Ik moet nog slapen. Dan gok ik dat ik beter niet kan bekijken.quote:

Is dat een BZA-er? Grappig, een zanger die niet zingtquote:

Klopt.quote:Op zondag 2 mei 2010 09:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is dat een BZA-er? Grappig, een zanger die niet zingt

11 juniquote:Op zondag 2 mei 2010 10:08 schreef Cobra4 het volgende:
Wanneer begint het WK eigenlijk? [ afbeelding ]

Daarvan word je ook doof, net als van fluitconcerten.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ok, dan snap ik de clip.
Maar wat een tering instrument zeg. Heb er wel eens een paar tegelijk gehoord, dit al niks. Moet je een vol stadion met die dingen hebben. Kansloos.
Doe dan maar wat spreekkoren....

Je had niets te doen vannacht?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:08 schreef Cobra4 het volgende:
Wanneer begint het WK eigenlijk? [ afbeelding ]

Ik heb hulp gehad.quote:

Die staat al heel in in m'n Youtube favorietenquote:

quote:Op zondag 2 mei 2010 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Denk dat ik deze week eens een afspraak bij de dokter maak, mijn handpalm begint te jeuken en dat kon wel eens een voorbode van eczeem zijn

Ik zalf met uiercreme, maar meer omdat ik dan stiekem toch een beetje wrijving tegen de jeuk heb dan dat ik denk dat het helpt.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* ervaringsdeskundige geeft tip: snel zalven en naar de docter ermee *

Heb naar aanleiding van de ellende van het afgelopen jaar 2 zalven op dit moment. 1 is voor dagelijks gebruik, een ureum zalf (10%), Calmurid van Galderma. Voor uitbraken (zoals afgelopen week in m'n elleboogholte) gebruik ik dan een sterkere zalf, dat is Bethamethason Fusidin (0,1% en 2,0% resp). Merkloos, want van de apotheek. Maar erg effectiefquote:Op zondag 2 mei 2010 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik zalf met uiercreme, maar meer omdat ik dan stiekem toch een beetje wrijving tegen de jeuk heb dan dat ik denk dat het helpt.
Heb nu kleine blaasjes op m'n hand en het vervelt een beetje. Maar die JEUK

Collie is een verpak eenheid. 1, 2, 10 of 100 artikelen samen verpakt is 1 collie.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:19 schreef Etcetera het volgende:
Dat geeft nietVoor hetzelfde geld had ik 'm nog niet - en Pé en Rinus zijn leuk
Hmm er staat bij een bestelstatus van een webshop 'collie' wat betekend datPakje is in goede staat bezorgd trouwens, Afuture is geen slechte webshop.

Bovenstaande ervaringsdeskundige was iemand die, ondanks behandeling, bijna elke dag van de week 's nachts op FOK! te vinden was vanwege de jeuk.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* ervaringsdeskundige geeft tip: snel zalven en naar de docter ermee *

Ik vermoed dat ik een hormonenzalf krijg, die een week helpt en dan niet meer en dan heb ik waarschijnlijk geen zin om weer naar de dokter te gaanquote:Op zondag 2 mei 2010 12:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb naar aanleiding van de ellende van het afgelopen jaar 2 zalven op dit moment. 1 is voor dagelijks gebruik, een ureum zalf (10%), Calmurid van Galderma. Voor uitbraken (zoals afgelopen week in m'n elleboogholte) gebruik ik dan een sterkere zalf, dat is Bethamethason Fusidin (0,1% en 2,0% resp). Merkloos, want van de apotheek. Maar erg effectief![]()
En ja, die jeuk![]()
Ah okquote:Op zondag 2 mei 2010 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Collie is een verpak eenheid. 1, 2, 10 of 100 artikelen samen verpakt is 1 collie.

Mjah, het is ook niet "hier, neem deze pil en het gaat over"quote:Op zondag 2 mei 2010 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
Bovenstaande ervaringsdeskundige was iemand die, ondanks behandeling, bijna elke dag van de week 's nachts op FOK! te vinden was vanwege de jeuk.

En dat is nou juist wat je dus wel moet doen. Zie de vorige postquote:Op zondag 2 mei 2010 12:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat ik een hormonenzalf krijg, die een week helpt en dan niet meer en dan heb ik waarschijnlijk geen zin om weer naar de dokter te gaan

Er is wel een pil die de garantie geeft overal vanaf te zijn. Maar die wens ik alleen mijn grootste vijanden toe.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, het is ook niet "hier, neem deze pil en het gaat over"

Een vracht die uit een grensgebied verstuurd is.quote:

quote:Op zondag 2 mei 2010 12:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dat is nou juist wat je dus wel moet doen. Zie de vorige post

quote:Op zondag 2 mei 2010 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
Er is wel een pil die de garantie geeft overal vanaf te zijn. Maar die wens ik alleen mijn grootste vijanden toe.

Bij deze beloof ik dat ik dat zal doenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dat is nou juist wat je dus wel moet doen. Zie de vorige post

quote:Op zondag 2 mei 2010 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
Een vracht die uit een grensgebied verstuurd is.

Kan blaffenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een vracht die uit een grensgebied verstuurd is.

quote:
quote:Komt trouwens ook omdat ik vorig jaar de hele winter zo ongeveer met een 'eczeem hand' heb rondgelopen omdat ik geen zin had in de dokter.
quote:Maar met een beetje geluk kan ik die eczeem nu nog voorkomen en dat doe ik dan graag

Heb me toen wel een ons gesmeerd hoorquote:

Dat pakketje heeft dus niet genoeg straling ontvangen tijdens de X-Ray controle aan de grens.quote:

Vaseline werkt toch alleen als smeermiddel?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Dat smeren deed ik toen ook om toch een beetje te kunnen krabben zonder dat ik m'n huid volledig openhaaldeAlhoewel Purol wel een beetje hielp. Vaseline absoluut niet

quote:Op zondag 2 mei 2010 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Dat smeren deed ik toen ook om toch een beetje te kunnen krabben ---

Ja, en om de droge billetjes van baby's vettig te houden. Vooral prettig als ze spuitluiers produceren, bijvoorbeeld vanwege doorkomende tandjesquote:Op zondag 2 mei 2010 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vaseline werkt toch alleen als smeermiddel?

quote:Op zondag 2 mei 2010 12:43 schreef Etcetera het volgende:
Het was in handbereik en ik had jeuk, dan kijk je niet zo nauw hoor

Ik wist het!quote:Op zondag 2 mei 2010 12:43 schreef Etcetera het volgende:
Het was in handbereik en ik had jeuk, dan kijk je niet zo nauw hoor
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vaseline werkt toch alleen als smeermiddel?

Ken jij geen maandag en dinsdag dan?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:48 schreef iamredleader het volgende:
Wat een prutweer trouwens. Het regent de hele ochtend alHad eigenlijk lekker met Jair willen fietsen vandaag, maar dat zal moeten wachten tot woensdag

Waar laten jullie Jair dan? Bij PR?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:51 schreef iamredleader het volgende:
Jawel, dan moet ik werken
Woensdag hebben tinuviel en ik allebei vrij, dus gaan we gezellig leuke dingen samen doenwellicht nog afspreken met Aviva+Eli (en hun ouders natuurlijk)

Nee, we gaan dan met z'n allen samen wat doen natuurlijkquote:Op zondag 2 mei 2010 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
Waar laten jullie Jair dan? Bij PR?

Op de Zeedijk in A'dam zitten verscheidene goede Chinees/Indische restaurantjes. Tijd om Jair kennis te laten maken met die smaken.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, we gaan dan met z'n allen samen wat doen natuurlijk

Oeps. Op zijn leeftijd gebruik je zeker nog geen kruiden in het eten.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:00 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, denk dat we daar nog even mee wachten

Jawel hoor, maar nog niet al te pittigquote:Op zondag 2 mei 2010 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
Oeps. Op zijn leeftijd gebruik je zeker nog geen kruiden in het eten.

Ik sta open voor nieuwe aanwinsten voor de collectie. Is het erger dan de geur van iemand die meer dan 5 dagen bruine bonen en sambal heeft gegeten?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar nog niet al te pittigniet teveel knoflook, je wil niet weten wat een knoflookluier kan aanrichten. Then again...
wellicht een nieuw biologisch wapen voor je verzameling

Kun je mij dan een potje/buisje met gassen sturen? Die kan ik dan gebruiken in de test procedure.quote:

Wat voor panne(n)koeken?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:14 schreef iamredleader het volgende:
Zo, lunch zit erin, ik ga verder met de huishoudelijke klussen (stofzuigen, wasladingen en strijken). Vanmiddag ook nog boodschappen doen en koken (panneNkoeken), en vanavond rustig aan

Dus?quote:Op zondag 2 mei 2010 13:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Erg gezellig dagje gehad gister en nu net thuis

Idem.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt of er iets niet klopt in het forum software van fok.
In mijn lijst staat TM als laatste poster en hier is C4 het?
Na deze post staan TM en Ofyles er wel in

quote:Op zondag 2 mei 2010 13:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een bekende van je?

Nou nee, maar je mag best een keertje komen verschonenquote:Op zondag 2 mei 2010 13:16 schreef Cobra4 het volgende:
Kun je mij dan een potje/buisje met gassen sturen? Die kan ik dan gebruiken in de test procedure.

Gewone panne(n)koeken, ik gebruik 4 pannetjes tegelijk en maak zo'n 12-15 stuks, die worden natuurlijk belegd met van alles en nog watquote:

Ik heb haar voor haar contract met Rieu leren kennen. Zij gaf een optreden op onze basis tijdens een reunie voor Indië veteranen. Suzan zong wat golden oldies en ik was meteen verkocht.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je kent haar via de Andre Rieu fanclub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |