched wordt dan lig jij gewoon OP de BBQquote:Op zondag 2 mei 2010 11:57 schreef Cee het volgende:
Maar dat mag ik niet te hard uiten want dan word ik gelynched en mis ik dus de bbq vanavond.
Nogmaals, bbq vanavond.
Hahaha vraag me wel eens af hoe het gaat met die jongen en zijn AZ-tattoeage 'AZ kampioen 2007'quote:Op zondag 2 mei 2010 11:43 schreef Rauzer het volgende:
Damn, ik voel echt die spanning van drie jaar geleden weerHopelijk met een betere afloop dit keer
.
Twente kan geeneens de beker winnen, dat zijn alleen Ajax en Feyenoord die daarvoor in aanmerking komenquote:Op zondag 2 mei 2010 11:57 schreef Cee het volgende:
Ik ga straks eerst bij m'n zusje en d'r vriend, samen met m'n ouders, Eredivisie kijken. Niet dat ik zo über-geïnteresseerd ben, maar ach. Van huis uit moet ik voor Ajax zijn, maar stiekum hoop ik dat Twente er met de beker vandoor gaat.Maar dat mag ik niet te hard uiten want dan word ik gelynched en mis ik dus de bbq vanavond.
Nogmaals, bbq vanavond.
Twente is al uit de beker en de eredivisie gaat om een schaalquote:Op zondag 2 mei 2010 11:57 schreef Cee het volgende:
Ik ga straks eerst bij m'n zusje en d'r vriend, samen met m'n ouders, Eredivisie kijken. Niet dat ik zo über-geïnteresseerd ben, maar ach. Van huis uit moet ik voor Ajax zijn, maar stiekum hoop ik dat Twente er met de beker vandoor gaat.Maar dat mag ik niet te hard uiten want dan word ik gelynched en mis ik dus de bbq vanavond.
Nogmaals, bbq vanavond.
Voetballen om een schaal..dát maakt het allemaal nog een tikkeltje ergerquote:Op zondag 2 mei 2010 12:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Twente is al uit de beker en de eredivisie gaat om een schaal
Dat vraag ik me straks ook af bij al die Twente-supporters die gister een (gratis) tattoo hebben laten zettenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha vraag me wel eens af hoe het gaat met die jongen en zijn AZ-tattoeage 'AZ kampioen 2007'
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat vraag ik me straks ook af bij al die Twente-supporters die gister een (gratis) tattoo hebben laten zetten
Die schaal lijkt een beetje op de Arena. Laten we hopen dat het de enige schaal is in de Arena vandaagquote:Op zondag 2 mei 2010 12:16 schreef Joooo-pi het volgende:
* Joooo-pi gaat even met de schaal rond:
[ afbeelding ]
Ik dacht al toen ik het typte, "Hmm. Iets klopt er niet in de zin maar ik weet niet wat." Die beker dus.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Twente is al uit de beker en de eredivisie gaat om een schaal
Mmmm bitterballetje nomnomnom.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:16 schreef Joooo-pi het volgende:
* Joooo-pi gaat even met de schaal rond:
[ afbeelding ]
de echte schaal krijgen we vandaag ook hequote:Op zondag 2 mei 2010 12:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die schaal lijkt een beetje op de Arena. Laten we hopen dat het de enige schaal is in de Arena vandaag
2 schermen hierzoquote:Op zondag 2 mei 2010 14:20 schreef Rauzer het volgende:
Zo, beide SopCast-channels aan, twee wedstrijden tegelijkertijd kijken
pm met streams?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:20 schreef Rauzer het volgende:
Zo, beide SopCast-channels aan, twee wedstrijden tegelijkertijd kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |