helaas houden de meeste kroegen geen rekening met individuelen mbt de inkoop.quote:

Ik post normaal ook geen foto's van mezelf, maar aangezien deze toch al op internet staat kan het me niet zoveel schelenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
grappig, je post wel foto's van jezelf maar komt niet naar meets

quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
grappig, je post wel foto's van jezelf maar komt niet naar meets
 Etcie is op de goede weg. Pas sinds kort heeft ze haar voornaam prijs gegeven. Met wat geduld zal ze dus ook aanwezig zijn op een meet.
  Etcie is op de goede weg. Pas sinds kort heeft ze haar voornaam prijs gegeven. Met wat geduld zal ze dus ook aanwezig zijn op een meet.

Sinds twitter voor mij niet. Voor anderen misschien wel?quote:

same here, of ik was het weer vergeten wat ook niet uit te sluiten is.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sinds twitter voor mij niet. Voor anderen misschien wel?

Al klinkt deze zin niet echt als correct Nederlands.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sinds twitter voor mij niet. Voor anderen misschien wel?

Het zou mijn eerste zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Mwah, als ze kijken naar het verhaal van Vosss zou het nog kunnen denk ik. En anders heb je een ban

WoWse. Ik ga slapen.quote:

Dus de mogelijkheid is er welquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
leuke wending
nee, voor zover ik weet niet

Dat is echt zo'n slecht planquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
- ze heeft besloten dat de twee vrijgezellenfeestjes samen moeten eindigen

Vanuit Dublin! Eerste indruk van de stad: het kan hier best regenen
 Vanuit Dublin! Eerste indruk van de stad: het kan hier best regenen  . Ben nu ingecheckt in het hostel, zometeen ga ik er weer op uit denk ik zo
. Ben nu ingecheckt in het hostel, zometeen ga ik er weer op uit denk ik zo  . Ik kan nu tenminste gewoon naar binnen lopen wanneer ik dat wil
. Ik kan nu tenminste gewoon naar binnen lopen wanneer ik dat wil  

Hoewel het idee om uit de euro te stappen in het geval Wilders waarschijnlijk meer uit een soort 'nostalgie' naar de 'oud hollandsche' gulden komt, vind ik het wel krom dat wanneer landen als Griekenland en Portugal onder valse voorwendselen bij de EMU komen, Nederland miljarden mag ophoesten. En ook al betalen we niets, de waardevermindering van de Euro kost ons al miljarden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:19 schreef Etcetera het volgende:
Wilders: kijk of we uit euro moeten stappen
 Belonen van slecht gedrag / bestraffen goed gedrag, ik kan me er maar moeilijk in vinden.
 Belonen van slecht gedrag / bestraffen goed gedrag, ik kan me er maar moeilijk in vinden.

In de euro blijven gaat misschien ook wel economische zelfmoord worden?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:31 schreef Etcetera het volgende:
In een van de reacties stond dat Nederland nu al zo'n 5 jaar netto ontvanger is en dus meer krijgt dan betaald. Maar dan nog: uit de euro stappen staat gelijk aan economische zelfmoord lijkt me

quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De geest van Soempie is hier bij me! Op de eerste dag ben ik al verdwaald geraakt. Nu is dat niet zo'n probleem, ik heb namelijk GPS op de telefoon. Dan is het wel belangrijk dat je enig idee hebt waar je naar toe moet, en ik wist de straatnaam niet. Dat is nog steeds geen probleem, het staat namelijk op de sleutelkaart die ik heb gekregen. Dat is in principe dus zo opgezocht.
...maar dan moet je wel de sleutelkaart bij je hebben. En die lag dus nog op mijn kamer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |