Dus kopkaas is wel iets voor jou?quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
indien nodig wel. Wij SC'ers gebruiken de beschikbare middelen om elkaar te helpen.
Dat dus.quote:
quote:
Niks voor mj dus.quote:
Mij bedoel ik dus.quote:
Hč Max, tof dat je hebt willen doen!quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:25 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
Goedenmiddag,
Op verzoek van een, ook voor jullie, bekende heb ik een account op FOK! aangemaakt.
Ik hoop dat ik hier welkom ben en veel van jullie kan leren.
Mįxima
Alleen omdat jij met Alexander op een zelfde vliegveld hebt gezeten. Hij spreekt nog over de avonden dat jij en je collegas van de bewaking samen met hem een glas bier dronken.quote:
Die avonden waren wel super:Yquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:44 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Alleen omdat jij met Alexander op een zelfde vliegveld hebt gezeten. Hij spreekt nog over de avonden dat jij en je collegas van de bewaking samen met hem een glas bier dronken.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:47 schreef Cobra4 het volgende:
En nu ga ik snurken. Om 2100 uur gaat de wekker weer.
Ik ben net klaar met werken. De rest zal wel stomdronken op bed liggen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
rustig, iedereen was koninginnedag vieren?
Dan denk ik dat ik zo maar een biertje ga drinken voor ik ga slapen.quote:
Het ergste wat kan gebeuren!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
- ze heeft besloten dat de twee vrijgezellenfeestjes samen moeten eindigen
Daar is totaal niets gezelligs aan. De hele avond/nacht heb je lol. Moet je indimmen omdat de vrouwen erbij zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
blijft altijd een gevoelig discussiepunt, want het is zo gezellig. Zucht....
Waarom moet je indimmen als er vrouwen bij zijnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar is totaal niets gezelligs aan. De hele avond/nacht heb je lol. Moet je indimmen omdat de vrouwen erbij zijn.
Ik durf te beweren dat het idee om samen te eindigen voor 99,9% van de bruid afkomstig is.
ja dat moet (meestal dan)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waarom moet je indimmen als er vrouwen bij zijn
Wat had ie dan moeten zeggen? Ik heb het super naar mijn zin zonder jou!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Is echt zoToen de broer van m'n vriend ging trouwen hadden zij wel aparte vrijgezellenfeesten (kwamen we elkaar halverwege de kroegentocht in dezelfde kroeg tegen
) en toen had m'n vriend iets van 'ik vind het heul niet zo gezellig zo'
Ach misschien verandert hij nog van gedachten, mij boeit het iets minder
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Etsie is de uitzondering die de regel bevestigt
Ik heb een redelijk aantal vrijgezellenfeesten meegemaakt. En iedere keer dat wij de bruid (per ongeluk) tegenkwamen ging die compleet over de zeik als zij er achter kwam dat de bruidegom een erg leuke tijd zonder haar had. Andersom was natuurlijk geen probleem. "Dat is anders".quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waarom moet je indimmen als er vrouwen bij zijn
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:42 schreef Etcetera het volgende:
Wat een onzinAls je samen met vrienden niet net zoveel lol kunt hebben als alleen met vrienden, is er dan wel een goede basis voor een huwelijk
Het énige wat ik van m'n vriend verwacht - en dat geldt overigens niet alleen voor hem - is dat hij zich niet compleet vol laat lopen. Maar dat is puur omdat ik er niet goed tegen kan om iemand zó compleet ladderzat te zien dat hij van voren niet meer weet dat hij van achteren leeft.
En waar hij staat, kun je ook zij neer zetten.
Niet met Etcie. Die staat aan onze kant.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk dat dit een kansloze discussie word![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk aantal vrijgezellenfeesten meegemaakt. En iedere keer dat wij de bruid (per ongeluk) tegenkwamen ging die compleet over de zeik als zij er achter kwam dat de bruidegom een erg leuke tijd zonder haar had. Andersom was natuurlijk geen probleem. "Dat is anders".
quote:
Ik heb je nooit persoonlijk ontmoet, maar gezien onze virtuele ontmoetingen ga ik er vanuit dat dit niet het geval zal zijn.quote:
Wanneer ik het zover heb zal ik het je laten wetenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heeft dat - net als bij zwangerschap - met een verandering van de hormoonhuishouding te maken?
Als dat het geval is....
Is je moppie zwanger!?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heeft dat - net als bij zwangerschap - met een verandering van de hormoonhuishouding te maken?
Als dat het geval is....
Join the club.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:57 schreef Etcetera het volgende:
Helaas maak ik nog steeds stomme -dt fouten
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar is totaal niets gezelligs aan. De hele avond/nacht heb je lol. Moet je indimmen omdat de vrouwen erbij zijn.
Mijn ouders maken onze vrienden nooit mee eigenlijk, maar ik weet zeker dat ze soms ook 'quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik geloof niet dat vrienden van mijn vriend zich inhouden, omdat ik erbij ben. De grappen worden volgens mij er juist extra grof door. Gister in elk geval wel. Heb een aantal keer wat moeders heel geschokt zien kijken naar ons.![]()
Ik ook niet echtquote:En ik wil gewoon geen vrijgezellenfeest.Heb sowieso haast geen vriendinnen bedenk ik me nu.
Schot voor open doel, maar thx.quote:
quote:nee, voor zover ik weet niet
Wat ga je doen?quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:58 schreef Soempie het volgende:
En ik wil gewoon geen vrijgezellenfeest.Heb sowieso haast geen vriendinnen bedenk ik me nu.
Dat gaat samen stappen worden dan.quote:
WoW aanslingeren.quote:
Ik twijfel met verder gaan met m'n Rogue of dat ik juist eens iets compleet nieuws ga doenquote:
Levellen dus? Ik ben level 80 en ik ben honour aan het verzamelen in de battlegrounds. 't Schiet alleen niet op. Heb veel te veel items die vervangen moeten worden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik twijfel met verder gaan met m'n Rogue of dat ik juist eens iets compleet nieuws ga doenRogue is 72
En heb nog een Mage, Warlock en Death Knight die niks staan te doen
Neequote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:12 schreef Etcetera het volgende:
Oh that reminds me (vrienden enzo): heb ik onze groepsfoto hier nou wel of niet gespamd![]()
#weethetnietmeer #drank #oeps
[/twitter]
duidelijkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik twijfel met verder gaan met m'n Rogue of dat ik juist eens iets compleet nieuws ga doenRogue is 72
En heb nog een Mage, Warlock en Death Knight die niks staan te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:13 schreef Etcetera het volgende:
Hou je vastJe hebt wel erg rooie wangen! Wat had je op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Toen 1 cola bessen, maar had staan dansen en het was nog vrij warm in m'n winterjasquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt wel erg rooie wangen! Wat had je op?
Want!?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Toen 1 cola bessen, maar had staan dansen en het was nog vrij warm in m'n winterjas
Ik ben héél blij dat er van latere momenten géén foto's zijn
klinkt meer alsof je stoned wasquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:19 schreef Etcetera het volgende:
Want ik heb ontdekt dat Cola Beerenburg uit blik nogal sterk werkt bij mijHeb er 3 gehad en heb ontzettend hard gelachen - om niks. Had het idee dat m'n hoofd en lichaam niet meer goed samenwerkten, was enigszins aan het zwalken en kon echt niet ophouden met lachen
Heb nog nooit drugs gebruikt en weet zeker dat er niets in m'n drinken is gegooidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
"gelukkig" was de oorzaak dus drank. Ik stond al klaar om "who's tickling her fanny" te posten om naar de echte oorzaak te vragen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:19 schreef Etcetera het volgende:
Want ik heb ontdekt dat Cola Beerenburg uit blik nogal sterk werkt bij mijHeb er 3 gehad en heb ontzettend hard gelachen - om niks. Had het idee dat m'n hoofd en lichaam niet meer goed samenwerkten, was enigszins aan het zwalken en kon echt niet ophouden met lachen
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:26 schreef Etcetera het volgende:
Ja echt ergQua drank kan ik aardig wat hebben, maar als je me Cola BB in blik geeft kun je me vrij vlot opvegen
Het is (tot nu toe) ook de énige drank waar ik dat bij heb. En volgens mij ook alleen als het om de ingeblikte variant gaat
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb nog nooit drugs gebruikt en weet zeker dat er niets in m'n drinken is gegooidHeb namelijk een keer eerder Cola BB uit blik gehad (toendertijd eentje) en dat had ongeveer hetzelfde effect, alleen wat minder heftig
Kent iemand dit nummer nog? Goede tekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel grappigNobody expects the Spanish Inquisition!
Ben bang dat het dan over datum gaatquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:30 schreef Cobra4 het volgende:
* note voor eerste meet waar Etcie aanwezig is Cola BB inkopen.
Heb je nu eindelijk ook door dat, zelfs in het noorden, bessen uit de mode is?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:28 schreef Etcetera het volgende:
En ik dronk het omdat overal de bessen op bleek te zijn
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:30 schreef Cobra4 het volgende:
* note voor eerste meet waar Etcie aanwezig is Cola BB inkopen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben bang dat het dan over datum gaat
Interesseert mij datquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je nu eindelijk ook door dat, zelfs in het noorden, bessen uit de mode is?
Nee hoor. Etcie komt binnenkort wel naar een meet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ben bang dat het dan over datum gaat
Dan weet jij iets wat ik niet weetquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Etcie komt binnenkort wel naar een meet.
Dat is correct.quote:
helaas houden de meeste kroegen geen rekening met individuelen mbt de inkoop.quote:
Ik post normaal ook geen foto's van mezelf, maar aangezien deze toch al op internet staat kan het me niet zoveel schelenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
grappig, je post wel foto's van jezelf maar komt niet naar meets
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
grappig, je post wel foto's van jezelf maar komt niet naar meets
Sinds twitter voor mij niet. Voor anderen misschien wel?quote:
same here, of ik was het weer vergeten wat ook niet uit te sluiten is.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sinds twitter voor mij niet. Voor anderen misschien wel?
Al klinkt deze zin niet echt als correct Nederlands.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sinds twitter voor mij niet. Voor anderen misschien wel?
Het zou mijn eerste zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Mwah, als ze kijken naar het verhaal van Vosss zou het nog kunnen denk ik. En anders heb je een ban
WoWse. Ik ga slapen.quote:
Dus de mogelijkheid is er welquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
leuke wending![]()
nee, voor zover ik weet niet
Dat is echt zo'n slecht planquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
- ze heeft besloten dat de twee vrijgezellenfeestjes samen moeten eindigen
Hoewel het idee om uit de euro te stappen in het geval Wilders waarschijnlijk meer uit een soort 'nostalgie' naar de 'oud hollandsche' gulden komt, vind ik het wel krom dat wanneer landen als Griekenland en Portugal onder valse voorwendselen bij de EMU komen, Nederland miljarden mag ophoesten. En ook al betalen we niets, de waardevermindering van de Euro kost ons al miljarden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:19 schreef Etcetera het volgende:
Wilders: kijk of we uit euro moeten stappen
In de euro blijven gaat misschien ook wel economische zelfmoord worden?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:31 schreef Etcetera het volgende:
In een van de reacties stond dat Nederland nu al zo'n 5 jaar netto ontvanger is en dus meer krijgt dan betaald. Maar dan nog: uit de euro stappen staat gelijk aan economische zelfmoord lijkt me
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De geest van Soempie is hier bij me! Op de eerste dag ben ik al verdwaald geraakt. Nu is dat niet zo'n probleem, ik heb namelijk GPS op de telefoon. Dan is het wel belangrijk dat je enig idee hebt waar je naar toe moet, en ik wist de straatnaam niet. Dat is nog steeds geen probleem, het staat namelijk op de sleutelkaart die ik heb gekregen. Dat is in principe dus zo opgezocht.
...maar dan moet je wel de sleutelkaart bij je hebben. En die lag dus nog op mijn kamer
Nee hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Dus je gaat straks in een portiek liggen slapen?
Je laat me schrikken!quote:
Die cijfers zou ik dan wel eens onderbouwd willen zien.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:31 schreef Etcetera het volgende:
In een van de reacties stond dat Nederland nu al zo'n 5 jaar netto ontvanger is en dus meer krijgt dan betaald. Maar dan nog: uit de euro stappen staat gelijk aan economische zelfmoord lijkt me
weltrusten.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 02:49 schreef lubje25 het volgende:
Vanmiddag was op Ned 2 (denk ik, kan ook 3 zijn) een documentaire te zien over Cornelis Vreeswijk. Heb lekker een uurtje zitten kijkenErna nog ff een paar nummertjes van m geluisterd.
Ben ik vanavond aan t werk, hoor ik opeens Veronica langs komen. LiveWe hadden een kookclub te gast die hun jaarlijkse uitje hadden. Leek meer een zangclub want ze hebben de hele avond voor live-muziek gezorgd. Een deel kwam uit IJmuiden, waar Cornelis vandaan komt.
![]()
Als dank voor de mooie avond deden ze aan het eind nog een keer Veronica voor me![]()
Leuk zo'n avondje werken![]()
quote:
Ik moet nog slapen. Dan gok ik dat ik beter niet kan bekijken.quote:
Is dat een BZA-er? Grappig, een zanger die niet zingtquote:
Klopt.quote:Op zondag 2 mei 2010 09:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is dat een BZA-er? Grappig, een zanger die niet zingt
11 juniquote:Op zondag 2 mei 2010 10:08 schreef Cobra4 het volgende:
Wanneer begint het WK eigenlijk? [ afbeelding ]
Daarvan word je ook doof, net als van fluitconcerten.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ok, dan snap ik de clip.
Maar wat een tering instrument zeg. Heb er wel eens een paar tegelijk gehoord, dit al niks. Moet je een vol stadion met die dingen hebben. Kansloos.
Doe dan maar wat spreekkoren....
Je had niets te doen vannacht?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:08 schreef Cobra4 het volgende:
Wanneer begint het WK eigenlijk? [ afbeelding ]
Ik heb hulp gehad.quote:
Die staat al heel in in m'n Youtube favorietenquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Denk dat ik deze week eens een afspraak bij de dokter maak, mijn handpalm begint te jeuken en dat kon wel eens een voorbode van eczeem zijn
Ik zalf met uiercreme, maar meer omdat ik dan stiekem toch een beetje wrijving tegen de jeuk heb dan dat ik denk dat het helpt.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* ervaringsdeskundige geeft tip: snel zalven en naar de docter ermee *
Heb naar aanleiding van de ellende van het afgelopen jaar 2 zalven op dit moment. 1 is voor dagelijks gebruik, een ureum zalf (10%), Calmurid van Galderma. Voor uitbraken (zoals afgelopen week in m'n elleboogholte) gebruik ik dan een sterkere zalf, dat is Bethamethason Fusidin (0,1% en 2,0% resp). Merkloos, want van de apotheek. Maar erg effectiefquote:Op zondag 2 mei 2010 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik zalf met uiercreme, maar meer omdat ik dan stiekem toch een beetje wrijving tegen de jeuk heb dan dat ik denk dat het helpt.
Heb nu kleine blaasjes op m'n hand en het vervelt een beetje. Maar die JEUK
Collie is een verpak eenheid. 1, 2, 10 of 100 artikelen samen verpakt is 1 collie.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:19 schreef Etcetera het volgende:
Dat geeft nietVoor hetzelfde geld had ik 'm nog niet - en Pé en Rinus zijn leuk
Hmm er staat bij een bestelstatus van een webshop 'collie' wat betekend datPakje is in goede staat bezorgd trouwens, Afuture is geen slechte webshop.
Bovenstaande ervaringsdeskundige was iemand die, ondanks behandeling, bijna elke dag van de week 's nachts op FOK! te vinden was vanwege de jeuk.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* ervaringsdeskundige geeft tip: snel zalven en naar de docter ermee *
Ik vermoed dat ik een hormonenzalf krijg, die een week helpt en dan niet meer en dan heb ik waarschijnlijk geen zin om weer naar de dokter te gaanquote:Op zondag 2 mei 2010 12:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb naar aanleiding van de ellende van het afgelopen jaar 2 zalven op dit moment. 1 is voor dagelijks gebruik, een ureum zalf (10%), Calmurid van Galderma. Voor uitbraken (zoals afgelopen week in m'n elleboogholte) gebruik ik dan een sterkere zalf, dat is Bethamethason Fusidin (0,1% en 2,0% resp). Merkloos, want van de apotheek. Maar erg effectief![]()
En ja, die jeuk![]()
Ah okquote:Op zondag 2 mei 2010 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Collie is een verpak eenheid. 1, 2, 10 of 100 artikelen samen verpakt is 1 collie.
Mjah, het is ook niet "hier, neem deze pil en het gaat over"quote:Op zondag 2 mei 2010 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
Bovenstaande ervaringsdeskundige was iemand die, ondanks behandeling, bijna elke dag van de week 's nachts op FOK! te vinden was vanwege de jeuk.
En dat is nou juist wat je dus wel moet doen. Zie de vorige postquote:Op zondag 2 mei 2010 12:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat ik een hormonenzalf krijg, die een week helpt en dan niet meer en dan heb ik waarschijnlijk geen zin om weer naar de dokter te gaan
Er is wel een pil die de garantie geeft overal vanaf te zijn. Maar die wens ik alleen mijn grootste vijanden toe.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, het is ook niet "hier, neem deze pil en het gaat over"
Een vracht die uit een grensgebied verstuurd is.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dat is nou juist wat je dus wel moet doen. Zie de vorige post
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
Er is wel een pil die de garantie geeft overal vanaf te zijn. Maar die wens ik alleen mijn grootste vijanden toe.
Bij deze beloof ik dat ik dat zal doenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dat is nou juist wat je dus wel moet doen. Zie de vorige post
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
Een vracht die uit een grensgebied verstuurd is.
Kan blaffenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een vracht die uit een grensgebied verstuurd is.
quote:
quote:Komt trouwens ook omdat ik vorig jaar de hele winter zo ongeveer met een 'eczeem hand' heb rondgelopen omdat ik geen zin had in de dokter.
quote:Maar met een beetje geluk kan ik die eczeem nu nog voorkomen en dat doe ik dan graag
Heb me toen wel een ons gesmeerd hoorquote:
Dat pakketje heeft dus niet genoeg straling ontvangen tijdens de X-Ray controle aan de grens.quote:
Vaseline werkt toch alleen als smeermiddel?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Dat smeren deed ik toen ook om toch een beetje te kunnen krabben zonder dat ik m'n huid volledig openhaaldeAlhoewel Purol wel een beetje hielp. Vaseline absoluut niet
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Dat smeren deed ik toen ook om toch een beetje te kunnen krabben ---
Ja, en om de droge billetjes van baby's vettig te houden. Vooral prettig als ze spuitluiers produceren, bijvoorbeeld vanwege doorkomende tandjesquote:Op zondag 2 mei 2010 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vaseline werkt toch alleen als smeermiddel?
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:43 schreef Etcetera het volgende:
Het was in handbereik en ik had jeuk, dan kijk je niet zo nauw hoor
Ik wist het!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:43 schreef Etcetera het volgende:
Het was in handbereik en ik had jeuk, dan kijk je niet zo nauw hoor
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vaseline werkt toch alleen als smeermiddel?
Ken jij geen maandag en dinsdag dan?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:48 schreef iamredleader het volgende:
Wat een prutweer trouwens. Het regent de hele ochtend alHad eigenlijk lekker met Jair willen fietsen vandaag, maar dat zal moeten wachten tot woensdag
Waar laten jullie Jair dan? Bij PR?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:51 schreef iamredleader het volgende:
Jawel, dan moet ik werken
Woensdag hebben tinuviel en ik allebei vrij, dus gaan we gezellig leuke dingen samen doenwellicht nog afspreken met Aviva+Eli (en hun ouders natuurlijk)
Nee, we gaan dan met z'n allen samen wat doen natuurlijkquote:Op zondag 2 mei 2010 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
Waar laten jullie Jair dan? Bij PR?
Op de Zeedijk in A'dam zitten verscheidene goede Chinees/Indische restaurantjes. Tijd om Jair kennis te laten maken met die smaken.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, we gaan dan met z'n allen samen wat doen natuurlijk
Oeps. Op zijn leeftijd gebruik je zeker nog geen kruiden in het eten.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:00 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, denk dat we daar nog even mee wachten
Jawel hoor, maar nog niet al te pittigquote:Op zondag 2 mei 2010 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
Oeps. Op zijn leeftijd gebruik je zeker nog geen kruiden in het eten.
Ik sta open voor nieuwe aanwinsten voor de collectie. Is het erger dan de geur van iemand die meer dan 5 dagen bruine bonen en sambal heeft gegeten?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar nog niet al te pittigniet teveel knoflook, je wil niet weten wat een knoflookluier kan aanrichten. Then again...
wellicht een nieuw biologisch wapen voor je verzameling
Kun je mij dan een potje/buisje met gassen sturen? Die kan ik dan gebruiken in de test procedure.quote:
Wat voor panne(n)koeken?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:14 schreef iamredleader het volgende:
Zo, lunch zit erin, ik ga verder met de huishoudelijke klussen (stofzuigen, wasladingen en strijken). Vanmiddag ook nog boodschappen doen en koken (panneNkoeken), en vanavond rustig aan
Dus?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Erg gezellig dagje gehad gister en nu net thuis
Idem.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt of er iets niet klopt in het forum software van fok.
In mijn lijst staat TM als laatste poster en hier is C4 het?
Na deze post staan TM en Ofyles er wel in
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een bekende van je?
Nou nee, maar je mag best een keertje komen verschonenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:16 schreef Cobra4 het volgende:
Kun je mij dan een potje/buisje met gassen sturen? Die kan ik dan gebruiken in de test procedure.
Gewone panne(n)koeken, ik gebruik 4 pannetjes tegelijk en maak zo'n 12-15 stuks, die worden natuurlijk belegd met van alles en nog watquote:
Ik heb haar voor haar contract met Rieu leren kennen. Zij gaf een optreden op onze basis tijdens een reunie voor Indiė veteranen. Suzan zong wat golden oldies en ik was meteen verkocht.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je kent haar via de Andre Rieu fanclub?
Verschonen bestaat voor mij uit de brandslang er op en een nieuwe onderbroek aan.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou nee, maar je mag best een keertje komen verschonenwellicht bij de barbequemeet? Dan krijgt Jair extra veel knoflooksaus van ons
Die is maar tijdelijk.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
Verschonen bestaat voor mij uit de brandslang er op en een nieuwe onderbroek aan.
niet eens spek?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gewone panne(n)koeken, ik gebruik 4 pannetjes tegelijk en maak zo'n 12-15 stuks, die worden natuurlijk belegd met van alles en nog watstroop, maple syrup, kaas, poedersuiker, en tinuviel wil altijd een pannekoek met groenten (
![]()
)
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:00 schreef iamredleader het volgende:
Heb ik net gedaan, overal behalve de studeerkamer en de woonkamer. Want de swifferstang ging kapot
Haar stem was het eerste wat mijn aandacht trok. Ik stond achter in de hangaar waar het optreden was en kreeg schijnbaar "hartjes" in mijn ogen toen ik haar hoorde (volgens mijn maten).quote:Op zondag 2 mei 2010 13:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ken haar - utieraard niet - maar ze heeft een mooie stem
Heb je geen goot?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, geen goed idee met laminaat
In de keuken natuurlijk, en in de badkamer. Maar ik denk dat het te nat wordt, dus we houden het maar bij stofzuigen en swifferenquote:Op zondag 2 mei 2010 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
Heb je geen goot?
Maar was er met kaas ook niet iets?quote:
Jawel, melkkosten en vleeskost niet door elkaar. En ik koop meestal (quote:Op zondag 2 mei 2010 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
Maar was er met kaas ook niet iets?
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:21 schreef iamredleader het volgende:
Speaking of which, waar is PS?
Ze heeft Koninginnedag op campus doorgebracht. Zie haar site.quote:
speaking of which, al een houten vloer gekocht (met daarbij een huis)?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, geen goed idee met laminaat
Ik gok de Tukkers.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:30 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Voetbal staat aan. Gehaktballetjes in satesaus zijn warm (extra warm want blik was over datum) en het bier is koud.
Ben benieuwd wie kampioen gaat worden.
Ik durf nog wel een statement te maken. Suzan is een schatje.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Haar stem was het eerste wat mijn aandacht trok. Ik stond achter in de hangaar waar het optreden was en kreeg schijnbaar "hartjes" in mijn ogen toen ik haar hoorde (volgens mijn maten).![]()
Maar de meeste mensen kennen haar vanwege dit:
Wat was er mis met bitterballen?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:30 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Voetbal staat aan. Gehaktballetjes in satesaus zijn warm (extra warm want blik was over datum) en het bier is koud.
Ben benieuwd wie kampioen gaat worden.
Allereerst, dat ik die niet in huis heb. En frituren doe ik doorgaans alleen als het echt niet anders kan.. ruikt zo goor.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:38 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_shooter_style.html
Sterke PR van defensie
Het brengt een potje CoD even in perspectiefquote:Op zondag 2 mei 2010 14:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de Nederlandse burgers deze beelden te zien krijgen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het brengt een potje CoD even in perspectief
we zullen het in beraad nemenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:04 schreef Cobra4 het volgende:
En vergeef mij dat ik hier de term burgers gebruik.![]()
Wij noemen iedereen die geen militiar uniform draagt burgers.
quote:
Klootschieten, karten, steengrillen en een kroegentochtquote:
Daar was helemaal niks mis mee inderdaadquote:Op zondag 2 mei 2010 16:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niets mis met een goede standaard kroegentocht
Ja, niet vergeten.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:19 schreef wyccie het volgende:
Vanavond de tv aan, toch?
Thnxquote:Op zondag 2 mei 2010 16:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM is waarschijnlijk blij dat hij niet thuisgebleven is....
Gefeliciteerd in Twente Diaan
http://www.tvgids.nl/programma/9296580/E%E9n_tegen_100/quote:Op zondag 2 mei 2010 19:59 schreef Etcetera het volgende:
Hoe laat is ons idool op televisie? Komt het ook op uitzending gemist
En bedankt Etsie!quote:Op zondag 2 mei 2010 19:59 schreef Etcetera het volgende:
Hoe laat is ons idool op televisie? Komt het ook op uitzending gemist
Niet nodig hoorquote:
quote:
en op GS:quote:'Grieken ontduiken ruim 20 miljard aan belastingen'
NEW YORK - De Griekse regering loopt jaarlijks ruim 20 miljard euro aan inkomsten mis als gevolg van belastingontduiking. Daarop wijzen verscheidene studies van de afgelopen jaren, zo meldde dit weekeinde de Amerikaanse krant The New York Times.
Het ontduiken van belasting maakt integraal deel uit van de Griekse maatschappij en van een bredere 'cultuur' van corruptie in alle lagen van de maatschappij, citeert de krant deskundigen.
De Griekse 'schaduweconomie', waarop de overheid geen greep heeft en waarover het geen inkomsten ontvangt, wordt geschat op circa 25 procent van het bruto binnenlands product. Voor de VS ligt dat cijfer op nog geen 8 procent.
Een rapport van de Europese Unie meldde in 2008 dat de Griekse economie met ruim 8 procent was gegroeid tussen 2000 en 2007, de belastinginkomsten groeiden in die periode slechts met 7 procent.
quote:ZondagGame: Verklik het Griekse zwembad
Vandaag besluit Europa (lees: Duitsland en Frankrijk) om dik 100 miljard euro belastinggeld in het failliete Griekenland te pompen. JeeKaa de Jager oefent de hele dag met zijn blackberry op twitter om de 5 miljard die het Nederland gaat kosten recht te lullen. Maar die Grieken hebben alle ellende mooi aan zichzelf te danken. Liegen & bedriegen. Iedereen een dikbetaalde baan bij de overheid. 13e & 14e maand. Het hele land op zijn 52ste met pensioen. En belasting betalen ho maar. Lees dit: Van de 17.000 zwembaden in de rijke buurten werden er dit jaar precies 324 opgegeven. De rest bleef lekker onbelast. Vadertje Staat oplichten is volksport nummer een daar. Belastinginspecteurs hanteren inmiddels satellietbeelden om de zwembadtax alsnog te collecteren. En wij gaan ze daar bij helpen. Anders komt die poet nooit terug. Vlieg over de welvarende buitenwijken en LAP die Hellenistische belastingontduikers er bij. Bubbelbaden, vergunningloze dakkapellen en/of illegale tuinschuurtjes. Alles van waarde telt. Iets gevonden? De Griekse belastingdienst tippen kan HIERRR. Alvast bedankt. Ook namens Jan Kees de Jager.
Niet alleen vanavond, ook de komende weken.quote:
Als je het echt niet meer weet kan je altijd het temple bar district nog in lopen. Altijd wel wat te zien/doen.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De pub met 12 soorten eigengemaakt bier ben ik nog niet geweest, vanmiddag wel in eentje die zelf vijf soorten bier brouwt. Van de vijf heb ik er twee geproefd, en dat smaakte zeker niet verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kilmainham?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag ben ik bij een oude gevangenis geweest,
Allebei heeft het charmesquote:Op zondag 2 mei 2010 21:03 schreef wyccie het volgende:
Als ik dit jaar op vakantie zou gaan, zou ik waarschijnlijk ook alleen naar Dublin gaan. Of Schotland.
Is de stad zelf nog steeds zo schreeuwend duur ?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Allebei heeft het charmes. Het is nu Dublin geworden omdat ik daar nog niet was geweest en het prijsverschil in ticket (vanwege nogal laat boeken
) nu een stuk kleiner was dan normaal
Dat weet ikquote:Op zondag 2 mei 2010 21:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@B Meer zenuwachtig over mogelijke reacties dan over het spel zelf. Dat is namelijk al achter de rug
Ja zoiets. Een pint Guinness kostte hier vlakbij het hostel 4,20 euro. En het is hier niet echt centrum te noemenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is de stad zelf nog steeds zo schreeuwend duur ?
Ik meen me prijzen van rond de 5 euro voor een pint te herinneren in temple bar district...
Jazeker. Moet je zo maar opletten, dan kan je het misschien wel zien. Met name aan mijn rechterhand waarmee ik het hekje het grootste deel van de tijd beet hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |