Dus kopkaas is wel iets voor jou?quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
indien nodig wel. Wij SC'ers gebruiken de beschikbare middelen om elkaar te helpen.
Dat dus.quote:
quote:
Niks voor mj dus.quote:
Mij bedoel ik dus.quote:
Hè Max, tof dat je hebt willen doen!quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:25 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
Goedenmiddag,
Op verzoek van een, ook voor jullie, bekende heb ik een account op FOK! aangemaakt.
Ik hoop dat ik hier welkom ben en veel van jullie kan leren.
Máxima
Alleen omdat jij met Alexander op een zelfde vliegveld hebt gezeten. Hij spreekt nog over de avonden dat jij en je collegas van de bewaking samen met hem een glas bier dronken.quote:
Die avonden waren wel super:Yquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:44 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Alleen omdat jij met Alexander op een zelfde vliegveld hebt gezeten. Hij spreekt nog over de avonden dat jij en je collegas van de bewaking samen met hem een glas bier dronken.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:47 schreef Cobra4 het volgende:
En nu ga ik snurken. Om 2100 uur gaat de wekker weer.
Ik ben net klaar met werken. De rest zal wel stomdronken op bed liggen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
rustig, iedereen was koninginnedag vieren?
Dan denk ik dat ik zo maar een biertje ga drinken voor ik ga slapen.quote:
Het ergste wat kan gebeuren!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
- ze heeft besloten dat de twee vrijgezellenfeestjes samen moeten eindigen
Daar is totaal niets gezelligs aan. De hele avond/nacht heb je lol. Moet je indimmen omdat de vrouwen erbij zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
blijft altijd een gevoelig discussiepunt, want het is zo gezellig. Zucht....
Waarom moet je indimmen als er vrouwen bij zijnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar is totaal niets gezelligs aan. De hele avond/nacht heb je lol. Moet je indimmen omdat de vrouwen erbij zijn.
Ik durf te beweren dat het idee om samen te eindigen voor 99,9% van de bruid afkomstig is.
ja dat moet (meestal dan)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waarom moet je indimmen als er vrouwen bij zijn
Wat had ie dan moeten zeggen? Ik heb het super naar mijn zin zonder jou!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Is echt zoToen de broer van m'n vriend ging trouwen hadden zij wel aparte vrijgezellenfeesten (kwamen we elkaar halverwege de kroegentocht in dezelfde kroeg tegen
) en toen had m'n vriend iets van 'ik vind het heul niet zo gezellig zo'
Ach misschien verandert hij nog van gedachten, mij boeit het iets minder
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Etsie is de uitzondering die de regel bevestigt
Ik heb een redelijk aantal vrijgezellenfeesten meegemaakt. En iedere keer dat wij de bruid (per ongeluk) tegenkwamen ging die compleet over de zeik als zij er achter kwam dat de bruidegom een erg leuke tijd zonder haar had. Andersom was natuurlijk geen probleem. "Dat is anders".quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waarom moet je indimmen als er vrouwen bij zijn
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:42 schreef Etcetera het volgende:
Wat een onzinAls je samen met vrienden niet net zoveel lol kunt hebben als alleen met vrienden, is er dan wel een goede basis voor een huwelijk
Het énige wat ik van m'n vriend verwacht - en dat geldt overigens niet alleen voor hem - is dat hij zich niet compleet vol laat lopen. Maar dat is puur omdat ik er niet goed tegen kan om iemand zó compleet ladderzat te zien dat hij van voren niet meer weet dat hij van achteren leeft.
En waar hij staat, kun je ook zij neer zetten.
Niet met Etcie. Die staat aan onze kant.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk dat dit een kansloze discussie word![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk aantal vrijgezellenfeesten meegemaakt. En iedere keer dat wij de bruid (per ongeluk) tegenkwamen ging die compleet over de zeik als zij er achter kwam dat de bruidegom een erg leuke tijd zonder haar had. Andersom was natuurlijk geen probleem. "Dat is anders".
quote:
Ik heb je nooit persoonlijk ontmoet, maar gezien onze virtuele ontmoetingen ga ik er vanuit dat dit niet het geval zal zijn.quote:
Wanneer ik het zover heb zal ik het je laten wetenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heeft dat - net als bij zwangerschap - met een verandering van de hormoonhuishouding te maken?
Als dat het geval is....
Is je moppie zwanger!?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heeft dat - net als bij zwangerschap - met een verandering van de hormoonhuishouding te maken?
Als dat het geval is....
Join the club.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:57 schreef Etcetera het volgende:
Helaas maak ik nog steeds stomme -dt fouten
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar is totaal niets gezelligs aan. De hele avond/nacht heb je lol. Moet je indimmen omdat de vrouwen erbij zijn.
Mijn ouders maken onze vrienden nooit mee eigenlijk, maar ik weet zeker dat ze soms ook 'quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik geloof niet dat vrienden van mijn vriend zich inhouden, omdat ik erbij ben. De grappen worden volgens mij er juist extra grof door. Gister in elk geval wel. Heb een aantal keer wat moeders heel geschokt zien kijken naar ons.![]()
Ik ook niet echtquote:En ik wil gewoon geen vrijgezellenfeest.Heb sowieso haast geen vriendinnen bedenk ik me nu.
Schot voor open doel, maar thx.quote:
quote:nee, voor zover ik weet niet
Wat ga je doen?quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:58 schreef Soempie het volgende:
En ik wil gewoon geen vrijgezellenfeest.Heb sowieso haast geen vriendinnen bedenk ik me nu.
Dat gaat samen stappen worden dan.quote:
WoW aanslingeren.quote:
Ik twijfel met verder gaan met m'n Rogue of dat ik juist eens iets compleet nieuws ga doenquote:
Levellen dus? Ik ben level 80 en ik ben honour aan het verzamelen in de battlegrounds. 't Schiet alleen niet op. Heb veel te veel items die vervangen moeten worden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik twijfel met verder gaan met m'n Rogue of dat ik juist eens iets compleet nieuws ga doenRogue is 72
En heb nog een Mage, Warlock en Death Knight die niks staan te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |