Voetballen om een schaal..dát maakt het allemaal nog een tikkeltje ergerquote:Op zondag 2 mei 2010 12:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Twente is al uit de beker en de eredivisie gaat om een schaal
Dat vraag ik me straks ook af bij al die Twente-supporters die gister een (gratis) tattoo hebben laten zettenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha vraag me wel eens af hoe het gaat met die jongen en zijn AZ-tattoeage 'AZ kampioen 2007'
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat vraag ik me straks ook af bij al die Twente-supporters die gister een (gratis) tattoo hebben laten zetten
Die schaal lijkt een beetje op de Arena. Laten we hopen dat het de enige schaal is in de Arena vandaagquote:Op zondag 2 mei 2010 12:16 schreef Joooo-pi het volgende:
* Joooo-pi gaat even met de schaal rond:
[ afbeelding ]
Ik dacht al toen ik het typte, "Hmm. Iets klopt er niet in de zin maar ik weet niet wat." Die beker dus.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Twente is al uit de beker en de eredivisie gaat om een schaal
Mmmm bitterballetje nomnomnom.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:16 schreef Joooo-pi het volgende:
* Joooo-pi gaat even met de schaal rond:
[ afbeelding ]
de echte schaal krijgen we vandaag ook hequote:Op zondag 2 mei 2010 12:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die schaal lijkt een beetje op de Arena. Laten we hopen dat het de enige schaal is in de Arena vandaag
2 schermen hierzoquote:Op zondag 2 mei 2010 14:20 schreef Rauzer het volgende:
Zo, beide SopCast-channels aan, twee wedstrijden tegelijkertijd kijken
pm met streams?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:20 schreef Rauzer het volgende:
Zo, beide SopCast-channels aan, twee wedstrijden tegelijkertijd kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |